Sky Express GQ260

Εδώ όλες οι πληροφορίες και ερωτήσεις για αεροπορικές τραγωδίες, προσγειώσεις ασφαλείας με άμεση σχέση την Ελλάδα ή την Κύπρο
Άβαταρ μέλους
nikosoik
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 494
Εγγραφή: 29 Απρ 2008, 16:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 65

Sky Express GQ260

Δημοσίευσηαπό nikosoik » 23 Δεκ 2019, 11:10

Συμβάν με την πτήση της Sky Express, από Αθήνα για Κεφαλλονιά. Το αεροπλάνο επέστρεψε Αθήνα.

Παραθέτω το άρθρο και το βίντεο όπου είναι μέσα στις ανακρίβειες και ένα screenshot από FR24.Όπoιος γνωρίζει περισσότερα ας μας ενημερώσει.

https://www.protothema.gr/greece/article/958069/ptisi-tromou-apo-athina-gia-kefalonia-marturisan-oi-epivates/

gq.JPG
0 x


KGP
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 765
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2004, 04:47
x 26

Re: Sky Express GQ260

Δημοσίευσηαπό KGP » 23 Δεκ 2019, 12:10

δεν ειναι .....ανακριβειες..... "ΕΚΚΛΗΣΗ" ειναι για να μαζευτει κατι τις να πληρωθει ο λογαριασμος του.....ηλεκτρικου
0 x
=================================================
«Εγώ ήξερα ότι τα Βαλκάνια είναι γεωγραφική περιοχή, αλλά στη RomTelecom έμαθα ότι είναι …δικαιολογία».

Χωρίς την αντίσταση του αέρα, το αεροπλάνο δεν θα έφθανε ποτέ τόσο ψηλά.

Άβαταρ μέλους
APO
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 91
Εγγραφή: 04 Φεβ 2004, 13:10
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Sky Express GQ260

Δημοσίευσηαπό APO » 23 Δεκ 2019, 12:11

Καλησπέρα σε όλους,
Δείτε τα <<τελικά ύψη>> των δυο πτήσεων που προηγήθηκαν του συμβάντος και βγάλτε τα συμπεράσματα σας...
Συνημμένα
FR24 SX-FIV AT75 SEH302 LGAV-LGMT Cruise Alt 10000ft 22-12-2019.jpg
FR24 SX-FIV AT75 SEH303 LGMT-LGAV Cruise Alt 8000ft 22-12-2019.jpg
0 x

nikolas1985
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2016, 20:01
x 22

Re: Sky Express GQ260

Δημοσίευσηαπό nikolas1985 » 23 Δεκ 2019, 14:29

Το Πρώτο Θέμα να μας πει και τι αεροακάφος έχει η Sky Express που χωράει 90 επιβάτες...
0 x


Άβαταρ μέλους
xfagogenis
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 15 Ιαν 2018, 15:42
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 5

Re: Sky Express GQ260

Δημοσίευσηαπό xfagogenis » 23 Δεκ 2019, 15:15

70 θέσεις δεν έχει το ATR 72-500?
2 x

Άβαταρ μέλους
george 150
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 15 Μαρ 2012, 17:07
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSM
x 45

Re: Sky Express GQ260

Δημοσίευσηαπό george 150 » 23 Δεκ 2019, 20:36

Δεν βλέπω ιδιαίτερο λόγο για πανικό και..γουρλωμενα μάτια που παρακολουθούν ρεπορτάζ. Μια δυσκολη μέρα από πλευράς καιρικών συνθηκών, βγήκε μια βλάβη στα αντιπαγωτικα , το πλήρωμα από ότι φαίνεται το διαχειρίστηκε με επαγγελματισμό και προσγείωσε με ασφάλεια το αεροσκάφος.
Τέτοια βλάβη ως γνωστόν, θέτει περιορισμούς ύψους ( όσο χαμηλότερα τόσο υψηλότερη θερμοκρασία) και πτήσης εκτός νεφών. Οι επανακυκλωσεις λόγω ανέμου συμβαίνουν και είναι συν για την ασφάλεια!
6 x
Pax exp: DC3, B732, B727, AT72, AT43,ΑΤ46, E145, A306, RJ1H, A320, A319, Α300, MD82, B738, JS41,DH8A, DH8D, SW4,ΑΒ205,PA36.

Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3816
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 229
Επικοινωνία:

Re: Sky Express GQ260

Δημοσίευσηαπό jerry » 23 Δεκ 2019, 20:47

Για την ιστορία να πούμε πως το αεροσκάφος ήταν το SXFIV που ήταν προγραμματισμένο να αναχωρήσει στις 17.40 και τελικά αναχώρησε μετά τις 22.00 για να επιστρέψει στην Αθήνα λίγο μετά τις 00.00.

Η εταιρία βέβαια δε το έβαλε κάτω και πραγματοποίησε την πτήση με το SXONE που αναχώρησε από την Αθήνα λίγο μετά τις 02.00. Μνήμες καλοκαιριού...
0 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA


Άβαταρ μέλους
MerNion
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2738
Εγγραφή: 20 Αύγ 2006, 14:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 88
Επικοινωνία:

Re: Sky Express GQ260

Δημοσίευσηαπό MerNion » 26 Δεκ 2019, 14:48

Και η απάντηση της εταιρίας:

:arrow: https://www.metaforespress.gr/aeroporik ... %b1%cf%80/
0 x
http://athensairport.blogspot.com - Τελευταία αεροπορικά νέα (κυρίως από Ελ. Βενιζέλο - ATH/LGAV)
http://twitter.com/AthensAirport

Σύλλογος Φίλων Αεροπορίας "Απογείωση" (http://www.air-born.gr)

CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 114

Re: Sky Express GQ260

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 26 Δεκ 2019, 19:43

Ερώτηση: τι σχέση έχουν οι προηγούμενες πορείες με το συμβάν?
0 x

Άβαταρ μέλους
TOGA
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: 12 Ιούλ 2006, 10:49
x 54

Re: Sky Express GQ260

Δημοσίευσηαπό TOGA » 27 Δεκ 2019, 07:31

Το ότι πετούσε τόσο χαμηλά είναι ένδειξη ότι το de-ice ήταν εκτός. Βέβαια η κρίσιμη ερώτηση είναι αν είναι MEL item το de-ice boot (που πολύ αμφιβάλλω να μην είναι). Γιατί τότε δεν έπρεπε να απογειωθεί από Μυτιλήνη.
0 x


kotobloco
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 77
Εγγραφή: 29 Ιαν 2017, 03:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGKK
x 58

Re: Sky Express GQ260

Δημοσίευσηαπό kotobloco » 27 Δεκ 2019, 17:49

Για ποιο λόγο έχει γίνει αυτός ο ντόρος;

Οκ, έκαναν fail τα de-icing boots. Και ειπαν να γυρισουν στην Αθηνα. 2 διαδρομοι, CAT2, 4000 μετρα ο καθενας. Happy days γενικα.

Όλος ο πανικός έγινε επειδή έκαναν go around? 20021G31KT ηταν ο ανεμος με ορατοτητα 10ΚΜ. Ολο headwind δηλαδη. Για ποιο λογο ο πανικος δεν καταλαβαινω.

Επειδή ήταν bumpy στο go around? Ουτε οι μηχανες εκαναν fail ουτε σε CB μπηκαν κατα λαθος.

Ας πηγαινουν με το πλοιο στα νησια αν δεν έχουν το στομάχι να μπουν σε ένα turboprop to 2020.
7 x
It can be a coke or a stroke.

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5454
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 450
Επικοινωνία:

Re: Sky Express GQ260

Δημοσίευσηαπό GP707 » 27 Δεκ 2019, 22:20

Ο ντόρος έγινε γιατί έβαλαν το χέρι τους οι "παντογνώστες" δημοσιογράφοι και γιατί βγήκε ένας επιβάτης και παρουσίασε τα γεγονότα σαν την πτήση της united στους δίδυμους πύργους.
7 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707

KGP
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 765
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2004, 04:47
x 26

Re: Sky Express GQ260

Δημοσίευσηαπό KGP » 27 Δεκ 2019, 22:43

ακριβως....ΟΠΩΣ και γιατι ΔΕΝ υπαρχει κονδυλι διαφημιστικο....αρκετο για να μασανε και να μην μιλανε....μερικοι μερικοι (διαβαστε τι εγραψα παραπανω....)
0 x
=================================================

«Εγώ ήξερα ότι τα Βαλκάνια είναι γεωγραφική περιοχή, αλλά στη RomTelecom έμαθα ότι είναι …δικαιολογία».



Χωρίς την αντίσταση του αέρα, το αεροπλάνο δεν θα έφθανε ποτέ τόσο ψηλά.


Άβαταρ μέλους
valentinovissi
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1505
Εγγραφή: 22 Ιούλ 2008, 23:52
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RYR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LCLK
x 22
Επικοινωνία:

Re: Sky Express GQ260

Δημοσίευσηαπό valentinovissi » 27 Δεκ 2019, 23:56

Δεν κατάλαβα τι θες να πεις KGP εννοείς δεν δίνει η εταιρία χρήμα για διαφήμιση και γι αυτό οι δημαγωγοί φωνάζουν ?
0 x

Jass
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 363
Εγγραφή: 04 Οκτ 2006, 09:31
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG
x 21
Επικοινωνία:

Re: Sky Express GQ260

Δημοσίευσηαπό Jass » 28 Δεκ 2019, 17:26

TOGA έγραψε:Το ότι πετούσε τόσο χαμηλά είναι ένδειξη ότι το de-ice ήταν εκτός. Βέβαια η κρίσιμη ερώτηση είναι αν είναι MEL item το de-ice boot (που πολύ αμφιβάλλω να μην είναι). Γιατί τότε δεν έπρεπε να απογειωθεί από Μυτιλήνη.


Δεν ειναι MEL no-go item τα anti-icing. Ο μονος περιορισμος ειναι “avoid icing conditions”. Γι’αυτο πετουσαν χαμηλα προφανως, για να ειναι εκτος νεφων και να μην βρεθουν σε icing conditions.
2 x



Επιστροφή σε “Ατυχήματα και συμβάντα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης