Άγονες Γραμμές

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Έχω μια υποψία, ότι οι εξελίξεις στον Όμιλο θα είναι καταιγιστικές. Νέα τέλη στα προς ιδιωτικοποίηση αεροδρόμια, περικοπή των δραστηριοτήτων στα «Άγονα», μείωση των επιδοτήσεων στα εναπομείναντα, οξύτατος ανταγωνισμός από Ryanair, SkyExpress και Ellinair, αλλά και από τη Blue Air και την Emirates στη Λάρνακα, μπαράζ προσφορών για εισροή χρημάτων στα ταμεία και αποφυγή τραπεζικού δανεισμού. Φοβάμαι, πως το 2016 δεν ήταν η χρονιά της Α3.
 
Μιας κ την ανεφερες μου κάνει εντύπωση που η ellinair δεν πηρε μέρος στη μάχη για τα άγονα με τα Avro 85 της...
 
Πιστεύω, πώς ο Μουζενίδης έχει άλλες προτεραιότητες, από το να εμπλακεί στον ανταγωνισμό για γραμμές εσωτερικού, χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα.
 
aakunz":3ifpuccx said:
Φοβάμαι, πως το 2016 δεν ήταν η χρονιά της Α3.
Συμφωνώ και επαυξάνω. Πιστεύω ότι η Αιγαίου αντιμετωπίζει επιχειρηματικό αδιέξοδο. Είναι δυσάρεστο να έχεις μια επιχείρηση σε καλή ταμειακή κατάσταση που να μην βρίσκει διέξοδο ανάπτυξης.

Disclaimer: Αν ήξερα την λύση προφανώς θα ήμουν ο γκουρού των αερομεταφορών και θα ζούσα σε βίλα με πισίνα σε φορολογικό παράδεισο.
 
Με την ανανακατάταξη και το ξαναμοίρασμα των δρομολογίων, τα εναπομείναντα «οιονεί άγονα» της ΟΑ, εκτός του ότι «τσιμπούν» ακόμα περισσότερο προς τα πάνω, υποβαθμίζονται από την κατηγορία βασικού ναύλου "S" στην κατηγορία ναύλου "Τ". Αυτό σημαίνει, ότι εκεί που το μέλος του Miles+Bonus έπαιρνε 500 μίλια, στο εξής θα παίρνει 200.

Πάντως, παρά το ότι έχει μπει ανταγωνιστής σε αρκετές γραμμές, εξακολουθούν να διατίθενται μόνο flex ναύλοι με υποχρεωτική την συμπερίληψη αποσκευής σε αυτούς.
 
Σε δημόσια κρίση οι 7+3 άγονες γραμμέςπου δε βγήκε άκρη τώρα, είτε γιατί δεν κατατέθηκαν προσφορές είτε γιατί τις ήθελαν όλοι.

Μειώνονται και οι συχνότητες στις 7 αζήτητες:
:arrow: SKG-CFU, SKG-SKU, AXD-JSH, PVK-JSH 2/weekly όλο το χρόνο
:arrow: CFU-PVK-EFL-ZTH, LXS-MJT-JKH-SMI-RHO, RHO-KGS-JKL-LRS-JTY 2/weekly τη χαμηλή σεζόν, 3/weekly την υψηλή σεζόν

και τα ετήσια πλαφόν:

SKG-CFU 312.000
SKG-SKU 260.000
AXD-JSH 416.000
PVK-JSH 416.000
CFU-PVK-EFL-ZTH 800.000
LXS-MJT-JKH-SMI-RHO 1.100.000
RHO-KGS-JKL-LRS-JTY 800.000

Για MLO, JSH, JNX παραμένουν τα πλαφόν στα 924.000, 484.000 και 484.000 αντίστοιχα. Φαντάζομαι με τις αντίστοιχες συχνότητες της παλιάς πρόσκλησης, ήτοι 3/4/6 σε χειμερινή/μέση/υψηλή σεζόν αντίστοιχα.

Στο σημείο αυτό να πούμε πως η Ερζίαν έχει ήδη ανεβάσει και πουλάει πτήσεις στα ATH-MLO, ATH-JNX, ATH-JSH (από 1/4/2017). Να κρίνουμε ότι δε σκοπεύει να συμμετάσχει στα υπόλοιπα άγονα; Να κρίνουμε ότι θέλει να πατήσει πόδι;
 
Στην προκύρηξη λέει οτι αυτές ειναι οι κατ'ελάχιστον υποχρεωτικές συχνότητες..Αυτο δεν σημαινει ότι δεν μπορούν να τις αυξησουν αν κριθεί αναγκαιο απο την επιβατικη ζήτηση...ή μήπως όχι;

Και τι θέλει να πει το ποιητη προς δημόσια κριση; ότι ενδεχεται να τροποποιηθούν αυτές οι αποφάσεις;
 
Κατ' ελάχιστον: μπορούν να τις αυξήσουν, δεν μπορούν να τις μειώσουν.
 
jerry":1yan89xd said:
...
Στο σημείο αυτό να πούμε πως η Ερζίαν έχει ήδη ανεβάσει και πουλάει πτήσεις στα ATH-MLO, ATH-JNX, ATH-JSH (από 1/4/2017). Να κρίνουμε ότι δε σκοπεύει να συμμετάσχει στα υπόλοιπα άγονα; Να κρίνουμε ότι θέλει να πατήσει πόδι;
Σωστόςςςςς :cool:
...Η πιο πρόσφατη εξέλιξη αφορά πρόταση του ομίλου Aegean Airlines/Olympic Air, η οποία εξέφρασε εγγράφως στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) την πρόθεσή της να εξυπηρετεί χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα τρεις τακτικές γραμμές από την 1η Απριλίου 2017. Η πρόταση αφορά την κάλυψη των γραμμών Αθήνα-Μήλος, Αθήνα-Νάξος και Αθήνα-Σητεία...
 
Τι σημαίνει "χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα" στην πράξη; Σιγουρα ότι δεν λαμβάνεις κρατικό χρήμα, αλλα επιτρέπεται σε άλλες εταιρείες, αν θέλουν να δραστηριοποιηθούν στην ιδια γραμμή, η την εχει η εταιρεία που πήρε τη γραμμή ως μονοπώλιο, και ετσι ειναι στην ουσία μια μορφή έμμεσης επιδότησης;;;;;
 
Top