SEP - LAND Revalidation

gkatsou

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
27/02/2008
Μηνύματα
67
Likes
0
Περιοχή
Ελλάδα
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKZ
Καλό μήνα σε όλους!

Θα ήθελα όποιος γνωρίζει κάτι σχετικά, να με βοηθήσετε να βρω τον κανονισμό που αφορά to revalidation sep-land κάθε 2 χρόνια (πριν την λήξη του) και κυρίως με ενδιαφέρει τι ισχύει στη χώρα μας.

Ακόμη καλύτερα αν υπάρχουν και pplάδες και μου πείτε τι κάνετε εσείς κάθε 2 χρόνια όσον αφορά το revalidation αυτό.
 
Βγαζεις φωτοτυπια PPL MEDICAL και Logbook που φαινονται οι ωρες του τελευταιου χρονου (>12hrs). κατεβαζεις απο το site της ΥΠΑ το revalidation form το οποιο το συμπληρωνεις και ζητας να στο υπογραψει εκπαιδευτης αφου πεταξεις 1 ωρα μαζι του και εξεταστης. Τα καταθετεις μαζι με 4 ευρω παραβολα. Ζητας να σου υπογραψει στο πτυχιο ο εξεταστης την ανανεωση. Αλλιως δινεις πρακτικη εξεταση
 
Φίλε koulis και εγώ αύτο που έγραψες ήξερα μέχρι που διάβασα το παρακάτω:

" Ικανότητα SEP(land) σε ισχύ (λήξη κάθε 2 χρόνια). Η επανεπικύρωση του SEP(land) γίνεται ως εξής:
i. υποβάλλονται επιτυχώς, εντός των 3 μηνών που προηγούνται της ημερομηνίας λήξης της ικανότητας, σε περιοδικό έλεγχο ικανοτήτων με εξεταστή είτε
ii. συμπληρώνουν, εντός των 12 μηνών που προηγούνται της ημερομηνίας λήξης της ικανότητας, χρόνο πτήσης 12 ωρών σε SEP(land), συμπεριλαμβανομένων:
1. 6 ωρών ως κυβερνήτες
2. 12 απογειώσεων και 12 προσγειώσεων και
3. μιας εκπαιδευτικής πτήσης διάρκειας τουλάχιστον 1 ώρας με εκπαιδευτή πτήσεων"

Φαίνεται λοιπόν να υπάρχουν 2 περιπτώσεις τις οποίες μπορεί να ακολουθήσει κάποιος με σκοπό το revalidation.

Γνωρίζει κανείς αν ισχύει η 1η περίπτωση;
 
Μα αυτο σου ειπα και γω...Οταν λεω: αλλιως δινεις πρακτικη εξεταση εννοω την 1η περιπτωση
 
Οκ, δικό μου λάθος γιατί κατάλαβα οτι δίνεις πρακτική εξέταση σε περίπτωση που λήξει.

Όπως και να έχει, σε ευχαριστώ!
 
Επανεπικύρωση, δηλ ανανέωση πριν τη λήξη, στο PPL SEP γίνεται εάν στο δεύτερο έτος της ισχύος του πτυχίου έχουμε 12 ώρες πτήσεως (εκ των οποίων οι 6 ώρες κυβερνήτου, άρα εφ όσον δεν κάνουμε κάποια εκπαίδευση πχ NQ ή IR πρέπει να έχουμε 12 ώρες κυβερνήτου) με 12 προσγειώσεις μετά πλήρους στάσεως (δεν μετράει το touch and go, δηλ οι πτήσεις πρέπει να είναι από αεροδρόμιο σε αεροδρόμιο όχι άφιξη και αναχώρηση στο ίδιο αεροδρόμιο) και μία πτήση με εκπαιδευτή.
Κατεβάζουμε από το site της ΥΠΑ την φόρμα 521 και συμπληρώνουμε την πρώτη και με τον εκπαιδευτή τη δεύτερη σελίδα.
Προσκομίζουμε στην ΥΠΑ το πρωτότυπο πτυχίο μας και φωτοτυπίες του Medical, του Ραδιοτηλεφωνίας και τoυ Logbook τις σελίδες επί των οποίων φαίνονται οι πτήσεις και 4 ευρώ κίτρινα παράβολα.
Εάν δεν έχουμε περάσει τα αγγλικά ή η ισχύς των αγγλικών είναι μικρότερη από την επόμενη διετία ισχύος του πτυχίου, η ΥΠΑ δεν μας κάνει ούτε επανεπικύρωση ούτε ανανέωση το πτυχίο.
Ο εκπαιδευτής δεν έχει το δικαίωμα να μας γράψει οτιδήποτε πάνω στο πτυχίο. Στο πτυχίο έχουν δικαίωμα να γράψουν την επανεπικύρωση ή την ανανέωση οι εξεταστές και οι επιθεωρητές της ΥΠΑ.
 
C421 δηλαδή ή 2η περίπτωση ΔΕΝ ισχύει;

Και εννοώ την περίπτωση πτητικής εξέτασης.
 
Eάν δεν βάλουμε τις 12 ώρες πτήση εκ των οποίων οι 6 κυβερνήτου με 12 προσγειώσεις και μια πτήση με εκπαιδευτή στο δεύτερο έτος ισχύος του πτυχίου μας ή τις βάλαμε αλλά δεν υποβάλαμε τα χαρτιά στην ΥΠΑ εγκαίρως (πριν την ημερομηνία λήξεως της ισχύος του πτυχίου μας), ή αφήσαμε το πτυχίο να λήξει,τότε πάμε πρακτική σε πτήση εξέταση με εξεταστή (renewal skilltest) και υποβάλλουμε στην ΥΠΑ το ληγμένο πτυχίο, το skilltest, φωτοτυπίες τελευταία σελίδα του logbook, medical, R/T, αγγλικά, μπλέ παράβολο εξετάστρων (Γραμμάτιο εισπράξεως από την Εφορία που εκδίδεται στα Εσοδα στον κωδικό 2535) κι ένα κίτρινο παράβολο των 6 ευρώ για την επανέκδοση του πτυχίου μας. Ο εξεταστής δεν υπογράφει την ανανέωση στο πτυχίο μας γιατί αυτό επανεκδίδεται. Αρκεί η φόρμα του skilltest.
Εάν το πτυχίο λήξει, τότε πρέπει να κάνουμε εκπαίδευση εδάφους ή/και αέρος όση χρειάζεται κατά την κρίση μιας σχολής για να φτάσουμε σε επίπεδο ικανότητας να περάσουμε το PPL (A) skilltest. Αυτό λέει η Νομοθεσία...
Aρα εάν δεν πετάμε πολύ και δεν θέλουμε να ξοδευόμαστε βάζοντας τις 12 ώρες το δεύτερο έτος αλλά να έχουμε το πτυχίο σε ισχύ, μας συμφέρει να πάμε skilltest. Οικονομική ανάλυση επανεπικύρωσης:12 ώρες επί 120 ευρώ την ώρα 1440 ευρώ (χωρίς την αμοιβή εκπαιδευτή για την μια ώρα μαζί του). Οικονομική ανάλυση ανανέωσης: μιάμιση ώρα πτήση εξέτασης, κόστος αεροπλάνου 180 ευρώ. Αμοιβή εξεταστού το πολύ 150 ευρώ. Παράβολο 280. Σύνολο 610.
Νομοθεσία: Official Journal of the European Union L311 Legislation 25/11/2011 FCL 740 page L311/35 Validity and renewal of class and type ratings paragraph b.
 
Παντως μακροοικονομικα ειναι πιο φθηνο να βαζεις κανονικα τις ωρες για την ανανεωση. Σε περιπτωση που ληξει μπορει μια απλη εξεταση να ειναι πιο φθηνη αλλα για να επανελθεις σε αποδεκτο επιπεδο οι ωρες που θα βαλεις με εκπαιδευτη θα αυξησουν σημαντικα το κοστος.
 
C421 η απάντησή σου ήταν σαφέστατη και σε ευχαριστώ πολύ!!

Koulis θα συμφωνήσω μαζί σου..
Δεν νομίζω πως το όριο των 12 ωρών πτήσεως είναι παράλογο, μιας και μιλάμε και θέλουμε ασφάλεια πτήσεων!

Από την άλλη οι καιροί είναι δύσκολοι οικονομικά και ο καθένας κοιτάει να μαζευτεί όσο μπορεί, πόσο μάλλον για μια ενασχόληση που είναι τόσο απαιτητική οικονομικά.

Σας ευχαριστώ πάντως!
 
Top