Belavia
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 17/06/2009
- Μηνύματα
- 870
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LATI
Αυτό που θα έπρεπε να μας απασχολήσει, είναι προς τα πού πηγαίνει η αεροπορική αγορά της Ελλάδας. Μήπως θυμίζει λίγο 1947 (τότε που υπήρχαν Τεχνικαί Αεροπορικαί Εκμεταλλεύσεις & Ελληνικαί Αεροπορικαί Συγκοινωνίαι & Αεροπορικαί Μεταφοραί Ελλάδος) τότε που φαλίρισαν και έδωσαν άρον-άρον την ΤΑΕ στον Ωνάση. Πως μία τόση μικρή αγορά (11 εκατ.) κατοίκων μπορεί να συντηρήσει 3 αεροπορικές εταιρείες;
Εάν μου πείτε από τους τουρίστες, τότε ποιος ο λόγος Α3 και ΟΑ να πετούνε περίπου τις ίδιες ώρες στις Ευρωπαϊκές πόλεις; Προσπαθεί να κλέψει η μία πελάτες από την άλλη; Αυτός δεν είναι ανταγωνισμός – είναι αυτοκτονία.
Εάν μου πείτε από τους Έλληνες της διασποράς; Τι έγιναν τα δρομολόγια για Αυστραλία, Βοστόνη, ποτέ δεν άνοιξε το Σικάγο, (δεν είχαμε πολλές θείες από το Σικάγο φαίνεται) ή περιμένουμε την Hellenic Imperial να κάνει τα δρομολόγια….. Δυστυχώς δεν βάζουμε μυαλό από την ιστορία, θα μας φταίνε οι ξένοι εάν κλείσουν οι Ελληνικές εταιρείες από τα οικονομικά χρέη.
Επειδή η Α3 δείχνει κερδοφόρους ισολογισμούς και ελπίζουμε ότι η ΟΑir τώρα θα γίνει κερδοφόρα, εφησυχάζουμε και θεωρούμε ότι η αγορά θα αντέξει χωρίς κανένα έλεγχο της αγοράς;
Δεν λέω να γίνουν κρατικές εταιρείες αλλά να γίνει συντονισμός δρομολογίων. Στις ΗΠΑ υπάρχει ο συναγωνισμός εταιριών μεταξύ πόλεων και ωρών (σκοτομός μέχρι λεπτού της ώρας) αλλά εκεί υπάρχει και τεράστια επιβατική αγορά.
Εάν μου πείτε από τους τουρίστες, τότε ποιος ο λόγος Α3 και ΟΑ να πετούνε περίπου τις ίδιες ώρες στις Ευρωπαϊκές πόλεις; Προσπαθεί να κλέψει η μία πελάτες από την άλλη; Αυτός δεν είναι ανταγωνισμός – είναι αυτοκτονία.
Εάν μου πείτε από τους Έλληνες της διασποράς; Τι έγιναν τα δρομολόγια για Αυστραλία, Βοστόνη, ποτέ δεν άνοιξε το Σικάγο, (δεν είχαμε πολλές θείες από το Σικάγο φαίνεται) ή περιμένουμε την Hellenic Imperial να κάνει τα δρομολόγια….. Δυστυχώς δεν βάζουμε μυαλό από την ιστορία, θα μας φταίνε οι ξένοι εάν κλείσουν οι Ελληνικές εταιρείες από τα οικονομικά χρέη.
Επειδή η Α3 δείχνει κερδοφόρους ισολογισμούς και ελπίζουμε ότι η ΟΑir τώρα θα γίνει κερδοφόρα, εφησυχάζουμε και θεωρούμε ότι η αγορά θα αντέξει χωρίς κανένα έλεγχο της αγοράς;
Δεν λέω να γίνουν κρατικές εταιρείες αλλά να γίνει συντονισμός δρομολογίων. Στις ΗΠΑ υπάρχει ο συναγωνισμός εταιριών μεταξύ πόλεων και ωρών (σκοτομός μέχρι λεπτού της ώρας) αλλά εκεί υπάρχει και τεράστια επιβατική αγορά.