Miles M.57 Aerovan SX-BDA

aetosjm

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
10/12/2009
Μηνύματα
21
Likes
9
Αγαπητά Μέλη,

Στην προσπάθεια μου να βοηθήσω ένα καλό φίλο μέλος της Air Britan στη συγγραφή του 3ου τόμου του Βιβλίου “Miles Aircraft” θα ήθελα να ρωτήσω τα ακόλουθα.

Το Αεροσκάφος Miles M.57 Aerovan SX-BDA Νηολογήθηκε στην Ελλάδα με Πιστοποιητικό Νηολογίου Νο.44 στις 2 Ιουνίου 1955 στους Άρη Πολέμη, Ε. Κύπριο Γ. Ράλλη & Co. Διαγράφηκε στις 16 Αυγούστου 1956 λόγο καταστροφής σε ατύχημα.

Η ερώτησή μου λοιπόν είναι:
Πότε έγινε το ατύχημα, υπό ποίες συνθήκες και σε ποιο μέρος.
Εάν υπάρχει κάποια φωτό θα ήταν ευπρόσδεκτή.
Πληροφοριακά όταν το α/φος πετούσε στην Αγγλία ως G-AILM του είχαν τοποθετηθεί φώτα Νέον στην άτρακτο για διαφημίσεις και πιστεύεται ότι αυτά παρέμειναν και μετά την πώληση του στην Ελλάδα.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας
Με φιλικούς χαιρετισμούς
Ιωάννης Μυλωνάς.
__________________________

IOANNIS MYLONAS
Hellenic AF Museum Technician
__________________________
Ex-Army Aviation
Aero-Engines / Quality Control
Technical Inspector
__________________________
Member of Air Britain AB 19752
 
Re: Turbo DC-3 Dakota

Εγώ είχα ψάξει στην Εθνική Βιβλιοθήκη στα Αεροπορικά Νέα αλλά και σε εφημερίδα τής εποχής χωρίς να βρώ κάτι. Σκέφθηκα μήπως ήταν ευκαιρία να σάς το θυμίσω γιατί δεν υπήρχε τότε ανταπόκριση.
 
Να προσθέσω ότι το μόνο πού μπόρεσα να συμπεράνω είναι πως το νηολόγιο τού αεροπλάνου δεν μπορεί να ήταν SX-BDA (γιατί αυτό είχε το Avro Anson) και ότι μόνο αν πήγαινε κάποιος στη Θήβα θα μπορούσε να βρεί στοιχεία. Αν υπήρχε δηλαδή τότε τοπική εφημερίδα και εύρισκε κάτι στη δημοτική βιβλιοθήκη.
ΥΓ. Θυμίζω ότι SX-BDB και SX-BDC ήταν τα δύο Piaggio, SX-BDD Navajo τής ΟΑ, SX-BDE Aztec τής OA, SX-BDF Cherokee τής OA κλπ.
 
To νηολόγιο ήταν SX-BDA. Υπάρχει και φωτογραφία αλλά επιβεβαιώνεται και από τα μητρώα νηολογίου της ΥΠΑ. Το Anson που είχε κι αυτό το ίδιο νηολόγιο έπαθε ανεπανόρθωτες ζημιές το 1950 από καταιγίδα και το νηολόγιο έμεινε ελεύθερο.
Τα υπόλοιπα BD* είναι άσχετα με το θέμα.
 
Έχετε δίκιο, τη βρήκα στο Google! Περίεργο όμως που το έκαναν αυτό, δεν έχει ξαναγίνει. Με την ευκαιρία θυμήθηκα εκείνο το πεδίο προσγείωσης που υπάρχει στην Κωπαϊδα, νομίζω λέγεται spot flight aviation («χορταρινό τού Παπαδόπουλου») που είχε αναφέρει μέλος τού φόρουμ πριν από χρόνια. Αυτός πρέπει να ξέρει κάτι. Αν δεν ξέρει και αυτός....
 
Έχει ξαναγίνει και την τότε εποχή αλλά και ως σήμερα τα νηολόγια που πλέον έχουν γίνει de-register να χρησιμοποιούνται σε άλλα αεροσκάφη. Αυτό γίνεται σε όλες τις χώρες παγκοσμίως.
 
Ψάχνοντας τις σχετικές ιστοσελίδες βρήκα ότι το αεροπλάνο αυτό ήταν κατασκευασμένο από ξύλο. Άρα δεν μπορούμε να νομίζουμε ότι έγινε σκραπ για μέταλλο και να κατέληξε σε κάποιο χυτήριο τής περιοχής. “...was produced by the Miles company using their traditional wooden construction.”
 
Top