Αναγκαστικη Προσγειωση στα Μεγαρα

  • Thread starter Jass
  • Ημερομηνία δημιουργίας

Jass

Business-Class-Member
Εγγραφή
04/10/2006
Μηνύματα
380
Likes
39
Πολιτικό αεροσκάφος, τύπου PA 44, πραγματοποίησε αναγκαστική προσγείωση στο αεροδρόμιο Μεγάρων, στις 16:35, λόγω βλάβης στο σύστημα προσγείωσης (δεν άνοιγαν οι τροχοί), σύμφωνα με πληροφόρηση από το ΓΕΣ. Επενέβη ομάδα διάσωσης του αεροδρομίου.

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244


Καμια πληροφορια απο Μεγαρα?
 
Αν ειναι σωστεσ οι πληροφοριεσ μου ειναι τησ global το SX-BTC.
 
Η μόνη διαφορά είναι πως δεν ήταν <αναγκαστική> προσγείωση, αλλά παράληψη της καταβίβασης του Σ/Π από το πλήρωμα, κατά την εκτέλεση κάποιου touch & go .....Απ' ότι έμαθα ο Πύργος τους έδωσε Go Around αλλά δεν έγινε αντιληπτός ο λόγος και η οδηγία προς αυτούς. Τέλος καλό όλα καλά πάντως.
 
δεν πηγαιναν για προσγειωση ουτε touch and go δίαβασα την επίσημη αναφορά της ΥΠΑ το αεροπλάνο ήταν σε clean configuration (no flaps no gear) και σε εικονικό go around από ελάχιστο ύψος το αεροπλάνο για κάποιο λόγο βύθισε και όταν βάλανε κινητήρα ήταν ήδη αργά.
 
Α, καλά!!!Δηλαδή τι άσκηση είναι αυτή< προσέγγιση με clean configuration (no flaps no gear)>και <εικονικό go around από ελάχιστο ύψος!!!!!!>?? :wall:
Αυτά δεν είναι δυνατόν να τα λένε άνθρωποι που είναι αεροπόροι....
 
Η άσκηση λέγεται Go Around From Minimum Height(mandatory item 4.6LPC from EU FCL 525)
σε κάλυψα? Δεν λες που τα παιδία βγήκαν χωρίς γραντζουνιά και το αεροπλάνο δεν έπαθε σχεδόν τίποτα;
Όλα στο παιχνίδι είναι μην μου συγχύζεσαι. Ό,τι έγινε έγινε.
 
Ναι φίλε μου KARTER συμφωνώ μαζί σου αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί σε αυτό το forum ο καθένας που ακούει μια φήμη την λέει σαν να είναι αυτό που συμβαίνει. Ο σκοπός είναι η actual ενημέρωση όχι η παραπληροφόρηση. Για παράδειγμα εδώ ο φίλος ο FlyHigh έκανε λογαριασμό μόνο και μόνο για να πει αυτό που άκουσε. Αν έγραφε ο καθένας εδώ το τι έχει ακούσει ο server θα έπεφτε από υπερφώρτοση. Στο θέμα μας όμως. Στην αεροπορία αυτά γίνονται. Και καλό θα ήταν να μην ξαναγίνει τίποτα κακό στον τομέα που αγαπάμε. Αλλά από την στιγμή που κάνει ο άνθρωπος λάθη θα έχουμε τέτοια περιστατικά άλλα περισσότερο σοβαρά και άλλα λιγότερο. Εγώ πάντως για πράγματα που απλά έχω ακούσει κάτι δεν μιλάω και αν μιλήσω θα είναι για να ρωτήσω. Αυτό είναι airmanship δεν ξέρεις κάτι; Ρωτάς. Δεν παριστάνεις ότι το ξέρεις γιατί το αεροπλάνο τιμωρεί.
 
Δεν λες που τα παιδία βγήκαν χωρίς γραντζουνιά και το αεροπλάνο δεν έπαθε σχεδόν τίποτα;


1ον Εάν πρόσεξες στο τέλος του πρώτου μηνύματος ανέφερα <τέλος καλό όλα καλά>
2ον Υπάρχει άσκηση Go Around από χαμηλό ύψος και με το Σ/Π σε θέση ΕΠΑΝΩ!!!Τι είδους προσέγγιση προσομοιώνεις με το Σ/Π επάνω?
Τι εννοείς ξαφνικά <για κάποιο λόγο βύθισε>?Μήπως εννοείς την ανάσυρση των flaps όπου συμβαίνει βούλιαγμα του αφους?
 
Δικία μου παράβλεψη το "τέλος καλά όλα καλά" που είπες
Το αεροπλάνο έκανε aproach εξ αρχής σε clean configuration στην αναφορά λέγεται ότι γνώριζαν εκ των προτέρων ότι θα εκτελούσαν εικονικό go around και γιαυτό ερχόντουσαν no flaps no gear τώρα στα πλαίσια της εκπάίδευσης λάθη γίνονται και πρέπει να γίνουν στην αρχή για να μην γίνουν μετά. Τώρα παραπάνω από την αναφορά δεν γνωρίζω να σου πω. Το θέμα πιστεύω το εξαντλήσαμε φίλε FlyHigh. Τώρα αν τους έκανε τίποτα ο αέρας, εάν πέσανε σε κάνα windshear, αν έκανε λάθος εκτίμιση το πλήρωμα, αν άργησε να αντιδράσει το αεροπλάνο, δεν το ξέρουμε και δεν θα το μάθουμε. Το μόνο σίγουρο είναι πως έγινε και κάπου κάποτε κάτι ανάλογο θα ξαναγίνει. Στο κάτω κάτω εκπαιδευτική πτήση ήτανε. Το καλύτερο μάθημα θα πήρανε. Πως στην αεροπορία τίποτα δεν είναι δεδομένο.
 
Παιδιά ξέρετε γιατί ήρθε το πλήρωμα στο Τατόι μετά από το συμβάν...;Επίσης την ίδια μέρα ήρθε αεροπλάνο της F.A.S. Rhodos Pilots Academy στο LGTT.
 
Top