Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με την ελληνική και κυπριακή Αεροπορία
Άβαταρ μέλους
lewton
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 905
Εγγραφή: 03 Αύγ 2007, 12:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDHI
Τοποθεσία: Hamburg, Deutschland
x 93
Επικοινωνία:

Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Δημοσίευσηαπό lewton » 29 Δεκ 2019, 11:54

Προφανώς έδωσαν τα δικαιώματα αυτά για κάθε πόλη όπου δεν ενδιαφέρει τις ρωσικές εταιρίες να πετάξουν.
0 x
no more FlyBaboo........ :(


CHRISTOS55
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 505
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 160

Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 29 Δεκ 2019, 15:50

Δηλαδή για μόλα τα αεροδρόμια/πόλεις της Κύπρου εκτός Λάρνακας και Πάφου ?????
Cyprus/ All cities except Larnaca and Paphos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 269
Επικοινωνία:

Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 29 Δεκ 2019, 17:24

Υπάρχει το Ercan (LCEN/ECN),
0 x

sunnysky
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 161
Εγγραφή: 05 Ιαν 2015, 22:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 56

Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Δημοσίευσηαπό sunnysky » 29 Δεκ 2019, 20:26

Γι αυτό και το αναφέρω. Έχουν σκοπό οι Ρώσοι να δώσουν άδεια για (απευθείας) πτήση στα κατεχόμενα;
Μπορεί και να είναι κάτι που τους ξέφυγε...
0 x


Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 892
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 368

Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Δημοσίευσηαπό OveLix » 30 Δεκ 2019, 00:58

Όταν οι Ρώσοι λένε Κύπρος προφανώς εννοούν την Κυπριακή Δημοκρατία.

Τώρα τι εννοούν όταν αποκλείουν LCA και PFO... Κάτι χάνω μάλλον.

Επιπλέον, δεν υπάρχει και δεν είναι νομικά εφικτή καμία απευθείας πτήση από ECN για προορισμό εκτός Τουρκίας.
0 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 269
Επικοινωνία:

Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 30 Δεκ 2019, 07:50

sunnysky έγραψε: Έχουν σκοπό οι Ρώσοι να δώσουν άδεια για (απευθείας) πτήση στα κατεχόμενα;
Μπορεί να μας πιάσουν στον ύπνο, για άλλη μια φορά. Συμβαίνει τακτικά. :rant:
0 x

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 704

Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Δημοσίευσηαπό aakunz » 30 Δεκ 2019, 13:55

OveLix έγραψε:Όταν οι Ρώσοι λένε Κύπρος προφανώς εννοούν την Κυπριακή Δημοκρατία.

Τώρα τι εννοούν όταν αποκλείουν LCA και PFO... Κάτι χάνω μάλλον.

Επιπλέον, δεν υπάρχει και δεν είναι νομικά εφικτή καμία απευθείας πτήση από ECN για προορισμό εκτός Τουρκίας.


Θεωρητικά, είναι εφικτό, εάν το αεροπλάνο κάνει μία στάση σε τουρκικό αεροδρόμιο. Κάποιες φορές αυτό γίνεται ακόμα και εάν το αεροπλάνο δεν προσγειωθεί «πραγματικά», αλλά εικονικά. Έχει συμβεί στο παρελθόν, όταν κάποιο τσάρτερ της Astra από Τουρκία κατέβαζε μια τουρκική ομάδα στη Λάρνακα για κάποιον αγώνα και είχε κάνει «εικονική» προσγείωση στη Ρόδο, ώστε η Τουρκία να θεωρήσει ότι η πτήση ήταν μέχρι Τουρκίας-Ελλάδας. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και όταν μία εταιρεία θέλει να πετάξει στα Κατεχόμενα.

-- update --
Επίσης, θα είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον, να μαθαίναμε εάν η ΥΠΑ της «ΤΔΒΚ» αναγνωρίζεται διεθνώς και εάν συνάπτονταν διακρατικές, αυτές θα ήταν μεταξύ ΤΔΒΚ ή Τουρκίας με τη Ρωσία.
1 x


Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 269
Επικοινωνία:

Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 31 Δεκ 2019, 11:52

Τόσο η Τουρκία όσο και η Ρωσία έχουν δείξει ότι βάζουν πρώτα το συμφέρον και μετά το διεθνές δίκαιο και τα ρέστα.
1 x

Montezouma
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 03 Ιουν 2011, 00:39
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGBL
x 4

Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Δημοσίευσηαπό Montezouma » 01 Ιαν 2020, 20:35

Καλή χρονιά παίδες!
Δεν υπάρχει κανένα νομικό παραθυράκι για πτήσεις σε μη αναγνωρισμένο αεροδρόμιο, γιατί αν υπήρχε θα είχε ήδη γίνει.
Η προκήρυξη αφορά αεροδρόμια που θα προκύψουν μετά τη δυνητική επανένωση του νησιού, αν κ οπότε.
0 x

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 892
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 368

Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Δημοσίευσηαπό OveLix » 01 Ιαν 2020, 22:59

aakunz έγραψε:Επίσης, θα είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον, να μαθαίναμε εάν η ΥΠΑ της «ΤΔΒΚ» αναγνωρίζεται διεθνώς και εάν συνάπτονταν διακρατικές, αυτές θα ήταν μεταξύ ΤΔΒΚ ή Τουρκίας με τη Ρωσία.


Πράχτορα, μπορείς να διαβάσεις αυτήν την υπέροχη νομική ανάλυση με τίτλο "Air Traffic with Non-Recognised States: the Case of Northern Cyprus" όπου περιγράφεται ακριβώς τι ισχύει και γιατί.
http://users.ox.ac.uk/~sann2029/FCO_Pap ... Talmon.pdf

Και για να απαντήσω σε αυτό που ρωτάς: η ΤΔΒΚ δεν μπορεί να υπογράψει διακρατικές αεροπορικές συμφωνίες αφού δεν αποτελεί αναγνωρισμένο κράτος και έτσι δεν μπορεί να γίνει μέλος του ICAO. Όπως σίγουρα ξέρεις (το γράφω προς πληροφόρηση όλων) το ECN δεν θεωρείται διεθνές αεροδρόμιο, ούτε επίσημο border crossing. Η δε συγχωρεμένη KTHY ήταν ιδιωτική τουρκική εταιρεία και τα αεροσκάφη της είχαν τουρκικό reg.

Επίσης, να υπενθυμίσω στους φίλους που μίλησαν για απευθείας πτήσεις μεταξύ Ρωσίας και ECN, ότι θα μας πιάσουν στον ύπνο (βάζοντας και την απαραίτητη σάλτσα για καταπάτηση διεθνούς δικαίου κλπ) ότι η είδηση που έγινε αφορμή για τη συζήτησή μας αφορά μόνο στο LED και την 7η ελευθερία, και ότι στον κατάλογο που δημοσιεύτηκε απουσιάζει... η Τουρκία. :mrgreen:

Όλα καλά, σύντροφοι, δεν κινδυνεύει κανείς. :banana:

Όσο για το φαινομενικά παράδοξο του αποκλεισμού LCA και PFO, εικάζω ότι έγινε επειδή θέλουν να κρατήσουν το μονοπώλιο της Aeroflot (ή/και της S7 μελλοντικά) στις απευθείας πτήσεις προς Κύπρο από LED ώστε να μην μπουν "ξένοι" στη γραμμή (π.χ. η A3).
2 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις


spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2428
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 186

Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 02 Ιαν 2020, 01:12

Μόνο της Κύπρου σας φαίνεται παράδοξο; Το ότι η Ελλάδα έμεινε απέξω απτην συμφωνία αυτή δεν φαίνεται περιεργο σε κανεναν παρόλο που η μόνη σύνδεση που έχουνε είναι της Α3 κ κάποια τσάρτερ το καλοκαίρι;
0 x

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 892
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 368

Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Δημοσίευσηαπό OveLix » 02 Ιαν 2020, 01:28

Μπορείς να μας αποκαλύψεις γιατί αυτό θα έπρεπε να μας φανεί περίεργο;
0 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

IATA/TASOS
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1504
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 21:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AZA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: THESSALONIKI/KILKIS
x 59
Επικοινωνία:

Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Δημοσίευσηαπό IATA/TASOS » 02 Ιαν 2020, 13:15

spotterakis έγραψε:Μόνο της Κύπρου σας φαίνεται παράδοξο; Το ότι η Ελλάδα έμεινε απέξω απτην συμφωνία αυτή δεν φαίνεται περιεργο σε κανεναν παρόλο που η μόνη σύνδεση που έχουνε είναι της Α3 κ κάποια τσάρτερ το καλοκαίρι;


η αλήθεια είναι δε μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό σου...

Τέτοιες συμφωνίες αλλάζουν τρεις και λίγο, δεν είναι μια συμφωνία που ισχυει για παντα.
0 x
Γουστάρω το ξεκατινιασμα σ'αυτό το φορουμ.


spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2428
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 186

Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 02 Ιαν 2020, 15:24

OveLix έγραψε:Μπορείς να μας αποκαλύψεις γιατί αυτό θα έπρεπε να μας φανεί περίεργο;


Γιατι υποτιθεται ειμαστε μια απο τις σημαντικες αγορες για τον ρωσικό τουρισμο τοσο στην θερινη περίοδο αλλα και με year round καλυψη σε ATH,SKG και η Αγ.Πετρουπολη εχει δυναμική και στην ελληνική τουριστική αγορα, η οποία αν ανοιξει και στις LCC θα δώσει ώθηση στην κίνηση εκατέρωθεν..Ο,τι δλδ έγινε με TLV,AMM και κάτι που είναι εν εξελίξει σε Γεωργία,Αρμενία ..Εντουτοις, no Greece..

Τωρα βεβαια αν αργότερα αλλάξει αυτό, οπως λεει και ο TASOS, και μπει και η Ελλάδα στο παιχνίδι θαναι ευχής έργον..
0 x

Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3897
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 314
Επικοινωνία:

Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Δημοσίευσηαπό jerry » 10 Ιαν 2020, 12:12

Από τη διαύγεια, η FR φαίνεται να πήρε δικαιώματα από Ελλάδα (ATH,SKG) για διάφορες πόλεις της Ουκρανίας (LWO, HRK, ODS, KHE :!: )
0 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης