Έλεγχος της ΥΠΑ από τον ICAO = κάτω από το διεθνή μέσο όρο

rotomano

Economy-Class-Member
Εγγραφή
27/07/2009
Μηνύματα
101
Likes
32
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGSO
Ανακοινώθηκαν πρόσφατα οι έλεγχοι που έκανε ο Διεθνής Οργανισμός Πολιτικής αεροποριάς (ICAO) στους εθνικούς οργανισμούς πολιτικής εροπορίας, και βεβαίως, όπως ήταν αναμενόμενο, η Ελληνική ΥΠΑ, σε 2 σημεία βαθμολογήθηκε κάτω από το μέσο διεθή όρο (δηλαδή κάτω από 5/10).
Αφορά τα σημεία 1ον) του ΕΛΕΓΧΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ (State Civil Aviation System and Safety Oversight Function)
και 2ον) της ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Technical Personnel Qualification and Training)
Δείτε τα αποτελέσματα του ελέγχου ΕΔΩ.

Στα σημεία αυτά καταταχτήκαμε μαζί με αφρικανικές χώρες και άλλα ασφαλή κράτη όπως ... η Υεμένη.... [Το Airbus της Air Yemenenia το θυμάστε τον προηγούμενο μήνα;]
Δείτε όλα τα κράτη εδώ.

Και πώς να είναι διαφορετικά όταν γνωρίζουμε πολύ καλά ότι η ΥΠΑ είναι μια κλασική δημόσια υπηρεσία όπως στους 4 οι 3 κάααααθονται, δεν ξέρουν πολλά, και μπήκαν με ρουσφέτια. [και το μόνο που σκέφτονται είναι μη χάσουν τα ΜΠΟΝΟΥΣ τους, που τους κάνουν από τους πιο καλοπληρωμένους υπαλλήλους του δημοσίου].

Ας ελπίσουμε ότι με τις [χρυσές] μετατάξεις των πιλότων της ΟΑ στην ΥΠΑ θα ανέβει το επίπεδο, αλλά φοβάμαι μην τους φάει η ελληνική δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία και τους κάνει και αυτούς χρυσοπληρωμένους καρεκλοκένταυρους. Δηλαδή ΚΑΙ ΑΛΛΟ ακριβοπληρωμένο προσωπικό χωρίς αντικείμενο, που θα πληρώνουμε για μια ζωή εμείς τα κορόιδα. Μάλλον δεν είναι τυχαίο ότι κανένας σχεδόν πιλότος δεν θέλει να πάει στη ΜΙΓ να δουλέψει [με όλη την έννοια της λέξης], αλλά όλοι διαλέγουν την ΥΠΑ....
 
Απ' ότι όμως φαίνεται και η Ολλανδία ( που έχει υψηλότερο επίπεδο υπηρεσιών) δεν τα πήγε καλύτερα.
 
rotomano":1r6rav1t said:
Ας ελπίσουμε ότι με τις [χρυσές] μετατάξεις των πιλότων της ΟΑ στην ΥΠΑ θα ανέβει το επίπεδο, αλλά φοβάμαι μην τους φάει η ελληνική δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία και τους κάνει και αυτούς χρυσοπληρωμένους καρεκλοκένταυρους. Δηλαδή ΚΑΙ ΑΛΛΟ ακριβοπληρωμένο προσωπικό χωρίς αντικείμενο, που θα πληρώνουμε για μια ζωή εμείς τα κορόιδα. Μάλλον δεν είναι τυχαίο ότι κανένας σχεδόν πιλότος δεν θέλει να πάει στη ΜΙΓ να δουλέψει [με όλη την έννοια της λέξης], αλλά όλοι διαλέγουν την ΥΠΑ....

Αν κρίνω από τις πράξεις και τη συμπεριφορά τους προς την ΟΑ, προτιμώ να τους πληρώνω να κάθονται... Βέβαια η ελπίδα πεθαίνει τελευταία...

Πριν μερικά χρόνια και η FAA δε μας κατέταξε σε ανάλογη θέση ή μήπως δεν θυμάμαι καλά;
 
Καλα μας δουλευεις? :wall: Το Μαιο του 2006 εγιναν οι ελεγχοι, με βαση τα στοιχεια που της ιστοσελιδας που εδωσες!!! Και σχεδον σε ολα οι βαθμοι ειναι πανω απο τον μεσο ορο! Με εξαιρεση το Technical Personnel Qualification and Training και το State Civil Aviation System and Safety Oversight Function! Που ειναι στο -1 σε σχεση με τον μεσο ορο!


Προσφατα σε λεει υστερα.... Μετα απο 3+ χρονια.... :wall: :wall: :wall:

Οχι οτι το αποτελεσμα μας δινει ευσημα (μεχρι και στη Β. Κορεα πιο υψηλες βαθμολογιες δωσανε!!!) αλλα οχι και προσφατα.. Σε 3 χρονια αλλαζουν πολλα. Ειτε στο καλυτερο, ειτε στο χειροτερο!!!
 
Αδερφέ, Ελληνικό Δημόσιο και 3 χρόνια, είναι σαν μια ώρα μπροστά σε μια ζωή ολόκληρη...
Όχι μόνο πρόσφατη είναι λοιπόν... χθεσινή τουλάχιστον...
 
Ναι αλλά στην αεροπορία που οι εξελίξεις.... τρέχουν, 3 χρόνια είναι παρα πολλά και μπορεί να αλλάξουν πολλά πράγματα (ακόμα και στην Ελλάδα)!
Πάντως, κατά τη γνώμη μου η έρευνα (όχι και η καλύτερη των ερευνών) καταδεικνύει τα προβλήματα όλου του δημόσιου τομέα! Άτομα χωρίς προσόντα τοποθετούνται σε θέσεις με τα γνωστά σε όλους μας κριτήρια! Και στην συνέχεια δεν υπάρχει εκπαίδευση και αξιολόγηση.
Σίγουρα τα αποτελέσματα της Ελλάδας είναι χειρότερα από τις μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες και τις ΗΠΑ, αλλά μόνο σε δύο τομείς είμαστε κάτω του μέσου όρου...
 
Το σωστό κατά τη γνώμη μου είναι να μην κάνουμε συγκρίσεις με άλλες χώρες, αλλά να βλέπουμε μια απόλυτη και (ελπίζω) αντικειμενική βαθμολόγηση με βάση το μέσο όρο.
Παράδειγμα:
Παίρνει η Ελλάδα καλύτερη βαθμολογία από την π.χ. Ολλανδία στον τομέα του flight safety. Μας καλύπτει? Αν με άριστα το 10 οι Ολλανδοί πήραν 1 και εμείς 2, είμαστε ικανοποιημένοι?
Από την άλλη, παίρνουμε π.χ. 9 στην επίγεια εξυπηρέτηση και οι Κουβανοί 10. Λέμε: ωχ ρε γμτ, ακόμα και οι Κουβανοί μας πέρασαν?
Δεν νομίζω.
Αν η βαθμολόγηση του site είναι αντικειμενική, η προσπάθεια των φορέων και όσων μπορούν να βοηθήσουν, θα πρέπει να γίνεται ως προς μια αποδεκτή βαθμολογία (π.χ. 7+) και όχι προς την κατεύθυνση της σύγκρισης :D
 
nikos_k.":2y4qcjce said:
Ναι αλλά στην αεροπορία που οι εξελίξεις.... τρέχουν, 3 χρόνια είναι παρα πολλά και μπορεί να αλλάξουν πολλά πράγματα (ακόμα και στην Ελλάδα)!
Πάντως, κατά τη γνώμη μου η έρευνα (όχι και η καλύτερη των ερευνών) καταδεικνύει τα προβλήματα όλου του δημόσιου τομέα! Άτομα χωρίς προσόντα τοποθετούνται σε θέσεις με τα γνωστά σε όλους μας κριτήρια! Και στην συνέχεια δεν υπάρχει εκπαίδευση και αξιολόγηση.
Σίγουρα τα αποτελέσματα της Ελλάδας είναι χειρότερα από τις μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες και τις ΗΠΑ, αλλά μόνο σε δύο τομείς είμαστε κάτω του μέσου όρου...

Δεν μπορώ να διαφωνήσω σε τίποτα σχεδόν από τα παραπάνω - απλά να προσθέσω ότι η φημολογούμενη είσοδος πιλότων της ΟΑ δεν πρόκειται να αλλάξει τα πράγματα προς το καλύτερο στον τομέα του ελέγχου της ασφάλειας των αεροσκαφών, πιθανά μάλιστα να τα κάνει χειρότερα. Αυτό υποδεικνύει η μέχρι σήμερα πείρα, όπου στην αρμόδια διεύθυνση το κουμάντο εδώ και μερικά χρόνια το κάνουν πρώην κυβερνήτες ΠΑΡΑΓΚΩΝΙΖΟΝΤΑΣ μάλιστα τους αεροναυπηγούς, με καθόλου ενθαρυντικά αποτελέσματα και σταθερά ΚΑΚΙΣΤΗ φήμη στους παράγοντες της αγοράς.

Για να μην παρεξηγηθώ, ΟΛΟΙ χρειάζονται, ανάλογα ο καθένας με τις γνώσεις του και την ειδικότητά του. Απλά η βιαστική και χωρίς καμία μελέτη στελέχωση ενός τόσο κρίσιμου τομέα με μόνο κριτήριο το βόλεμα ΠΟΛΛΩΝ (πραγματικά αν επαληθευτούν τα νούμερα που ακούγονται, δηλαδή για 90-100 κυβερνήτες, απορώ πού θα βρουν καρέκλες να κάθονται) και ΚΥΡΙΩΣ χωρίς καμιά μελέτη για το τί λείπει, το πώς αξιοποιείς το ήδη εκπαιδευμένο προσωπικό, πώς το επανεκπειδεύεις σωστά πώς το οργανώβεις κλπ κλπ. δεν οδηγεί πουθενά.

Αλλά είπαμε, αυτή είναι η παθολογία του ελληνικού δημοσίου και όχι μόνο - κατά τη γνώμη μου, είναι σχεδόν θαύμα που η ΥΠΑ κατάφερε να πέσει κάτω απ' τη βάση μόνο σε έναν τομέα, ίσως δείχνει ότι μερικά πράγματα στο Ελλαδιστάν λειτουργούν σε ΠΕΙΣΜΑ των συνθηκών.
 
xaris":37g8z7ig said:
Απ' ότι όμως φαίνεται και η Ολλανδία ( που έχει υψηλότερο επίπεδο υπηρεσιών) δεν τα πήγε καλύτερα.

Ε τότε μια χαρά, τι το συζητάμε το θέμα. :rolleyes:
 
Μάλλον δεν είναι τυχαίο ότι κανένας σχεδόν πιλότος δεν θέλει να πάει στη ΜΙΓ να δουλέψει [με όλη την έννοια της λέξης], αλλά όλοι διαλέγουν την ΥΠΑ....

Εσυ αμα ησουν πιλοτος και ειχες τις επιλογες τους μου λες τι θα εκανες?Γιατι αμα μου πεις οτι θα σου εδιναν τη σιγουρια και στο μισθο και στη δουλεια σου και εσυ ησουν υπερανω θα μου πεις ψεματα.Αλλωστε, ο κυριως λογος που το 99% οσων ειναι εκτος του δημοσιου τομεα φθονει αυτους που ειναι εντος(για μονιμους και οχι συμβασιουχους) ειναι γιατι εκεινοι δεν εχουν τη δυνατοτητα να το κανουν!Αλλιως πρωτοι πρωτοι θα ετρεχαν...

Το θεμα ειναι οτι, καλες οι συγκρισεις, αλλα οπως ειπε και ο vassdel, δε με ενδιαφερει που ειμαι πανω απο την Ολλανδια αμα πηρε 1 εκεινη και 2 εγω...!Μαυρα χαλια βαθμος ειναι!
 
Top