Υδροπλάνα στην Ελλάδα

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με την ελληνική και κυπριακή Αεροπορία
Angel Aviation
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 353
Εγγραφή: 30 Απρ 2009, 17:41
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSA
x 37

Re: Argo Airways

Δημοσίευσηαπό Angel Aviation » 23 Ιούλ 2009, 13:45

Τά Twin Otter είναι δικινητήρια,οπότε δέν βρίσκεται εκεί το θέμα.


ta Twin Otter σαφώς,,,το Single Otter ομως της argo σίγουρα δεν είναι twin :wink: . H Air sea Line έχει/είχε Twin, η Αργκο όμως, στο σιτε τουλάχιστον έχει το DHC-3...και λογικά με αυτό πήρε την άδεια... αλλά as said, γνώριζα οτι δεν επιτρέπεται...
0 x


Άβαταρ μέλους
Hastaroth
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 23:53
Τοποθεσία: Urantia

Re: Argo Airways

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 23 Ιούλ 2009, 15:40

nekoma έγραψε:
Καί το αποκορύφωμα:όταν υπάρχουν "μεγάλα μπωφόρ" (υπάρχουν άραγε καί "μικρά μπωφόρ";),που τά πλοία δέν μπορούν να αντιμετωπίσουν (δηλαδή να πλεύσουν),πώς μπορούν νά τά αντιμετωπίσουν (δηλαδή να προσθαλασσωθούν,άρα νά πλεύσουν) τά υδροπλάνα;


Μιλάμε για το λιμάνι!
Εννοώ ότι τα υδροπλάνα προσγειώνονται στο λιμάνι και όχι στην θαλάσσια περιοχή που έχει μποφόρ.
Ενώ τα πλοία όταν έχει μποφόρ δεν μπορούν να πλεύσουν εκτός λιμανιού με αποτέλεσμα να ακινητοποιούνται.
Ενώ τα υδροπλάνα μπορούν να πετάξουν.


Εχεις δεί λιμάνι αιγαιοπελαγίτικου νησιού;Υποθέτω πως ναί.

Φαντάσου λοιπόν ένα τέτοιο λιμάνι.Ας πούμε,τής Μυκόνου.Εννοώ το λεγόμενο «μέσα» λιμάνι,όχι τό «έξω»,που είναι απλώς μιά προβλήτα στην ανοιχτή θάλασσα.

Είναι λοιπόν ο καιρός εννιάρι (9 μπωφόρ δηλαδή) καί τό πλοίο –άς πούμε Blue Star Naxos- δέν έχει μπορέσει να βγή από το λιμάνι,έχει απαγορευτικό.

Ερχεται λοιπόν τό υδροπλάνο νά προσθαλασσωθή (όχι νά προσγειωθή) μέσα στό λιμάνι αυτό.Η διεύθυνση τού ανέμου επιτρέπει να έρθη από την πλευρά τής θάλασσας και όχι από την πλευρά τής στεριάς.Η μπούκα τού λιμανιού είναι,άς πούμε,τό «κατώφλι» τού διαδρόμου-κάτι σάν το κομμάτι εκείνο μέ τίς άσπρες γραμμές που γράφει και τόν προσανατολισμό.

Στό σημείο αυτό (που δένουν τά ακτοπλοϊκά βαπόρια-Blue Star,Αγ.Γεώργιος κλπ),τό υδροπλάνο πετάει ακόμα-χαμηλά μέν,αλλά πετάει.Αν είναι τυχερός ο πιλότος,θά αποφύγη στό τσάκ νά κουτουλήση πάνω στό πλοίο καί να θρηνήσουμε κάμποσους νεκρούς.Περνάει λοιπόν στην τρίχα πάνω από το πλοίο και ακουμπάει στό νερό,μέ ταχύτητα περίπου 100 χιλιόμετρα την ώρα,ΜΕΣΑ στην λιμενολεκάνη.Τά κύματα που σηκώνει είναι ικανά νά βουλιάξουν τά βαποράκια τής Δήλου (που δένουν στόν λιμενοβραχίονα) καί τά παντός είδους βαρκάκια που είναι αγκυροβολημένα μέσα στο λιμάνι.Αν είναι τσίφτης ο πιλότος,θά καταφέρη να σταματήση τό υδροπλάνο δυό-τρία μέτρα από την ΑΚΤΗ (ναί,ακτή,μέ αμμουδιά όπου το καλοκαίρι κάμνουν μπάνιο τά παιδία (καί όχι μόνο).Αν δέν είναι,θά βγή στή στεριά,στόν δρόμο,που έχει και πολλά εστιατόρια......

«Μά»,θά μού πής «εγώ εννοώ θά προσθαλασσωθή έξω,κοντά στό λιμάνι και θά μπή μέσα πλέοντας,μέ μικρή ταχύτητα»

«Μά» θά σού απαντήσω «έξω έχει εννιάρι και δέν μπορεί να βγή ούτε κάν κοτζάμ βαπόρι,θ’αρχίση να κουνάη από το πολύ κύμα κι’άς πηγαίνη μέ 5-10 κόμβους (κάπου 10-15 χιλιόμετρα την ώρα).Πώς θά ακουμπήση σ’αυτήν την θάλασσα ένα υδροπλανάκι μέ ταχύτητα 10 φορές μεγαλύτερη,χωρίς να τουμπάρη;»

Τώρα,αφού φαντάστηκες αυτό το σκηνικό,φαντάσου τό αντίθετο:πως δηλαδή το υδροπλάνο πρέπει να έρθη από την πλευρά τής στεριάς,μέ κατεύθυνση πρός τήν μπούκα τού λιμανιού καί ν’ακουμπήση στο νερό,μέ την ίδια ταχύτητα,περίπου στή μέση τής λιμενολεκάνης.....

Got the picture?

(καί πού να δής κάτι λιμανάκια στύλ Φολέγανδρος,Ιος,Αμοργός κλπ κλπ.Εκεί καλά-καλά δέν χωράει βαπόρι νά δέση,θά υπάρχη χώρος να κάνη waterlanding roll τό υδροπλανάκι;)
0 x
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς

Άβαταρ μέλους
Nikitas
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: 13 Μαρ 2006, 13:26
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

Re: Argo Airways

Δημοσίευσηαπό Nikitas » 23 Ιούλ 2009, 16:20

Με εννιάρι αγαπητέ όυτε εσύ πας για μπάνιο 8) . Το απαγορευτικό είναι γενικό για όλα τα πλεούμενα. Εννιάρια σε ελληνική θάλασσα δεν θα βρεις συχνά. Τις περισσότερες ημέρες μέχρι 6 το πολύ. Εν τω μεταξύ τα λιμάνια των Σποράδων αλλά και του Βόλου είναι υπήνεμα και δεν έχουν ψηλό κυμματισμό ακόμα και με δυνατό άνεμο. Θα κουνήσει λίγο στην κάθοδο αλλά ο διάδρομος που χρειάζεται για την προσθαλάσσωση είναι μικρός και επομένως σχετικά κοντά στο λιμάνι. Δεν χρειάζεται φανατισμός... εάν ξεκινήσουν οι πτήσεις μπες ο ίδιος και στείλε μας trip report και τότε θα πιστούμε καλύτερα. Εάν ξεκινάμε αρνητικά δεν φτάνουμε πουθενά.
Ελπίζω κάποια στιγμή να μπορέσω να δημοσιεύσω φώτο από τα πολύ υπομονετικά κιόσκια και την πλωτή προβλήτα της εταιρίας που εδώ και πολλούς μήνες τρώνε την αλμύρα της θάλασσας και δε βλέπουν χαρά.
0 x

Άβαταρ μέλους
Hastaroth
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 23:53
Τοποθεσία: Urantia

Re: Argo Airways

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 24 Ιούλ 2009, 08:52

Δέν φανατίζομαι φίλε Νικήτα.

Μέ εννιάρι σαφώς ούτε εγώ θά πάω γιά μπάνιο.

Η προσθαλάσσωση ενός υδροπλάνου δέν μπορεί να γίνη μέσα στην λιμενολεκάνη,εν μέσω διαφόρων δεμένων πλεουμένων.Ακόμα και στό λιμάνι τού Βόλου (που το έχω δεί,είναι τεράστιο καί υποψιάζομαι πού βρίσκονται τά κιόσκια τής Argo-πάντως το βαρκάκι της το είχα δεί πέρυσι το καλοκαίρι δεμένο λίγο μετά τά ιστιοπλοϊκά,περίπου εκεί που είναι το γεφυράκι).

Από τά λιμάνια τών Σποράδων έχω δεί μόνο τής Σκιάθου καί τής Σκοπέλου.Δέν ξέρω πόσο υπήνεμα είναι,όταν είχα πάει εγώ ήταν καλοκαίρι,Αύγουστος,καί πάλι όταν έφευγα από Σκόπελο μέ το υδροπτέρυγο,κοπανούσε άγρια σχεδόν μόλις βγήκαμε από το λιμάνι.Γιά να μήν πώ οτι κατά την άφιξή μου εκεί,λόγω κύματος το υδροπτέρυγο δέν μπορούσε να προσεγγίση στο λιμάνι τής Σκοπέλου και μάς αμόλησε στόν Αγνώντα.Υποθέτω οτι σέ παρόμοια περίπτωση,τό υδροπλάνο ενδεχομένως να μήν μπορούσε να προσθαλασσωθή στη Σκόπελο καί να γύριζε στόν Βόλο άπρακτο.Γιά την Αλόννησο δέν ξέρω,μόνο απ'έξω έχω περάσει.Αλλοι προορισμοί στίς Σποράδες δέν ξέρω να υπάρχουν,εκτός κι'άν η Argo έβαζε δρομολόγια γιά τά φωκονήσια :)

Ομως Ελλάδα δέν είναι μόνο οι Σποράδες καί τά περισσότερα νησιά τού Αιγαίου έχουν λιμάνια μή υπήνεμα,που τά πιάνει ο καιρός (πρίν ενάμιση μήνα δέν είχαν κοπανήσει στούς ντόκους τής Λήμνου ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ και ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ,τό ξεχάσαμε αυτό;),που ακόμα κι'άν επιτρεπόταν η προσθαλάσσωση μέσα στην λιμενολεκάνη,αυτή είναι μικρή καί που έξω απ'αυτά,όταν έχει καιρό,ο κυματισμός είναι αρκετά υψηλός ώστε να κινδυνεύη να ανατραπή ένα υδροπλάνο (πρίν ένα-δυό χρόνια είχε ανατραπεί ένα πυροσβεστικό Canadair,που είναι και μεγαλύτερο από το Twin Otter..).Αυτές τίς συνθήκες έχω υπ'όψιν μου όταν μιλάω γιά ακαταλληλότητα τών Ελληνικών θαλασσών.Η Air Sea Lines έκανε επί ένα χρόνο δρομολόγια Κέρκυρα-Παξοί (άν και μέ τέτοιο ακριβό εισιτήριο που είχε,δέν πετύχαινε και μεγάλες πληρότητες..).Εκεί όμως είναι αλλιώς τά πράγματα.Οταν θέλησε να βγή στο Αιγαίο (καί μάλιστα από το Λαύριο,που δέν φημίζεται γιά την ασφάλειά του ώς λιμανιού),τότε άρχισαν τά προβλήματα -διότι προφανώς τότε οι ιθύνοντες διαπίστωσαν οτι άλλο να προσθαλασσώνεσαι στούς Παξούς κι'άλλο στήν Αμοργό ή την Ικαρία- καί επειδή μέ μιά γραμμή στό Ιόνιο δέν αναπτύσσεις εταιρεία,τά μαζέψανε και φύγανε.

Περιμένω κι'εγώ να δώ τίς φωτό από τά κιόσκια,μιά και,όταν είχα πάει πέρυσι στον Βόλο δέν προλάβαινα λόγω έλλειψης χρόνου νά πάω τά δώ από κοντά ο ίδιος.
0 x
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς


Άβαταρ μέλους
micha
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: 30 Σεπ 2008, 12:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLT
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGBL

Re: Argo Airways

Δημοσίευσηαπό micha » 24 Ιούλ 2009, 09:48

τα kioskια μπορεις να τα δεις εδω http://travelsporades.blogspot.com/2009 ... lanes.html
εκτος αν εννοεις να τα δεις ζωντανα!
0 x

Άβαταρ μέλους
Arxaggelos
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 09 Δεκ 2008, 13:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Υδροπλάνα στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό Arxaggelos » 25 Ιούλ 2009, 15:51

Το site της Ελληνικής Λέσχης Υδροπλάνου http://www.seaplane.org.gr, το οποίο θεωρώ οτι είναι αρκετά ενδιαφέρον.
0 x

Άβαταρ μέλους
samorc
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 149
Εγγραφή: 13 Αύγ 2008, 22:54
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OLY

Re: Υδροπλάνα στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό samorc » 26 Ιούλ 2009, 22:33

πιστευω θα ηταν μια σημαντικη ανασα σε νησια αγονων γραμμων τα οποια δεν εχουν ουτε αεροδρομιο ουτε τακτικη ναυτοπλοικη συγκοινωνια..
0 x
Φιλικά,
Σαμορκ


nekoma
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 23 Μαρ 2008, 17:29
x 2
Επικοινωνία:

Re: Υδροπλάνα στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό nekoma » 27 Ιούλ 2009, 15:49

Αυτό ακριβώς. Το υδροπλάνο πάει εκεί που δεν υπάρχει αεροδρόμιο και εκεί που η πρόσβαση με το πλοίο είναι ανέφικτη.
Το υδροπλάνο είναι ένα τέλειο μεταφορικό μέσο για την Ελλάδα και τα πολλά νησιά της.
Τελευταία επεξεργασία από LEKPO1A σε 27 Ιούλ 2009, 17:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Μην κάνετε παράθεση του αμέσως προηγούμενου post!
0 x

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Υδροπλάνα στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό OA701 » 08 Ιουν 2010, 15:26

Μια "εναλλακτική" ματιά στο θέμα απο τον Κ. Καβαθά του Θέματος με την βοήθεια του AOPA Hellas. Πολύ σοβαρές οι καταγγελίες και περιμένουμε με ενδιαφέρον απαντήσεις-αντιδράσεις...
:arrow: http://www.hbnews.gr/permalink/34326.html
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

M!ke
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 19:58

Re: Υδροπλάνα στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό M!ke » 08 Ιουν 2010, 19:11

Δεν θέλω να γίνομαι σπαστικά επικριτικός, αλλά πιστεύω ότι είναι λίγο επιπόλαιο να δείχνουμε τόσο βεβιασμένα με το δάκτυλο τα εργατικά συνδικάτα. Η συμπεριφορά των συνδικάτων είναι μόνο μέρος του προβλήματος. Επιπλέον, είναι επίσης επιπόλαιο να διακρίνουμε παντού συμφωνίες κάτω απ'τα τραπέζια, αφού στην προκειμένη περίπτωση τέτοιες συμφωνίες απλά περισσεύουν. Όπως όλοι οι κρατικοί φορείς και όλες οι δημόσιες επιχειρήσεις, έτσι και το ΥΜΕ, η ΥΠΑ, το υπουργείο Ναυτιλίας, οι λοιποί εμπλεκόμενοι φορείς και - έμμεσα - τα συνδικάτα (μαζί και η δημόσια Ολυμπιακή στο παρελθόν) αλληλοστηρίζονται και αλληλοεξαρτώνται και λειτουργούν σαν συμβιωτικοί οργανισμοί. Για την οικονομία της χώρας, βέβαια, λειτουργούν σαν παράσιτα όπως είχε εξηγήσει τόσο γραφικά ο Steve Earle της AirSea Lines σε μια παλιότερη δημοσίευση που είχε postάρει ο OA701. Όπως είδαμε και με την AirSea Lines, αρκούν μια-δυο ενστάσεις από οποιονδήποτε, είτε μιλάμε για συνδικάτο, είτε για εμπορικούς αντιπάλους των υδροπλάνων, για να τσιγκλήσουν τα γραφειοκρατικά κτήνη τα οποία με τη σειρά τους αποτελειώνουν τους επίδοξους επιχειρηματίες με λογής διατάγματα και κανονισμούς.
0 x


Άβαταρ μέλους
Hastaroth
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 23:53
Τοποθεσία: Urantia

Re: Υδροπλάνα στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 08 Ιουν 2010, 22:11

Ούτε εγώ θέλω να γίνωμαι σπαστικά επικριτικός αλλά όπως ανέφερα και σέ άλλα post μου,δέν αρκεί να έχουμε 3000 νησιά (τά γαϊδουρονήσια δηλαδή υπολογίζονται κι'αυτά;) κι''εναν σκασμό παράλιες πόλεις όταν οι θάλασσες-ειδικά τό Αιγαίο-είναι τέτοιες που δέν επιτρέπουν την προσθαλάσσωση υδροπλάνων (τά οποία είναι μικρά σέ μέγεθος) σέ συνθήκες υπό τίς οποίες τά πλοία (τά οποία υποτίθεται ότι θά "υποκαθιστούν") πλέουν έστω και κουτσά-στραβά.Οπως είπε κι'ο vassdel,οι θάλασσες τής Ελλάδας είναι δύσκολες-και γιά να το αντιληφθήτε αρκεί να δήτε πόσες αναφορές υπάρχουν γιά πλοία,σαφώς μεγαλύτερα από ένα Twin Otter που "λόγω καιρικών συνθηκών δέν κατέστη δυνατόν να προσεγγίσουν στόν λιμένα Χ και συνέχισαν το δρομολόγιό τους".Η λογική λοιπόν λέει ότι άν π.χ. τό Blue Star Paros δέν μπορεί να μπή στο λιμάνι τής Αμοργού γιατί έχει κύμα και φυσάει,το πολύ μικρότερο Twin Otter δέν θα μπορέση όύτε κάν να ακουμπήση στην θάλασσα-θά τουμπάρη όπως τούμπαρε τό SX-ARO.

Επίσης αυτή η εκνευριστική mantra μέ τά "συμφέροντα τών ακτοπλόων" που δήθεν θίγονται από τά υδροπλάνα καλό είναι νά σταματήση.Ακόμα και πλοιάρια τού μεγέθους τού ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ που πάει στην Αγία Μαρίνα μπορούν να μεταφέρουν σε ένα δρομολόγιο 400 και 500 άτομα,δέν θα πάθουν και τίποτε άν τους πάρη 20 άτομα η εταιρεία με το υδροπλανάκι.Αν αναλογιστούμε ότι κάθε πρώτη Αυγούστου φεύγει μονομιάς με τά βαπόρια γιά τά νησιά σχεδόν μιά κωμόπολη 50000 κατοίκων,μιά εταιρεία που θα έχη 3-4 υδροπλανάκια τών 20 θέσεων θέλει πάνω από εκατό δρομολόγια γιά να τούς πάη όλους αυτούς στόν προορισμό τους σε μιά μέρα,πράγμα τελείως ανέφικτο.

Από εκεί και πέρα,άν είχαμε πολλές μεγάλες λίμνες όπως έχει π.χ. ο Καναδάς,θά μπορούσε να υπάρχη ένα δίκτυο "υδροπλανικών" γραμμών που θά εξυπηρετούσε τίς παραλίμνιες πόλεις,αλλά δυστυχώς διαθέτουμε λίγες λίμνες που εκτός τών άλλων είναι υδροβιότοποι και η συνεχής απο-προσυδάτωση υδροπλάνων σ'αυτές θα επηρέαζε αρνητικά την πανίδα (κυρίως) τών περιοχών αυτών.Οπότε ούτε αυτή η δραστηριότητα μπορεί να "φτουρήση".

Εξ άλλου,εδώ υπάρχουν άλλες επιχειρηματικές δραστηριότητες που θα έπρεπε να υποστηριχτούν και δέν υποστηρίζονται.Το ξαναλέω,σέ μιά χώρα που ο ακτοπλοϊκός της στόλος συρρικνώνεται διαρκώς,αυτό που χρειάζεται είναι κίνητρα στούς εφοπλιστές να φέρουν καινούργια-ή έστω μικρής ηλικίας-καράβια,όχι υδροπλανάκια.
0 x
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς

M!ke
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 12 Απρ 2009, 19:58

Re: Υδροπλάνα στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό M!ke » 04 Σεπ 2010, 15:00

Το Υποδομών προαναγγέλει εξελίξεις σε σχέση με τα υδατοδρόμια:

http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=198530
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=3&artid=4592142

Φοβάμαι πως ένα νομοθετικό πλαίσιο δεν είναι αρκετό. Θα χρειαστεί και κάποιο πρόγραμμα για την ανάπτυξη και λειτουργία των υδατοδρομίων, αλλιώς θα δούμε και πάλι τους ενδιαφερόμενους (argo) να κηνυγάνε τους αρμόδιους φορείς και να σκοντάφτουν στην γραφειοκρατία.
0 x

Άβαταρ μέλους
Hastaroth
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2271
Εγγραφή: 28 Ιουν 2004, 23:53
Τοποθεσία: Urantia

Re: Υδροπλάνα στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό Hastaroth » 05 Σεπ 2010, 10:37

Νά τό βάλω στά "μαργαριτάρια";

Από το άρθρο τής "Ελευθεροτυπίας":"......και η λειτουργία υδατοδρομίων (χώροι προσγείωσης και απογείωσης υδροπλάνων)"

Γιά τό νομοθετικό πλαίσιο κλπ,εγώ την άποψή μου την είπα πιό πάνω....
0 x
Αρθρουν πρωτουν,ου κυβερνητς ιεχει δικαιουμα ζωης και θανατ στου πλερωμα και στς επιβατς


Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2024
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 179

Re: Υδροπλάνα στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό flesland » 05 Σεπ 2010, 12:39

Hastoroth όχι μην το βάζεις..αν δεις ποιοι γίνονται δημοσιογράφοι σήμερα και από τι ''σχολές'' βγαίνουν, δεν θα έχεις την παραμικρή απαίτηση πόσο μάλλον να ξέρουν την λέξη προσθαλάσσωση ή ακόμα χειρότερα προσνήωση. Προσγείωση όλα, πακέτο mcdonalds.
0 x

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Υδροπλάνα στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό OA701 » 03 Νοέμ 2010, 00:00

Ξέρω ότι ο τίτλος του δημοσιεύματος της Ναυτεμπορικής θα ενθουσιάσει κάποιον :twisted: :mrgreen:
Ξανάρχονται τα υδροπλάνα στα πελάγη
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Δευτέρα, 1 Νοεμβρίου 2010 07:00

Μια νέα αρχή για προσέλκυση εταιρειών με υδροπλάνα, αλλά και ενίσχυση παραμεθόριων περιοχών της χώρας αποτελεί η ίδρυση υδατοδρομίων στην Ελλάδα, με νομοσχέδιο που προωθεί το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.


Για το υπόλοιπο ρεπορτάζ, απλά ας γραφτούμε συνδρομητές :rant:
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης