Νέα κρατική ελληνική αεροπορική;!;

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Likes
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS
Yeah baby, όπως και ο τίτλος του τόπικ λέει, υπάρχει λύση στα προβλήματα μας. Γνωρίζω ότι απαγορεύονται οι πολιτικές συζητήσεις στο φόρουμ όμως δεν μπορώ να μην αναφέρω -και μελλοντικά να ψηφίσω :twisted: :rolleyes: - τη σωτηρία που μας προσφέρει κόμμα της αντιπολίτευσης γιατί αν και δεν το ομολογούν, ονειρεύονται μια νέα ΤΚ :banana:
...η λύση του προβλήματος δε βρίσκεται ούτε στο ιδιωτικό μονοπώλιο της Aegean/Lufthansa ούτε στην πλήρη απελευθέρωση των αερογραμμών, αλλά στην ανάδειξη ενός νέου, σύγχρονου εθνικού αερομεταφορέα, με στόχο την εξυπηρέτηση των εσωτερικών αναγκών, τη στρατηγική ανάδειξη νέων, μη κορεσμένων τουριστικά προορισμών και τον έλεγχο των τιμών. Αυτή η αναγκαιότητα αποτελεί για τον ΣΥΡΙΖΑ κορυφαίο σημείο του προγράμματος του, στα πλαίσια της παραγωγικής ανασυγκρότησης της χώρας και της ενδυνάμωσης της εθνικής της κυριαρχίας.

Το πλήρες -αντιμπεριαλιστικό- κείμενο
:arrow: http://traveldailynews.gr/news/article/56969
:with:

ΥΓ
Θα γίνει κρατικοποίηση της Α3/ΟΑ για να υπάρξει ννΟΑ; Θα κλείσει η Α3 και θα πάνε σε νέα λύση/όνομα;

ΥΓ2
Ήδη έχω βάλει βύσμα για να βρω θέση στο τμήμα πτητικού προγραμματισμού ώστε να ανοιγοκλείνω δρομολόγια που μ' αρέσουν ενώ στα πλαίσια της αγάπης μου στην ελληνική περιφέρεια υπόσχομαι βάσεις σε AXD, IOA, PVZ, KZS, KSJ, MLO ενώ θα προωθηθεί άμεσα και η κατασκευή νέων α/δ με μότο "νομός και α/δ, νησί και α/δ"
 
Τζάμπο θα πάρεις; Ολα τ'άλλα τάκούω βερεσέ. :)
 
Χίλια συγγνώμη για τη δυσπιστία μου αλλά αυτό θυμίζει την ορολογία του ηλεκτρονικού πολέμου. Δηλαδή ΟΑ -> νΟΑ ->...-> ν^i ΟΑ, όπου i-> άπειρον.

[Καλά - καλά, μην βαράτε, επιστρέφω στη στάνη μου]
 
OA701":39nt2dqe said:
Το πλήρες -αντιμπεριαλιστικό- κείμενο
:arrow: http://traveldailynews.gr/news/article/56969
:with:

1. βγάζω το όνομα του πολιτικού φορέα για να μην τραβήξει σε πολιτικές αρένες η συζήτηση. Άλλωστε, δεν είναι καθόλου παράξενο τα ίδια ακριβώς να μας πούνε και άλλα 10 κόμματα. Και 20, ίσως. Από όλο το πολιτικό φάσμα, της γραμμής δεξιά - αριστερά.

2. Επι της ουσίας. Ιδιωτικό μονοπώλιο δεν υπάρχει. Και δεν υπάρχει, όχι επειδή μας ήρθε ο Μιχαλάκης, αλλά επειδή δεν υπάρχουν εμπόδια στην είσοδο καμίας εταιρείας, πέρα από τη λογική προϋπόθεση να έχει πτητική άδεια.

3. Ακριβώς η αναφορά στην πήρη απελευθέρωση των γραμμών είναι η επιβεβαίωση οτι ιδιωτικό μονοπώλιο δεν υπάρχει. Άρα το κείμενο αντιφάσκει.

4. Από πότε είναι κακό, κατάπτυστο ένα 'ιδιωτικό' μονοπώλιο; Αυτό υποννοεί ότι ένα 'κρατικό' μονοπώλιο είναι καλό; Ακόμα και στη γείτονα χώρα, η TK δεν είναι μονοπώλιο.

5. Είναι τραγικό να διαβάζουμε τόσο συντηρητικά, οπισθοδρομικά κείμενα για το 'μέλλον' μας. Που αγνοούν ότι το βασικό πρόβλημα της αποτυχίας της ΟΑ ήταν η κρατική (και κατ' επέκταση κομματική και συνδικαλιστοκρατούμενη) φιλοσοφία της. Που υποσχόταν, κάθε φορά, ακριβώς τα ίδια. Προσέξτε ότι αυτός που το υποσχόταν μπορεί κατά καιρούς να ήταν γαλάζιος, πράσινος, κλπ. Απλώς σήμερα αλλάζει χρωματική απόχρωση - κατά τις σημαίες ευκαιρίας των καιρών.

6. Και να θυμίσω την προεκλογική υπόσχεση του κόμματος που κέρδισε τις εκλογές του 2009. Δια στόματος του ανθρώπου που ανέλαβε το Υπουργείο Υποδομών. Ότι θα (ξανα-) κρατικοποιούσε την ΟΑ ( η οποία μόλις τότε είχε πωληθεί στην MIG). Και η αιτιολόγηση της υπόσχεσης αυτής ήταν πάνω-κάτω στην ίδια λογική με τα σημερινά υποσχόμενα. To πόσο τηρήθηκε, το γνωρίζουμε.
 
M' αρέσει βρε Γιώργο που ασχολείσαι στα σοβαρά, τα λόγια σου χάνεις με αυτούς...

seven4seven":4i7w2gjh said:
Τζάμπο θα πάρεις; Ολα τ'άλλα τάκούω βερεσέ. :)
748i 600+ θέσεων για πτήσεις εσωτερικού, IFE 902TV και βραστό ρύζι, ώστε με μονόευρα -υπέρ του κόμματος βεβαίως κι όχι της αεροπορικής- εισιτήρια να πάρουν δρόμο οι Ιρλανδοί asap ενώ θα επαναγοραστούν τα Α340 της ΟΑ στην αρχική τιμή κτήσης τους ώστε να μην κατηγορηθούμε ως κοψοχρονιάδες, τα οποία και θα βγάζουν ως επι το πλείστον 8-10σκελα άγονα :cool: Εννοείται όπου απαιτηθεί θα επεκταθούν οι διάδρομοι των α/δ ;)
 
Re: Olympic A340

Όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα και μικρό καλάθι. Και όπως διάβασα σήμερα στο Θέμα,οι εταίροι μάς έχουν στο χέρι. Εξάλλου,αν δεν κάνει πρώτα τον κύκλο της η Αιγαίου πώς θα δημιουργηθούν προϋποθέσεις για τη δημιουργία "εθνικού" αερομεταφορέα; Μυστήριο πράγμα. Όταν κάποτε η εν λόγω εταιρεία έρθει πιά σε δύσκολη θέση, τότε μόνο θα παρέμβει το κράτος για να σώσει την κατάσταση.Όσο για τα υπόλοιπα...
 
Re: Olympic A340

Μάλλον δεν είδατε τις ημερομηνίες δημοσίευσης των άρθρων.
 
Re: Olympic A340

Τις είδαμε αλλά είναι πάντα επίκαιρες ειδήσεις....Εσύ πού ήσουν;
 
Re: Olympic A340

Οι ουτοπίες (περί κρατικού αερομεταφορέα) πάντα ελκύουν. You can't beat it....
 
Top