Incident με το SX-FDB;

MerNion

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
20/08/2006
Μηνύματα
2.839
Likes
147
Περιοχή
Αθήνα
Website
athensairport.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Γνωρίζει κανείς κάτι σχετικά με κάποιο "συμβάν" που είχε το FDB της life line aviation πρόσφατα κατά την προσγείωση στον 21L του Βενιζέλου;;;
Υπάρχουν ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες που αναζητούν επιβεβαίωση... :D
 
Νεότερες πληροφορίες μιλάνε για "ξήλωμα" μέρους της κεραίας του ILS προφανώς από χαμηλότερη της κανονικής προσέγγισης/προσγείωσης και "τραυματισμό" του αεροπλάνου!
 
Το αεροπλανο,παντως,ειναι στο μεγαλο υποστεγο εδω και μερες. Δεν μπορω να δω αν εχει ζημια, αλλα, για να το λες εσυ... ;)
 
Όντως, το α/φος επέστρεφε από αεροδιακομιδή με ασθενή μέσα και προσέγγισε χαμηλότερα απ'ότι έπρεπε.
Ξέρω από έγκυρη πηγή πως το πλήρωμα αντιλήφθηκε τη ζημιά μόλις στάθμευσε. Έχει σκιστεί η άτρακτος από μπρος προς τα πίσω περίπου 20 εκατοστά.
Η εταιρεία - "Lifeline Aviation" - προσπαθεί ν'αποδείξει πως δεν λειτουργούσε σωστά το ραδιοβοήθημα.
Αυτά τα ολίγα...
 
Χωρίς να θέλω να κρίνω την εταιρία, το αεροβοήθημα και να μην λειτουργούσε σωστά, δεν νομίζω να είχε minimum η διαδικασία στα 3 πόδια που είναι η κεραία... Θα έπρεπε πολύ ψηλότερα λοιπόν να συνεχίσουν visual για προσγείωση, δεν είχαν δουλειά να φτάσουν τόσο χαμηλά με την χρήση του ραδιοβοηθήματος...
 
Καλησπερα σας.Το περιστατικο συνεβηκε το βραδυ της Πεμπτης 12.8.10 κατα την προσεγγιση του α/φους στον 03R.Λαμβανοντας υποψη τα στοιχεια που ελαβα απο εγκυρες πηγες το α/φος εχει υποστει σοβαρες ζημειες και ειναι θαυμα που δεν ειχαμε θυματα.Απορω ομως πως πετουσανε τοσο χαμηλα!!!Αν ειναι δυνατον!!Απο οτι ξερω η κεραια του ΙLS δεν ξεπερνα τα 2 μετρα!!
 
Αυτό ακριβώς λέω και εγώ.. Συν το γεγονός οτι η κεραία του localizer είναι 1938 πόδια πίσω από το threshold του διαδρόμου! Τι δουλειά είχε το αεροπλάνο 1938 πόδια πίσω από το threshold, στα 3-5-10 πόδια πάνω από το έδαφος;;;;; Εκτός αν έφαγε κανένα γερό windshear κλπ αλλά και πάλι θα έπρεπε αμέσως να κάνει go around.. Πάντως οι πληροφορίες λένε όντως για ζημιά πολύ μεγαλύτερη από 20cm και ευτυχώς που δεν είχαμε άλλο τέλος....
 
Απο οτι γνωριζω οι καιρικες συνθηκες εκεινο το βραδυ ηταν αψογες,σχεδον απνοια...Μαλλον η υπερβολικη σιγουρια προκαλεσε το συμβαν....Αλλα οτι και να πεις προκειτε για αστειο λαθος ανεξαρτητα απο την εμπειρια των χειριστων.
 
Πρόσφατα, σε διαφορετικό θέμα περί συμβάντων, ένας από εμάς έβαλε φωτογραφία του αεροσκάφους μέσα από το υπόστεγο της ΟΑ.
Πολύ σωστά τότε δεν ανέφερε ποιο αεροσκάφος ήταν.
Πρέπει να ήταν φωτογραφία από κινητό.
Ψάχνω να βρω το λινκ :rolleyes:
 
Να και το πόρισμααααα... Και έχει και φωτογραφίες και τα συμπεράσματααααα..
:arrow: http://www.aaiasb.gr/imagies/stories/do ... ort_GR.pdf

4.2 Αίτια
Μη επίδειξη της επιβεβλημένης προσοχής από τον Κ1 κατά το στάδιο της προσέγγισης και η καθυστερημένη αν και αποτελεσματική επέμβαση του Κ2.

Επειδή υπάρχει θέμα με το copy/paste, στα συμπεράσματα λέει οτι ο K1 ήταν συνεχώς κάτω από το glideslope (μέχρι και 4 κόκκινα έφτασε) και ούτε μετά την υπόδειξη του Κ2 οτι ειναι χαμηλός έκανε κάποια διόρθωση, μέχρι που το πήρε ο Κ2 στο χέρι και το "σήκωσε" αλλά ήταν αργά γιατί ήταν ήδη "πολύ" (αν ήταν πολύ χωρίς εισαγωγικά απλά θα ήταν ένα με το χώμα πλέον) χαμηλά.


-edit-
Θέλω απλά να τονίσω και αυτό το σημείο της αναφοράς:
Δεδομένου οτι και οι δύο προέρχονταν από την Πολεμική Αεροπορία, στην οποία το αίσθημα της ιεραρχίας είναι ιδιαίτερα ανεπτυγμένο, και ο Κ1 ήταν ο ΔΠΕ της εταιρίας, το πιθανότερο είναι οτι ο Κ2 περίμενε μέχρι να εξαντληθούν τα όρια για να επέμβη ξανά.
 
Top