Αεροπυρόσβεση

  • Thread starter sv1xv
  • Ημερομηνία δημιουργίας

sv1xv

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2006
Μηνύματα
1.792
Likes
827
Website
sv1xv.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
TWITTER
SV1XV
Σήμερα το Αρχηγείο Πυροσβεστικού Σώματος ανακοίνωσε ότι ζήτησε και εστάλησαν από τη Γαλλία δυο CL-415 για βοήθεια στις πολλές και μεγάλες δασικές πυρκαγιές που μαίνονται στην Ελλάδα. Τα δυο γαλλικά αεροσκάφη επιχειρούν από την Θεσσαλονίκη.

Αναλυτικά: http://tinyurl.com/l25a5t2
 
Μια ερώτηση παρακαλώ. Γιατί δεν επιχειρούν βράδυ εναέρια μέσα; Εντάξει καταλαβαίνω πως είναι το σκοτάδι της νύχτας αλλά τα π.χ. τα μαχητικά γιατί πετούν βράδυ σε αερομαχίες; Η μήπως δε πετάνε;
 
Δεν είμαι ειδικός, πιστεύω όμως πως το κυρίως πρόβλημα είναι η δυσκολία ανεφοδιασμού των εναέριων μέσων τη νύχτα, όπου μια ασφαλής προσθαλάσσωση -ειδικά με αέρα και κυματισμό- είναι σχεδόν αδύνατη. Αλλά και οι χαμηλές πτήσεις πάνω απο τις εστίες της φωτιάς, χωρίς ορατότητα ενέχουν πολλούς κινδύνους.
Όσο για το παράδειγμα των μαχητικών, μην ξεχνάμε ό τι αυτά διαθέτουν καλύτερα ηλεκτρονικά συστήματα και απίστευτες ελικτικές ικανότητες.
 
Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Ξέχασα πως είναι και η προσαλλαθωση μέσα σε όλα αυτά. Μια τελευταία ερώτηση. Τα Canadair έχουν δυνατότητα ανεφοδιασμού από ο έδαφος ή μόνο μέσω θαλλάσης;
 
Σύμφωνα με την βικιπαίδεια τα Canadair μπορούν να απογειωθούν πλήρως φορτωμένα με νερό CL-215 (Max takeoff weight: 19,731 kg (43,499 lb) on land), οπότε για ανεφοδιασμό χωρίς προσθαλάσσωση θα πρέπει να επιστρέψουν σε αεροδρόμιο, οπου χάνεται πολλή ώρα. Έτσι τα διαστήματα μεταξύ των ρίψεων είναι υπερβολικά μεγάλα, με αποτέλεσμα κάτι τέτοιο να είναι ασύμφορο.

Όπως καταλαβαίνεις η αεροπυρόσβεση την νύχτα είναι πολύ δύσκολη...
 
Δεν άκουσα κανένα σχόλιο από τους υπεύθυνους - Π.χ. Υπουργείο Εθνικής Άμυνας - για την υπερβολικά μικρή διαθεσιμότητα των πυροσβεστικών αεροσκαφών ιδίως CL-215 και δευτερευόντως CL-41. Εάν δε ισχύει αυτό που λέγεται στα κανάλια ότι πολλά είναι σε βαριά συντήρηση είναι επειικώς εγκληματικό για την θερινή περίοδο !!!
 
Αναφορικά με την αεροπυρόσβεση τη νύχτα, μην ξεχνάμε ότι πρέπει να γίνει προσθαλάσσωση, κατά την οποία πρέπει να πιάσει το αεροσκάφος με μικρό βαθμό καθόδου. Επιπλέον, θα πρέπει ο χειριστής να βλέπει τα κύματα. Στην ξηρά θα πρέπει να είναι ορατά και τα βουνά αλλά και τα εμπόδια, όπως σπίτια, καλώδια ρεύματος, κ.ο.κ. Είναι πολύ δύσκολο για το μάτι του χειριστή μια να βλέπει τα όργανα του αφους, μια τη φωτιά, μια το περιβάλλον... το μάτι δεν μπορεί να ρυθμίζει την νυχτερινή όραση τόσο γρήγορα ωστε να είναι ασφαλής η πτήση. Μιλάμε για πτήσεις σε χαμηλό ύψος και το situation awareness θα ήταν σε πολύ χαμηλό επίπεδο.

Δεν είμαι χειριστής, αλλά αυτή είναι η άποψη μου λογικά πάντα σκεπτόμενος.
 
nikmech":1ija7cnf said:
Δεν άκουσα κανένα σχόλιο από τους υπεύθυνους... για την υπερβολικά μικρή διαθεσιμότητα των πυροσβεστικών αεροσκαφών
Δίκιο έχεις. 'Ομως απλώς σφυρίζουν αδιάφορα.
 
sv1xv":opfezljy said:
Δεν άκουσα κανένα σχόλιο από τους υπεύθυνους... για την υπερβολικά μικρή διαθεσιμότητα των πυροσβεστικών αεροσκαφών
Για το θέμα αυτό είχαμε παρέμβαση του κ. Καπάκη:
κάνουμε τη συζήτηση επειδή έχει προκύψει από τα ΜΜΕ, αλλά δεν είναι τα εναέρια μέσα που αποτελούν πανάκεια
Η συγκεκριμένη ατάκα αναμεταδόθηκε με ελαφρώς αλλοιωμένο νόημα στο twitter από τον λογαριασμό @GSCP_GR της ΓΓΠΠ: https://twitter.com/GSCP_GR/status/898202593184411652.

Του απάντησα δεόντως μέσω του ιδίου καναλιού (twitter): "κ. Καπάκη δεν είναι πανάκεια, αλλά όταν δεν υπάρχουν πιά όπως στην Ελλάδα, η έλλειψη είναι εμφανής. Ούτε όμως τα επίγεια είναι επαρκή. Την επωδό σας αυτή την ακούμε εδώ και δεκαετίες από όσες κυβερνήσεις δεν επιθυμούν να ανανεώσουν τον στόλο."

Όπως αναμενόταν, η απάντηση μου αγνοήθκε.
 
Top