Ακόμα περιμένω εξήγηση απο το σύντροφο (ένας με 10 διαφορετικά προφίλ είναι, ο ίδιος μου το έγραψε) για ποιο λόγο η Ryanair έφτασε στο σημείο να πετάει από την Αθήνα σε κοντά 40 προορισμούς. Διαμαρτυροταν συνέχεια για τα υψηλά τέλη και ζητούσε κατ εξαίρεση για αυτήν να μειωθούν. Τι έγινε ρε παιδιά? Αφού δεν της έγινε μείωση, γιατί ξεκίνησε τόσες πτήσεις?
Στη Φρανκφούρτη πάλι γιατί ξεκίνησε? Αφού πετούσε στο Frankfurt

Hahn!
Και στο Ζαβεντεμ πετάει παρότι πετούσε ηδη στο πολύ φθηνότερο Brussels

Charleroi.
Και στο El Pratt παρ' όλη τη βάση στο Barcelona

Girona! Και, και, και.
Ακόμα περιμένω επίσης εξήγηση γιατί και όλες οι άλλες αεροπορικές αύξησαν τις πτήσεις τους στα αεροδρόμια μας αυτά, γιατί οι επιχειρηματίες πρόθυμα πλήρωσαν τετραπλάσια ενοίκια για τα μαγαζιά στα τερμιναλ, κλπ. κλπ.
airfan έγραψε:αν δεχτούμε οτι έχουν αυξηθεί οι πτήσεις στα αεροδρόμια λόγω Fraport ,τότε τα διψήφια ποσοστά αυξήσεων τα προηγούμενα 5-6 χρόνια , τα πιστώνουμε στην ΥΠΑ ??? αν δεχτούμε οτι η αύξηση αυτή δεν οφείλεται στη Fraport αλλά στις συγκυρίες με τους γείτονές μας, τότε πολύ εύκολα αυτά αλλάζουν και μειώνονται οσο εύκολα αυξήθηκαν..
Οι συγκυρίες των γειτόνων μας έχουν πάψει να υφίστανται εδώ και 2-3 χρόνια. Πανικός απο τουρίστες γίνεται και στη Τουρκία και στην Αίγυπτο και στην υπόλοιπη Βόρεια Αφρική.
Σύμφωνα με την συριζαίικη "λογική" σου θα έπρεπε να έχουμε μειώσεις επιβατών μετά τις αυξήσεις τελών για τις χώρες εντος Σενγκεν. Αντίθετα παρατηρούμε αυξήσεις...
airfan έγραψε:Οσον αφορά στο μονοπώλιο, το δεχόμαστε σαν κοινωνία ?? και αν ναι, γιατί οχι στο μονοπώλιο της ΔΕΗ, κλπ κλπ ??
