Aegean Vs Ryanair

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Likes
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS
κρατάω δύο ευχάριστα ευρήματα:

(1) η πίττα μεγάλωσε σχεδόν 30%. Για πρώτη φορά ύστερα από πολύ καιρό. Οι επιβάτες εσωτερικού ξαναθυμήθηκαν το αεροπλάνο. Και πιθανώς, νέοι 'χρήστες' δοκίμασαν το 'νέο είδος'.

(2) τα load factors είναι ικανοποιητικά και για τους δύο 'ανταγωνιστές'. Σχεδόν 80%, και δεν είμαστε και σε high-season.

και ένα αρνητικό:

τώρα που δεν υφίσταται 'μονοπώλιο', πώς θα γκρινιάζουν μερικοί;
 
Σχεδον με 80% στις δυο εταιρειες με την μια την FR προς το παρον πολλοι να την φοβουνται με την τιμολογιακης της πολιτικη .

Για μενα η FR δεν ειναι σταθερη σε πολλα πραγματα .
Μεχρι να βγαλεις ενα εισιτηριο πρεπει να γραψεις πολλα πραγματα η να συμπληρωσεις.(μονο με τις χαμιλες τιμες ειναι σε καποιους αγαπητη.Αλλος λογος γνωριζουμε οτι δεν υπαρχει.Αλλος λογος μπορει να ειναι η ωρα πτησης).

Με την Α3 ειναι διαφορετικα.Εχεις το κεφαλη σου ησυχο και εξυπηρετηση ειναι πολυ καλη .
Ειδικα στο τηλεφωνικο της κεντρο, ολοι γραφουν τα καλυτερα λογια για αυτους.
Για τους πιλοτους και για το πληρωμα το ιδιο.

Για τα φαγητα της ολοι γνωριζουμε οτι ειναι μετρια.(καποτε ειναι και πολυ χαλια)
Αν αλλαξει πολιτικη η FR αυριο και την απλοποιηση οπως ειναι στη Α3 και με κατι τιμες που θα βγαζει φοβαμαι οτι πολλοι θα στραφουν προς αυτην.
Και αν μια φορα δοκιμασει καποιος πελατης να πεταξει με την FR μετα αυτος θα σου φυγει για παντα .

Ειναι πολλοι που εχουν θυμωσει με τις τιμες που εχει η Α3 ,αυτοι θα φυγουν πρωτοι και ας ειναι ιδιες οι τιμες των εισιτηριων και στις δυο εταιρειες. Οτι βγαζει προσφορες η Α3 αυτος ειναι ενας λογος που την κανει προς το παρον αγαπη.
Ομως ολοι γνωριζουμε τι τιμες ειχε παλια η A3 και τι τιμες εχει τωρα.

Μπορει να σας γραφω η να κανω κριτικη προς την A3 ομως αυτο δεν λεει οτι η εταιρεια δεν μου αρεσει.

Ομως λενε :οτι ο πελατης παντα εχει δικιο .
Αχ αυτοι οι δυσκολοι πελατες. :D

Μπορει σε πολλα πραγματα και να κανω λαθος γιατι εγω κρινω απλως σαν πελατης.
Για αυτο μου χρειαζονται οι συμβουλες του OA701 και των αλλων μελων του φορουμ που γνωριζουν χιλες φορες παραπανω απο μενα.

Αυτα,δεν νομιζω να σας κουρασα απλως μια αποψη εγραψα.
 
Γιώργη μη φοβάσαι, οι απόψεις είναι σαν τις απο πίσω τρύπες μας, οπότε join us :D Το feedback που έχω εγώ για την FR στο RHO-ATH είναι ότι τσίμπησε αρκετό κόσμο απ΄το συνδυασμό περιέργειας και χαμηλών τιμών, ωστόσο χάνει στους repeaters αφού αρκετοί είναι διατιθειμένοι να πληρώνουν 30-40Ε παραπάνω για να πετάνε με Α3. Επίσης υπάρχει θέμα με τις συχνότητες, με 1x/d δεν αποτελούν απειλή ακόμη και τζάμπα να έδιναν τις θέσεις...


george_a":1ehhoz5v said:
κρατάω δύο ευχάριστα ευρήματα:

(1) η πίττα μεγάλωσε σχεδόν 30%.

(2) τα load factors είναι ικανοποιητικά και για τους δύο 'ανταγωνιστές'.
H πιττα μεγάλωσε γιατί προφανώς έπεσαν οι τιμές και εδώ ερχόμαστε στο άλλο θέμα, των load factor, όπου αύξηση του δε σημαίνει πάντοτε και αντίστοιχη αύξηση του κέρδους. Το θετικό βέβαια είναι ότι προς το παρόν δε φαίνεται να "κλέβει" επιβάτες ο ένας απ' τον άλλο, όταν μεγαλώσει το "αχνάρι" της FR στην ΑΤΗ περαιτέρω τότε θα δούμε τι σηκώνει η ελληνική αγορά...
 
Aν δεν κάνω΄λάθος το cost per available seat kilometer για την Aegean είναι περίπου 7.2cents και για την Ryanair περίπου 3.5cents. Με την απόσταση Αθήνα-Θεσσαλονίκη στα 300χλμ σε ευθεία και με full loaded αεροπλάνα (168 για την Aegean-A320 και 189 για την Ryanair), θεωρητικά και χοντρικά, κέρδος μπορεί να έχουν αν το εισητήριο είναι >13 ευρώ για την Aegean και >5 ευρώ για την Ryanair. Επειδή προφανώς αυτές οι τιμές είναι πολύ χαμηλές, αυξάνεται το CASK αν η απόσταση του ταξιδιού είναι μικρή? Η μου διαφεύγει κάτι άλλο?
 
Ο μέσος όρος. Οι αριθμοί σου για CASK -που υποθέτω ότι κάπου τους βρήκες, και καλό θα είναι να είχαμε την πηγή- αναφέρονται στους μέσους όρους. Μέσα, δηλαδή, και η πτήση ATH-STN, μέσα και η οποιαδήποτε άλλη πτήση του δικτύου. Το ίδιο και για την Α3. Η αλήθεια είναι ότι οι μικρές πτήσεις έχουν 'βεβαρημένο' κόστος, οπότε θα το διπλασίαζα, αν δεν το τριπλασίαζα, για να είμαι μέσα. Επιπλέον, το 'εισητήριο' που αναφέρεις είναι χωρίς κανένα φόρο, ακόμα και τους φόρους 'εισοδήματος' που πληρώνουν οι εταιρείες.
 
Τα στοιχεία που αναφέρονται τα έχει αναφέρει και η CAPA και όντως ο μέσος όρος CASK της Α3 είναι 7 ενώ της FR 3 , σε σχέση του μέσου όρου της διανυθείσης απόστασης που στην Α3 είναι 1.100 Km και στην FR 1.250 km. Άρα η απόσταση δεν έχει και μεγάλη διαφορά.
Επίσης το ποσοστό επιβάρυνσης του κόστους μισθοδοσίας στο λειτουργικό κόστος είναι για την Α3 10,7% και για την FR 9,5%.
Επίσης τα έξοδα συντήρησης του στόλου θα πρέπει να είναι παραπλήσια γιατί ο μέσος όρος παλαιότητας του στόλου της Α3 είναι 5,8 έτη και της FR 5,7 έτη. Δεν θεωρώ ότι το κόστος ανταλλακτικών της Airbus να είναι ακριβότερα της Boeing. Από ότι γνωρίζω και οι δύο εταιρείες δεν ανήκουν σε όμιλο για αγορά ανταλλακτικών σε μεγάλες ποσότητες οπότε φθηνότερα.
Οπότε η διαφορά μπορεί να προέρχεται από το κόστος προμήθειας καυσίμου, το κόστος εξυπηρέτησης δανείων, κ.λ.π. Για πέστε και κάτι άλλο εσείς…..
 
Οπως σωστά ζητήθηκε, η πηγή είναι από την CAPA . Σε συγκεντρωτικό πίνακα αναφέρονται συγκριτικά στοιχεία για αρκετές εταιρείες της Eυρώπης, μεταξύ των οποίων Aegean και Ryanair. (2012)
http://centreforaviation.com/analysis/g ... ons-104001
Κάποια στιγμή διάβασα την οικονομική ανάλυση της Easyjet (ξεφεύγω, γιαυτό το σχόλιο θα είναι σύντομο) και νομίζω ότι οι φόροι συνυπολογίζονται στον υπολογισμό του CASK/CASM. Νομίζω...
Σε έναν ιδανικό κόσμο καλό θα ήταν να ξέραμε ποιό ακριβώς είναι το CASK της κάθε εταιρείας ανά προορισμό, ώστε να διαπιστώναμε ακριβώς από ποιά τιμή εισητηρίου και πάνω η εκάστοτε εταιρεία έχει κέρδος ....
 
aris79":30s67ugm said:
Aν δεν κάνω΄λάθος το cost per available seat kilometer για την Aegean είναι περίπου 7.2cents και για την Ryanair περίπου 3.5cents. Με την απόσταση Αθήνα-Θεσσαλονίκη στα 300χλμ σε ευθεία και με full loaded αεροπλάνα (168 για την Aegean-A320 και 189 για την Ryanair), θεωρητικά και χοντρικά, κέρδος μπορεί να έχουν αν το εισητήριο είναι >13 ευρώ για την Aegean και >5 ευρώ για την Ryanair. Επειδή προφανώς αυτές οι τιμές είναι πολύ χαμηλές, αυξάνεται το CASK αν η απόσταση του ταξιδιού είναι μικρή? Η μου διαφεύγει κάτι άλλο?
Tα 13 ευρώ της Α3 πώς τα υπολόγισες;
 
(7.2 cents/km X 300km)=21.6 Eur.Λάθος υπολογισμός, σωστά.
Και περίπου 11Εur για την Ryanair
 
Top