Ανάπτυξη: Πλάκα μας κάνετε?

  • Thread starter C421
  • Ημερομηνία δημιουργίας

C421

Economy-Class-Member
Εγγραφή
25/05/2011
Μηνύματα
245
Likes
16
Στη χώρα μας δεν εκδίδεται άδεια γραφείου ενοικίασης μικρών αεροπλάνων όπως συμβαίνει με τα αυτοκίνητα. Η ΥΠΑ δεν έχει καμία αρμοδιότητα διότι το γραφείο πρέπει να νοικιάζει αεροπλάνα σε πτυχιούχους χειριστές, δηλ η ενοικίαση δεν είναι ούτε αεροπορική εργασία που απαιτεί άδεια Aerial Work (αεροφωτογράφηση, αεροψεκασμοί, πλύσιμο μονωτήρων κλπ), ούτε δημόσια αερομεταφορά που απαιτεί άδεια AOC. Η Νομαρχία δεν μπορεί να εκδώσει άδεια διότι δεν υπάρχει αυτή η αρμοδιότητα στον σχετικό νόμο με βάση τον οποίο δίνει άδειες για σουβλατζίδικα, καθαριστήρια, studios κλπ.
Αρα λοιπόν εάν ένας πτυχιούχος χειριστής Ελληνας ή αλλοδαπός θέλει να νοικιάσει αεροπλάνο να πάει μια βόλτα, πρέπει με βάση τη νομοθεσία:
-Να βρει μια αερολέσχη
-Να τον προτείνουν δύο μέλη
-Να εγκριθεί σε μια συνεδρίαση ΔΣ η αίτησή του
-Να καταβάλει την ετήσια εισφορά του
-Να πάει μια (ή περισσότερες) πτήση (ή πτήσεις) με αξιολογητή της αερολέσχης
-Να νοικιάσει επιτέλους το αεροπλάνο (εκεί τον περιμένουν οι ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ: Σπατόσημα για πτήσεις από και προς δημοτικά αεροδρόμια (πχ Σύρο), handling σε έρημα αεροδρόμια (πχ Καστοριά), έλεγχο διαβατηρίων (πχ Θεσ/κη), καύσιμα (avgas βορείως του 38ου παραλλήλου δηλ βορείως των Μεγάρων, έχει μόνο η Κέρκυρα) κλπ όμορφα...
Μιλάμε για αναπτυξάρα ...
 
Πρόσφατα ενημερώθηκα απο κάποιο aeroclub στα Μέγαρα οτι ισχύει το παραπάνω καθώς ήρθα ελλάδα για διακοπές και ήθελα να νοκιάσω ένα C182 για να γυρίσω τα νησιά του Αιγαίου μας.. Φυσικά όλα τα σχέδιά μου πετάχτηκαν απ το παράθυρο.. Γιατί να πληρώσω annual membership, φωτογραφίες, αιτήσεις, checkouts? ένα βήμα μπροστά, τρία πίσω είμαστε δυστυχώς!
 
Ετσι ειναι δυστυχως τα πραγματα. Πρεπει να εισαι δεσμιος μιας αερολεσχης με οτι αυτο συνεπαγεται σε εξοδα και χρονο. Εκτος αυτου αν θες να πας σε δευτερη αερολεσχη ολα αυτα επι 2. Και αν θες να γυρισεις στην πρωτη να πεταξεις, θα ξαναπερασεις τη διαδικασια. Για παραδειγμα μπορει να σε ξερουν σε μια αερολεσχη και να εχεις βαλει 50 ωρες εκει. Για καποιο λογο πας να πεταξεις σε καποια αλλη. Εχεις διατηρησει το currency του rating. Αν γυρισεις στην πρωτη και δεν εχεις στη συγκεκριμενη αερολεσχη 3 ωρες τους τελευταιους 3 μηνες σε βαζουν να ξαναπεταξεις με εκπαιδευτη οσες ωρες και να εχεις βαλει καπου αλλου, ακομα και αν σε ξερουν πως πετας. τραγικα πραγματα...
 
Ενώ η νομοθεσία λέει (EASA) οτι χρειάζονται στο logbook 3 landings 3 takeoffs τις τελευταίες 90 ημέρες για να είσαι current
 
αυτο εννοω.. 3 ωρες και 3 take offs/landings τις τελευταιες 90 μερες. Το προβλημα ειναι οτι ορισμενες αερολεσχες ζητανε να τις εχεις αυτες τις ωρες σε δικα τους αεροπλανα αλλιως ζητανε πτηση με εκπαιδευτη τους πριν σου δωσουν αεροπλανο.
 
Top