Ματαίωση απογείωσης Α3 266 λόγω πρόσκρουσης πτηνών.

nomiza_2000

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
21/09/2015
Μηνύματα
1
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Ματαίωση απογείωσης Α3 266 λόγω πρόσκρουσης πτηνών (βίντεο)
http://youtu.be/9lH6Dk6Vr2c
 
Εξαιρετικό βίντεο,γιατί αποτυπώνει την αρτια εκπαιδευση,την γενναιότητα και την αποφασιστικότητα των ελληνικών πιλότων .
 
Καιρός να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους. Η πολιτική αεροπορία είναι επαγγελματικός χώρος. Η άρτια εκπαίδευση, απαραίτητη. Η αποφασιστικότητα απαιτείται στην προσήλωση στις διαδικασίες. Situational awareness, crew resource management, strict procedural actions. Γενναιότητα είναι στοιχείο που χρειάζεται σε μια πολεμική μάχη, όχι εδώ. Ακριβώς επειδή υπάρχουν τα ...προηγούμενα.
 
Αμα εισαι "ελληνικός πιλότος" θα εχεις και λίγη γενναιότητα, δε μπορει :cool:
 
Όπως ο γενναίος πατριώτης Sullenberger...
 
Οι πιλότοι, "ελληνικοί" και μη, έχουν εκπαιδευτεί να αντιδρούν με συγκεκριμένο τρόπο σε συγκεκριμένα περιστατικά. Επειδή τυγχάνει να είμαι εγώ αυτός που τράβηξε το βίντεο, έχω να πω οτι το πλήρωμα ήταν άψογο, αμέσως μας ενημέρωσαν, κατέβηκε ο Κ1 για να κάνει την επιθεώρηση, έριξαν λίγο νερό στα τζάμια του πιλοτηρίου και σε 20 περίπου λεπτά ήμασταν στον αέρα. Βασικά πρέπει να αντιλήφθηκαν τα πουλιά λίγο εγκαίρως γιατί μεσολαβεί αρκετός χρόνος από τότε που έκοψαν στοιχεία στους κινητήρες μεχρι που τα πούπουλα πέρασαν το παράθυρο.
 
Δηλαδή το συμβάν δεν ηταν τόσο σοβαρό απο τα λεγόμενα σου,εγώ νόμισα μήπως έσπασε κανένα τζάμι απο το πιλοτήριο. Αλλά θα μου πεις αφού τα τζαμια είναι τόσο ανθεκτικά για να αντέχουν μεγάλες προσκρούσεις ,τοτε μικροπροβλήματα.
 
Επίσης αγαπητέ Άρη τα τζάμια των περισσότερων πιλοτηρίων (βλέπε airbus πχ.) αναπτύσσουν κάποιες συγκεκριμένες θερμοκρασίες προκειμένου να γίνονται ακόμα πιο ανθεκτικά σε σύγκρουση με πτηνό, και δεύτερον για να μην θολώνουν.
 
Top