Τεχνική Υποστήριξη Ε/Π ΕΛ.ΑΣ (και όχι μόνο)

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με την ελληνική και κυπριακή Αεροπορία
Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Τεχνική Υποστήριξη Ε/Π ΕΛ.ΑΣ (και όχι μόνο)

Δημοσίευσηαπό OA701 » 16 Οκτ 2009, 15:56

Καθηλωμένα παραμένουν απο τις 28/9 τα Ε/Π της ΕΛ.ΑΣ (καθώς και της ΠΥΡ και του Λ.Σ) λόγω της λήξης της σύμβασης τεχνικής υποστήριξης με την Ολ. Αεροπλοία :wall:

Όπως πάντα, σε αυτή τη χώρα, πρώτα πρέπει να λήξει μία σύμβαση και μετά να προκυρηχθεί νέα με αποτέλεσμα και να αχρηστεύονται εναέρια μέσα και να τα πάρει χοντρά κάποιος μέχρι να γίνει νέος διαγωνισμός και σύμβαση.

Για ακόμη μία φορά, είμαστε άθλιοι, ελεεινοί και για τον :5:

:arrow: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_15/10/2009_333449
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan


Άβαταρ μέλους
B737Mech
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 234
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 18:07
x 13

Re: Τεχνική Υποστήριξη Ε/Π ΕΛ.ΑΣ (και όχι μόνο)

Δημοσίευσηαπό B737Mech » 16 Οκτ 2009, 17:16

Τώρα πήραν χαμπάρι τα ζώα οτι με το κλείσιμο της ΟΑ δε θα πετούσε τίποτα από ΕΛΑΣ & ΠΣ. :wall:

Είμαστε όλοι οι φίλοι του forum γνώστες του αεροπορικού χώρου της Ελλαδάρας μας, άλλοι λίγο - άλλοι πολύ.
Πείτε μου λοιπόν, έστω και με διαγωνισμό, ποιός θα μπορέσει να αναλάβει το έργο και να επαναφέρει τα ελικόπτερα στον αέρα;;
Γιατί ως γνωστό, με την Olympic Air έγιναν 2 πράγματα:
1. "Απενεργοποιήθηκαν" οι μηχανικοί της Αεροπλοΐας - θέλω να πιστέυω προσωρινά.
2. Έγινε σε μεγάλο βαθμό αφαίμαξη μηχανικών από άλλες εταιρίες, μικρές ή και μεγάλες.

Υπάρχει μια εταιρία σε άλλο αεροδρόμιο της Αττικής που μπορεί να φτιάξει τα Ευρωκόπτερα, έχει καλές εγκαταστάσεις. Υπάρχει όμως ο απαιτούμενος αριθμός μηχανικών για να αναλάβει το έργο αυτό και στουν προβλεπόμενους χρόνους;
Με λίγους & τρελές υπερωρίες γίνεται, το έχω δει το έργο σε άλλη αεροπορική εταιρία που εργαζόμουν. Άλλο δεν είδα...το σπίτι μου....

Να μη ξεχνάμε οτι υπάρχουν και τα AS-365N3 του ΛΣ και οτι πέραν αυτών και η ΠΑ και το ΛΣ έχουν δώσει κατά καιρούς Super Pumas στην παλιά ΟΑ για επισκευή.
Το τελευταίο προφανώς σημαίνει οτι και η ΠΑ δεν έχει τον χρόνο ή τα μέσα για να συντηρεί το σύνολο των ελικοπτέρων μόνη της.

Οσο για τα Dauphin, τα είδε κανείς να πετάνε τελευταία;;
Ας μην ανοίξουμε αυτό το κεφάλαιο....

Συνολικά, αν κάνω λάθος διορθώστε με, η δύναμη των κρατικών ελικοπτέρων εκτός αυτών της ΠΑ έιναι:
ΕΛΑΣ: 3 BO-105, 3 EC-135
ΠΣ: 2 Puma, 3 BK-117
ΛΣ: 5 AS-365N3 και τα AS-332

και....
Μάλλον βιάστικα να γράψω, ζητώ συγνώμη.
Αγαπητοί φίλοι το ΛΣ σώθηκε!
http://www.express.gr/news/shipping/206 ... 06012.php3

Στη γνωστή για την ταχύτητα των χρόνων παράδοσης ΕΑΒ πήγανε! Για μια ακόμη φορά ο κρατικός μηχανισμός δουλεύει!!
6 ελικόπτερα;; 5 είναι μόνο τα AS-365, τα Puma;;
Τώρα μιλάμε δηλαδή μόνο για τα ελικόπτερα της ΕΛΑΣ και του ΠΣ, 11 στο σύνολο;
Τότε τα πέρνω πίσω αυτά που έγραψα.
0 x

ALFA FOLGORE
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 23 Οκτ 2009, 19:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Τεχνική Υποστήριξη Ε/Π ΕΛ.ΑΣ (και όχι μόνο)

Δημοσίευσηαπό ALFA FOLGORE » 23 Οκτ 2009, 20:47

καλησπερα παιδια,οντως τα ε/π του ΠΣ και της αστυνομιας παραμενουν καθηλωμενα και το παρασκηνιο ειναι απιστευτο.Οντως υπαρχει αυτη η εταιρια που αναφερεται στα μεγαρα και μπορει αμεσα να αναλαβει το εργο της συντηρησης των ε/π και των δυο υπηρεσιων γιατι διαθετει και τα ατομα και τα πτυχια εν συγκριση με την αλλη εταιρια που δουλευει κατω απο το τραπεζι και θελει να εμποδισει την αναληψη αυτου του εργου.Εχει και στο παρελθον συντηρησει super puma της Π.Α μεσα στους χρονους που ζητηθηκαν.Πολλα τα συμφεροντα που παιζονται
0 x

Άβαταρ μέλους
Belavia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: 17 Ιουν 2009, 12:44
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LATI

Re: Τεχνική Υποστήριξη Ε/Π ΕΛ.ΑΣ (και όχι μόνο)

Δημοσίευσηαπό Belavia » 29 Οκτ 2009, 10:48

OA701 έγραψε:Καθηλωμένα παραμένουν απο τις 28/9 τα Ε/Π της ΕΛ.ΑΣ (καθώς και της ΠΥΡ και του Λ.Σ) λόγω της λήξης της σύμβασης τεχνικής υποστήριξης με την Ολ. Αεροπλοία :wall:
[/url]


Υπάρχει σύμβαση συνεργασίας μεταξύ ΛΣ και Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας για την συντήρηση των ελικοπτέρων AS-365N3. Η σύμβαση υπογράφει όταν το ΛΣ υπαγόταν στο Υπουργείο Ναυτιλίας ενώ τώρα άλλαξε υπουργείο το ΛΣ και δεν υπάρχει διασφάλιση των κονδυλίων για την υλοποίηση της σύμβασης.
Από ότι ξέρω 6 Ε/Π έχει το Λ.Σ. στο Κοτρώνι και υπάρχει συνεργασία της ΕΑΒ με την Eurocopter.
Τα BO-105 κατασκευαζόντουσαν από την ΜΒΒ η οποία αγοράστηκε από την Eurocopter η οποία τα αντικατέστησε στην παραγωγή με τα EC-135. Αν και η ΕΑΒ συνεργάζεται με την Eurocopter, δεν μπορεί να αναλάβει την συντήρηση της ΕΛ.ΑΣ. γιατί τα Ε/Π είναι πολιτικού νηολογίου.
0 x


Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1957
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LSGG
x 111

Re: Τεχνική Υποστήριξη Ε/Π ΕΛ.ΑΣ (και όχι μόνο)

Δημοσίευσηαπό flesland » 29 Οκτ 2009, 13:27

Για την ακρίβεια η ΜΒΒ εξαγοράστηκε από την DASA η οποία εξελήχθηκε σε EUROCOPTER-EADS μέσω συγχώνευσης. Για τα parapublic Ε/Π η EUROCOPTER έχει επίσημο κέντρο συντήρησης στην Ελλάδα την Aeroservices.
0 x

Άβαταρ μέλους
Belavia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: 17 Ιουν 2009, 12:44
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LATI

Re: Τεχνική Υποστήριξη Ε/Π ΕΛ.ΑΣ (και όχι μόνο)

Δημοσίευσηαπό Belavia » 29 Οκτ 2009, 14:23

B737Mech έγραψε:Τώρα πήραν χαμπάρι τα ζώα οτι με το κλείσιμο της ΟΑ δε θα πετούσε τίποτα από ΕΛΑΣ & ΠΣ. :wall:

............
Να μη ξεχνάμε οτι υπάρχουν και τα AS-365N3 του ΛΣ και οτι πέραν αυτών και η ΠΑ και το ΛΣ έχουν δώσει κατά καιρούς Super Pumas στην παλιά ΟΑ για επισκευή.
Το τελευταίο προφανώς σημαίνει οτι και η ΠΑ δεν έχει τον χρόνο ή τα μέσα για να συντηρεί το σύνολο των ελικοπτέρων μόνη της.
...........


Ο διαγωνισμός για την συντήρηση των AS532 της ΠΑ έχει σταλεί στην NAMSA και θα βγει σε λίγες μέρες σαν διεθνής διαγωνισμός.
0 x

Άβαταρ μέλους
Belavia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: 17 Ιουν 2009, 12:44
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LATI

Re: Τεχνική Υποστήριξη Ε/Π ΕΛ.ΑΣ (και όχι μόνο)

Δημοσίευσηαπό Belavia » 30 Οκτ 2009, 10:37

B737Mech έγραψε:..............
Συνολικά, αν κάνω λάθος διορθώστε με, η δύναμη των κρατικών ελικοπτέρων εκτός αυτών της ΠΑ έιναι:
ΕΛΑΣ: 3 BO-105, 3 EC-135
ΠΣ: 2 Puma, 3 BK-117
ΛΣ: 5 AS-365N3 και τα AS-332

και....
Τώρα μιλάμε δηλαδή μόνο για τα ελικόπτερα της ΕΛΑΣ και του ΠΣ, 11 στο σύνολο;



Ακόμη είναι και τα ελικόπτερα του ΕΚΑΒ, τα οποία τα συντηρούσε η ΠΑ.
Γίνονται προσπάθειες για τα Ε/Π της ΕΛ.ΑΣ και του ΠΣ να βγουν σε διαγωνισμό γιατί ενδιαφέρονται 2 ιδιωτικές και 1 κρατική εταιρεία.
0 x


Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Re: Τεχνική Υποστήριξη Ε/Π ΕΛ.ΑΣ (και όχι μόνο)

Δημοσίευσηαπό makedonas » 31 Οκτ 2009, 09:04

Αυτο βεβαια δεν σημαινει τιποτε, στις πιο πολλες ευρωπαικες χωρες τα ελικοπτερα της αστυνομιας αντικαθιστανται στα 10-12 χρονια... Τωρα βεβαια μιλαμε για την Μπανανια, οπου ισχυουν αλλες φασεις, αλλα ισως να ειναι ο προαγγελος νεων ελικοπτερων της αστυνομιας αυτη η αποσυρση.
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Τεχνική Υποστήριξη Ε/Π ΕΛ.ΑΣ (και όχι μόνο)

Δημοσίευσηαπό OA701 » 12 Νοέμ 2009, 17:19

Εν' όψει Πολυεχνείου, η ΕΛΑΣ έψαχνε τρόπο για να πετάξει τουλάχιστον ένα απο τα Ε/Π της οπότε βρέθηκε η hellenic πατέντα
Η διάρκεια της σύμβασης θα είναι... τριών ημερών, όσο δηλαδή διαρκούν οι εκδηλώσεις μνήμης της εξέγερσης του Πολυτεχνείου.


Yποκλίνομαι... :thx:

Άσε που έχουν πέσει τέτοιες πείνες παντού που στην ΕΛΑΣ ελπίζουν ότι θα τη βγάλουν και τζάμπα...
...Καθώς το κόστος του έργου είναι σχετικά χαμηλό, πληροφορίες αναφέρουν ότι οι δύο εταιρείες θα προθυμοποιηθούν να παράσχουν δωρεάν τις υπηρεσίες τους για το επερχόμενο τριήμερο. Ευελπιστούν ότι με τον τρόπο αυτό θα κερδίσουν έδαφος η μία σε βάρος της άλλης εν όψει διαπραγματεύσεων για τη οριστική διευθέτηση του προβλήματος


Once again... :thx:

:arrow: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_11/11/2009_336812
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

Άβαταρ μέλους
B737Mech
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 234
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 18:07
x 13

Re: Τεχνική Υποστήριξη Ε/Π ΕΛ.ΑΣ (και όχι μόνο)

Δημοσίευσηαπό B737Mech » 14 Νοέμ 2009, 18:17

Αγαπητοί φίλοι το θαύμα έγινε!!
Ένα Bo-105 της Αστυνομίας κάνει εδώ και περίπου 3 ώρες πτήσεις πάνω από την Αθήνα!

Ποιά εταιρία προσέφερε τελικά τις υπηρεσίες της για την επιστροφή του Ε/Π σε πλόιμη κατάσταση;
0 x


Άβαταρ μέλους
panos
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 481
Εγγραφή: 01 Ιουν 2003, 03:24
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Κορωπί
x 20
Επικοινωνία:

Re: Τεχνική Υποστήριξη Ε/Π ΕΛ.ΑΣ (και όχι μόνο)

Δημοσίευσηαπό panos » 19 Νοέμ 2010, 16:25

Επειδή δεν έχει απαντηθεί εδώ και αρκετό καιρό:

:arrow: Τα Εναέρια Μέσα της ΕΛ.ΑΣ τα έχει αναλάβει η Aeroservices
:arrow: Τα Εναέρια Μέσα του Πυροσβεστικού Σώματος (AS-332 και BK.117) τα έχει αναλάβει η ICSS

Οι εγκαταστάσεις των δύο ανωτέρω βρίσκονται στο Αεροδρόμιο των Μεγάρων (LGMG). Όσοι παίρνετε το RBF θα έχετε δει και την φωτο με την οδική μεταφορά του ενός AS-332 από το LGAV στο LGMG .

Εδώ οι σχετικές αποφάσεις για την ανάθεση του έργου των Εναερίων Μέσων Πυροσβεστικού Σώματος:

:arrow: Έγκριση έργου συντήρησης
:arrow: Παράταση του έργου
:arrow: Τροποποίηση του Φ.Π.Α. από 21% σε 23%

Πηγή αποφάσεων: http://www.diavgeia.gov.gr
0 x
Panos
Φωτογραφίες μου
Pax. Experience in: 727 732 733 734 735 736 737 738 744 752 763 772 773 A30B A306 A312 A313 A319 A320 A321 A332 A333 AT43 AT72 C172 DC10 DHC6 F70 L101 MD82 RJ1H T154

Άβαταρ μέλους
B737Mech
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 234
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 18:07
x 13

Re: Τεχνική Υποστήριξη Ε/Π ΕΛ.ΑΣ (και όχι μόνο)

Δημοσίευσηαπό B737Mech » 07 Μάιος 2016, 17:07

Σήμερα είδα στο LGAV ένα από τα δύο Super Puma του ΠΣ σε άψογη εξωτερική εμφάνιση. Φαίνεται φρεσκοβαμμένο. Μπράβο για την ωραία δουλειά σε όποιον την έκανε! :great:
0 x

Άβαταρ μέλους
alex96
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1434
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007, 11:17
x 30

Re: Τεχνική Υποστήριξη Ε/Π ΕΛ.ΑΣ (και όχι μόνο)

Δημοσίευσηαπό alex96 » 07 Μάιος 2016, 22:03

Η εταιρεια APELLA εβαψε το ελικοπτερο στην Ταναγρα.Οι ανθρωποι της εταιρειας φαινονται πολυ μετριοπαθεις,κατα κυριο λογο προερχομενοι απο την Πολεμικη Αεροπορια και απο την Ολυμπιακη (την καλη πλευρα της).
1 x



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες