Το αεροσκαφος δεν εχασε δυο κινητηρες. Εναν εχασε (δεν γνωριζω ποιον), μετα την V1, συνεχισε την απογειωση και ο μηχανικος "εκοψε" τα "νερα" (water methanol) που χρησιμοπιουσαν τοτε και απο τους αλλους 3 κινητηρες (αντι στον κρατημενο), με αποτελεσμα το αεροσκαφος να πεταξει "εξω" απο το flight envelope", δηλαδη εχασε το power που επρεπε να ειχε, και το κρατησε ο τοτε κυβερνητης, με την ψυχραιμια και την πειρα του, στον αερα, χωρις να πεσει καπου στην Καλλιθεα.
Ο Κυβερνητης αυτος, δεν ευρισκεται τωρα στην ζωη.
Σε οτι αφορα την "αποσπαση" κινητηρων απο τα αεροσκαφη, αυτη ειναι "προσχεδιασμενη". Τι εννοω? Απλα οι "πειροι" που συγκρατουν τους κινητηρες , ειναι ετσι σχεδιασμενοι (και κατασκευασμενοι), ουτως ωστε να "σπανε" σε περιπτωση ισχυρων κραδασμων, που μπορει να γινουν επικινδυνοι για την ολη δομη του αεροσκαφους. Προτιμανε δηλαδη να "ριξουν" τον κινητηρα απο το αεροσκαφος, παρα να διαλυθει το αεροσκαφος στον αερα. Τετοιοι ισχυροι κραδασμοι, μπορουν να γινουν μετα απο θραυση του fan (παραδειγματος), ενος κινητηρα.