Προσλήψεις στην ΥΠΑ

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με την ελληνική και κυπριακή Αεροπορία
Άβαταρ μέλους
B737Mech
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 234
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 18:07
x 13

Προσλήψεις στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό B737Mech » 24 Απρ 2014, 19:17

Τα ίδια Παντελή μου, τα ίδια Παντελάκι μου....
Επαναλαμβάνεται η ίδια "αχαρακτήριστη" τακτική για προσλήψεις ΕΕΚ.
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=285113&catid=3
Τέλος, στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας αναμένεται να προσληφθούν 70 υπάλληλοι. Οι υποψήφιοι θα πρέπει να είναι κάτοχοι πτυχίου ή διπλώματος οποιουδήποτε ΑΕΙ, να έχουν άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας, να διαθέτουν πιστοποιημένη γνώση χειρισμού Η/Υ, καθώς και πιστοποιητικό υγείας Γ' κατηγορίας.

Δηλαδή γιατί να μην μπορεί να πάρει μέρος ένας άνεργος κάτοχος επαγγελματικού πτυχίου πιλότου δηλαδή;
Δεν κατέχει καλύτερα το θέμα από έναν κάτοχο οποιουδήποτε πτυχίου ΑΕΙ;
Άντε λοιπόν καλή επιτυχία στους κατόχους πτυχίου Νομικής, οικονομικών, αρχαιολογίας, ψυχολογίας, ιατρικής κτλ, μιας που τα πτυχία τους είναι άμεσα συνδεδεμένα με το αεροπορικό αντικείμενο... :banana:
0 x


CHRISTOS55
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 532
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 173

Re: Προσλήψεις στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 24 Απρ 2014, 19:53

Φυσικά και θα μπορούσε το Πτυχίο του Πιλότου να αποτελεί επιπρόσθετο προσόν, αλλά καλέ μου φίλε δεν έχεις λάβει υπ' όψιν σου ότι οι Πιλότοι για την ΥΠΑ ήταν και είναι κόκκινο πανί.
Φυσικά δεν έχουν καταλάβει ούτε οι ίδιοι ότι χωρίς Πιλότους δεν θα υπήρχε Πολιτική Αεροπορία άρα ούτε ΕΕΚ. Είναι κακό στη ζωή σου να είσαι overqualified.
0 x

Άβαταρ μέλους
B737Mech
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 234
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 18:07
x 13

Re: Προσλήψεις στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό B737Mech » 24 Απρ 2014, 20:46

Μα δε μιλάμε για overqualified άτομα.
Overqualified όπως το λέει η λέξη είναι να έχεις παραπάνω από ότι ζητάνε σε επίπεδο σπουδών ή προσόντων.
Εδώ είναι ο διαγωνισμός από μόνος του overqualified.
Είμαστε ακόμα κολλημένοι στην αντίληψη "το παιδί μου πρέπει να βγάλει πανεπιστήμιο"
Στην περίπτωση αυτή μιλάμε για πρόσληψη άσχετων με το αντικείμενο υποψηφίων.
Ένας/μία που εργάζεται στο operations μιας αεροπορικής και είναι έμπειρος στη δημιουργία σχεδίων πτήσεως και ένας πιλότος, χωρίς να έχουν καν πτυχία ΑΕΙ, είναι πολύ πιο σχετικοί με το αντικείμενο.

Το είχα γράψει και σε άλλο θέμα, αλλά θα το ξαναπώ και εδώ. Το ΑΣΕΠ είναι μια δικλίδα προστασίας της όποιας κυβέρνησης
Αποδεικνύεται πως ο ΑΣΕΠ δεν είναι τίποτα άλλο παρά ο φορέας επικύρωσης-αστυνόμευσης διαγωνισμών, χωρίς την ικανότητα να κρίνει αν τα κριτήρια επιλογής αρμόζουν στις θέσεις ή όχι.
Να το πούμε με ένα πιο απλό παράδειγμα:
"Προκηρύσσω μέσω ΑΣΕΠ προσλήψεις για οδοκαθαριστές. Απαραίτητη προϋπόθεση η κατοχή διπλώματος αισθητικού."
Βάζει η όποια κυβέρνηση, το όποιο υπουργείο τα κριτήρια των ατόμων που θέλει να πάρει και τέλος. Δεν πάει να είναι άσχετα με το αντικείμενο του διαγωνισμού, θα πιστοποιήσουμε πως μπήκαν οι άσχετοι χωρίς φανερό μέσο...

Κατά τα άλλα υπάρχει διαφάνεια....
1 x

koulis
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 266
Εγγραφή: 20 Ιούλ 2011, 22:10
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): aaa
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG
x 21

Re: Προσλήψεις στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό koulis » 25 Απρ 2014, 09:33

Βασική φιλοσοφία του ελληνικού κράτους στις προσλήψεις στο δημόσιο μέσω ΑΣΕΠ είναι το πτυχίο ΑΕΙ. Για να αλλάξει αυτό θα πρέπει πρώτον να αλλάξουν οι νόμοι και δεύτερον να αλλάξει ολόκληρο το πνεύμα παιδείας στην Ελλάδα.
0 x


Άβαταρ μέλους
SkyHawk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 738
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 10:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
Τοποθεσία: HELL
x 62

Re: Προσλήψεις στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό SkyHawk » 25 Απρ 2014, 10:15

Τελεια! εγω τελειωσα αει νηπιαγωγος, και φυσικα ειναι πιο σχετικο απο ενα πτυχιο ιπτάμενου. Το κρατος ξερει! Σας παρακαλω πολύ. Ειμαι χαρουμενος επειδη εχω τις βασεις για αυτη την δουλεια.
0 x
Wanna make God laugh? Make a plan.

koulis
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 266
Εγγραφή: 20 Ιούλ 2011, 22:10
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): aaa
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG
x 21

Re: Προσλήψεις στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό koulis » 25 Απρ 2014, 11:16

Μη μπερδεύουμε τη μόρφωση με την τεχνική κατάρτιση. Το πανεπιστήμιο είναι μόρφωση, το atpl τεχνική κατάρτιση. Για να πάρεις atpl η easa ζητάει βασικές γνώσεις μαθηματικών και φυσικής επιπέδου γυμνασίου. Το ίδιο και για τον τεχνικό B1. Αυτό ισχύει και σε άλλα επαγγέλματα. Οι ορκωτοί λογιστές παίρνουν πιστοποίηση από τον κλάδο τους και δε χρειάζεται να έχουν τελειώσει ανώτατη σχολή λογιστικής. Αρκεί απολυτήριο λυκείου. Η τεχνική κατάρτιση όμως αφορά αποκλειστικά κατάρτιση σε τέχνη και τίποτε άλλο. Όπως η μοδίστρα είναι αποκλειστικά για να ράβει έτσι και ο πιλότος ATPL με type rating σε airbus είσαι εκπαιδευμένος αποκλειστικά στο να πετάει airbus και σε τίποτε άλλο. Δε σημαίνει ότι επειδή έχεις δώσει εξετάσεις μετεωρολογία, σε κάποια μελλοντική προκήρυξη για μετεορολόγους θα έχεις και αυξημένα μόρια στο διαγωνισμό.
0 x

satcorfu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 402
Εγγραφή: 11 Μαρ 2007, 14:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKR
Τοποθεσία: Κέρκυρα
x 50

Re: Προσλήψεις στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό satcorfu » 15 Ιούλ 2014, 18:47

οσον αφορά στις πολυαναμενόμενες προσλήψεις ΕΕΚ στην ΥΠΑ, όπως έχει ανακοινωθεί, θα ήθελα να σημειώσω- γιατί μάλλον έχει περάσει στα "ψιλά" - οτι έχει ενσωματωθεί στην ελληνική νομοθεσία η ευρωπαϊκή ντιρεκτίβα για τις απαιτήσεις σε ΕΕΚ. Ετσι, σύμφωνα πλέον και με την ελληνική νομοθεσία, προβλέπεται απαίτηση 18 ετών και πτυχίου ικανού για εισαγωγή σε τριτοβάθμια εκαπίδευση ( έτσι λέει ο νόμος) οπότε ένα απολυτήριο Λυκείου είναι αρκετό. Αν προσληφθεί κάποιος , μαζί με τα τέστ αντίληψης, ιατρικά κλπ , γίνεται δόκιμος ΕΕΚ ,περνάει τη ΣΠΟΑ ( εκπαίδευση) και αφού περάσει τις εξετάσεις γίνεται ΕΕΚ.. Μένει βέβαια να δούμε όταν εξαγγελθούν οι προσλήψεις κατα πόσον θα ισχύσει ο νόμος ή η συντεχνία των ΕΕΚ θα απαιτήσει πρόσθετα , όπως πτυχίο ΑΕΙ, για να κρατήσουν το τουπέ !!!
0 x


spy1
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 23 Ιουν 2010, 12:10
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 10

Re: Προσλήψεις στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό spy1 » 15 Ιούλ 2014, 21:41

Πρόκειται για τον κανονισμό 805/2011 ο οποίος ορίζει όλα τα ανωτέρω που αναφέρει ο satcorfu. Περαιτέρω να σημειωθεί ότι υφίσταται και Έγγραφο Διαδικασίας από την Hellenic Air Navigation SUpervisory Authority που ορίζει την διαδικασία του συγκεκριμένου κανονισμού. Αν λοιπόν ανακοινωθεί η οποιαδήποτε προκήρυξη που έρχεται σε αντίθεση με τον Κανονισμό, επειδή οι Κανονισμοί της ΕΕ συνιστούν δίκαιο το οποίο εφαρμόζεται άμεσα στα κράτη μέλη, θα σημαίνει ότι η Υπηρεσία παρανομεί, οπότε ο διοικούμενος/υποψήφιος έχει δικαίωμα προσφυγής.
0 x

Άβαταρ μέλους
george 150
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: 15 Μαρ 2012, 17:07
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSM
x 49

Re: Προσλήψεις στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό george 150 » 16 Ιούλ 2014, 07:44

Έχω την εντύπωση πως η κάθε χώρα μπορεί να ζητήσει επιπλέον προσόντα από αυτά που αναφέρει ο κανονισμός 805 ( σε καμιά περίπτωση βέβαια λιγότερα). Ορισμένες χώρες έχουν προϋπόθεση το πτυχίο, άλλες έχουν απαίτηση για PPL, κλπ.
0 x
Pax exp: DC3, B732, B727, AT72, AT43,ΑΤ46, E145, A306, RJ1H, Α321,A320, A319, Α300, MD82, B738, JS41,DH8A, DH8D, SW4,ΑΒ205,PA36.

spinal
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 588
Εγγραφή: 23 Οκτ 2008, 16:43
x 55

Re: Προσλήψεις στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό spinal » 16 Ιούλ 2014, 11:31

Ο κανονισμός 805/2011 περιγράφει τα ελάχιστα αποδεκτά και κανένα κράτος δεν πρόκειται να παρανομήσει αν ζητήσει παραπάνω προσόντα.
Οι υποψήφιοι για την έκδοση άδειας εκπαιδευόμενου ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας:
α) είναι ηλικίας τουλάχιστον 18 ετών·
β) κατέχουν τουλάχιστον πτυχίο που επιτρέπει την πρόσβαση σε πανεπιστημιακές ή ισότιμες σπουδές, ή οποιονδήποτε άλλον τίτλο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που τους επιτρέπει να ολοκληρώσουν εκπαίδευση ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας·


satcorfu έγραψε:κατα πόσον θα ισχύσει ο νόμος ή η συντεχνία των ΕΕΚ θα απαιτήσει πρόσθετα , όπως πτυχίο ΑΕΙ, για να κρατήσουν το τουπέ !!!

Καμία συντεχνία των ΕΕΚ δεν ορίζει στον ΑΣΕΠ τι θα βάλει για να κρατήσει το, ντεμέκ και καλά, τουπέ όπως λες. Αν ο ΑΣΕΠ δεν ορίσει υψηλά κριτήρια για ένα τέτοιο επάγγελμα (χωρίς βέβαια να πιστεύω ότι αυτό είναι και συνώνυμο για να γίνει κάποιος καλός ΕΕΚ) οι αιτήσεις υποψηφίων θα είναι τόσες πολλές που θα χρειαστεί κάνα 2 χρόνια μόνο και μόνο για να τις επεξεργαστεί χώρια το διαγωνιστικό κομμάτι. Εδώ στον τελευταίο διαγωνισμό με τα ήδη υψηλά κριτήρια που μπήκαν και υπήρχαν γύρω στις 2200 αιτήσεις και για να ολοκληρωθεί η όλη διαδικασία χρειάστηκε σχεδόν 1 χρόνος.
0 x


spy1
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 23 Ιουν 2010, 12:10
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 10

Re: Προσλήψεις στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό spy1 » 16 Ιούλ 2014, 12:51

Αν και το άρθρο 8 του κανονισμού μιλά ότι οι εκπαιδευόμενοι ελεγκτές θα πρέπει να έχουν κατ' ελάχιστο τίτλο που να τους επιτρέπει την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ή άλλη ισότιμη, η εν πάσει περιπτώσει να κατέχουν πτυχίο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αφήνοντας ίσως ανοικτό το παράθυρο για κάποια υπηρεσία να θέσει ως προϋπόθεση τίτλο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, το πρόβλημα που γεννάται για το κράτος μέλος που θα επιθυμήσει να βάλει "δυσκολότερα" κριτήρια είναι κατά πόσο παραβιάζεται πλέον και η αρχή της ισότητας στα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Διότι, όταν στα περισσότερα (αν όχι όλα) τα κράτη της Ε.Ε. (τουλάχιστον Ολλανδία, Γερμανία, Βέλγιο) προϋπόθεση για να γίνει κάποιος ΕΕΚ είναι τίτλος δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που που επιτρέπει πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, όταν το Eurocontrol θέτει ως προϋπόθεση επίσης την ίδια, ένα κράτος που θέτει άλλες προϋποθέσεις είναι δυνατό να κριθεί ότι παραβιάζει την αρχή της ισότητας/αναλογικότητας και να κριθεί παράνομη η όποια τέτοια αύξηση των προϋπθέσεων. Ανάλογη περίπτωση (όχι ΕΕΚ) αντιμετωπίσθηκε στο Βέλγιο, και το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο δικαίωσε τον προσφεύγοντα Βέλγο υπήκοο, για την άρνηση πρόσληψής του, επειδή το Βέλγιο είχε θέσει αυστηρότερες προϋποθέσεις πρόσληψης σε θέση που υπήκοος άλλου κράτους-μέλους μπορούσε να προσληφθεί με λιγότερα προσόντα.

Χαρακτηριστικά αναφέρομαι στο άρθρο 22 όπου:

Τα κράτη μέλη αναγνωρίζουν τις άδειες ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας και εκπαιδευόμενων ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, καθώς και τις σχετικές με αυτές ειδικότητες, καταχωρίσεις ειδικό­τητας και γλωσσικές καταχωρίσεις, και τα σχετικά ιατρικά πιστοποι­ητικά, που εκδίδονται από άλλα κράτη μέλη σύμφωνα με τον παρόντα κανονισμό.
Ωστόσο, σε περίπτωση που κράτος μέλος έχει προβλέψει ηλικιακό όριο κάτω των 21 ετών σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 9 παράγραφος 3, το δικαίωμα του κατόχου της άδειας να ασκεί τα
δικαιωμάτων ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας περιορίζεται στο έδα­φος του κράτους μέλους που εξέδωσε την άδεια, μέχρις ότου ο κάτοχος φθάσει στην ηλικία των 21 ετών.
Σε περιπτώσεις στις οποίες κάτοχος άδειας ασκεί τα δικαιώματα που απορρέουν από την άδεια σε κράτος μέλος άλλο από το κράτος στο οποίο εκδόθηκε η άδεια, ο κάτοχος έχει το δικαίωμα ανταλλαγής της άδειας που κατέχει με άδεια εκδιδόμενη στο κράτος μέλος στο οποίο ασκούνται τα δικαιώματα, χωρίς επιβολή πρόσθετων όρων. Προκειμένου να χορηγήσει καταχώριση μονάδας, η αρμόδια αρχή απαιτεί να πληροί ο υποψήφιος τους ειδικούς όρους που συνο­δεύουν την εν λόγω καταχώριση, προσδιορίζοντας τη μονάδα, τον τομέα ή τη θέση εργασίας. Κατά την εκπόνηση του προγράμματος εκπαίδευσης μονάδας, ο εκπαιδευτικός οργανισμός λαμβάνει δεό­ντως υπόψη την επάρκεια και την πείρα που έχει αποκτήσει ο υποψήφιος.


Εξ αυτού προκύπτει ότι ΕΕΚ μέλος της ΕΕ μπορεί να ζητήσει να εργασθεί στην Ελλάδα ως ΕΕΚ και αντίστροφα. Περαιτέρω σημαίνει ότι και Έλληνας ΕΕΚ που έχει λάβει την άδεια του στο εξωτερικό μπορεί να έρθει στην Ελλάδα να εργασθεί ως ΕΕΚ, επομένως οι απαιτήσεις που πρέπει να πληρούν σε όλα τα κράτη μέλη πρέπει να είναι παρόμοιες.

Ένα αντίστοιχο παράδειγμα θα ήταν απόφοιτος ιατρικής σε κράτος μέλος της ΕΕ να μπορεί να διορισθεί ως ανειδίκευτος ιατρός σε νοσοκομείο οποιουδήποτε κράτους μέλους εκτός από κάποιο που θα έχει ορίσει ως προϋπόθεση την κατοχή και μεταπτυχιακού τίτλου!

Φυσικά αποθαρρυντικός παράγοντας είναι το γεγονός ότι ο κόπος, ο χρόνος που απαιτείται για την ολοκλήρωση όλων των διαδικασιών προσφυγών μέχρι τυχόν προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο (άνω της 10ετίας) και το κόστος είναι μάλλον απαγορευτικό για νέα παιδιά/υποψήφιους ΕΕΚ.
0 x

Άβαταρ μέλους
jsh4all
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: 05 Μαρ 2012, 20:23
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): LPE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGST
x 20

Re: Προσλήψεις στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό jsh4all » 16 Ιούλ 2014, 14:02

Ο πατερας μου ειναι συνταξιουχος ΕΕΚ . Οταν του μετεφερα τα ανωτερω σχολια , χαμογελασε , και μου ειπε = ...''Γνωριζω , ατομα , που εβγαλαν την Θεολογια , μονο και μονο , για να μπορεσουν να μπουν στην ΥΠΑ '' ..
1 x

ILSz_Approach
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 09 Μάιος 2011, 21:36

Re: Προσλήψεις στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό ILSz_Approach » 18 Ιούλ 2014, 01:03

spy1 έγραψε:Εξ αυτού προκύπτει ότι ΕΕΚ μέλος της ΕΕ μπορεί να ζητήσει να εργασθεί στην Ελλάδα ως ΕΕΚ και αντίστροφα. Περαιτέρω σημαίνει ότι και Έλληνας ΕΕΚ που έχει λάβει την άδεια του στο εξωτερικό μπορεί να έρθει στην Ελλάδα να εργασθεί ως ΕΕΚ, επομένως οι απαιτήσεις που πρέπει να πληρούν σε όλα τα κράτη μέλη πρέπει να είναι παρόμοιες.

Εδώ υπάρχει μια διαφορά. Αφορά ΕΕΚ που έχουν ήδη άδεια άσκησης. Δεν ασχολείται με τις προϋποθέσεις εισαγωγής. Δέχεται ως δεδομένο ότι η κάθε χώρα με τα δικά της κριτήρια (όποια κι αν είναι αυτά) σε δέχθηκε στη σχολή. Από εκεί και πέρα για να την τελειώσεις και να πάρεις την άδεια, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Από τη στιγμή όμως που έχεις την άδεια, μπορείς να εργαστείς και σε άλλη χώρα. Εξάλλου η άδεια είναι ευρωπαϊκή.
0 x


spy1
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: 23 Ιουν 2010, 12:10
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 10

Re: Προσλήψεις στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό spy1 » 18 Ιούλ 2014, 14:36

Δεν είναι τόσο απλό σε επίπεδο ΕΕ γιατί εδώ δεν μιλάμε για διαφορετικά έτη σπουδών, αλλά για διαφορετικές προύποθέσεις για την συμμετοχή, (δευτεροβάθμια-τριτοβάθμια εκπαίδευση).
Περαιτέρω και το Hellenic Air Navigation SUpervisory Authority στην εγκύκλιό του αναφέρεται στις ίδιες προϋποθέσεις για που ορίζει ο Κανονισμός. Ο ορισμός επιπρόσθετων προϋποθέσεων άσχετων με την κάλυψη συγκεκριμένων θέσεων, (δηλαδή απόφοιτος ΑΕΙ δηλαδή Θεολογία, Γυμναστική Ακαδημία, Καλών Τεχνών ....) μπορεί να προσβληθεί και ως καταχρηστικός, και πάνω σε αυτό να ακυρωθεί ευκολότερα από τα Διοικητικά Δικαστήρια. Πάντως είναι καιρός κάτι τέτοια κατάλοιπα του παρελθόντος να κτυπηθούν, ανεξαρτήτως κόστους, γιατί καθίσταται προφανές ότι, κάποιοι, θέλοντας να βολέψουν ημέτερους, θέσπιζαν μέχρι πρότεινος προϋποθέσεις άσχετες με την συγκεκριμένη θέση, αλλά που να καλύπτουν κριτήρια αυτών που ήθελαν να προσλάβουν. Και φυσικά, ακόμη και πριν από την θέσπιση του προαναφερθέντος κανονισμού, η απαίτηση ύπαρξης πτυχίου, πανεπιστημίου θετικής κατεύθυνσης (Φυσικό, μαθηματικό κτλ.) θα ήταν κάπως σχετικό, ωστόσο η αναφορά σε πτυχίο κάθε σχολής, όπως προαναφέρθηκαν, τι σκοπιμότητα έχει πέραν του περιορισμού των αιτήσεων και το βόλεμα, προφανώς κάποιων που τελείωσαν σχολές που δεν μπορούσαν να προσληφθούν άλλως σε κάποια δημόσια υπηρεσία.
0 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3779
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 139

Re: Προσλήψεις στην ΥΠΑ

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 18 Ιούλ 2014, 16:42

spy1 έγραψε:γιατί καθίσταται προφανές ότι, κάποιοι, θέλοντας να βολέψουν ημέτερους, θέσπιζαν μέχρι πρότεινος προϋποθέσεις άσχετες με την συγκεκριμένη θέση, αλλά που να καλύπτουν κριτήρια αυτών που ήθελαν να προσλάβουν.


Αυτό που αναφέρετε νομίζω πως είναι άσχετο. Αν ήθελαν να "βολέψουν" συγκεκριμένο κόσμο απλά θα φωτογράφιζαν συγκεκριμένα προσόντα.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση απλά ζητούν ένα πτυχίο Α.Ε.Ι. γενικά, χωρίς κανένα περιορισμό.

Δεν νομίζω πως ζητώντας ένα πτυχίο Α.Ε.Ι. βολεύεις κάποιον. Είναι απλά ένα επιπλέον προσόν που μπήκε για να περιορίσει τη "δεξαμενή" υποψηφίων, όπως έγραψε και ο spinal.
0 x



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης