Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με την ελληνική και κυπριακή Αεροπορία
Hastaroth1
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 10 Απρ 2013, 20:52

Re: Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT

Δημοσίευσηαπό Hastaroth1 » 09 Ιούλ 2014, 14:58

Ωραία όλα αυτά,αλλά εγώ όπως το βλέπω το θέμα,μάλλον γιά παλιοσίδερα θα τα δώσουν και τα τρία.Τί θα πείραζε να πηγαίνουν κάθε τόσο δυό-τρία μέλη τού ΠΟΛΚΕΟΑ να κάνουν μιά στοιχεώδη συντήρηση,ένα καθάρισμα έστω,στίς καμπίνες τών αεροπλάνων;Ας βάλουν κι'ένα post εδώ στο site,να μαθαίνουμε κι'εμείς και όποιοι μπορούμε,να πηγαίνουμε να τους βοηθάμε.Τουλάχιστον να διατηρούνται τα αεροπλάνα σε μιά ψιλοσουλουπωμένη κατάσταση...
0 x


Air Greece
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 205
Εγγραφή: 23 Μαρ 2014, 10:52
x 17

Re: Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT

Δημοσίευσηαπό Air Greece » 09 Ιούλ 2014, 18:24

Το θέμα είναι ότι το ΠΟΛΚΕΟΑ έχει προ πολλού εναποθέσει τις ελπίδες του στο κράτος,ότι δηλαδή αυτό θα αναλάβει το έργο τής αποκατάστασης τών αεροπλάνων και φαίνεται να πιστεύει ότι εν όψει τής χωροθέτησης τού αεροπορικού μουσείου, κάποιος φορέας θα δώσει ένα κονδύλι γι αυτό το σκοπό. Επιτρέψτε μου να πώ ότι εγώ αυτό το θεωρώ πολύ αμφίβολο για τούς δικούς μου λόγους.Και κρίνοντας από τη δική μου εμπειρία ως τώρα,να πω σε επίδοξους εθελοντές να μην κάνουν το ίδιο λάθος και χάσουν το χρόνο τους αλόγιστα όπως εγώ για το τίποτα.Έχετε υπόψη σας ότι η είσοδος και η "εργασία" στό χώρο θέλει ειδική άδεια αφού όμως πρώτα κερδίσετε τήν εμπιστοσύνη τού ΠΟΛΚΕΟΑ.....και με τα σχόλιά σας ως τώρα, αυτό ακριβώς είναι αμφίβολο αν θα το καταφέρετε. Όσο για μένα,λίαν προσεχώς,ίσως αυτό το Σαββατοκύριακο, να συνεννοηθώ για να παραδώσω τα κλειδιά μου γιατί δεν υπάρχει πιά τίποτα άλλο να κάνω από μόνος μου χωρίς βοήθεια κι ας βρούν κάποιον άλλον να μαζεύει τις πέτρες και τα γυαλιά από τα μπουκάλια πού μάς φιλοδωρούν οι λάτρεις τής αεροπορίας.
Ας πηγαίνουν συχνότερα να βλέπουν τι κάνουν τα αγαπητά αεροπλάνα τους!
0 x

CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 316
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 79

Re: Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 09 Ιούλ 2014, 20:53

Χθές είχε κοσμοσυρροή. Προφανώς κάποιο γύρισμα.
0 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1188
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 191
Επικοινωνία:

Re: Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 10 Ιούλ 2014, 19:33

Air Greece έγραψε:Το θέμα είναι ότι το ΠΟΛΚΕΟΑ έχει προ πολλού εναποθέσει τις ελπίδες του στο κράτος,ότι δηλαδή αυτό θα αναλάβει το έργο τής αποκατάστασης τών αεροπλάνων και φαίνεται να πιστεύει ότι εν όψει τής χωροθέτησης τού αεροπορικού μουσείου, κάποιος φορέας θα δώσει ένα κονδύλι γι αυτό το σκοπό.
Εγώ δεν το θεωρώ αμφίβολο αλλά μάλλον ουτοπικό. Σε καθεστώς τρόικας το κράτος και οι κρατικοί φορείς δεν μπορούν να διαθέσουν χρήματα για τέτοιες πολυτέλειες. Πιο εύκολο θα ήταν να βρεθούν χρήματα από τον ιδιωτικό φορέα που θα αναλάβει την εκμετάλλευση και εμπορική αξιοποίηση του χώρου.
0 x


Air Greece
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 205
Εγγραφή: 23 Μαρ 2014, 10:52
x 17

Re: Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT

Δημοσίευσηαπό Air Greece » 10 Ιούλ 2014, 20:49

Μέχρι όμως να φτάσουμε σε εμπορική εκμετάλλευση πρέπει να προηγηθεί μεγάλη ανάπλαση τού χώρου,άρα κι άλλη αναβολή. Το μόνο καλό πού βλέπω είναι ότι τα αεροπλάνα βρίσκονται άκρη γωνία και όχι μες τη μέση.Επιπλέον δεν μπορεί κανείς πχ να χτίσει κάτω από αυτόν τον φυσικό "εξώστη". Άρα,αν κάποιος ήθελε να μάς φέρει σε δύσκολη θέση μόνο από καθαρή κακία θα το έκανε ή για να μάς περιπαίξει. Όμως το να περιμένουμε χρηματοδότηση είναι τζόγος.Κι αν μας πούν "πρέπει να συμβαδίζετε, τρέξτε να μάς προλάβετε";Είναι υποχρεωμένοι να τα αγαπούν πιό πολύ από ότι έπρεπε να τα αγαπούμε εμείς; Αυτό όμως πού κυρίως με στεναχωρεί είναι ότι οι παλιοί φεύγουν πριν προλάβουν να δουν το μουσείο να γίνεται πραγματικότητα. Σε κάθε τεύχος τού περιοδικού "Αλλη Πτήση" πού μού στέλνουν κάθε τρείς μήνες, διαβάζω ότι έχουν φύγει άλλοι 5-6 συνταξιούχοι. Αυτό δεν το σκέφτηκε κανένας; Είναι η πιό μελαγχολική σκέψη.....
http://Www.airliners.net/photo/Boeing-7 ... 2ebf6b8bec
Τήν έχετε δεί αυτή τη φωτογραφία; Προσπαθούσα να σουλουπώσω τα μικρά.Στο cessna 421 συμπλήρωνα με συρματόπλεγμα και μουσαμά τα κενά στούς κινητήρες.Πιο ουσιαστικό θα ήταν να φέρουμε στον χώρο το ελικόπτερο και το piper Aztec πού βρίσκονται ανάμεσα στο φυλάκιο και τον Πύργο ελέγχου.Οι σεκιουριτάδες συμφωνούν ότι αυτός είναι ο σωστός χώρος να πάνε,όμως χρειάζεται πρώτα άδεια για τη μετακίνησή τους.
http://Www.airliners.gr/gallery/display ... play_media
Να και το piper σε καλύτερες μέρες.Λείπει η πόρτα γιατί κάθε φορά πού έχει κάποια έκθεση, οι επισκέπτες εφορμούν σαν τις ακρίδες για ένα σουβενίρ.Περιττό να πώ ότι αν δεν τα πάμε στο χώρο μας,θα είναι τα πρώτα θύματα τής "αξιοποίησης"....
0 x

Air Greece
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 205
Εγγραφή: 23 Μαρ 2014, 10:52
x 17

Re: Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT

Δημοσίευσηαπό Air Greece » 13 Ιούλ 2014, 00:04

http://Www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=7764306&skip
Να μία φωτογραφία που ανακάλυψα σήμερα και μού αρέσει πολύ.Είναι νυχτερινή,διαυγής και δείχνει το BAC 1-11 από μία ωραία γωνία καθώς και το κτίριο τής General Aviation. Το όνειρό μου είναι κάποια στιγμή να "ξεπατηκώσω" αυτό που έχει κάνει η Μπόινγκ στο μουσείο της: Να βάψω στο δάπεδο δύο άσπρες γραμμές κατά μήκος τού αεροπλάνου σα να βρισκόταν στο διάδρομο και κάτω από τήν ουρά να βάψω 33, ενώ μπροστα από τη μύτη σε κάποια απόσταση να γράψω 15 (πάνω στην πίστα).Δεν θα είναι εύκολο να γίνει και θα θέλει μάλλον άδεια....
0 x

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 343
Επικοινωνία:

Re: Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT

Δημοσίευσηαπό GP707 » 13 Ιούλ 2014, 09:57

Πληροφοριακά, σχετικά με τα comments της φωτογραφίας, το BAC δεν "φόρεσε" ποτέ το Ελληνικό νηολόγιο. Απλά είχε κρατηθεί από την ΥΠΑ το SX-BAR.
0 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707


Air Greece
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 205
Εγγραφή: 23 Μαρ 2014, 10:52
x 17

Re: Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT

Δημοσίευσηαπό Air Greece » 14 Ιούλ 2014, 17:53

CHRISTOS55 έγραψε:Χθές είχε κοσμοσυρροή. Προφανώς κάποιο γύρισμα.

Αυτό το Σαββατοκύριακο πού πήγα στα αεροπλάνα μετά από ένα μήνα,μού είπε το σεκιούριτι ότι τήν προηγούμενη βδομάδα πού ήταν εκεί το συνεργείο έγινε ΤΟ γύρισμα.Είχαν βάλει σκαλωσιές στη δεξιά πλευρά τού τζάμπο και οι πόρτες ήταν όλες ανοιχτές.Επρόκειτο για ταινία μάλλον για τήν τηλεόραση με πρωταγωνιστή τον Παπακαλιάτη.Σήμερα Δευτέρα θα είχαν γύρισμα στις 4 το απόγευμα στο κτίριο τού Ανατολικού (στο σημείο πού οι επιβάτες προωθούντο πρός τα λεωφορεία που τους μετέφεραν στα αεροπλάνα.) Κρίμα πού δεν πήγα τη μέρα εκείνη, διότι αν ήξερα για τι παραγωγή επρόκειτο θα έπαιρνα και καμμιά φωτογραφία από κοντά...Το συνεργείο ήταν πλήρως οργανωμένο και εξοπλισμένο για εξωτερικό γύρισμα, μάς έφτιαξαν μάλιστα με ζελατίνα και καουτσούκ το φινιστρίνι στο φτερό τού τζάμπο.
Το Σάββατο το πρωί πού μίλησα με τον σύλλογο μού είπαν ότι στις 8 Δεκεμβρίου πού συμπληρώνονται 41 χρόνια από τήν πρώτη πτήση τού τζάμπο SX-OAB θα γίνει μία εκδήλωση επί τόπου.Εμένα φυσικά με έπιασε μία λιγωμάρα και όχι μόνο πήγα αλλά έπλυνα τις μπλε ρίγες πάνω από το φτερό για να σβήσει το μπάλωμα και να έρθει το μπλε στα ίσια του.Τους είπα ότι πρέπει οπωσδήποτε να βάψω το OLYMPIC .Να δούμε. Εγώ πάντως τήν αρχή τήν έκανα...
Τελευταία επεξεργασία από Air Greece σε 14 Ιούλ 2014, 18:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x

Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1643
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 94

Re: Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT

Δημοσίευσηαπό george_a » 14 Ιούλ 2014, 18:58

CHRISTOS55 έγραψε:Χθές είχε κοσμοσυρροή. Προφανώς κάποιο γύρισμα.


To ερώτημα είναι ποιος έχει δώσει το δικαίωμα (permission) για το γύρισμα και ποιος επωφελείται οικονομικά από αυτήν τη 'φιλοξενία'. Είναι ενδιαφέρον να μάθουμε...
0 x

Air Greece
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 205
Εγγραφή: 23 Μαρ 2014, 10:52
x 17

Re: Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT

Δημοσίευσηαπό Air Greece » 14 Ιούλ 2014, 19:04

Εγώ αντιθέτως νομίζω ότι σε οποιοδήποτε μουσείο τού εξωτερικού να το ζητούσαν, θα τούς έδιναν τήν άδεια.Τι κακό υπάρχει σε αυτό;
Το εσωτερικό πρέπει να καθαρίζεται,να συντηρείται, θέλει αέρα,"έχει μάθει" ,ας πούμε, στον κόσμο.Επιπλέον, τα συνεργεία αφήνουν συνήθως ωραία πράγματα.
0 x


Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 343
Επικοινωνία:

Re: Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT

Δημοσίευσηαπό GP707 » 15 Ιούλ 2014, 14:15

george_a έγραψε:
To ερώτημα είναι ποιος έχει δώσει το δικαίωμα (permission) για το γύρισμα και ποιος επωφελείται οικονομικά από αυτήν τη 'φιλοξενία'. Είναι ενδιαφέρον να μάθουμε...

Τα έχουμε ξαναπεί αυτά. Το ΠΟΛΚΕΟΑ νοικιάζει το 747 έναντι αδράς αμοιβής σε οποιονδήποτε το ζητήσει.
0 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707

Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1643
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 94

Re: Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT

Δημοσίευσηαπό george_a » 15 Ιούλ 2014, 14:43

Ενδιαφέρον αυτό. Και τί γίνεται αυτή η 'αδρά αμοιβή'; Καταλήγει στις τσέπες κάποιων;

Γιατί στη συντήρηση των αεροσκαφών (που θα έπρεπε), δεν το βλέπω... Και δεν θέλω να ακούσω δικαιολογίες του τύπου 'δεν μας αφήνουν', γιατί τότε πώς 'σας αφήνουν' να το νοικιάσετε;
0 x

Air Greece
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 205
Εγγραφή: 23 Μαρ 2014, 10:52
x 17

Re: Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT

Δημοσίευσηαπό Air Greece » 15 Ιούλ 2014, 16:54

GP707 έγραψε:Τα έχουμε ξαναπεί αυτά. Το ΠΟΛΚΕΟΑ νοικιάζει το 747 έναντι αδράς αμοιβής σε οποιονδήποτε το ζητήσει.

Δεν τα καταλαβαίνω αυτά τα σχόλια.Δικό του είναι,το νέμεται όπως θέλει.Δηλαδή να τούς αφήσει να κάνουν τέτοιο γύρισμα από το οποίο ο παραγωγός έχει χρηματικό συμφέρον και να μη ζητήσει τίποτα; Να μπουν δηλαδή δωρεάν,να εξυπηρετηθούν χωρίς να πάρει κάτι; Και σείς το ίδιο θα κάνατε. Ξέρετε να υπάρχουν κι άλλα 747 στην Ελλάδα; Μετρημένα είναι σε όλα τα ξένα μουσεία. Ο σύλλογος έχει απ'όσο ξέρω τρείς υπαλλήλους, αυτούς πώς θα τούς πληρώσει;
0 x


spy1
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 23 Ιουν 2010, 12:10
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 10

Re: Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT

Δημοσίευσηαπό spy1 » 15 Ιούλ 2014, 18:32

Και τα τρία άτομα που έχει και πληρώνει τι κάνουν;;; Εννοείται σε οποιοδήποτε μουσείο του εξωτερικού θα πλήρωναν για να κάνουν γύρισμα σε αεροπλάνο -έκθεμα, ωστόσο έχετε πάει στο εξωτερικό σε μουσείο αεροπλάνων να δείτε πως τα διατηρούν. Στο Ελληνικό υπάρχει κάποιο μουσείο και δεν το ξέρουμε;;; Και αν υπάρχει πότε είναι ανοικτό για το κοινό (έστω και έναντι αντιτίμου). Υπάρχει η όποια συντήρηση στα "σκουριασμένα" κουφάρια που έχουν καταλεηλατηθεί. Και αν πληρώνονται 3 άτομα για ποιο λόγο πληρώνονται, για να φροντίζουν να γίνεται η λεηλασία από ότι έχει απομέινει;;; Το πρόβλημα δεν είναι αν πληρώνει όποιος χρησιμοποιεί το έκθεμα για εμπορικούς σκοπούς, το πρόβλημα είναι ότι αυτά τα λεφτά πηγαίνουν μάλλον σε τσέπες και σε αργόσχολους που πληρώνονται κιόλας. Γιατί όπως λένε πρώτα φέυγει το χούι και μετά ο άνθρωπος, Διορισμένοι από όλες τις γαλάζιες και πράσινες κυβερνήσεις ως καλοπληρωμένοι υπάλληλοι της πάλαι ποτέ Ολυμπιακής, ακόμη και σήμερα ως συνταξιούχοι έχουν την ίδια νοοτροπία, του αργόμισθού!!!!! Τα αεροπλάνα είναι εκεί 13 χρόνια και το μόνο που έχει γίνει αυτά τα χρόνια είναι να καταστρέφονται μέρα με την ημέρα. Όταν θα υπάρξει έστω και μία απόδειξη ότι η ΠΟΛΚΕΟΑ κάνει κάτι για να τα συντηρήσει και να είναι σε κατάσταση που μπορούν να εκτεθούν ως εκθέματα μουσείου και θα εισπράξουν το ωραίο μου αντίτιμο για να τα επισκεφτώ, τότε και μόνο τότε θα θεωρήσω ότι ο όποιος "υπάλληλος" έχει λόγο ύπαρξης, άλλως είναι απλώς άλλος ένας αργόμισθος από το παρελθόν!
0 x

Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1643
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 94

Re: Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT

Δημοσίευσηαπό george_a » 15 Ιούλ 2014, 18:39

spy1 έγραψε: Όταν θα υπάρξει έστω και μία απόδειξη ότι η ΠΟΛΚΕΟΑ κάνει κάτι για να τα συντηρήσει και να είναι σε κατάσταση που μπορούν να εκτεθούν ως εκθέματα μουσείου και θα εισπράξουν το ωραίο μου αντίτιμο για να τα επισκεφτώ, τότε και μόνο τότε θα θεωρήσω ότι ο όποιος "υπάλληλος" έχει λόγο ύπαρξης, άλλως είναι απλώς άλλος ένας αργόμισθος από το παρελθόν!


Αγαπητέ 'κατάσκοπε', δεν αισιοδοξώ καθόλου. Νοοτροπίες του στυλ 'είναι δικό μου' και 'δεν δίνω λογαριασμό' όχι μόνο υφίστανται, αλλά ...δικαιολογούνται κιόλας από τους ...ομοϊδεάτες της παρέας του κ. Γιώργου. Μην περιμένεις επιφοίτηση του Αγ. Πνεύματος, δεν θα έρθει. Η εικόνα των καταλεηλατημένων ΑΦ-κουφαριών δεν είναι τυχαία, δυστυχώς. Εικόνα σου είμαι, και σου μοιάζω....
0 x



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης