Συμβάν με RF-4 στην Σαντορίνη

Εδώ όλες οι πληροφορίες και ερωτήσεις για αεροπορικές τραγωδίες, προσγειώσεις ασφαλείας με άμεση σχέση την Ελλάδα ή την Κύπρο
Άβαταρ μέλους
aas59
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 988
Εγγραφή: 10 Οκτ 2006, 10:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
Τοποθεσία: HER
x 1

Συμβάν με RF-4 στην Σαντορίνη

Δημοσίευσηαπό aas59 » 06 Ιουν 2008, 08:06

Σήμερα το πρωί RF-4 βγήκε από τον διάδρομο .
Πιθανολογείται total loss του αεροσκάφους.
0 x
Σεβασμός στον συνομιλητή μας σημαίνει ουσιαστικές αντιπαραθέσεις ιδεών.


Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5547
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 561
Επικοινωνία:

Re: Συμβάν με RF-4 στην Σαντορίνη

Δημοσίευσηαπό GP707 » 06 Ιουν 2008, 12:16

Από ότι άκουσα, το RF-4 ήταν της 348 και είχε απογειωθεί απο Λάρισα. Έκανε αναγκαστική προσγείωση στη Σαντορίνη μετά από πρόβλημα στα υδραυλικά.
0 x
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

Άβαταρ μέλους
drosoulitis
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 07 Ιαν 2008, 20:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ASL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSO
x 1

Re: Συμβάν με RF-4 στην Σαντορίνη

Δημοσίευσηαπό drosoulitis » 06 Ιουν 2008, 13:42

Σύμφωνα με τον Σκάι,
κατά τη διάρκεια της προσγείωσης το αεροσκάφος βγήκε εκτός διαδρόμου και τυλίχτηκε στις φλόγες.
Οι δύο χειριστές κατάφεραν να το εγκαταλείψουν έγκαιρα και είναι καλά στην υγεία τους.
http://www.skai.gr/master_story.php?id=83955

Συμφωνα με την ναυτεμπορική, ήταν φωτογραφικό fantom, και το ατύχημα έγινε στις 7 το πρωί.

Εικόνες κανείς? (αν και χλομό το κόβω)
Ξέρουμε αν το εγκατέλειψαν ποδαράτα ή με ejection?
0 x

Άβαταρ μέλους
aas59
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 988
Εγγραφή: 10 Οκτ 2006, 10:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
Τοποθεσία: HER
x 1

Re: Συμβάν με RF-4 στην Σαντορίνη

Δημοσίευσηαπό aas59 » 06 Ιουν 2008, 14:25

drosoulitis έγραψε:
Συμφωνα με την ναυτεμπορική, ήταν φωτογραφικό fantom, .




Γιαυτό λέγεται και RF αν δεν ήταν θα λεγόταν σκέτο F.....
0 x
Σεβασμός στον συνομιλητή μας σημαίνει ουσιαστικές αντιπαραθέσεις ιδεών.


Άβαταρ μέλους
OAL260
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: 17 Αύγ 2005, 20:47
x 18

Re: Συμβάν με RF-4 στην Σαντορίνη

Δημοσίευσηαπό OAL260 » 06 Ιουν 2008, 14:55

Να μην συζητήσουμε καλύτερα το παρακάτω... από τον flash

"Αεροπορικό ατύχημα κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής άσκησης ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ: Φωτογραφικό φάντομ έπαθε βλάβη στο υδραυλικό του σύστημα- σώοι οι δύο χειριστές, το εγκατέλειψαν εγκαίρως.

Εγινε αναγκαστική προσγείωση- με τον αυτόματο πιλότο- στο αεροδρόμιο Σαντορίνης. Το φάντομ «χτύπησε» στο διάδρομο και βγήκε εκτός, χωρίς να προκληθούν προβλήματα.
"
0 x
OAL260
Chris Makris

Άβαταρ μέλους
pingu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 308
Εγγραφή: 31 Αύγ 2006, 11:01
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Συμβάν με RF-4 στην Σαντορίνη

Δημοσίευσηαπό pingu » 07 Ιουν 2008, 00:22

Φωτό:

http://img258.imageshack.us/img258/7756/rf4ecrashedsantorini066rz9.jpg

Προφανώς, γεμάτο με καύσιμα το Phantom και χωρίς υδραυλικά, έσπασε τα συρματόσχοινα που είχαν σηκώσει στη Σαντορίνη, έφυγε εκτός ελέγχου και κατέληξε εκεί. Βλέποντάς το, μάλλον write-off..Κρίμα και είναι δεν είνα 2 εβδομάδες που είχαν τη γιορτή τους τα "Μάτια". Το επετειακό και τα μάτια μας :shock:
0 x
Just my 2 cents !
Γιώργος

Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Re: Συμβάν με RF-4 στην Σαντορίνη

Δημοσίευσηαπό makedonas » 07 Ιουν 2008, 07:59

Ειναι κριμα βεβαια, αλλα αλλο ειναι το πιο σημαντικο. Οτι οι 2 πιλοτοι ειναι υγειεις και θα επανελθουν!
Οσο καλα συντηρημενο να ειναι ενα αεροσκαφος, πανρτα μπορει να υπαρχει αστοχια υλικου. Εδω οι γειτονες μας εξ ανατολων χανανε στις αρχες τα εργοστασιακα σαν τις μυγες... :twisted: (καλα εκει εφταιγε το οτι οι τεχνικοι δεν ειχαν κανει σωστη συναρμολογηση στις αντλιες καυσιμων, με αποτελεσμα κατω απο καποιοες συνθηκες αντι για καυσιμο αντλουσε φρεσκο αερα..)
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]


Άβαταρ μέλους
pingu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 308
Εγγραφή: 31 Αύγ 2006, 11:01
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Συμβάν με RF-4 στην Σαντορίνη

Δημοσίευσηαπό pingu » 07 Ιουν 2008, 17:02

Και για να μην ξεχνιόμαστε, το αεροσκάφος ήταν το 71-763, newbuilt για την Ελλάδα (μέσω FMS μάλλον; Κρίνοντας από το s/n;) σχεδόν 40 χρόνια πρίν.
0 x
Just my 2 cents !

Γιώργος

Άβαταρ μέλους
aas59
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 988
Εγγραφή: 10 Οκτ 2006, 10:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
Τοποθεσία: HER
x 1

Re: Συμβάν με RF-4 στην Σαντορίνη

Δημοσίευσηαπό aas59 » 07 Ιουν 2008, 18:42

Τα RF είχαν περάσει (σχετικά πρόσφατα.....) από γενικό rebuilt .
0 x
Σεβασμός στον συνομιλητή μας σημαίνει ουσιαστικές αντιπαραθέσεις ιδεών.

Άβαταρ μέλους
al.porto
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 08 Οκτ 2007, 01:13
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Re: Συμβάν με RF-4 στην Σαντορίνη

Δημοσίευσηαπό al.porto » 07 Ιουν 2008, 23:58

Ό,τι συντήρηση και να πέρασαν, δε παύουν να είναι αεροσκάφη 40+ χρόνων και για μένα έπρεπε να είχαν αποσυρθεί κυρίως για λόγους κόστους.
Οι αεροπορίες σήμερα έχουν αντικαταστήσει ή αντικαθιστούν τα εξειδεκευμένα αυτά αεροσκάφη με ειδικά ατρακτίδια που καταλαμβάνουν την θέση ενός πυλώνα σε οποιοδήποτε μαχητικό.
Ο λόγος που παραμένουν τα συγκεκριμένα αεροσκάφη αλλά και τα Α-7Η σε υπηρεσία για να παραμένουν οι οροφές και οι αριθμοί των μοιρών στα προβλεπόμενα επίπεδα.
Μικρό το κακό λοιπόν από την στιγμή που δεν είχαμε θανάτους ή τραυματισμούς.
0 x
Fly on your way, like an eagle,
Fly as high as the sun,
On your way, like an eagle,
Fly and touch the sun


Άβαταρ μέλους
pingu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 308
Εγγραφή: 31 Αύγ 2006, 11:01
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Συμβάν με RF-4 στην Σαντορίνη

Δημοσίευσηαπό pingu » 08 Ιουν 2008, 13:11

Σίγουρα για τα Α-7 δεν πάει άλλο. Χρυσά και μαλαματένια, αλλά δεν θέλω ούτε καν να φανταστώ τη διαθεσιμότητά τους, με βάση αυτά που ακούγονται. Κάτι ανεπίσημα λένε ότι κοιτάμε Super Hornet για αντικατάσταση τους και μάλιστα είχανε έρθει δύο του USN τον προηγούμενο μήνα για διαφ...συγγνώμη, εκπαίδευση με έλληνες πιλότους. Παρ'όλα αυτά, στο ΕΜΠΑΕ δεν λέει explicitly κάτι, αν δεν απατώμαι, και τα αεροπλανάκια σε 2-3 χρόνια θα μπούνε - για την ΠΑ και τελικά παγκοσμίως - στην σφαίρα της Ιστορίας.

Από την άλλη, διαπιστώνουμε ακόμα ότι οι μεγάλες αεροπορίες έχουν dedicated φωτογραφικά αεροσκάφη ακόμα. Το U-2 για παράδειγμα, χρησιμοποιείται ακόμα από τις ΗΠΑ. Μετά, τα RF-4 πάνε καλά ως αεροσκάφη ακόμα. Άλλωστε η ηλικία ελάχιστα λέει για ένα αεροσκάφος (και γενικά για ένα μηχάνημα) πιστεύω, αφού στην USAF πετάνε Β-52 και 717 60ετίας, U-2 επίσης 40ετίας και οι άγγλοι ακόμα χρησιμοποιούν...Comet ("Nimrod" φυσικά για την RAF), και δεν μοιάζουν να τρέχουν για την αντικατάστασή τους πολύ. Μόλις πρίν λίγο καιρό ξεκίνησε σοβαρό πρόγραμμα για την αντικατάσταση των τάνκερ...Αντίθετα τα block 52+ που αγοράσαμε πρίν...5 χρόνια; έχουν μια διαθεσιμότητα που δεν χρήζει σχολιασμού χωρίς να χρησιμοποιηθούν βωμολοχίες :lol: Προβλήματα τα οποία έχουν και τo Typhoon και το F-22 (το τελευταίο έχει φτάσει σε μια γελοία τιμή 0.8 ωρών πτήσης ανά ώρα συντήρησης :roll: :lol: ), τα Rafale που ήρθαν στην Τανάγρα δεν ξεκινούσαν, και μέχρι αυτές οι παιδικές ασθένειες των νέων αεροσκαφών να τακτοποιηθούν, πιστεύω καλά κάνουμε και κρατάμε τα RF-4 και τα Peace Icarus. Αυτό θ'αλλάξει φυσικά σε καμία πενταετία που θα έχουν ωριμάσει οι τωρινές πλατφόρμες (αν και το Typhoon από το '94 ωριμάζει, που θα πάει πια...)

Όπως λένε ωραία οι αμερικάνοι...s*it happens. Μάλλον κάτι τέτοιο συνέβη κι εδώ. Φυσικά το σημαντικό είναι ότι οι χειριστές έφυγαν χωρίς γρατζουνιά, και αυτό είναι το πιο σημαντικό απ'όλες τις απόψεις, αφού ένα αεροπλάνο, πληρώνεις και το αγοράζεις. Ένα έμπειρο πλήρωμα όμως κοστίζει να "φτιαχτεί" πολύ πιο πολύ από ένα αεροπλάνο...
0 x
Just my 2 cents !

Γιώργος

Άβαταρ μέλους
LIVINGSTON
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 14 Απρ 2008, 21:57
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGLR
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Re: Συμβάν με RF-4 στην Σαντορίνη

Δημοσίευσηαπό LIVINGSTON » 11 Ιουν 2008, 00:40

Το 71763 σε παλαιότερες photo :

ΕικόναΕικόναΕικόνα
0 x

Άβαταρ μέλους
drosoulitis
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 07 Ιαν 2008, 20:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ASL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSO
x 1

Re: Συμβάν με RF-4 στην Σαντορίνη

Δημοσίευσηαπό drosoulitis » 12 Ιουν 2008, 16:16

aas59 έγραψε:
drosoulitis έγραψε:
Συμφωνα με την ναυτεμπορική, ήταν φωτογραφικό fantom, .




Γιαυτό λέγεται και RF αν δεν ήταν θα λεγόταν σκέτο F.....



Πράγματι, συγνώμη για τον πλεονασμό, η αλήθεια είναι ότι μόλις μου έμαθες την ερμηνεία του προθέματος RF-... από το "reconnaissance" να υποθέσω;
0 x



Επιστροφή σε “Ατυχήματα και συμβάντα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες