Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με την ελληνική και κυπριακή Αεροπορία
Άβαταρ μέλους
George
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1432
Εγγραφή: 29 Μαρ 2003, 14:23
x 123

Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτό

Δημοσίευσηαπό George » 01 Νοέμ 2013, 00:39

Δεν ισχύει αυτό, Τάσο. Η ΥΠΑ δεν κάνει εξωτερική πολιτική στην Ελλάδα για να τα αποφασίζει από μόνη της αυτά τα πράγματα. Καλείται να δει αν από την πλευρά της Ελλάδας και βάσει μιας συγκεκριμένης διακρατικής συμφωνίας, είναι αποδεκτό να μπουν κι άλλες πτήσεις ξένης εταιρίας. Αν η πλευρά της Τουρκίας δυσκολεύει ελληνικές εταιρίες να παίξουν "on a fair and equal basis" (αυτό λέγεται ευθέως στη σημερινή συνέντευξη της A3), τότε και η ελληνική πλευρά θα φανεί "προστατευτική" στα ελληνικά συμφέροντα. Αυτό είναι το νόημα των διακρατικών συμφωνιών. Διαφορετικά, περνάμε σε ανοιχτούς ουρανούς, όπου όλοι οι "παίκτες" κινούνται χωρίς περιορισμούς σε συχνότητες, προορισμούς κλπ. Αλλά αυτό στην περίπτωση Ελλάδας-Τουρκίας δεν ισχύει.
0 x


Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3765
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 188
Επικοινωνία:

Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτό

Δημοσίευσηαπό jerry » 07 Απρ 2014, 23:43

Η τελευταία πρόσκληση της ΥΠΑ για κατανομή δικαιωμάτων αφορά στην Τουρκία. Ιδού ο πίνακας συχνοτήτων (παραμένουν 31), καθώς και η ισχύουσα κατάσταση. Φαντάζομαι με τη συγκεκριμένη πρόσκληση θα καταχωρηθεί αναδρομικά και το ATH-ADB της Α3
0 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτό

Δημοσίευσηαπό OA701 » 08 Απρ 2014, 00:10

Πάλι δεν μπήκε η Ρόδος; Τι σκ@τά κάνουν; :with:

Κάπου, πάντως, διάβασα ότι η ΥΠΑ έκανε τα τρία δύο στην ΤΚ, -1 στο IST-ATH με αντάλλαγμα +1 στο IST-SKG και υποχρεωτικό ( :?: ) codeshare Α3/ΤΚ στο 2ο IST-SKG αν θυμάμαι καλά
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

Άβαταρ μέλους
airzena
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 954
Εγγραφή: 21 Μαρ 2012, 09:47
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): TGZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): UGTB
x 28

Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Δημοσίευσηαπό airzena » 02 Απρ 2015, 08:52

Υπογράφηκε από τον Διοικητή της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) κ. Δημήτρη Κούκη και τον Υποδιοικητή της Τουρκικής Πολιτικής Αεροπορίας κ. Bahri Kesici, το νέο Μνημόνιο Συνεργασίας (ΜOU) μεταξύ των δύο χωρών, αυξάνοντας τα εβδομαδιαία τακτικά δρομολόγια, προς κάθε χώρα, από 31 σε 52 (21 επιπλέον).

……Για τις Ελληνικές εταιρείες πτήσεις από Ρόδο, Μύκονο και Σαντορίνη προς Κωνσταντινούπολη και Σμύρνη και για τις Τουρκικές εταιρείες πτήσεις από Αττάλεια, Τραπεζούντα και Νεβσεχίρ προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

http://www.metaforespress.gr/aeroporika ... o-mou.html
0 x
http://my.flightmemory.com/magistros3


Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3424
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 467

Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Δημοσίευσηαπό aakunz » 04 Απρ 2015, 11:11

Διάβασα κι εγώ την είδηση, αλλά έχω κάποιες απορίες:

Αυτή τη στιγμή, έχουμε τις παρακάτω συχνότητες:

ATH-IST-ATH
ΤΚ: 21
Α3: 20
PC: 7

ATH-IZM-ATH
A3: 9 + 2
PC: 3

SKG-IST-SKG
TK: 14

Μιλάμε λοιπόν για τουλάχιστον 70 εβδομαδιαία δρομολόγια προς κάθε κατεύθυνση, ενώ -βάσει του δημοσιεύματος- τα δρομολόγια, μετά την υπογραφή, θα γίνουν 52.

Τι δεν καταλαβαίνω;
0 x

Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3765
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 188
Επικοινωνία:

Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Δημοσίευσηαπό jerry » 04 Απρ 2015, 11:46

Οι 31 συχνότητες (που θα γίνουν 52) είναι για κάθε χώρα, δηλαδή 31 για τις ελληνικές εταιρείες και 31 για τις τουρκικές εταιρείες. Εξ ου και το πρόβλημα που υπήρχε με την ΤΚ που ήθελε παραπάνω συχνότητες στο SKG-IST (ήδη είναι άνω των 31).

Κατά συνέπεια μετά την αλλαγή σε 52, θα περισσεύουν και 7 συχνότητες (μία ημερήσια πτήση).
1 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA

Άβαταρ μέλους
AirNamibia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 942
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 147

Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 08 Φεβ 2017, 08:00

Διαγωνισμό σχετικά με την εκτέλεση τακτικών αεροπορικών γραμμών μεταξύ Ελλάδας και χωρών εκτός ΕΕ, προκήρυξε η ΥΠΑ

https://www.metaforespress.gr/wp-conten ... NTRIES.pdf
0 x
An airline fails when it does not listen to its own people and customers.
http://my.flightmemory.com/magistros3


spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2241
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 135

Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 23 Ιαν 2019, 14:19

Συμφωνα με το άρθρο χορηγήθηκαν άδειες σε Astra,Wizzair, Ryanair, για 2 εβδομαδιαία δρομολόγια στην καθεμία στο Αθήνα-Κίεβο και 2 εβδομαδιαία στο Θεσ.νικη-Κίεβο με Wizzair..

https://www.metaforespress.gr/aeroporik ... %B7%CF%82/

Της Ryan εχουν ήδη ανακοινωθεί..Μενουν να δούμε αν θα ακολουθήσουν κ οι υπόλοιπες..Απορία: γιατι στο Θεσ/νικη-Κίεβο να πάρει δικαιώματα μόνο η Wizzair κ όχι κ οι άλλες;
0 x



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες