Ευρωπαϊκή νομοθετική... πατατούλα!

  • Thread starter C421
  • Ημερομηνία δημιουργίας

C421

Economy-Class-Member
Εγγραφή
25/05/2011
Μηνύματα
245
Likes
16
Λέει η Εφημερίδα της Ενωμένης Ευρώπης, φύλλο L311/25-11-2011, σελίδα 73.
Ο κάτοχος πτυχίου πχ PPL(H) που θέλει να πάρει PPL(A) πρέπει να γράψει εξετάσεις στα εξής μαθήματα:
- Αρχές Πτήσεως (Principles of Flight, PoF)
- Λειτουργικές Διαδικασίες (Operational Procedures, OperPro)
- Σχεδιασμός Πτήσεως και Επιδόσεις (Flight Planning and Performance, FPP)
- Γενικές Τεχνικές Γνώσεις (Aircraft General Knowledge, AGK), Αεροναυτιλία (Air Navigation, AirNav)

Προσέξτε, δεν έβαλαν την Αεροναυτιλία ως 5ο αντικείμενο αλλά την τσοντάρησαν στο 4ο έτσι ώστε να υπάρχει αμφιβολία "πρέπει να το δώσει αυτό το μάθημα ο αιτούμενος πτυχίο PPL(A) ή δεν πρέπει?". Εάν πρέπει, τι διαφορά έχει η Αεροναυτιλία ελικοπτέρου από την Αεροναυτιλία αεροπλάνου? Τι σχέση έχει η Αεροναυτιλία ως καθαρό μάθημα με την Αεροναυτιλία που συναρτάται με το AGK? Διότι, την διαφορετικότητα του ελικοπτέρου την κατανοούμε ως προς τις OperPro, FPP, AGK άντε και χαριστικά για το PoF. Διότι ο κάτοχος PPL(H) θα έπρεπε να δίνει μόνο OperPro, FPP, AGK και τίποτε άλλο. Aλλά ως προς την AirNav δεν κατανοώ τι διαφορετικό υπάρχει μεταξύ Αεροναυτιλίας του αεροπλάνου και Αεροναυτιλίας του ελικοπτέρου. Πάντως τυπογραφικό λάθος ή παραδρομή δεν είναι. Σίγουρα κάποια βρετανική μεγαλοσχολή θα έβαλε το χεράκι της ώστε να τα κονομάει από μια ακόμη μεριά. Σιγά μην το έπαιρναν χαμπάρι αυτό το ψιλικατζίδικο θέμα οι επιτροπές και οι ευρωβουλευτές. Τα φράγκα να πέφτουνε και σιγά που θα κάθονται ν ασχολούνται με αεροπτυχιακά θέματα...
 
Τίνι τρόπω θα τα κονομάη η εν λόγω Βρεταννική μεγαλοσχολή;

Και επειδή το νομοθέτημα τούτο προφανώς θα έχη εφαρμογή στην λεγόμενη "Ενωμένη Ευρώπη",τής οποίας η Ελλάς αποτελεί υπερήφανον μέλος,δέν είναι λογικόν να υποθέσωμεν ότι με τον ίδιο τρόπο "θα τα κονομάνε" και οι άλλες σχολές στα λοιπά κράτη-μέλη;Αλλά τότε πρόκειται περί διεθνούς συνωμοσίας-κάπως απίθανο μού φαίνεται...

Τέλος,μήπως πράγματι πρόκειται περί συντακτικής (και όχι τυπογραφικής) παραδρομής,αφού το συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο αποτελεί επισήμως ιδιαίτερο μάθημα (εξ ού και έχει δική του συντομογράφηση);Είπαμε,να βρίσκουμε τους κακούς δράκους στην νομοθεσία,αλλά εκεί που υπάρχουν,όχι εκεί που εμείς νομίζουμε ότι υπάρχουν...

ΥΓ.Κι'επειδή οι αιτούμενοι PPL(A) έχουν και χεράκια (αλλιώς δέν θα ήσαν ούτε κάτοχοι PPL-H),υποθέτω ότι θα κάνουν κανένα τηλεφωνηματάκι στίς κατά τόπους ΥΠΑ γιά να τους λύνεται η απορία.
 
1) Η βρεττανική μεγαλοσχολή πουλάει βιβλία και CBT. Επειδή δίνει γενικώς γραμμή στην CAA για τις εκπαιδεύσεις και τα πτυχία (βλ. τρελλίτσες τύπου Night Qualification κ.α.) και αποτελεί τον πολιορκητικό κριό όλου του εκπαιδευτικού μηχανισμού της Μεγ Βρεττανίας, γιαυτό και δεν θεωρώ συντακτικό ή τυπογραφικό λάθος το όλο θέμα καθότι είναι πολλά τα λεφτά Αρη...
2) Φυσικά και κονομάνε οι σχολές από τέτοια λάθη της νομοθεσίας αλλά μη συγκρίνουμε τις μεγάλες αεροπορικές αγορές της Ευρώπης με την Ελλαδίτσα. Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα 2-3 PPL χειριστές ελικοπτέρων θέλουν να πάρουν PPL αεροπλάνου.
3) Δεν είναι λάθος, έχει μπει εκ του πονηρού. Γιατί οι κάτοχοι CPL ελικοπτέρου που θέλουν CPL αεροπλάνου δεν δίνουν Αεροναυτιλία? Ποιος δράκος?
4) Η ΥΠΑ απαντά: οτι λέει ο Νόμος! Και καλά κάνει...
 
Top