Σχεδον με 80% στις δυο εταιρειες με την μια την FR προς το παρον πολλοι να την φοβουνται με την τιμολογιακης της πολιτικη .
Για μενα η FR δεν ειναι σταθερη σε πολλα πραγματα .
Μεχρι να βγαλεις ενα εισιτηριο πρεπει να γραψεις πολλα πραγματα η να συμπληρωσεις.(μονο με τις χαμιλες τιμες ειναι σε καποιους αγαπητη.Αλλος λογος γνωριζουμε οτι δεν υπαρχει.Αλλος λογος μπορει να ειναι η ωρα πτησης).
Με την Α3 ειναι διαφορετικα.Εχεις το κεφαλη σου ησυχο και εξυπηρετηση ειναι πολυ καλη .
Ειδικα στο τηλεφωνικο της κεντρο, ολοι γραφουν τα καλυτερα λογια για αυτους.
Για τους πιλοτους και για το πληρωμα το ιδιο.
Για τα φαγητα της ολοι γνωριζουμε οτι ειναι μετρια.(καποτε ειναι και πολυ χαλια)
Αν αλλαξει πολιτικη η FR αυριο και την απλοποιηση οπως ειναι στη Α3 και με κατι τιμες που θα βγαζει φοβαμαι οτι πολλοι θα στραφουν προς αυτην.
Και αν μια φορα δοκιμασει καποιος πελατης να πεταξει με την FR μετα αυτος θα σου φυγει για παντα .
Ειναι πολλοι που εχουν θυμωσει με τις τιμες που εχει η Α3 ,αυτοι θα φυγουν πρωτοι και ας ειναι ιδιες οι τιμες των εισιτηριων και στις δυο εταιρειες. Οτι βγαζει προσφορες η Α3 αυτος ειναι ενας λογος που την κανει προς το παρον αγαπη.
Ομως ολοι γνωριζουμε τι τιμες ειχε παλια η A3 και τι τιμες εχει τωρα.
Μπορει να σας γραφω η να κανω κριτικη προς την A3 ομως αυτο δεν λεει οτι η εταιρεια δεν μου αρεσει.
Ομως λενε :οτι ο πελατης παντα εχει δικιο .
Αχ αυτοι οι δυσκολοι πελατες.
Μπορει σε πολλα πραγματα και να κανω λαθος γιατι εγω κρινω απλως σαν πελατης.
Για αυτο μου χρειαζονται οι συμβουλες του OA701 και των αλλων μελων του φορουμ που γνωριζουν χιλες φορες παραπανω απο μενα.
Αυτα,δεν νομιζω να σας κουρασα απλως μια αποψη εγραψα.