Δεν ισχύει αυτό, Τάσο. Η ΥΠΑ δεν κάνει εξωτερική πολιτική στην Ελλάδα για να τα αποφασίζει από μόνη της αυτά τα πράγματα. Καλείται να δει αν από την πλευρά της Ελλάδας και βάσει μιας συγκεκριμένης διακρατικής συμφωνίας, είναι αποδεκτό να μπουν κι άλλες πτήσεις ξένης εταιρίας. Αν η πλευρά της Τουρκίας δυσκολεύει ελληνικές εταιρίες να παίξουν "on a fair and equal basis" (αυτό λέγεται ευθέως στη σημερινή συνέντευξη της A3), τότε και η ελληνική πλευρά θα φανεί "προστατευτική" στα ελληνικά συμφέροντα. Αυτό είναι το νόημα των διακρατικών συμφωνιών. Διαφορετικά, περνάμε σε ανοιχτούς ουρανούς, όπου όλοι οι "παίκτες" κινούνται χωρίς περιορισμούς σε συχνότητες, προορισμούς κλπ. Αλλά αυτό στην περίπτωση Ελλάδας-Τουρκίας δεν ισχύει.
Η τελευταία πρόσκληση της ΥΠΑ για κατανομή δικαιωμάτων αφορά στην Τουρκία. Ιδού ο πίνακας συχνοτήτων (παραμένουν 31), καθώς και η ισχύουσα κατάσταση. Φαντάζομαι με τη συγκεκριμένη πρόσκληση θα καταχωρηθεί αναδρομικά και το ATH-ADB της Α3
0 x
- Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος! "Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA
Κάπου, πάντως, διάβασα ότι η ΥΠΑ έκανε τα τρία δύο στην ΤΚ, -1 στο IST-ATH με αντάλλαγμα +1 στο IST-SKG και υποχρεωτικό ( ) codeshare Α3/ΤΚ στο 2ο IST-SKG αν θυμάμαι καλά
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. " Harold Francis Callahan
Υπογράφηκε από τον Διοικητή της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) κ. Δημήτρη Κούκη και τον Υποδιοικητή της Τουρκικής Πολιτικής Αεροπορίας κ. Bahri Kesici, το νέο Μνημόνιο Συνεργασίας (ΜOU) μεταξύ των δύο χωρών, αυξάνοντας τα εβδομαδιαία τακτικά δρομολόγια, προς κάθε χώρα, από 31 σε 52 (21 επιπλέον).
……Για τις Ελληνικές εταιρείες πτήσεις από Ρόδο, Μύκονο και Σαντορίνη προς Κωνσταντινούπολη και Σμύρνη και για τις Τουρκικές εταιρείες πτήσεις από Αττάλεια, Τραπεζούντα και Νεβσεχίρ προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Διάβασα κι εγώ την είδηση, αλλά έχω κάποιες απορίες:
Αυτή τη στιγμή, έχουμε τις παρακάτω συχνότητες:
ATH-IST-ATH ΤΚ: 21 Α3: 20 PC: 7
ATH-IZM-ATH A3: 9 + 2 PC: 3
SKG-IST-SKG TK: 14
Μιλάμε λοιπόν για τουλάχιστον 70 εβδομαδιαία δρομολόγια προς κάθε κατεύθυνση, ενώ -βάσει του δημοσιεύματος- τα δρομολόγια, μετά την υπογραφή, θα γίνουν 52.
Οι 31 συχνότητες (που θα γίνουν 52) είναι για κάθε χώρα, δηλαδή 31 για τις ελληνικές εταιρείες και 31 για τις τουρκικές εταιρείες. Εξ ου και το πρόβλημα που υπήρχε με την ΤΚ που ήθελε παραπάνω συχνότητες στο SKG-IST (ήδη είναι άνω των 31).
Κατά συνέπεια μετά την αλλαγή σε 52, θα περισσεύουν και 7 συχνότητες (μία ημερήσια πτήση).
1 x
- Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος! "Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA
Συμφωνα με το άρθρο χορηγήθηκαν άδειες σε Astra,Wizzair, Ryanair, για 2 εβδομαδιαία δρομολόγια στην καθεμία στο Αθήνα-Κίεβο και 2 εβδομαδιαία στο Θεσ.νικη-Κίεβο με Wizzair..
Της Ryan εχουν ήδη ανακοινωθεί..Μενουν να δούμε αν θα ακολουθήσουν κ οι υπόλοιπες..Απορία: γιατι στο Θεσ/νικη-Κίεβο να πάρει δικαιώματα μόνο η Wizzair κ όχι κ οι άλλες;
Για την Ουκρανία, νομίζω πως η συμφωνία (που είναι κοινή για χώρες ΕΕ), έχει ένα μέγιστο στον αριθμό των συχνοτήτων (αν δεν έχει αλλάξει από το 2013 είναι 28 συνολικά για τους αερομεταφορείς από Ελλάδα προς όλες τις πόλεις της Ουκρανίας). Δεν είμαι σίγουρος βέβαια ποιο είναι το τωρινό στάτους ή αν είμαστε κοντά σε αυτό τον αριθμό.
Ενδιαφέρον έχει πως πρόσφατα η FR πήρε δικαιώματα στο SKG-BEY, ενώ η Α3 στο HER-BEY, RHO-BEY
0 x
- Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος! "Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA
Με την πτητική εκμετάλλευση της γραμμής Αθήνα-Κουβέιτ που έχει καταχωρηθεί στην air mediterranean και δεν εκτελεί τις πτήσεις αφού έχει αφήσει καιρό το βενιζέλο και επικεντρώνεται σε πτήσεις tour operator δεν θα υπάρξει εκ νεου νέος διαγωνισμός?
Υποψιάζομαι ότι αυτό θα γίνει εφόσον υπάρξει ενδιαφέρον από άλλη εταιρία να αναλάβει το συγκεκριμένο δρομολόγιο. Ή όταν η Air Mediterranean χάσει το δικαίωμα (ανάλογα με τους όρους ανάθεσης) και η ΥΠΑ κάνει νέα μαζική προκήρυξη για μεταφορικά δικαιώματα.
Η Ελλαδα γιατι εμεινε εξω από τις ευρωπαικές χώρες που μπορουν να εξυπηρετηθούν με LCC στα δρομολόγια προς LED? Ειμαστε η μονη χωρα...Δεν βρισκω καποια λογικη εξήγηση...
Η ίδια σελίδα γράφει πως μπορεί να δοθούν 7th freedom rights σε όλες τις πόλεις της Κύπρου πλην Λάρνακας και Πάφου (Cyprus - All cities except Larnaca and Paphos). Τί θέλει να πει ο ποιητής;