Προσλήψεις στην ΥΠΑ

B737Mech

Economy-Class-Member
Εγγραφή
21/04/2005
Μηνύματα
243
Likes
38
Τα ίδια Παντελή μου, τα ίδια Παντελάκι μου....
Επαναλαμβάνεται η ίδια "αχαρακτήριστη" τακτική για προσλήψεις ΕΕΚ.
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=285113&catid=3
Τέλος, στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας αναμένεται να προσληφθούν 70 υπάλληλοι. Οι υποψήφιοι θα πρέπει να είναι κάτοχοι πτυχίου ή διπλώματος οποιουδήποτε ΑΕΙ, να έχουν άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας, να διαθέτουν πιστοποιημένη γνώση χειρισμού Η/Υ, καθώς και πιστοποιητικό υγείας Γ' κατηγορίας.
Δηλαδή γιατί να μην μπορεί να πάρει μέρος ένας άνεργος κάτοχος επαγγελματικού πτυχίου πιλότου δηλαδή;
Δεν κατέχει καλύτερα το θέμα από έναν κάτοχο οποιουδήποτε πτυχίου ΑΕΙ;
Άντε λοιπόν καλή επιτυχία στους κατόχους πτυχίου Νομικής, οικονομικών, αρχαιολογίας, ψυχολογίας, ιατρικής κτλ, μιας που τα πτυχία τους είναι άμεσα συνδεδεμένα με το αεροπορικό αντικείμενο... :banana:
 
Φυσικά και θα μπορούσε το Πτυχίο του Πιλότου να αποτελεί επιπρόσθετο προσόν, αλλά καλέ μου φίλε δεν έχεις λάβει υπ' όψιν σου ότι οι Πιλότοι για την ΥΠΑ ήταν και είναι κόκκινο πανί.
Φυσικά δεν έχουν καταλάβει ούτε οι ίδιοι ότι χωρίς Πιλότους δεν θα υπήρχε Πολιτική Αεροπορία άρα ούτε ΕΕΚ. Είναι κακό στη ζωή σου να είσαι overqualified.
 
Μα δε μιλάμε για overqualified άτομα.
Overqualified όπως το λέει η λέξη είναι να έχεις παραπάνω από ότι ζητάνε σε επίπεδο σπουδών ή προσόντων.
Εδώ είναι ο διαγωνισμός από μόνος του overqualified.
Είμαστε ακόμα κολλημένοι στην αντίληψη "το παιδί μου πρέπει να βγάλει πανεπιστήμιο"
Στην περίπτωση αυτή μιλάμε για πρόσληψη άσχετων με το αντικείμενο υποψηφίων.
Ένας/μία που εργάζεται στο operations μιας αεροπορικής και είναι έμπειρος στη δημιουργία σχεδίων πτήσεως και ένας πιλότος, χωρίς να έχουν καν πτυχία ΑΕΙ, είναι πολύ πιο σχετικοί με το αντικείμενο.

Το είχα γράψει και σε άλλο θέμα, αλλά θα το ξαναπώ και εδώ. Το ΑΣΕΠ είναι μια δικλίδα προστασίας της όποιας κυβέρνησης
Αποδεικνύεται πως ο ΑΣΕΠ δεν είναι τίποτα άλλο παρά ο φορέας επικύρωσης-αστυνόμευσης διαγωνισμών, χωρίς την ικανότητα να κρίνει αν τα κριτήρια επιλογής αρμόζουν στις θέσεις ή όχι.
Να το πούμε με ένα πιο απλό παράδειγμα:
"Προκηρύσσω μέσω ΑΣΕΠ προσλήψεις για οδοκαθαριστές. Απαραίτητη προϋπόθεση η κατοχή διπλώματος αισθητικού."
Βάζει η όποια κυβέρνηση, το όποιο υπουργείο τα κριτήρια των ατόμων που θέλει να πάρει και τέλος. Δεν πάει να είναι άσχετα με το αντικείμενο του διαγωνισμού, θα πιστοποιήσουμε πως μπήκαν οι άσχετοι χωρίς φανερό μέσο...

Κατά τα άλλα υπάρχει διαφάνεια....
 
Βασική φιλοσοφία του ελληνικού κράτους στις προσλήψεις στο δημόσιο μέσω ΑΣΕΠ είναι το πτυχίο ΑΕΙ. Για να αλλάξει αυτό θα πρέπει πρώτον να αλλάξουν οι νόμοι και δεύτερον να αλλάξει ολόκληρο το πνεύμα παιδείας στην Ελλάδα.
 
Τελεια! εγω τελειωσα αει νηπιαγωγος, και φυσικα ειναι πιο σχετικο απο ενα πτυχιο ιπτάμενου. Το κρατος ξερει! Σας παρακαλω πολύ. Ειμαι χαρουμενος επειδη εχω τις βασεις για αυτη την δουλεια.
 
Μη μπερδεύουμε τη μόρφωση με την τεχνική κατάρτιση. Το πανεπιστήμιο είναι μόρφωση, το atpl τεχνική κατάρτιση. Για να πάρεις atpl η easa ζητάει βασικές γνώσεις μαθηματικών και φυσικής επιπέδου γυμνασίου. Το ίδιο και για τον τεχνικό B1. Αυτό ισχύει και σε άλλα επαγγέλματα. Οι ορκωτοί λογιστές παίρνουν πιστοποίηση από τον κλάδο τους και δε χρειάζεται να έχουν τελειώσει ανώτατη σχολή λογιστικής. Αρκεί απολυτήριο λυκείου. Η τεχνική κατάρτιση όμως αφορά αποκλειστικά κατάρτιση σε τέχνη και τίποτε άλλο. Όπως η μοδίστρα είναι αποκλειστικά για να ράβει έτσι και ο πιλότος ATPL με type rating σε airbus είσαι εκπαιδευμένος αποκλειστικά στο να πετάει airbus και σε τίποτε άλλο. Δε σημαίνει ότι επειδή έχεις δώσει εξετάσεις μετεωρολογία, σε κάποια μελλοντική προκήρυξη για μετεορολόγους θα έχεις και αυξημένα μόρια στο διαγωνισμό.
 
οσον αφορά στις πολυαναμενόμενες προσλήψεις ΕΕΚ στην ΥΠΑ, όπως έχει ανακοινωθεί, θα ήθελα να σημειώσω- γιατί μάλλον έχει περάσει στα "ψιλά" - οτι έχει ενσωματωθεί στην ελληνική νομοθεσία η ευρωπαϊκή ντιρεκτίβα για τις απαιτήσεις σε ΕΕΚ. Ετσι, σύμφωνα πλέον και με την ελληνική νομοθεσία, προβλέπεται απαίτηση 18 ετών και πτυχίου ικανού για εισαγωγή σε τριτοβάθμια εκαπίδευση ( έτσι λέει ο νόμος) οπότε ένα απολυτήριο Λυκείου είναι αρκετό. Αν προσληφθεί κάποιος , μαζί με τα τέστ αντίληψης, ιατρικά κλπ , γίνεται δόκιμος ΕΕΚ ,περνάει τη ΣΠΟΑ ( εκπαίδευση) και αφού περάσει τις εξετάσεις γίνεται ΕΕΚ.. Μένει βέβαια να δούμε όταν εξαγγελθούν οι προσλήψεις κατα πόσον θα ισχύσει ο νόμος ή η συντεχνία των ΕΕΚ θα απαιτήσει πρόσθετα , όπως πτυχίο ΑΕΙ, για να κρατήσουν το τουπέ !!!
 
Πρόκειται για τον κανονισμό 805/2011 ο οποίος ορίζει όλα τα ανωτέρω που αναφέρει ο satcorfu. Περαιτέρω να σημειωθεί ότι υφίσταται και Έγγραφο Διαδικασίας από την Hellenic Air Navigation SUpervisory Authority που ορίζει την διαδικασία του συγκεκριμένου κανονισμού. Αν λοιπόν ανακοινωθεί η οποιαδήποτε προκήρυξη που έρχεται σε αντίθεση με τον Κανονισμό, επειδή οι Κανονισμοί της ΕΕ συνιστούν δίκαιο το οποίο εφαρμόζεται άμεσα στα κράτη μέλη, θα σημαίνει ότι η Υπηρεσία παρανομεί, οπότε ο διοικούμενος/υποψήφιος έχει δικαίωμα προσφυγής.
 
Έχω την εντύπωση πως η κάθε χώρα μπορεί να ζητήσει επιπλέον προσόντα από αυτά που αναφέρει ο κανονισμός 805 ( σε καμιά περίπτωση βέβαια λιγότερα). Ορισμένες χώρες έχουν προϋπόθεση το πτυχίο, άλλες έχουν απαίτηση για PPL, κλπ.
 
Ο κανονισμός 805/2011 περιγράφει τα ελάχιστα αποδεκτά και κανένα κράτος δεν πρόκειται να παρανομήσει αν ζητήσει παραπάνω προσόντα.
Οι υποψήφιοι για την έκδοση άδειας εκπαιδευόμενου ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας:
α) είναι ηλικίας τουλάχιστον 18 ετών·
β) κατέχουν τουλάχιστον πτυχίο που επιτρέπει την πρόσβαση σε πανεπιστημιακές ή ισότιμες σπουδές, ή οποιονδήποτε άλλον τίτλο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που τους επιτρέπει να ολοκληρώσουν εκπαίδευση ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας·

satcorfu":1xzvog1y said:
κατα πόσον θα ισχύσει ο νόμος ή η συντεχνία των ΕΕΚ θα απαιτήσει πρόσθετα , όπως πτυχίο ΑΕΙ, για να κρατήσουν το τουπέ !!!
Καμία συντεχνία των ΕΕΚ δεν ορίζει στον ΑΣΕΠ τι θα βάλει για να κρατήσει το, ντεμέκ και καλά, τουπέ όπως λες. Αν ο ΑΣΕΠ δεν ορίσει υψηλά κριτήρια για ένα τέτοιο επάγγελμα (χωρίς βέβαια να πιστεύω ότι αυτό είναι και συνώνυμο για να γίνει κάποιος καλός ΕΕΚ) οι αιτήσεις υποψηφίων θα είναι τόσες πολλές που θα χρειαστεί κάνα 2 χρόνια μόνο και μόνο για να τις επεξεργαστεί χώρια το διαγωνιστικό κομμάτι. Εδώ στον τελευταίο διαγωνισμό με τα ήδη υψηλά κριτήρια που μπήκαν και υπήρχαν γύρω στις 2200 αιτήσεις και για να ολοκληρωθεί η όλη διαδικασία χρειάστηκε σχεδόν 1 χρόνος.
 
Top