Άγονες Γραμμές

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με την ελληνική και κυπριακή Αεροπορία
satcorfu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 402
Εγγραφή: 11 Μαρ 2007, 14:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKR
Τοποθεσία: Κέρκυρα
x 50

Re: Άγονες Γραμμές

Δημοσίευσηαπό satcorfu » 30 Σεπ 2016, 15:50

Απο τη Ναυτεμπορική το άρθρο με τα αντίστοιχα ποσα για κάθε άγονη γραμμή
http://www.naftemporiki.gr/finance/stor ... es-grammes



Στα 36 εκατ. ευρώ, ετησίως, ανήλθε το όφελος του ελληνικού δημοσίου από τον διαγωνισμό εκμετάλλευσης 28 «άγονων» τακτικών αεροπορικών γραμμών.

Σύμφωνα με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, το συνολικό αντιστάθμισμα, το οποίο θα καταβληθεί στους πλειοδότες του διαγωνισμού, ανέρχεται στα 9 εκατ. ευρώ ετησίως, έναντι 45 εκατ. ευρώ που καταβάλλονταν έως σήμερα.

Συγκεκριμένα, κατόπιν της διαγωνιστικής διαδικασίας, ανατέθηκαν από την 1η Οκτωβρίου του 2016 έως τις 30 Σεπτεμβρίου του 2020:

1. Στην αεροπορική εταιρεία ASTRA AIRLINES, οι γραμμές:

Αθήνα - Κάλυμνος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 1.377.270,66 ευρώ
Θεσσαλονίκη - Λήμνος - Ικαρία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 2.121.603,14 ευρώ

2. Στην αεροπορική εταιρεία OLYMPIC AIR, οι γραμμές:

Αθήνα - Λέρος, χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος
Θεσσαλονίκη - Καλαμάτα, χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος
Αθήνα - Σκύρος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 1.894.712 ευρώ
Ρόδος - Καστελόριζο έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 3.676.796 ευρώ

3. Στην αεροπορική εταιρεία SKY EXPRESS, οι γραμμές:

Αθήνα - Σύρος, χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος
Αθήνα - Αστυπάλαια έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 1.580.000 ευρώ
Ρόδος - Κάρπαθος - Κάσος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 3.180.000 ευρώ

Παράλληλα, κατόπιν διαπραγμάτευσης - καθώς δεν υποβλήθηκαν σχετικές προσφορές - ανατέθηκαν από την 1η Οκτωβρίου του 2016 έως τις 31 Μαρτίου του 2017:

1. Στην αεροπορική εταιρεία OLYMPIC AIR, οι γραμμές:

Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Σάμος - Ρόδος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 606.884 ευρώ
Ρόδος - Κως - Κάλυμνος - Λέρος - Αστυπάλαια έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 508.930 ευρώ
Θεσσαλονίκη - Κέρκυρα έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 84.787 ευρώ,
Θεσσαλονίκη - Σκύρος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 169.585 ευρώ.

2. Στην αεροπορική εταιρεία SKY EXPRESS, οι γραμμές:

Αθήνα - Μήλος, χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος ευρώ,
Αθήνα - Νάξος, χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος ευρώ,
Αθήνα - Σητεία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 82.953 ευρώ,
Άκτιο - Σητεία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 320.738 ευρώ,
Αλεξανδρούπολη - Σητεία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 320.782 ευρώ,
Κέρκυρα - Άκτιο - Κεφαλονιά - Ζάκυνθος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 376.527 ευρώ.

Για τις παραπάνω γραμμές, προκηρύχθηκε νέα διαγνωστική διαδικασία για την εκμετάλλευσή τους, από την 1η Απριλίου του 2017 έως τις 31 Μαρτίου του 2021.

Σημειώνεται ότι για τη γραμμή Αθήνα - Κοζάνη - Καστοριά, για την οποία δεν υπεβλήθη προσφορά, τροποποιήθηκε η ισχύουσα μέχρι 31/08/2018 σύμβαση της εταιρείας ASTRA AIRLINES κατόπιν τροποποίησης ως προς το αντιστάθμισμα (660.000 ευρώ ετησίως).
0 x


giannis_oa
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 13 Αύγ 2009, 18:04
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGRP
x 27

Re: Άγονες Γραμμές

Δημοσίευσηαπό giannis_oa » 30 Σεπ 2016, 16:00

Εφόσον ο κύβος ερρίφθη, διαπιστώνει κανείς ότι μάλλον τα ΑΤ6 ήρθαν με προοπτική η ΟΑ να πάρει γενναία μερίδα από τις άγονες πράγμα που δεν έγινε. Εξακολουθώ να αναρωτιέμαι 10 DH4 , 4 DH1 και 2 ΑΤ6 τί θα τα κάνει πλέον...τα DH4 σίγουρα και το χειμώνα πετούν σε αρκετούς προορισμούς και σε πτήσεις που κατά καιρούς γίνονταν και με Α320...1 DH1 παραμένει στη Ρόδο για ΚΖS και τα τραινάκια...άλλο ένα πες θα έχει βάση ΑΤΗ για Λέρο,καμιά Πάρο ίσως...απότι διάβασα, DH4 θα πετάει Σκύρο και Καλαμάτα απο Θεσσαλονίκη...πράγμα λίγο παράδοξο νομίζω...μάλλον ένα ΑΤ6 θα εξυπηρετούσε καλύτερα ; Άβολη θα έλεγα η έκβαση για την Α3ΟΑ...
0 x

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3489
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 540

Re: Άγονες Γραμμές

Δημοσίευσηαπό aakunz » 30 Σεπ 2016, 16:28

Έχω μια υποψία, ότι οι εξελίξεις στον Όμιλο θα είναι καταιγιστικές. Νέα τέλη στα προς ιδιωτικοποίηση αεροδρόμια, περικοπή των δραστηριοτήτων στα «Άγονα», μείωση των επιδοτήσεων στα εναπομείναντα, οξύτατος ανταγωνισμός από Ryanair, SkyExpress και Ellinair, αλλά και από τη Blue Air και την Emirates στη Λάρνακα, μπαράζ προσφορών για εισροή χρημάτων στα ταμεία και αποφυγή τραπεζικού δανεισμού. Φοβάμαι, πως το 2016 δεν ήταν η χρονιά της Α3.
1 x

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2315
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 150

Re: Άγονες Γραμμές

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 30 Σεπ 2016, 21:15

Μιας κ την ανεφερες μου κάνει εντύπωση που η ellinair δεν πηρε μέρος στη μάχη για τα άγονα με τα Avro 85 της...
0 x


Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3489
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 540

Re: Άγονες Γραμμές

Δημοσίευσηαπό aakunz » 01 Οκτ 2016, 12:10

Πιστεύω, πώς ο Μουζενίδης έχει άλλες προτεραιότητες, από το να εμπλακεί στον ανταγωνισμό για γραμμές εσωτερικού, χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα.
0 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1231
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 225
Επικοινωνία:

Re: Άγονες Γραμμές

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 01 Οκτ 2016, 14:32

aakunz έγραψε:Φοβάμαι, πως το 2016 δεν ήταν η χρονιά της Α3.
Συμφωνώ και επαυξάνω. Πιστεύω ότι η Αιγαίου αντιμετωπίζει επιχειρηματικό αδιέξοδο. Είναι δυσάρεστο να έχεις μια επιχείρηση σε καλή ταμειακή κατάσταση που να μην βρίσκει διέξοδο ανάπτυξης.

Disclaimer: Αν ήξερα την λύση προφανώς θα ήμουν ο γκουρού των αερομεταφορών και θα ζούσα σε βίλα με πισίνα σε φορολογικό παράδεισο.
0 x

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3489
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 540

Re: Άγονες Γραμμές

Δημοσίευσηαπό aakunz » 20 Οκτ 2016, 18:48

Με την ανανακατάταξη και το ξαναμοίρασμα των δρομολογίων, τα εναπομείναντα «οιονεί άγονα» της ΟΑ, εκτός του ότι «τσιμπούν» ακόμα περισσότερο προς τα πάνω, υποβαθμίζονται από την κατηγορία βασικού ναύλου "S" στην κατηγορία ναύλου "Τ". Αυτό σημαίνει, ότι εκεί που το μέλος του Miles+Bonus έπαιρνε 500 μίλια, στο εξής θα παίρνει 200.

Πάντως, παρά το ότι έχει μπει ανταγωνιστής σε αρκετές γραμμές, εξακολουθούν να διατίθενται μόνο flex ναύλοι με υποχρεωτική την συμπερίληψη αποσκευής σε αυτούς.
0 x


Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3802
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 209
Επικοινωνία:

Re: Άγονες Γραμμές

Δημοσίευσηαπό jerry » 25 Οκτ 2016, 12:37

Σε δημόσια κρίση οι 7+3 άγονες γραμμέςπου δε βγήκε άκρη τώρα, είτε γιατί δεν κατατέθηκαν προσφορές είτε γιατί τις ήθελαν όλοι.

Μειώνονται και οι συχνότητες στις 7 αζήτητες:
:arrow: SKG-CFU, SKG-SKU, AXD-JSH, PVK-JSH 2/weekly όλο το χρόνο
:arrow: CFU-PVK-EFL-ZTH, LXS-MJT-JKH-SMI-RHO, RHO-KGS-JKL-LRS-JTY 2/weekly τη χαμηλή σεζόν, 3/weekly την υψηλή σεζόν

και τα ετήσια πλαφόν:

SKG-CFU 312.000
SKG-SKU 260.000
AXD-JSH 416.000
PVK-JSH 416.000
CFU-PVK-EFL-ZTH 800.000
LXS-MJT-JKH-SMI-RHO 1.100.000
RHO-KGS-JKL-LRS-JTY 800.000

Για MLO, JSH, JNX παραμένουν τα πλαφόν στα 924.000, 484.000 και 484.000 αντίστοιχα. Φαντάζομαι με τις αντίστοιχες συχνότητες της παλιάς πρόσκλησης, ήτοι 3/4/6 σε χειμερινή/μέση/υψηλή σεζόν αντίστοιχα.

Στο σημείο αυτό να πούμε πως η Ερζίαν έχει ήδη ανεβάσει και πουλάει πτήσεις στα ATH-MLO, ATH-JNX, ATH-JSH (από 1/4/2017). Να κρίνουμε ότι δε σκοπεύει να συμμετάσχει στα υπόλοιπα άγονα; Να κρίνουμε ότι θέλει να πατήσει πόδι;
1 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2315
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 150

Re: Άγονες Γραμμές

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 25 Οκτ 2016, 22:31

Στην προκύρηξη λέει οτι αυτές ειναι οι κατ'ελάχιστον υποχρεωτικές συχνότητες..Αυτο δεν σημαινει ότι δεν μπορούν να τις αυξησουν αν κριθεί αναγκαιο απο την επιβατικη ζήτηση...ή μήπως όχι;

Και τι θέλει να πει το ποιητη προς δημόσια κριση; ότι ενδεχεται να τροποποιηθούν αυτές οι αποφάσεις;
0 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1231
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 225
Επικοινωνία:

Re: Άγονες Γραμμές

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 25 Οκτ 2016, 22:50

Κατ' ελάχιστον: μπορούν να τις αυξήσουν, δεν μπορούν να τις μειώσουν.
0 x


OA702
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 12:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): ASDA
x 95

Re: Άγονες Γραμμές

Δημοσίευσηαπό OA702 » 01 Νοέμ 2016, 19:07

jerry έγραψε:...
Στο σημείο αυτό να πούμε πως η Ερζίαν έχει ήδη ανεβάσει και πουλάει πτήσεις στα ATH-MLO, ATH-JNX, ATH-JSH (από 1/4/2017). Να κρίνουμε ότι δε σκοπεύει να συμμετάσχει στα υπόλοιπα άγονα; Να κρίνουμε ότι θέλει να πατήσει πόδι;

Σωστόςςςςς 8)
...Η πιο πρόσφατη εξέλιξη αφορά πρόταση του ομίλου Aegean Airlines/Olympic Air, η οποία εξέφρασε εγγράφως στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) την πρόθεσή της να εξυπηρετεί χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα τρεις τακτικές γραμμές από την 1η Απριλίου 2017. Η πρόταση αφορά την κάλυψη των γραμμών Αθήνα-Μήλος, Αθήνα-Νάξος και Αθήνα-Σητεία...
0 x

Άβαταρ μέλους
rotomano
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2009, 13:00
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSO
x 13

Re: Άγονες Γραμμές

Δημοσίευσηαπό rotomano » 02 Νοέμ 2016, 00:39

Τι σημαίνει "χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα" στην πράξη; Σιγουρα ότι δεν λαμβάνεις κρατικό χρήμα, αλλα επιτρέπεται σε άλλες εταιρείες, αν θέλουν να δραστηριοποιηθούν στην ιδια γραμμή, η την εχει η εταιρεία που πήρε τη γραμμή ως μονοπώλιο, και ετσι ειναι στην ουσία μια μορφή έμμεσης επιδότησης;;;;;
0 x

Άβαταρ μέλους
NFEEFE
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 09 Δεκ 2008, 13:28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 92

Re: Άγονες Γραμμές

Δημοσίευσηαπό NFEEFE » 02 Νοέμ 2016, 14:45

Τι εννοείς έμμεση επιδότηση?
Έκανες μηδενική (τη χαμηλότερη) προσφορά και τώρα σου λένε κάνε τα κουμάντα σου και βγάλε χρήματα μόνος σου.

Υπάρχει κάτι κακό σε αυτό?
0 x


Άβαταρ μέλους
rotomano
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2009, 13:00
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSO
x 13

Re: Άγονες Γραμμές

Δημοσίευσηαπό rotomano » 02 Νοέμ 2016, 15:01

Ναι αλλα όταν έχεις δωσει μηδενική προσφορά, επιτρέπεται σε άλλη εταιρεία να βάλει αεροσκαφη στη γραμμή, ή την έχει όποιος έδωσε την μηδενική προσφορά ως μονοπώλιο;;;
0 x

KGP
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 763
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2004, 04:47
x 26

Re: Άγονες Γραμμές

Δημοσίευσηαπό KGP » 02 Νοέμ 2016, 15:51

οχι
0 x
=================================================
«Εγώ ήξερα ότι τα Βαλκάνια είναι γεωγραφική περιοχή, αλλά στη RomTelecom έμαθα ότι είναι …δικαιολογία».

Χωρίς την αντίσταση του αέρα, το αεροπλάνο δεν θα έφθανε ποτέ τόσο ψηλά.



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες