Χαίρεται, θα ήθελα να ρωτήσω αν γίνεται στο σχέδιο πτήσης ως εναλλακτικό Α/Δ να βάλουμε αεροδρόμιο το οποίο στο AIP φαίνεται πως είτε επειδή είναι στρατιωτικό απαγορεύονται οι προσγειώσεις συγκεκριμένες μέρες και ώρες (ή και γενικά απαγορεύονται) ή αεροδρόμιο που μπορεί να μη λειτουργεί εκείνη την ώρα.
Με το μυαλό μου εγώ θεωρώ πως το εναλλακτικό δεν είναι μόνο για περίπτωση ανάγκης (που και πάλι δεν είναι και πολύ φυσιολογικό να ΣΧΕΔΙΑΖΕΙΣ να προσγειωθείς εκτάκτως σε αεροδρόμιο που να μη μπορεί να σου παρέχει υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης. Άλλο εκείνη την ώρα τι μπορεί ανωτέρα βία να σου επιβάλλει) αλλά και σε περίπτωση που θες να αλλάξεις τη πτήση σου να μπορείς να πας, οπότε υποθέτω πως βάζεις μόνο Α/Δ που την ώρα που θα πετάς θα είναι ανοιχτά και θα επιτρέπουν τη προσγείωση σε σένα. Σε αυτή τη περίπτωση αν πχ το εναλλακτικό τους καλοκαιρινούς μήνες σου λέει ειδοποίησέ με 3 μέρες πριν την υπολογιζόμενη άφιξή σου πχ, τι κανεις;;;; Τους λες πως θα προσγειωθείς και στο πρωτεύων Α/Δ και στο εναλλακτικο και αναλόγως τι γίνεις πετάς άκυρα;;; Δε πιστεύω. Τι ισχύει όμως;
Με το μυαλό μου εγώ θεωρώ πως το εναλλακτικό δεν είναι μόνο για περίπτωση ανάγκης (που και πάλι δεν είναι και πολύ φυσιολογικό να ΣΧΕΔΙΑΖΕΙΣ να προσγειωθείς εκτάκτως σε αεροδρόμιο που να μη μπορεί να σου παρέχει υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης. Άλλο εκείνη την ώρα τι μπορεί ανωτέρα βία να σου επιβάλλει) αλλά και σε περίπτωση που θες να αλλάξεις τη πτήση σου να μπορείς να πας, οπότε υποθέτω πως βάζεις μόνο Α/Δ που την ώρα που θα πετάς θα είναι ανοιχτά και θα επιτρέπουν τη προσγείωση σε σένα. Σε αυτή τη περίπτωση αν πχ το εναλλακτικό τους καλοκαιρινούς μήνες σου λέει ειδοποίησέ με 3 μέρες πριν την υπολογιζόμενη άφιξή σου πχ, τι κανεις;;;; Τους λες πως θα προσγειωθείς και στο πρωτεύων Α/Δ και στο εναλλακτικο και αναλόγως τι γίνεις πετάς άκυρα;;; Δε πιστεύω. Τι ισχύει όμως;