Περιφερειακές πτήσεις εσωτερικού - πιθανοί συνδυασμοι?

  • Thread starter YCNZ
  • Ημερομηνία δημιουργίας

YCNZ

Business-Class-Member
Εγγραφή
05/05/2007
Μηνύματα
419
Likes
200
Σε μία πρόσφατη συζήτηση με πρώην συμφοιτητή, ειδικευόμενο σε τουριστικά/αεροπορικά θέματα, με ένα χάρτη της Ελλάδας πρόχειρο, μου έκανε την εξης αθώα ερώτηση, δείχνοντας την Ρόδο κ την Μύκονο. 'Μπορώ να πετάξω από την Ρόδο στην Μύκονο΄?'

Η απαντησή μου δεν ήταν πειστική, μιας κ ούτε κ εγώ δεν ήξερα γιατί δεν υπάρχουν πτήσεις μεταξύ συνδύασμών πόλεων όπως

Ιωάννινα - Χανιά ή Ηράκλειο
Κέρκυρα - Ρόδος, Χανιά ή Ηράκλειο
Πάτρα / Άκτιο - Καβάλα ή Αλεξανδρούπολη
Πάτρα (Άραξος) - Κοζάνη
Λάρισα / Αγχίαλος - Μυτιλήνη, Χίος, Ρόδος, Κρήτη

κ οποιοσδήποτε άλλος συνδυασμος, εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης, που ενώνει μια σεβαστού μεγέθους πόλη (90000 κάτοικοι +) με το άλλο άκρο της χώρας, ή με έναν άλλο δυσκολοπρόσιτο προορισμό.

Αναγνωρίζω οτι σε κάποιους συνδυασμούς δεν υπάρχουν οι απαιτούμενες πληρότητες, άλλα δεν νομίζετε οτι σε κάποιες περιπτώσεις η σύνδεση θα ήταν όχι μόνο εφικτή αλλά και κερδοφόρα?

Παρακαλώ ας μην αναλωθούμε στο ποιός είναι κατάλληλος να κάνει τα δρομολόγια, παρα μόνο αν κ ποιά κατά την γνώμη σας είναι εφικτά.
 
Όπως ειναι φυσικό, δεν μπορούν όλες οι ελληνικές πόλεις να συνδέονται αεροπορικά με όλες τις υπόλοιπες. Αυτό δεν γίνεται πουθενά στον κόσμο. Για τη συγκεκριμένη σύνδεση (Μύκονος-Ρόδος) μόνο σε "τρενάκι" θα μπορούσε να υπάρξει ή σε πτήση υδροπλάνου. Δεν βρίσκω ποια θα μπορούσε να είναι η χρησιμοτητα μιας τέτοιας σύνδεσης δύο κατ' εξοχην τουριστικών νησιών. :rolleyes:
Άσε η πληρότητα θα είναι καταστροφική για όποιον το επιχειρήσει...
 
Η χρησιμοτητα ειναι απλη... απλα παρατεινονται οι διακοπες των ξενων στη χωρα μας κ εχουν τη δυνατοτητα να πανε και στη Ροδο 'η και στη Μύκονο όσοι βρίσκονται στο ενα ή στο άλλο νησί αντίστοιχα. Για τα πιο απομακρυσμενα μεταξυ τους νησια θα μπορουσε να γινει κατι τετοιο... Για γειτονικα νησια υπαρχει παντα το καραβι... Αλλιως θα μπορουσαν να δημιουργηθουν κ αλλες εταιρειες στυλ Sky Express που θα εξυπηρετουν περιφερειακα αεροδρομια με hub σε ενα μεγαλο περιφερειακο αεροδρομιο... Κ ασφαλως χρησιμοποιώντας μικρα turboprops ...
 
Μάλλον δεν το έθεσα σωστά. Δεν αναφέρομαι μόνο στην διαδρομή Ρόδος - Μύκονος, που λογικό είναι, κ συμφωνώ, να μην δουλέψει ποτέ απο μόνη της, αλλά κ για οποιονδήποτε άλλον συνδυασμό που εσείς θεωρείτε εφικτό κ πραγματοποιήσημο λόγω μεγέθους πόλεων, σπουδαιότητας προορισμού ή μεγάλης απόστασης. Το 'Ρόδος - Μύκονος' ήταν απλά η αρχή που ξεκίνησε το όλο θέμα.
 
Για την ιστορία το Ρόδος-Μύκονος γινόταν παλιότερα από την Ολυμπιακή (κατά τους καλοκαιρινούς μήνες).
Πέρυσι το καλοκαίρι το εκτελεούσε και η sky express.
 
Κατά τη γνώμη μου καμία μεγάλη εταιρία δε θα μπορούσε να αντεπεξέλθει σε τέτοιου είδους δρομολόγια(από άποψη πληρότητας δε θα υπήρχε κέρδος). Πιστεύω εταιρίες κατάλληλες για να συνδέουν τέτοιους προορισμούς είναι μόνο εταιρίες σαν τη sky express.
 
Απ΄ότι ξέρω και έχω ακούσει, σε τέτοιου είδους δρομολόγια επιχειρόυν υδροπλάνα..
Με κάποια ευρωπαική κοινοτική οδηγία, προβλέπονται κονδύλια για ενίσχυση της ιδιωτικής πρωτοβουλίας στον τομέα αυτο.
Ήδη κάποιοι έχουν ξεκινήσει με την απόκτηση υδροπλάνων αλλά υστερούμε σε εγκαταστάσεις (υδάτινα αεροδρόμια), όμως ακούγεται οτι έχουν ξεκινήσει εργασίες σε κάποιες περιοχές..
Πάντως τα υδροπλάνα επιχειρούν και σε περιοχές οπού δεν υπάρχει θάλασσα.. αλλά και σε λίμνες (Ιωάννινα)..
Πιστεύω, οτι είναι πολύ καλή λύση από άποψη πληρότητας αλλά και σύνδεσης των υπόλοιπων πόλεων!!
Οι πιθανοί συνδιασμοί μπορούν να είναι πάρα πολλόι...
 
Τα interisland flights είναι δημοφιλή σε ορισμένες περιοχές του πλανήτη. Όμως συνήθως λειτουργούν σε περιοχές όπως η Καραϊβική όπου τα νησιά έχουν πράγματι μια μεγάλη απόσταση μεταξύ τους και ο τρόπος που γίνεται ο τουρισμός εκεί είναι διαφορετικός.

Το ζήτημα είναι ότι με τα ερημωμένα - πλήν ορισμένων μεγάλων - νησιά της Ελλάδας, ουσιαστικό κέρδος θα υπάρχει μόνο το καλοκαίρι. Αν υπάρχει, καθ'ό,τι οι αποστάσεις εδώ είναι σχετικά μικρές και δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος να πάει κανείς από τη Μύκονο πχ. οπουδήποτε αλλού, αφού έχει "τυποποιηθεί" πανελλαδικά ο τουρισμός (ωραία παραλία + φαγητό + μπαράκι). Θα μπορούσανε να δρομολογηθούν DHC-3 ή Islander ή ανάλογου μέγεθους αεροπλάνα τα οποία να κάνουν μια τέτοια δουλειά, μεταξύ Ρόδου και Ηρακλείου πχ. Και πάλι όμως, όπως είπε ο GP, δεν είναι ίσως εφικτό λόγω της απουσίας οποιασδήποτε άλλης μορφής δεσμών ανάμεσα στις δύο πόλεις.
 
jerry":3rswqnw2 said:
Για την ιστορία το Ρόδος-Μύκονος .............................
.............και λεω εγω τωρα λογω επαγγελαματος,αυτη η γραμμη μονο κατακαλοκαιρο εκτελειτε 1 η 2 φορες την εβδομαδα Ιουλιο - Αυγουστο και αυτο τα τελευταια χρονια.............. :rolleyes:
 
Τέτοιες πτήσεις πραγματοποιούσε η Ολυμπιακή Αεροπλοϊα μέχρι και τον τελευταίο χρόνο λειτουργίας του Ελληνικού. Ήταν όμως αυστηρά και μόνο στην high season του καλοκαιριού. Τα δρομολόγια ήταν ως εξής: Αθήνα-Μύκονος-Ρόδος-Μύκονος-Αθήνα, Αθήνα-Μύκονος-Σαντορίνη-Μύκονος-Αθήνα, Αθήνα-Σαντορίνη-Ηράκλειο-Σαντορίνη-Αθήνα, Ρόδος-Σαντορίνη-Ρόδος, Θεσσαλονίκη-Μύκονος-Θεσσαλονίκη, Θεσσαλονίκη-Σαντορίνη-Θεσσαλονίκη.

Με την μείωση του στόλου της Ολυμπιακής Αεροπορίας, το έργο που παρήγαγαν τα αεροπλάνα που έφυγαν το ανέλαβαν αυτά της Αεροπλοϊας και ειδικά στη high season δεν υπήρχαν πια διαθέσιμα ATR για τα πιο πάνω τουριστικά δρομολόγια. Έτσι απωλέσθησαν προς όφελος (τι πρωτότυπο) των ανταγωνιστών. Και μιλάμε για πληρότητες απίστευτες, δεν έπεφτε καρφίτσα και ήταν όλοι ξένοι τουρίστες με πακέτα διακοπών. Έλληνες ήταν μόνο το πλήρωμα.
 
Top