Μεταφορά μαθητών με αεροσκάφη στην Αθήνα λόγω απεργίας ΠΝΟ

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας

mrk

Business-Class-Member
Εγγραφή
23/07/2003
Μηνύματα
374
Likes
142
Περιοχή
Αθήνα
Στα Χανιά και στο Ηράκλειο έχουν ξεμείνει μερικές εκατοντάδες μαθητές που λόγω της απεργίας της ΠΝΟ δεν μπορούν να επιστρέψουν από 5ήμερη. Αν δεν έχουν ξεμείνει από λεφτά και ρούχα, μια χαρά!

Επειδή όμως κάποια στιγμή πρέπει να επιστρέψουν και η απεργία τραβάει, οι Aegean, Astra & SkyExpress προσφέρουν τα αεροπλάνα τους για να έρθουν οι μαθητές από την Κρήτη στην Αθήνα.

Όπως λοιπόν μαθαίνουμε από...

http://www.naftemporiki.gr/story/118059 ... n-mathiton
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1500119183

η Astra και SkyExpress έχουν και νέους τύπους αεροσκαφών - τα A 112 και ATR 400 αντίστοιχα (!?!?!?!).

Από που να είναι το τηλεγράφημα άραγε και είναι copy paste;
 
Μάλλον το θέμα πρέπει να ανήκει στα αεροπορικά μαργαριτάρια.
Είναι τρελοί οι άνθρωποι ATR400 :rolleyes: ή A112 :rolleyes: .
Αν δεν ξέρουν ή να ψάξουν πιο εκτενέστερα ή να μην γράψουν καθόλου τους τύπους αεροσκαφών.
 
Πάντως αυτή η κίνηση τιμάει τις εταιρείες!!!! Μπράβο τους!!
 
Oι εταιρείες θα το κανουν για την ψυχη της μάνας τους ή εχουν λαμβάνειν από το Υπουργείο Υποδομών-Μεταφορών;
 
Το κόστος πτήσης θα το αναλάβουν εξ ολοκλήρου οι εταιρείες, χωρίς όμως να επιβαρυνθούν με τους φόρους των αεροδρομίων.
 
Ο καλύτερος τρόπος διαφήμισης για τις εταιρείες η συγκεκριμένη πρωτοβουλία. Ούτως ή άλλως τα αεροσκάφη ήταν διαθέσιμα μιας και δεν ήμαστε σε high season, οπότε γιατί όχι; Βεβαίως και χαίρομαι να βλέπω τέτοιες θετικές κινήσεις από εταιρείες, όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι εταιρείες κερδίζουν από τις συγκεκριμένες πράξεις πολλά. Τα ονόματα αυτών θα ακουστών παντού σήμερα (τηλεόραση, ράδιο, ίντερνετ κτλ.). Να μην μιλήσω για τους μαθητές, του γονείς αυτών και τους συγγενείς που θα διαδώσουν από μόνοι τους τις θετικές εντυπώσεις των μαθητών. ;) Καλύτερη διαφήμιση δεν υπάρχει!

Well done, λοιπόν :great:
 
Πολύ σωστά τα λες κύριε Διαχειριστα.
Θα ήθελα και εγώ να σημειώσω κάτι,γιατί πριν την είδα από άλλη οπτική γωνία την είδηση,δηλαδή είδα τα λάθη που έκαναν ο αρθρογράφος.


Οφείλουμε να αναγνωρίσουμε την σημερινή πράξη ήθους και σεβασμού των αεροπορικών εταιρειών (A3,A2,GQ) αφενός προς τους μαθητές που ταλαιπωρήθηκαν και αφετέρου στους γονείς που τους έφυγε ένα μεγάλο άγχος.
Από τέτοιες πράξεις οι αεροπορικές αναγνωρίζονται και δίνουν μια άλλη εικόνα στο επιβατικό κοινό,μια εικόνα κοινωνικής προσφοράς,κοινωνικής αλληλεγγύης.
Από την σημερινή πράξη της AEGEAN,Astra,SKY express οι εταιρείες κέρδισαν περισσότερη αγάπη απο από τον κόσμο.

Σε τόσο χαλεπούς καιρούς που η οικονομική ύφεση ολοένα και βαθαίνει,δεν είναι καιρός για να πληρώνεις extra ξενοδοχεία επειδή τους φύσηξε να κάνουν απεργία,σημερα οι αεροπορικές έπραξαν το αυτονόητο (μαζι με το Υπουργείο ναυτιλίας αν δεν κάνω λάθος και με άλλους φορείς στην Κρήτη) να μεταφερθούν δωρεάν οι μαθητές.

Να συνεχίσουν έτσι και πόσο μάλλον η Aegean που έχει και στο εξωτερικό δρομολόγιο να γίνει η αεροπορική της καρδιάς μας,τουλάχιστον εμένα είναι η αεροπορική της καρδιάς και με το σημερινό έγινε ακομα πιο πολύ.

Αξιοιιι!!!!!!
 
Ωραία όλα αυτά, αλλά θα πρέπει κάποια στιγμή να γίνει υποχρεωτική η ασφάλιση των μαθητών που συμμετέχουν σε εκδρομές, ώστε να μην εξαρτώνται κάθε φορά από την καλή θέληση της οποιαδήποτε εταιρείας.
 
Είναι όντως μια κίνηση ανθρωπιάς αλλα ξερετε ότι ο ανθρωπος εύκολα ξεχνα.
Σήμερα θα πουν όλοι ένα μπραβο σε αυτές τις εταιρείες, όπως και εμείς του χώρου και του φόρουμ.
Αυριο μεθαύριο όμως τι θα πούμε, ακόμα και εμείς με μια στραβή?
Για παράδειγμα, οι μαθητες έρχονται με την Α3 (ξανα γράφω παράδειγμα), σήμερα δωρεάν με το ανθρωπινο πρόσωπο της εταιρειας.
Αν αυτή η εταιρεία αυριο/μεθαύριο (πολύ κοντινό μέλλον) φερθεί <<ασχημα>> στον μαθητη (ως πελάτης πλεον ο μαθητής) και όταν λεω ασχημα π.χ δεν τον αφήσει να ταξιδέψει για χι ψι λόγους, χρεώσει υπέρβαρο ή δεν ξέρω εγω τι? Θα πέσει κράξιμο και παλι.

Αυτό που θέλω να πω είναι, ΟΚ καλη η διαφήμιση, αλλα αυριο κιόλας έχει ξεχαστεί! Ζητώ συγνώμμη για την καχυποψία μου (?)
 
Δεν έχεις άδικο, Τάσο. Ο κόσμος ξεχνάει πολύ γρήγορα τα καλά και θετικά διότι τα θεωρεί δεδομένα. Αντίθετα, μόλις πάει κάτι στραβά το φωνάζει βροντερά προς όλες τις κατευθύνσεις.
Παρόλα αυτά, πιστεύω ότι έστω υποσυνείδητα αυτές οι θετικές κινήσεις μένουν. Ο πελάτης δεν παίρνει μια απόφαση για αγορά (π.χ. εισιτηρίου) μόνο με βάση τα hard facts (π.χ. κόστος) αλλά και με τα soft facts. Αυτά τα soft facts τα δημιουργούν οι εταιρείες ακριβώς με τέτοιες κινήσεις που το αποτέλεσμά τους δεν μπορείς να το μετρήσεις. Σε αυτό τον τομέα η Aegean για παράδειγμα λειτουργεί πολύ καλά και ορθά και χρησιμοποιεί όσα κανάλια έχει στην διάθεσή της (δελτία τύπου, facebook, twitter κτλ.) ώστε να φτάσει «η είδηση» όσο πιο μακριά γίνεται και να μπει στο υποσυνείδητο των μελλοντικών πελατών της.
 
Top