Έλεγχος της ΥΠΑ από τον ICAO = κάτω από το διεθνή μέσο όρο

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με την ελληνική και κυπριακή Αεροπορία
Άβαταρ μέλους
rotomano
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2009, 13:00
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSO
x 13

Έλεγχος της ΥΠΑ από τον ICAO = κάτω από το διεθνή μέσο όρο

Δημοσίευσηαπό rotomano » 31 Ιούλ 2009, 20:28

Ανακοινώθηκαν πρόσφατα οι έλεγχοι που έκανε ο Διεθνής Οργανισμός Πολιτικής αεροποριάς (ICAO) στους εθνικούς οργανισμούς πολιτικής εροπορίας, και βεβαίως, όπως ήταν αναμενόμενο, η Ελληνική ΥΠΑ, σε 2 σημεία βαθμολογήθηκε κάτω από το μέσο διεθή όρο (δηλαδή κάτω από 5/10).
Αφορά τα σημεία 1ον) του ΕΛΕΓΧΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ (State Civil Aviation System and Safety Oversight Function)
και 2ον) της ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Technical Personnel Qualification and Training)
Δείτε τα αποτελέσματα του ελέγχου ΕΔΩ.

Στα σημεία αυτά καταταχτήκαμε μαζί με αφρικανικές χώρες και άλλα ασφαλή κράτη όπως ... η Υεμένη.... [Το Airbus της Air Yemenenia το θυμάστε τον προηγούμενο μήνα;]
Δείτε όλα τα κράτη εδώ.

Και πώς να είναι διαφορετικά όταν γνωρίζουμε πολύ καλά ότι η ΥΠΑ είναι μια κλασική δημόσια υπηρεσία όπως στους 4 οι 3 κάααααθονται, δεν ξέρουν πολλά, και μπήκαν με ρουσφέτια. [και το μόνο που σκέφτονται είναι μη χάσουν τα ΜΠΟΝΟΥΣ τους, που τους κάνουν από τους πιο καλοπληρωμένους υπαλλήλους του δημοσίου].

Ας ελπίσουμε ότι με τις [χρυσές] μετατάξεις των πιλότων της ΟΑ στην ΥΠΑ θα ανέβει το επίπεδο, αλλά φοβάμαι μην τους φάει η ελληνική δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία και τους κάνει και αυτούς χρυσοπληρωμένους καρεκλοκένταυρους. Δηλαδή ΚΑΙ ΑΛΛΟ ακριβοπληρωμένο προσωπικό χωρίς αντικείμενο, που θα πληρώνουμε για μια ζωή εμείς τα κορόιδα. Μάλλον δεν είναι τυχαίο ότι κανένας σχεδόν πιλότος δεν θέλει να πάει στη ΜΙΓ να δουλέψει [με όλη την έννοια της λέξης], αλλά όλοι διαλέγουν την ΥΠΑ....
Τελευταία επεξεργασία από rotomano σε 01 Αύγ 2009, 01:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x


xaris
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: 05 Οκτ 2007, 00:41

Re: Έλεγχος της ΥΠΑ από τον ICAO = κάτω από το διεθνή μέσο όρο

Δημοσίευσηαπό xaris » 31 Ιούλ 2009, 20:58

Απ' ότι όμως φαίνεται και η Ολλανδία ( που έχει υψηλότερο επίπεδο υπηρεσιών) δεν τα πήγε καλύτερα.
0 x

Άβαταρ μέλους
al.porto
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 08 Οκτ 2007, 01:13
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Re: Έλεγχος της ΥΠΑ από τον ICAO = κάτω από το διεθνή μέσο όρο

Δημοσίευσηαπό al.porto » 01 Αύγ 2009, 01:42

rotomano έγραψε:Ας ελπίσουμε ότι με τις [χρυσές] μετατάξεις των πιλότων της ΟΑ στην ΥΠΑ θα ανέβει το επίπεδο, αλλά φοβάμαι μην τους φάει η ελληνική δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία και τους κάνει και αυτούς χρυσοπληρωμένους καρεκλοκένταυρους. Δηλαδή ΚΑΙ ΑΛΛΟ ακριβοπληρωμένο προσωπικό χωρίς αντικείμενο, που θα πληρώνουμε για μια ζωή εμείς τα κορόιδα. Μάλλον δεν είναι τυχαίο ότι κανένας σχεδόν πιλότος δεν θέλει να πάει στη ΜΙΓ να δουλέψει [με όλη την έννοια της λέξης], αλλά όλοι διαλέγουν την ΥΠΑ....


Αν κρίνω από τις πράξεις και τη συμπεριφορά τους προς την ΟΑ, προτιμώ να τους πληρώνω να κάθονται... Βέβαια η ελπίδα πεθαίνει τελευταία...

Πριν μερικά χρόνια και η FAA δε μας κατέταξε σε ανάλογη θέση ή μήπως δεν θυμάμαι καλά;
0 x
Fly on your way, like an eagle,
Fly as high as the sun,
On your way, like an eagle,
Fly and touch the sun

Άβαταρ μέλους
Reventon
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2009, 14:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): CAY
Επικοινωνία:

Re: Έλεγχος της ΥΠΑ από τον ICAO = κάτω από το διεθνή μέσο όρο

Δημοσίευσηαπό Reventon » 01 Αύγ 2009, 03:13

Καλα μας δουλευεις? :wall: Το Μαιο του 2006 εγιναν οι ελεγχοι, με βαση τα στοιχεια που της ιστοσελιδας που εδωσες!!! Και σχεδον σε ολα οι βαθμοι ειναι πανω απο τον μεσο ορο! Με εξαιρεση το Technical Personnel Qualification and Training και το State Civil Aviation System and Safety Oversight Function! Που ειναι στο -1 σε σχεση με τον μεσο ορο!


Προσφατα σε λεει υστερα.... Μετα απο 3+ χρονια.... :wall: :wall: :wall:

Οχι οτι το αποτελεσμα μας δινει ευσημα (μεχρι και στη Β. Κορεα πιο υψηλες βαθμολογιες δωσανε!!!) αλλα οχι και προσφατα.. Σε 3 χρονια αλλαζουν πολλα. Ειτε στο καλυτερο, ειτε στο χειροτερο!!!
0 x


Άβαταρ μέλους
redhell
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 04 Ιουν 2006, 20:22

Re: Έλεγχος της ΥΠΑ από τον ICAO = κάτω από το διεθνή μέσο όρο

Δημοσίευσηαπό redhell » 01 Αύγ 2009, 17:00

Αδερφέ, Ελληνικό Δημόσιο και 3 χρόνια, είναι σαν μια ώρα μπροστά σε μια ζωή ολόκληρη...
Όχι μόνο πρόσφατη είναι λοιπόν... χθεσινή τουλάχιστον...
0 x

Άβαταρ μέλους
nikos_k.
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 15 Αύγ 2007, 13:44
Τοποθεσία: Always Somewhere

Re: Έλεγχος της ΥΠΑ από τον ICAO = κάτω από το διεθνή μέσο όρο

Δημοσίευσηαπό nikos_k. » 01 Αύγ 2009, 18:04

Ναι αλλά στην αεροπορία που οι εξελίξεις.... τρέχουν, 3 χρόνια είναι παρα πολλά και μπορεί να αλλάξουν πολλά πράγματα (ακόμα και στην Ελλάδα)!
Πάντως, κατά τη γνώμη μου η έρευνα (όχι και η καλύτερη των ερευνών) καταδεικνύει τα προβλήματα όλου του δημόσιου τομέα! Άτομα χωρίς προσόντα τοποθετούνται σε θέσεις με τα γνωστά σε όλους μας κριτήρια! Και στην συνέχεια δεν υπάρχει εκπαίδευση και αξιολόγηση.
Σίγουρα τα αποτελέσματα της Ελλάδας είναι χειρότερα από τις μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες και τις ΗΠΑ, αλλά μόνο σε δύο τομείς είμαστε κάτω του μέσου όρου...
0 x
Live To Fly, Fly To Live....... Aces High

Άβαταρ μέλους
vassdel
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1196
Εγγραφή: 25 Ιαν 2009, 13:06
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 2

Re: Έλεγχος της ΥΠΑ από τον ICAO = κάτω από το διεθνή μέσο όρο

Δημοσίευσηαπό vassdel » 02 Αύγ 2009, 12:25

Το σωστό κατά τη γνώμη μου είναι να μην κάνουμε συγκρίσεις με άλλες χώρες, αλλά να βλέπουμε μια απόλυτη και (ελπίζω) αντικειμενική βαθμολόγηση με βάση το μέσο όρο.
Παράδειγμα:
Παίρνει η Ελλάδα καλύτερη βαθμολογία από την π.χ. Ολλανδία στον τομέα του flight safety. Μας καλύπτει? Αν με άριστα το 10 οι Ολλανδοί πήραν 1 και εμείς 2, είμαστε ικανοποιημένοι?
Από την άλλη, παίρνουμε π.χ. 9 στην επίγεια εξυπηρέτηση και οι Κουβανοί 10. Λέμε: ωχ ρε γμτ, ακόμα και οι Κουβανοί μας πέρασαν?
Δεν νομίζω.
Αν η βαθμολόγηση του site είναι αντικειμενική, η προσπάθεια των φορέων και όσων μπορούν να βοηθήσουν, θα πρέπει να γίνεται ως προς μια αποδεκτή βαθμολογία (π.χ. 7+) και όχι προς την κατεύθυνση της σύγκρισης :D
0 x


ops10
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2009, 15:59

Re: Έλεγχος της ΥΠΑ από τον ICAO = κάτω από το διεθνή μέσο όρο

Δημοσίευσηαπό ops10 » 02 Αύγ 2009, 15:54

nikos_k. έγραψε:Ναι αλλά στην αεροπορία που οι εξελίξεις.... τρέχουν, 3 χρόνια είναι παρα πολλά και μπορεί να αλλάξουν πολλά πράγματα (ακόμα και στην Ελλάδα)!
Πάντως, κατά τη γνώμη μου η έρευνα (όχι και η καλύτερη των ερευνών) καταδεικνύει τα προβλήματα όλου του δημόσιου τομέα! Άτομα χωρίς προσόντα τοποθετούνται σε θέσεις με τα γνωστά σε όλους μας κριτήρια! Και στην συνέχεια δεν υπάρχει εκπαίδευση και αξιολόγηση.
Σίγουρα τα αποτελέσματα της Ελλάδας είναι χειρότερα από τις μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες και τις ΗΠΑ, αλλά μόνο σε δύο τομείς είμαστε κάτω του μέσου όρου...


Δεν μπορώ να διαφωνήσω σε τίποτα σχεδόν από τα παραπάνω - απλά να προσθέσω ότι η φημολογούμενη είσοδος πιλότων της ΟΑ δεν πρόκειται να αλλάξει τα πράγματα προς το καλύτερο στον τομέα του ελέγχου της ασφάλειας των αεροσκαφών, πιθανά μάλιστα να τα κάνει χειρότερα. Αυτό υποδεικνύει η μέχρι σήμερα πείρα, όπου στην αρμόδια διεύθυνση το κουμάντο εδώ και μερικά χρόνια το κάνουν πρώην κυβερνήτες ΠΑΡΑΓΚΩΝΙΖΟΝΤΑΣ μάλιστα τους αεροναυπηγούς, με καθόλου ενθαρυντικά αποτελέσματα και σταθερά ΚΑΚΙΣΤΗ φήμη στους παράγοντες της αγοράς.

Για να μην παρεξηγηθώ, ΟΛΟΙ χρειάζονται, ανάλογα ο καθένας με τις γνώσεις του και την ειδικότητά του. Απλά η βιαστική και χωρίς καμία μελέτη στελέχωση ενός τόσο κρίσιμου τομέα με μόνο κριτήριο το βόλεμα ΠΟΛΛΩΝ (πραγματικά αν επαληθευτούν τα νούμερα που ακούγονται, δηλαδή για 90-100 κυβερνήτες, απορώ πού θα βρουν καρέκλες να κάθονται) και ΚΥΡΙΩΣ χωρίς καμιά μελέτη για το τί λείπει, το πώς αξιοποιείς το ήδη εκπαιδευμένο προσωπικό, πώς το επανεκπειδεύεις σωστά πώς το οργανώβεις κλπ κλπ. δεν οδηγεί πουθενά.

Αλλά είπαμε, αυτή είναι η παθολογία του ελληνικού δημοσίου και όχι μόνο - κατά τη γνώμη μου, είναι σχεδόν θαύμα που η ΥΠΑ κατάφερε να πέσει κάτω απ' τη βάση μόνο σε έναν τομέα, ίσως δείχνει ότι μερικά πράγματα στο Ελλαδιστάν λειτουργούν σε ΠΕΙΣΜΑ των συνθηκών.
0 x

menelaos
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 798
Εγγραφή: 22 Απρ 2009, 19:32
x 78

Re: Έλεγχος της ΥΠΑ από τον ICAO = κάτω από το διεθνή μέσο όρο

Δημοσίευσηαπό menelaos » 02 Αύγ 2009, 16:08

xaris έγραψε:Απ' ότι όμως φαίνεται και η Ολλανδία ( που έχει υψηλότερο επίπεδο υπηρεσιών) δεν τα πήγε καλύτερα.


Ε τότε μια χαρά, τι το συζητάμε το θέμα. :roll:
0 x

Άβαταρ μέλους
NFEEFE
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1342
Εγγραφή: 09 Δεκ 2008, 13:28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 90

Re: Έλεγχος της ΥΠΑ από τον ICAO = κάτω από το διεθνή μέσο όρο

Δημοσίευσηαπό NFEEFE » 05 Αύγ 2009, 16:01

Μάλλον δεν είναι τυχαίο ότι κανένας σχεδόν πιλότος δεν θέλει να πάει στη ΜΙΓ να δουλέψει [με όλη την έννοια της λέξης], αλλά όλοι διαλέγουν την ΥΠΑ....


Εσυ αμα ησουν πιλοτος και ειχες τις επιλογες τους μου λες τι θα εκανες?Γιατι αμα μου πεις οτι θα σου εδιναν τη σιγουρια και στο μισθο και στη δουλεια σου και εσυ ησουν υπερανω θα μου πεις ψεματα.Αλλωστε, ο κυριως λογος που το 99% οσων ειναι εκτος του δημοσιου τομεα φθονει αυτους που ειναι εντος(για μονιμους και οχι συμβασιουχους) ειναι γιατι εκεινοι δεν εχουν τη δυνατοτητα να το κανουν!Αλλιως πρωτοι πρωτοι θα ετρεχαν...

Το θεμα ειναι οτι, καλες οι συγκρισεις, αλλα οπως ειπε και ο vassdel, δε με ενδιαφερει που ειμαι πανω απο την Ολλανδια αμα πηρε 1 εκεινη και 2 εγω...!Μαυρα χαλια βαθμος ειναι!
0 x


Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Έλεγχος της ΥΠΑ από τον ICAO = κάτω από το διεθνή μέσο όρο

Δημοσίευσηαπό OA701 » 08 Απρ 2012, 22:47

Το βάζω εδω λόγω σχετικότητας

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΕΕΚΕ, η χώρα μας κινδυνεύει άμεσα να απωλέσει τον έλεγχο μέρους του ελληνικού FIR λόγω μη αποδοχής του σχεδίου επιδόσεων που καταθέσαμε ως χώρα.
:arrow: http://www.eeeke.gr/DELTIO_TYPOU_EEEKE_4.4.2012.pdf

Spinal, έτσι είναι?
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

Άβαταρ μέλους
AirNamibia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 809
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 126

Re: Έλεγχος της ΥΠΑ από τον ICAO = κάτω από το διεθνή μέσο όρο

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 21 Δεκ 2018, 08:44

Μετά από ελέγχους, έγιναν 25 απολύσεις υπαλλήλων της ΥΠΑ για πειθαρχικούς λόγους, 1 από αυτές ήταν πιλότος που δούλευε σε ξένη αεροπορική εταιρεία και πληρωνόταν και από την ΥΠΑ. :evil:

https://www.metaforespress.gr/ipogeios/ ... %bf%cf%85/
2 x

CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 84

Re: Έλεγχος της ΥΠΑ από τον ICAO = κάτω από το διεθνή μέσο όρο

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 21 Δεκ 2018, 09:12

Αν ήτανε μόνο ένας και τον εντοπίσανε καλά του κάνανε. Μήπως όμως δεν ψάξανε καλά?
2 x



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες