ΧΑΜΕΝΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ Η ΧΑΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ;

Kyriakos Sahinidis

Business-Class-Member
Εγγραφή
06/09/2004
Μηνύματα
384
Likes
0
Περιοχή
Melbourne - Australia
Mia erotisi exo.

Γιατί κανένας πετά από ATH σε Skopje ή το Σαράγεβο. Σίγουρα υπάρχουν ευκαιρίες για τις συνδέσεις σε ATH. Φαίνεται ότι h OA και A3 είναι κοιμισμένα και επιτρέπουν αντ' αυτού σε άλλων όπως TK για να κερδίσουν αυτήν την κυκλοφορία από Skopje και το Σαράγεβο στη Μέση Ανατολή/την Απω Ανατολή και αλλού.

Πότε tha ξυπνήσουν; :?:

προφανείς ευκαιρίες. :oops:

Είναι και οι δύο ηλίθιοι; :rolleyes:

Είμαι βέβαιος ότι και οι δύο διαδρομές θα ήταν κερδοφόρες και θα μπορούσαν επίσης να επιτρέψουν την αύξηση στη Μέση Ανατολή/την Απω Ανατολή παρά να πάνε προς τα πίσω.


ANY COMMENTS ??
 
Καλή αυτή η ιδέα. Σίγουρα θα μπορούσαν οι ελληνικές εταιρείες να εκμεταλλευθούν την όποια κίνηση, όχι μόνο από FYROM ή Βοσνία, αλλά και από άλλες χώρες των Βαλκανίων. Μήπως είναι όμως θέμα διακρατικών συμφωνιών οι οποίες δεν έχουν γίνει; Feedback please...
 
Basika 8a lega va to stamatnsoume to 8ema gia evav logo: POLITIKH!

Oi HΠA avagvwrisav to FYROM ws "Makedonia" kai seis mou lete va tous pame kai suvallagma? :evil:

Kai kleivw edw giava mnv givw off topic.. :p
 
O.K.

Αφήνοντας την πολιτική κατά μέρος και Skopje από αυτό, οι ευκαιρίες είναι ακόμα εκεί για το υπόλοιπο των Βαλκανίων. Οι συνδέσεις μέσω της Αθήνας στη Μέση Ανατολή/την Απω Ανατολή και ακόμη και την Αυστραλία θα μπορούσαν να είναι δυνατές εάν κάποιος είχε το θάρρος και τη διορατικότητα να κάνει έτσι.

Παραδείγματος χάριν, στην Αυστραλία υπάρχει ένας μεγάλος ελληνικός πληθυσμός καθώς επίσης και μεγάλος πληθυσμός Croatians, Σέρβοι, Τούρκοι, Κύπριοι, Μαλτέζος, Αιγύπτιοι και Skopjanoi.

Στο παρόν, δεν υπάρχει καμία άμεση πτήση μεταξύ οποιωνδήποτε από αυτές τις χώρες στην Αυστραλία. Οι επιβάτες δεν έχουν καμία επιλογή αλλά για να χρησιμοποιήσουν GF μέσω του Μπαχρέιν, EK μέσω του Ντουμπάι, TG, SQ, κ.λπ.... Σίγουρα μια επιχείρηση που χρησιμοποιεί ATH ως HUB για αυτές τις χώρες θα μπορούσε να είναι δυνατή!

Υποθέτω ότι χωρίς πρόβλεψη από το OA, οι αερογραμμές όπως EK και GF θα συνεχίσουν να ευημερούν και να αυξάνονται, ενώ το OA θα συνεχίσει να αγωνίζεται και AIA θα γίνει κάτι σαν τη ΣΌΦΙΑ ή τα ΤΊΡΑΝΑ.

Δεν είμαι κανένας εμπειρογνώμονας σε διαδικασίες αερογραμμών, έτσι αυτό είναι η άποψή μου ως άπληστος παρατηρητής.

COMMENTS PLEASE ! ANY IDEAS !
 
Σκόπια πέταγαν και η Ο.Α και η Α3 ....και τα έκοψαν.Οπότε μάλλον δεν έβγαζαν και πολλά χρήματα ;)
 
Δε μου λες Κυριακο.. Τι να κανει? Codeshare με JAT για πτησεις προς AUS? Δεν μπορω να το καταλαβω γιατι... Τις πτησεις της ΟΑ τις ξερουνε.. οποιος θελει, ας ερθει... ;) Και αν παρατηρηθει αυξηση της κινησης, ας παρουνε και κανενα long haul της προκοπης (...)
 
Για να γίνει ένα καλό connection, πρέπει τα δρομολόγια να μπαίνουν σε βολικές ώρες έτσι ώστε να υπάρχει άμεση ανταπόκριση. Γινόταν αυτό πριν κοπούν τα δρομολόγια;
Βεβαίως, η Αυστραλία δεν είναι το μόνο μέρος το οποίο θα μπορούσαν να εξυπηρετεί η ΟΑ. Υπάρχει η Μέση Ανατολή, όπως επίσης και επιλεγμένοι προορισμοί στην Αφρική. Αν μπορούσε να μαζεύει ικανοποιητική κίνηση από την Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή, μήπως αυτές οι γραμμές θα ήταν βιώσιμες; Δεν ξέρω, αλλά γιατί να μην εξεταστεί;
 
Kyriakos":2v8haz1b said:
Για να γίνει ένα καλό connection, πρέπει τα δρομολόγια να μπαίνουν σε βολικές ώρες έτσι ώστε να υπάρχει άμεση ανταπόκριση. Γινόταν αυτό πριν κοπούν τα δρομολόγια;
Τουλάχιστον η ΟΑ είχε δοκιμάσει τα SKP πρωί, απόγευμα και βράδυ πριν τα κόψει... Οπότε δεν τους βόλευε μάλλον...
[/quote]
 
Stefane, den symfono. Den zoume se epoxes "opoios thelei as erthei". Oles oi etereies kynigoun tous pelates me kathe meso. Giati einai zitima epiviosis.

Kai to oti oi OA dokimasan diaforetikes ores gia Skopje den mou leei tipota. An eixan mia sosti eisagogi ton dromologion me tous praktores ekei kai ena sosto marketing tha petyxenan, alla...eipan opoios thelei as erthei. Kai fysika soon or later tha doume pos tha kleisei i etereia.

To AIA tha borouse pragmatika na eksypiretisei tin Balkaniki xersoniso os hub an oi OA kai A3 eixan sosta dromologia kai kallo slot planning. Vasika gia Middle East, Southeast Asia, Australia (anathema tin ora pou ta ekopsan afta ta dromologia), North America kai pithanon kapoious Evropaikous proorismous opos MAD, BCN ktl.
 
ΠΑΝΤΩΣ ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΤΙ ΟΣΟ ΠΕΤΟΥΣΑΜΕ SYD ΚΑΙ MEL ,ΕΙΧΑΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΑΠΟ ΣΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΣΕΡΒΙΑ ΚΑΙ Η ΟΑ ΕΙΧΕ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΘΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΤΟΤΕ, ΤΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ ΤΗΣ JAT ΠΡΟΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ.
ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΛΗΡΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ,ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ.
 
Top