Στη χώρα μας δεν εκδίδεται άδεια γραφείου ενοικίασης μικρών αεροπλάνων όπως συμβαίνει με τα αυτοκίνητα. Η ΥΠΑ δεν έχει καμία αρμοδιότητα διότι το γραφείο πρέπει να νοικιάζει αεροπλάνα σε πτυχιούχους χειριστές, δηλ η ενοικίαση δεν είναι ούτε αεροπορική εργασία που απαιτεί άδεια Aerial Work (αεροφωτογράφηση, αεροψεκασμοί, πλύσιμο μονωτήρων κλπ), ούτε δημόσια αερομεταφορά που απαιτεί άδεια AOC. Η Νομαρχία δεν μπορεί να εκδώσει άδεια διότι δεν υπάρχει αυτή η αρμοδιότητα στον σχετικό νόμο με βάση τον οποίο δίνει άδειες για σουβλατζίδικα, καθαριστήρια, studios κλπ.
Αρα λοιπόν εάν ένας πτυχιούχος χειριστής Ελληνας ή αλλοδαπός θέλει να νοικιάσει αεροπλάνο να πάει μια βόλτα, πρέπει με βάση τη νομοθεσία:
-Να βρει μια αερολέσχη
-Να τον προτείνουν δύο μέλη
-Να εγκριθεί σε μια συνεδρίαση ΔΣ η αίτησή του
-Να καταβάλει την ετήσια εισφορά του
-Να πάει μια (ή περισσότερες) πτήση (ή πτήσεις) με αξιολογητή της αερολέσχης
-Να νοικιάσει επιτέλους το αεροπλάνο (εκεί τον περιμένουν οι ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ: Σπατόσημα για πτήσεις από και προς δημοτικά αεροδρόμια (πχ Σύρο), handling σε έρημα αεροδρόμια (πχ Καστοριά), έλεγχο διαβατηρίων (πχ Θεσ/κη), καύσιμα (avgas βορείως του 38ου παραλλήλου δηλ βορείως των Μεγάρων, έχει μόνο η Κέρκυρα) κλπ όμορφα...
Μιλάμε για αναπτυξάρα ...
Αρα λοιπόν εάν ένας πτυχιούχος χειριστής Ελληνας ή αλλοδαπός θέλει να νοικιάσει αεροπλάνο να πάει μια βόλτα, πρέπει με βάση τη νομοθεσία:
-Να βρει μια αερολέσχη
-Να τον προτείνουν δύο μέλη
-Να εγκριθεί σε μια συνεδρίαση ΔΣ η αίτησή του
-Να καταβάλει την ετήσια εισφορά του
-Να πάει μια (ή περισσότερες) πτήση (ή πτήσεις) με αξιολογητή της αερολέσχης
-Να νοικιάσει επιτέλους το αεροπλάνο (εκεί τον περιμένουν οι ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ: Σπατόσημα για πτήσεις από και προς δημοτικά αεροδρόμια (πχ Σύρο), handling σε έρημα αεροδρόμια (πχ Καστοριά), έλεγχο διαβατηρίων (πχ Θεσ/κη), καύσιμα (avgas βορείως του 38ου παραλλήλου δηλ βορείως των Μεγάρων, έχει μόνο η Κέρκυρα) κλπ όμορφα...
Μιλάμε για αναπτυξάρα ...