Καθυστέρηση αναχώρησης πτήσης της Α3 από Λάρνακα

  • Thread starter Luz
  • Ημερομηνία δημιουργίας

Luz

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
02/12/2007
Μηνύματα
1.188
Likes
69
Περιοχή
Περιστέρι
Website
www.luz.gr
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
TWITTER
elspoterdeavion
Η πτήση της Α3 905 από τη Λάρνακα προς την Αθήνα καθυστέρησε να αναχωρήσει διότι αφού το α/φος είχε φύγει από τη γέφυρα απο/επιβίβασης και είχε θέσει σε λειτουργία τους κινητήρες,ένας επιβάτης ισχυρίστηκε ότι ξέχασε το διαβατήριο του στην αίθουσα αναμονής.Σύμφωνα με επιβάτη της πτήσης που έγραψε στο facebook το α/φος μετακινήθηκε σε σημείο του αεροδρομίου.ήρθε σκάλα και κατέβηκε ο επιβάτης.Μετά από μία ώρα διαβουλεύσεων και άρνησης να ταξιδέψουν οι άλλοι επιβάτες,το α/φος εκκενώθηκε και ελέγχθηκε από την Κυπριακή Αστυνομία

Η πηγή: http://www.enikos.gr/society/410379,Ana ... 8hna-.html

Ο ισχυρισμός του επιβάτη είναι σε μια ομάδα.Αν θέλετε την κάνω screenshot.
 
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι που δεν καταλαβαίνω? Επειδή είδα ότι τα σχόλια του Rafail Rafailidis που γράφει τα γεγονότα, και χωρίς καμία δόση ειρωνείας θέλω να ρωτήσω κάτι:

Τι θα μπορούσε να αφήσει πίσω του ένας επιβάτης? Βόμβα / εκρηκτικά? Αφού υποτίθεται πως όσοι είναι μέσα στο αεροπλάνο έχουν περάσει έλεγχο!Δηλαδή φοβόμαστε αν κάποιος σηκωθεί και φύγει από την πτήση - και δεν εμπιστευόμαστε τον έλεγχο ενός αεροδρομίου - αλλά αν είχε κάτι περίεργο και έμενε μέσα στο αεροπλάνο θα ήταν όλα ΟΚ?

Δεν ξέρω, μου φαίνεται λίγο υπερβολικό το περιστατικό... Δηλαδή για κάθε "ξεχασιάρη" ή άνθρωπο με κάλο στον εγκέφαλο θα κάθονται κάτω αεροπλάνα και θα φωνάζουμε την αστυνομία?
 
Λογικό το ερώτημά σου.Από την άλλη όμως είναι λογική και η αντίδραση των επιβατών.Οι χειραποσκευές εν αντιθέσει με τις παραδιδόμενες δεν καταγράφονται κάπου.Άρα δεν ήξερε κανείς αν είχε ή δεν είχε.Τώρα πώς θα πέρναγαν εκρηκτικά π.χ δεν ξέρω αλλά ο καθένας φοβάται.Και ύστερα τόσο σημαντικό ήταν το διαβατήριο;Ας έλεγε να ειδοποιήσει ο κυβερνήτης το αεροδρόμιο να το βρουν και να του το στείλουν.Δεν άφησε πίσω π.χ ένα παιδί.
 
Υπαρχει και ο κανονισμος , που οταν ενας επιβατης ( που εχει τσεκαρει , και οι βαλιτσεςτου ειναι ΗΔΗ ΕΝΤΟΣ του αεροσκαφους ) , δεν ειναι ΜΕΣΑ , απαγορευεται να απογειωθει , το αεροσκαφος , με ΜΟΝΟ τις βαλιτσες του μεσα . Στην συγκεκριμενη περιπτωση , ( απ'οτι εμαθα , απο καλη πηγη ) ο επιβατης ειπε ψεματα ,οτι δηθεν ειχε ξεχασει το διαβατηριο του . :rant: Η αληθεια ειναι οτι ειχε ξεχασει ΜΟΝΟ το ΤΑΜΠΛΕΤ του . :thx: :thx: Με συνοδεια αποβιβαστηκε , και οταν αποκαλυφθηκε το ψεμα του , ο κυβερνητης αρνηθηκε να του επιτρεψει να επιβιβαστει ξανα . !! :great: :great:
 
Όταν ένας επιβάτης έχει checked-in luggage και αποφασίσει να μην πετάξει ή απλά δεν προσέλθει έγκαιρα στο gate τότε η βαλίτσα υποχρεωτικά ξεφορτώνεται από το αεροπλάνο (υπάρχει και σχετικό delay code 15).
Εάν ένας επιβάτης έχει επιβιβαστεί και αποφασίσει να μην ταξιδέψει και αποβιβαστεί τότε πρέπει υποχρεωτικά να γίνει αναγνώριση και ταυτοποίηση όλων των χειραποσκευών εντός του αεροσκάφους.
 
Εντάξει δεν ξέρω, μου φαίνεται υπερβολική η αντίδραση των επιβατών της πτήσης (εφόσον η πτήση αναχωρεί από ένα αξιόπιστο αεροδρόμιο).

:arrow: Αν αληθεύει ότι είπε ψέματα τότε Α) Καλά του έκαναν και δεν τον έβαλαν ξανά μέσα Β) Μακάρι να μπει και Black list και να μην τον αφήσουν να πετάξει ξανά.
 
Δεν επιθυμώ να σχολιάσω ορισμένα από αυτά που διάβασα αλλά θα πώ τούτο: Όταν ήμουν στην Ολυμπιακή ίσχυε το εξής: όταν το αεροπλάνο είχε κλείσει πόρτα, είχε τραβήξει σκάλα ή φυσούνα, το δρομολόγιο εθεωρείτο ότι είχε αναχωρήσει και ποτέ κυβερνήτης τής ΟΑ δεν θα δεχόταν να κάνει κάτι τέτοιο. Θα έστελναν από το γραφείο συνοδών να ψάξουν και θα έλεγαν στον επιβάτη να αποταθεί στο τμήμα απωλεσθέντων κατά την άφιξή του. Επίσης, άγραφος κανόνας ήταν "η δουλειά δεν θέλει λύπηση". Και να το αποτέλεσμα, σοβαρή εταιρεία σαν την Αιγαίου να καθυστερεί δρομολόγιό της για το τίποτα για δυόμιση ώρες επειδή κάποιος επιβάτης θεωρεί το αεροπλάνο δικό του. Για ελάτε όμως στή θέση τών επιβατών... να κατεβεί επιβάτης από το αεροπλάνο, καλά πού ακούστηκε αυτό; Ούτε στο ΚΤΕΛ Κηφισσού δεν θα γινόταν!
 
Και αμα ο επιβάτης εκανε φασαρία στην καμπίνα, το δρομολόγιο θα συνεχιζόταν;

(Οχι. Θα τον κατέβαζαν σαν disruptive pax είτε ηταν η ΟΑ, είτε η Α3, είτε η air Nauru)
 
Μα δεν έκανε φασαρία. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο. Όλα έγιναν στα πλαίσια τού πολιτισμού και τού σεβασμού πού δείχνει μία μεγάλη εταιρεία πρός τούς επιβάτες της. Άλλο αν ξεφεύγει λίγο πρός το ερασιτεχνικό.
 
Το 2013 πήγαινα στην Κρακοβία μέσω Βαρσοβίας με ξεχωριστά εισιτήρια.Ένα Αθήνα-Βαρσοβία με την Α3 και ένα Βαρσοβία-Κρακοβία με την Κ2.Μεταξύ των πτήσεων υπήρχε ένα καινό περίπου 1,5 ώρα.Η πτήση από την Αθήνα είχε καθυστέρηση 1 ώρα.Έφτασα κυριολεκτικά στο παρά 5.Αν έχανα την πτήση θα έπρεπε να πάω με το τραίνο.Η καθυστέρηση οφειλόταν στο γεγονός ότι το α/φος της Α3 είχε καθυστερήσει λόγω καιρού στο Βουκουρέστι.Άρα δεν μπορούσα να απαιτήσω τίποτα.Αν όμως έχανα την πτήση για λόγο σαν τον παραπάνω,εννοείται ότι θα απαιτούσα να με αποζημιώσει η εταιρεία.Σε τέτοιες περιπτώσεις δεν κοιτάς μόνο τον έναν αλλά και πολλούς άλλους επιβάτες.Και τι έγινε που ξέχασε το τάμπλετ;Δεν ξέχασε...παιδί.
 
Top