Άγονες Γραμμές στην Ελλάδα

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Likes
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS
Καιρό τώρα το σκαλίζω το θέμα και μαζεύω πληροφορίες ώστε να ανοίξω αυτό το thread λόγω της μεγαλής αλλαγής στον διαγωνισμό που επιτρέπει πλέον στον καθένα να διεκδικήσει μερίδιο και της επικείμενης σφαγής μεταξύ τους.

Μέχρι τις 10 Αυγούστου έχουν προθεσμία οι ενδιαφερόμενες εταιρείες να καταθέσουν προσφορές και έως τώρα έχουν πάρει τα τεύχη OA, A3 και ZF ενώ ενδιαφέρον εκδήλωσαν και οι Sky Express, Astra Airlines και K2 Smart Jets
:arrow: http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=11825188

H YΠΑ, απο την πλευρά της, έχει δηλώσει ρητά ότι θα τηρηθούν κανόνες απόλυτης διαφάνειας :shock: χωρίς αποκλεισμούς εταιρειών :shock:, με γνώμονα το συμφέρον της κοινωνίας :shock: :shock: . Μέχρι και στη επίσημη εφημερίδα της Ε.Ε θα γίνουν οι δημοσιεύσεις :shock: (για να μας μάθουν πιο καλά).
:arrow: http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=50483

Βέβαια, οι σκόπιμες διαρροές, αναφέρουν ότι θα γίνει προσπάθεια να τηρηθούν οι ισορροπίες αναμέσα στους 2 μεγάλους, την ΟΑ και την Α3, ενώ συνδέουν το θέμα και με τον διαγωνισμό που αναμένεται για το handling σε 33 περιφερειακά Α/Δ, που με την σειρά του συνδέεται με την μερική ιδιωτικοποίηση 41 περιφερειακών Α/Δ μέσω ΣΔΙΤ. Με άλλα λόγια πάει περίπατο η διαφάνεια και συνδέονται ανόμοια πράγματα μεταξύ τους.
:arrow: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 009_317545
:arrow:http://www.express.gr/news/finance/1471 ... 47156.php3

Για την ιστορία (και για όσους βαριούνται να διαβάζουν την ανακοίνωση της ΥΠΑ) αναφέρω τα ¨χρυσοφόρα¨ δρομολόγια:
:arrow: AΤΗ-JTY (x4-5 weekly / 120-150 seats per leg)
:arrow: ATH-JIK (x5-7 weekly / 175-245 seats per leg)
:arrow: ATH-LRS (x6-10 weekly / 210-350 seats per leg)
:arrow: ATH-MLO (x7-8 weekly / 245-280 seats per leg)
:arrow: ATH-KIT (x5-7 weekly / 200-280 seats per leg)
:arrow: ATH-JNX (x6-8 weekly / 192-200 seats per leg)
:arrow: ATH-PAS (x10-19 weekly / 170-330 seats per leg)
:arrow: ATH-AOK (x7-10 weekly / 350-500 seats per leg)
:arrow: ATH-JSH (x4-5 weekly / 120-150 seats per leg)
:arrow: ATH-JSI (x2-7 weekly / 30-280 seats per leg)
:arrow: ATH-JKL (x7-10 weekly / 140-200 seats per leg)
:arrow: ATH-SKU (x2-3 weekly / 20-30 seats per leg)
:arrow: SKG-SMI (x3-4 weekly / 90-120 seats per leg)
:arrow: SKG-JKH (x3-4 weekly / 90-120 seats per leg)
:arrow: SKG-CFU (x4-5 weekly / 200-250 seats per leg)
:arrow: SKG-KLX (x2-3 weekly / 30-45 seats per leg)
:arrow: SKG-SKU (x2-3 weekly / 20-30 seats per leg)
:arrow: LXS-MJT-RHO (x2 weekly / 40 seats per leg)
:arrow: LXS-MJT-JKH-RHO (x1 weekly / 20 seats per leg)
:arrow: LXS-MJT-SMI-RHO (x1 weekly / 20 seats per leg)
:arrow: LXS-MJT-JKH-SMI-RHO (x1 weekly / 20 seats per leg)
:arrow: RHO-AOK (x5-7 weekly / 175-245 seats per leg)
:arrow: RHO-AOK-KSJ-JSH (x4-6 weekly / 140-210 seats per leg)
:arrow: RHO-KGS-LRS-JTY (x2-3 weekly / 30-45 seats per leg)
:arrow: RHO-KZS (x4-6 weekly / 80-120 seats per leg)
:arrow: AXD-JSH (x2-3 weekly / 40-60 seats per leg)
:arrow: PVK-JSH (x2-3 weekly / 40-60 seats per leg)
:arrow: CFU-PVK-EFL-ZTH (x2-3 weekly / 30-45 seats per leg)
Οι συχνότητες όπου δύο αφορούν χειμώνα-καλοκαίρι ενώ οι θέσεις είναι συνολικά οι εβδομαδιαίες.
links για τα παραπάνω:
:arrow: http://www.ypa.gr/content/index.asp?tid=577
:arrow: http://www.ypa.gr/content/index.asp?tid=578


Πιστύω, ότι όλοι αναμένουμε με ενδιαφέρον ποιοί τελικά θα κονταροχτυπηθούν και για ποιές γραμμές.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

ATH-AOK (x7-10 weekly / 350-500 seats per leg)|

500 seats per leg?

Και πιστευα οτι μονο στο FSX μπορεις να εχεις την ιδεα να κατεβασεις 747 στην Κάρπαθο...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

@ Mernion
Βασικά είναι per leg/per week δλδ 500/10=50 :mrgreen: Σορρυ
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

lol, και είδα κ εγώ 120-150 άτομα JSH και λέω ντάξει, με 320 θα πηγαίνουμε χαχαχαχαχα :mrgreen: Πολύ ενδιαφέρουσα η συλλογή πληροφοριών σου πάντως, για ένα θέμα που νομίζω ενδιαφέρει (και αφορά) πολλούς :great:
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Μου φαίνεται κάπως περίεργο το ενδιαφέρον της Κ2 Smartjets...Μάλλον αταίριαστη δραστηριότητα με την εξειδείκευσή της...Το ενδιαφέρον των Athens, Sky Express και Astra ήταν μάλλον αναμενόμενο, αν και αναρωτιέμαι μήπως η τελευταία θα πρέπει να εντάξει κάποιο μικρότερο αεροσκάφος στον στόλο της. Δεν λέω, τα Avro RJ γεμίζουν το καλοκαίρι (στην πλειοψηφία των γραμμών), αλλά τον χειμώνα τί γίνεται;
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Να μην σου φαίνεται τίποτα περίεργο αγαπητέ Orfeas. Απλά, τα λεφτά είναι πολλά και οι καιροί δύσκολοι.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Συνεχίζοντας, κάποια πραγματάκια που αξίζουν αναφοράς βάσει της προκήρυξης:

:arrow: Αν μέχρι τις 31/7 δεν εκδηλωθεί ενδιαφέρον για τακτικές πτήσεις ΧΩΡΙΣ οικονομικό αντάλλαγμα για κάποια απο τις παραπάνω γραμμές απο κοινοτικό αερομεταφορέα, τότε αυτόματα απο 1/8 οι γραμμές αυτές θα δοθούν για αποκλειστική 4ετή εκμετάλευση.
:idea: Νομίζω, ότι αυτή η διάταξη ανοίγει παράθυρο, έστω και ως τις 31/7, για έναρξη δρομολογίων απο οποιαδήποτε εταιρεία το επιθυμεί στις υπάρχουσες άγονες γραμμές. Άρα, ανοίγει εκτός των άλλων, την πόρτα στα δρομολόγια SKG-SMI και SKG-JKH όπου υποτίθεται ήθελε να μπεί η Α3 (και φώναζαν κάποιοι συμφορουμίτες). Ιδού λοιπόν πεδίον δόξης λαμπρόν αλλά χωρίς "μαλλί" :mrgreen: .

:arrow: Προσφορά μπορεί να υποβληθεί για μία ή περοσσότερες γραμμές αλλά με χωριστές προσφορές για κάθε δρομολόγιο.
:idea: Όπερ σημαίνει οτι μια εταιρεία μπορεί να πάει να χτυπήσει ενα-δυο απ' τα πιο επικερδή δρομολόγια :cool: προσφέροντας μεγαλύτερη έκπτωση και αργότερα να ζητήσει αναπροσαρμογή του τιμήματος :cool: :cool: (βλέπε παρακάτω για αυτά).

:arrow: Εδώ απλά κάνω copy-paste και τα σχόλια δικά σας. Επισημαίνεται ότι, λόγω της ιδιαιτερότητας των αεροπορικών συνδέσεων, οι αερομεταφορείς θα πρέπει να είναι σε θέση να αποδείξουν ότι το προσωπικό θαλάμου επιβατών, που θα εξυπηρετεί τους επιβάτες στις ανωτέρω συνδέσεις, ομιλεί και κατανοεί την ελληνική γλώσσα.
:eek: :eek: Ολυμπιακή για σένα τα λέει :mrgreen: ...

:arrow: Στον διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος όσες εταιρείες διαθέτουν άδεια εκμετάλλευσης σε ισχύ η οποία έχει χορηγηθεί απο κράτος-μέλος.
:idea: Ευτυχώς, γιατί θα γλυτώσουμε όλες τις Αφρικανικές που ενδιαφέρονταν :mrgreen: αλλά και την ΤΗΥ :mrgreen: :mrgreen: ...

:arrow: Σε περίπτωση που υποβληθεί μια μόνο προσφορά και κριθεί μη αποδεκτή οικονομικά, υπάρχει δυνατότητα διαπραγμάτευσης.
:idea: Ναι σιγά, θα κλάψουμε τώρα :( . Το κράτος δλδ θα κάνει παζάρια προς τα κάτω σεβόμενο τις τσέπες μας :2: :stupid: ... Μόνο προς τα πάνω, ΜΟΝΟ προς τα πάνω παρακαλώ...

:arrow: Κάνω πάλι copy-paste - αξίζει: Το αιτούμενο οικονομικό αντιστάθμισμα δεν μπορεί να υπερβαίνει το ποσό που απαιτείται για να καλυφθεί το καθαρό κόστος που προκύπτει από την εκπλήρωση κάθε υποχρέωσης δημόσιας υπηρεσίας, λαμβανομένων υπόψη των σχετικών εσόδων του αερομεταφορέα και ευλόγου κέρδους
:idea: :idea: Εδώ μας θέλω όλους... Το πρώτο το καταλαβαίνουμε όλοι, η αεροπορική πρέπει να βγάζει τα έξοδα της πτήσης. Επίσης γίνεται αντιληπτό ότι χωρίς κάποιο κέρδος δεν θα ενδιαφερόταν κανείς και οι άγονες θα γίνονταν απο C-130 και Super Puma. ΑΛΛΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΥΛΟΓΟ ΚΕΡΔΟΣ? Που ακριβώς διευκρινίζεται τι σημαίνει εύλογο κέρδος? Υπάρχει κάποιος νόμος που να ερμηνεύει ακριβώς το ΕΥΛΟΓΟ ΚΕΡΔΟΣ? Η διάταξη αυτή είναι αυτό που λέμε ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ :great: .

:arrow: Κριτήριο επιλογής σε κάθε γραμμή είναι το χαμηλότερο οικονομικό αντάλλαγμα που θα προσφερθεί.
:idea: :idea: Με άλλα λόγια πρόκειται για "δημόσιο μειοδοτικό διαγωνισμό" όπου αυτός που δίνει την μεγαλύτερη έκπτωση το παίρνει το έργο...το δρομολόγιο ήθελα να πω. Βέβαια, με παράδειγμα άλλα δημόσια έργα έχουμε γίνει όλοι μάρτυρες πώς κάτι που στην αρχή αποτιμήθηκε π.χ. 10 εκατομμύρια ευρά καταλήγει να μας στοιχίσει τα τριπλάσια και βάλε λόγω έκτακτων συνθηκών και απρόβλεπτων παραγόντων. Απλά δείτε το τελευταίο απο κάτω ακριβώς...

:arrow: Copy-paste και εδώ, τα σχόλια απο πάνω: Σε περίπτωση απρόβλεπτης μεταβολής των συνθηκών εκμετάλλευσης, το ποσό του αντισταθμίσματος μπορεί να αναθεωρηθεί.

Αυτά προς το παρόν και ο σώζων εαυτό σωθήτω :cool: ...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Orfeas":1gwcoewk said:
Δεν λέω, τα Avro RJ γεμίζουν το καλοκαίρι (στην πλειοψηφία των γραμμών), αλλά τον χειμώνα τί γίνεται;

Αυτο ακριβως σου το λεει το κρατος(δε θυμαμαι που,αλλα καπου το ειχα διαβασει!)...Στελνε εσυ το αεροπλανο σου στο ταδε μερος,μια φορα τη μερα πχ,και εγς σου επιδοτω χ θεσεις/πτηση!Ετσι αν ας πουμε μια εταιρια εχει ενα αεροπλανο 90 θεσεων,και καταφερνει να γεμιζει σταθερα τις 40,τοτε με την επιδοτηση των αλλων 50 ειναι σα να πεταει γεματη...Και φυσικα θα παιρνει και τα extra της...

Ελπιζω σε 5 χρονια να μη καταληξουμε οπως στην ακτοπλοϊα,οπου οι εταιριες αρπαζουν απο μια αγονη γραμμη(κανονισμενα μεταξυ τους)ωστε να εχουν και το μεγαλυτερο κερδος,και να ψαχνουμε ποιος βουλευτης τα πηγε απο τον ταδε για την χ αγονη γραμμη!(βλεπε ΣΑΟΣ--Μανουσης..) :wall:
Γιατι φετος λογω χρεων,3 εταιριες που κατειχαν αγονες γραμμες(ΣΑΟΣ-GA FERRIES και αλλη μια που μου διαφευγει!)ειχαν δεμενα τα πλοια τους,και τα νησια αυτα εμειναν καλοκαιριατικα χωρις καμια συνδεση!!!
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Όντως δεν διευκρινίζεται πουθενά τέτοιο θέμα, άρα υποθέτουμε πως γίνεται ήδη ή θα γίνει απ' την επόμενη περίοδο. Τα μόνα ψιλοσχετικά που βρήκα είναι:
Εάν ο μέσος συντελεστής πληρότητας του συνόλου των πτήσεων σε μία γραμμή έχει υπερβεί κατά την προηγούμενη περίοδο το 75%, η ελάχιστη εβδομαδιαία συχνότητα ή οι ελάχιστες προσφερόμενες θέσεις εβδομαδιαίως μπορεί να αυξηθούν ανάλογα με τη διαπιστωθείσα αύξηση. Η αύξηση αυτή κοινοποιείται προς τον αερομεταφορέα που εκμεταλλεύεται τη γραμμή, με συστημένη επιστολή έξι μήνες πριν από την εφαρμογή της, και τίθεται σε εφαρμογή μετά την δημοσίευσή της από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Σε περίπτωση που τα διατιθέμενα αεροσκάφη δεν διαθέτουν την απαιτούμενη χωρητικότητα για την κάλυψη του ελάχιστου αριθμού προσφερόμενων θέσεων εβδομαδιαίως (που προβλέπονται στην παρ.2A) οι συχνότητες πτήσεων μπορούν να αυξηθούν αναλόγως.

Πάντως, δεν νομίζω να μπορούν τις επιπλέον θέσεις να τις πουλάνε σε τιμές κανονικές δλδ πιο ακριβά. Απλά, ίσως να δίνουν τις ίδιες τιμές με αυτές που ορίζει η ΥΠΑ και να μπαίνουν απ' ευθείας στην τσέπη των αεροπορικών αυτά τα ζεστά extra μετρητά. Και μην ξεχνάμε αυτό που ανέφερα πιο πάνω περι εύλογου κέρδους. :?: Δεν ξέρουμε τι εννοεί ο ποιητής εκεί :?: ...
Aν κάποιος γνωρίζει περισσότερα ας :hello?: και εμάς...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009 edition

Δύο νεότερες πληροφορίες απ' το μέτωπο...

Η Αστρα, είχε αναφερθεί στους αρχικούς ενδιαφερόμενους και απ' ότι φαίνεται κάτι τέτοιο ισχύει σύμφωνα με τα λεγόμενα του διευθ. συμβούλου της. Ο ίδιος μάλιστα, μπήκε σε περισσότερες λεπτομέρειες και ανέφερε την πρόθεση της Αστρα να διεκδικήσει και τις 5 άγονες απο SKG (SMI, JKH, CFU, KLX, SKU) ενώ απέκλεισε την συμμετοχή σε άλλα δρομολόγια.
:arrow: http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=41984

Η Ηellas Jet αναμένεται συντόμως να αλλάξει χέρια και να περάσει στην κατοχή της First Leisure World Limited, συμφερόντων Κου Ρέστη και μάλιστα υπο τη νέα διεύθυνση αναμένεται να καταθέσει προσφορές για ορισμένα δρομολόγια.
:arrow: http://www.express.gr/news/business/192540oz_20090718192540.php3
 
Top