Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
To whom it may concern:
Η αριστερή emergency door του 727 είναι εδώ και βδομάδες ανοιχτή και τις προάλλες εθεάθη άτομο να περπατάει στο φτερό και να μπαίνει μέσα.
 
Πάμε πάλι:
Όλες οι πόρτες του 737-200 είναι ανοιχτές καθώς και οι δύο emergency exits βγαλμένες, εδώ και μέρες.

Και θα αναρωτηθώ για ακόμα μια φορά: Έχεις στην ιδιοκτησία σου 4 ρημάδια ακίνητα σε κεντρικό μέρος στην Αθήνα. Δεν σε ενδιαφέρει ποτέ να περάσεις πχ μια φορά τη βδομάδα έτσι από περιέργεια να δεις αν όλα είναι οκ; Πόσο μάλλον όταν είσαι ένας "σύλλογος" με πόσες εκατοντάδες μέλη που απλώς πρέπει να έχουν λίγο το νου τους για την περιουσία του Συλλόγου αυτού. Κατά τα άλλα τους κόφτει η δημιουργία μουσείου και να μην τα καταστρέψει ο νέος ιδιοκτήτης του Ελληνικού. Ποια να μην καταστρέψει; Τα παρατημένα στην τύχη τους; Τα ήδη κατεστραμένα;
Που σκ#%* είναι το ρημάδι το ενδιαφέρον για την περιουσία σου; Εμ έτσι περιμένεις να σώσεις τα αεροσκάφη; Με την αδιαφορία και την αδιαλλαξία;
Άσε μην πω άλλα και συγχυστώ χειρότερα... :evil:
 
Re: LGAT Athens Hellinikon (closed)

Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε, το ποστάρω εδώ https://koronida.blogspot.com/2021/04/6 ... -1200.html επειδή είναι πιο φρέσκια η τελευταία ανάρτηση (αν και το σωστό θα ήταν εδώ ) υπάρχουν ακόμα κάποιοι ρομαντικοί που πιστεύουν στην Ελλάδα !
 
Ο Άδωνις είπε πριν λίγο στο ραδιόφωνο πως "26 Μαΐου θα γίνει ο πλειστηριασμός των αεροπλάνων" αναφερόμενος στα έργα στο Ελληνικό.
 
Θα πλειοδοτήσουν οι εταιρίες ανακύκλωσης φαντάζομαι. Δεν ξέρω τη διαδικασία αλλά πως γίνεται να γίνει πλειστηριασμός αντικειμένων που ανήκουν σε ιδιώτη χωρίς τη συγκατάθεσή του; Μήπως επειδή βρίσκονται σε χώρο που δεν του ανήκει και δεν έχει τη δυνατότητα να τα μετακινήσει; Εκτός βέβαια αν ο... ιδιώτης έχει συμφωνήσει για τον πλειστηριασμό!:rolleyes:
 
Προφανώς ο λόγος είναι ότι βρίσκονται στο χώρο του "εργοταξίου" και μάλλον πρέπει να υποθέσω ότι το δικαστήριο που έγινε πριν μερικές μέρες οδηγεί στο αποτέλεσμα αυτό!
 
Εντελώς λάθος προσέγγιση από το ΠΟΛΚΕΟΑ, από την αρχή της ιστορίας αυτής. Η νοοτροπία "τα αεροπλάνα είναι δικά μας και σιγά μην συνεργαστούμε με τον νέο ιδιοκτήτη της έκτασης" θα οδηγήσει (αν δεν έχει οδηγήσει ήδη) στην καταστροφή των αεροσκαφών. Πριν 2 χρόνια είχα κάνει μια συζήτηση με ένα μέλος του ΠΟΛΚΕΟΑ και είχα πει ότι η καλύτερη λύση θα ήταν μια συμβιβαστική συμφωνία όπου ο ιδιοκτήτης να πλήρωνε τα έξοδα του preservation στα πρότυπα του Shinsheim και θα άφηνε τα αεροσκάφη σε εκείνη τη γωνία με τη μορφή αεροπορικού μουσείου όπου τα έσοδα από τα εισιτήρια θα πήγαιναν από κοινού και στις δύο πλευρές. Ούτε καν που συζητούσαν μια τέτοια λύση για τα "αεροπλάνα τους" όπου ο ιδιοκτήτης της έκτασης θα έπαιρνε μέρος των εσόδων. Μάλλον η νοοτροπία αυτή παρέμεινε ως το τέλος και τώρα είναι πλέον αργά.
Κρίμα και είχα την ελπίδα ότι έστω κάποιοι στο ΠΟΛΚΕΟΑ ενδιαφέρονταν για αυτά τα αεροσκάφη...
 
Συνεχίζεται η δικαστική διαμάχη με απόφαση να βγαίνει σύντομα:

Θα παραθέσω και εδώ κάποιες απόψεις:

Και άντε και γίνεται το Μουσείο. Ποιος θα το κατασκευάσει και με τι έξοδα; Γιατί φαντάζομαι η έννοια του Μουσείου δεν είναι απλά 4 αεροπλάνα στη μέση του πουθενά. Ποιος θα συντηρήσει το αεροσκάφη, το μουσείο, τις εγκαταστάσεις; Ποιος θα πληρώνει τους εργαζόμενους εκεί; Το ΠΟΛΚΕΟΑ που δεν ενδιαφέρθηκε τόσα χρόνια στο παραμικρό για τα αεροσκάφη αυτά και δεν έβαλε ούτε ευρώ; Εκτός αν ελπίδα τους είναι να τα πληρώνει το κράτος.

Δεν ξέρω πόσο έγκυρα είναι όσα γράφονται στο άρθρο σχετικά με την διαδικασία αλλά μερικά από αυτά που έχουν γραφτεί στο άρθρο που υποτίθεται ειπώθηκαν είναι τουλάχιστον αστεία.

Κατ' αρχήν το BAC 1-11 δεν ανήκει στο ΠΟΛΚΕΟΑ αλλά στην ΥΠΑ. Απλά το ΠΟΛΚΕΟΑ εδώ και χρόνια το θέλει επειδή είναι στον ίδιο χώρο με τα Boeing. Το ίδιο και τα μικρά αεροσκάφη. Απ' όσον γνωρίζω οι απαντήσεις της ΥΠΑ εδώ και χρόνια είναι αρνητικές σε αυτό το ενδεχόμενο.

Το 737 είναι ένα και άλλο ένα 727, και όχι 2 737.

Δεν σχολιάζω την κουταμάρα «Εξι είναι τα Boeing 747 σε όλο τον κόσμο και το ένα το έχουμε εμείς, είναι το αεροσκάφος του Αριστοτέλη Ωνάση". Τα stored 747 σε όλο τον κόσμο είναι εκατοντάδες. Και φυσικά το 747 δεν είναι το αεροσκάφος του Ωνάση. Άμα προσπαθούν με τέτοια "επιχειρήματα" να πείσουν το δικαστήριο, χαρήκαμε.

Τα αεροσκάφη δεν υπάρχει περίπτωση να μετακινηθούν χωρίς αποσυναρμολόγηση ή να ρυμουλκηθούν στην κατάσταση που είναι εδώ και χρόνια. Απλά θα αποκολληθούν τα σκέλη. Αν υπάρχει πιθανότητα ρυμούλκησης θέλει σίγουρα πολύ συντήρηση στα σκέλη και όχι μόνο με ότι κόστος συνεπάγεται. Και πάλι δεν είναι σίγουρο.

Όσο για την κατάθεση πρώην κυβερνήτη της ΟΑ ότι είναι επικίνδυνο για το περιβάλλον να κατατμηθεί το 747 γιατί έχει ουράνιο, το αφήνω επίσης ασχολίαστο έχοντας στο νου μας τα χιλιάδες αεροσκάφη που έχουν διαλυθεί και στο εξωτερικό αλλά και στην Ελλάδα κατά καιρούς (727 και 720 στο Ελληνικό, Α340 στο "Βενιζέλος" κλπ). Όταν άφησαν να διαλυθεί το πρωτότυπο 727-200 SX-CBF (γιατί νόμιζαν ότι το ιστορικό 727 είναι το "Α") και τα υπόλοιπα, δεν είχαν ουράνιο;

Όπως είπα και στο πρόσφατο post βλέπω "τοίχο" εδώ και χρόνια στην πιθανή συνεργασία με τον Λάτση για κοινή χρήση και εκμετάλλευση των αεροσκαφών. Κακώς κατά τη γνώμη μου.

Tο να έχω αεροπλάνα στην ιδιοκτησία μου και να μην μπορώ να τα συντηρήσω ούτε στο ελάχιστο και να τα έχω 30 χρόνια να σαπίζουν σίγουρα δεν λέγεται αεροπορικός πολιτισμός.

Και για να μην παρεξηγηθώ, φυσικά να σωθούν τα αεροσκάφη. Αλλά όπως τους πρέπει και όχι όπως τα "έσωναν" ως τώρα
 
Last edited:
Κατ' αρχάς, υπήρχε πρόβλεψη στη σύμβαση παραχώρησης για δημιουργία μουσείου ή ήταν απλά ευσεβής πόθος των ρομαντικών της αεροπορίας; Νόμιζα ότι είχε διασφαλιστεί αυτό.

Με «καννιβαλισμένους» τους κινητήρες, δε βλέπω πώς μπορείς να εκθέσεις τα εν λόγω αεροπλάνα (εκτός κι αν πέσει κι άλλο χρήμα για να αγοραστούν κάποιοι από άλλα διαλυμένα ή έστω τα κελύφη). Εγώ έχω αρχίσει να πιστεύω ότι ακόμα και το κτίριο Σαάρινεν κινδυνεύει με κατεδάφιση. Θα βγουν να πουν ότι η στατικότητά του έχει επηρεαστεί από το σεισμό του 1999, ότι υπάρχει αμίαντος στις μονώσεις και άλλα τέτοια. Για τον ανάδοχο του έργου, όλος εκεί ο χώρος γίνεται ένα ωραίο mall που σίγουρα θα φέρει πιο πολλά λεφτά.
 
Top