Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας (ΕΕΚ)

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με το Προσωπικό Εδάφους, Ground Handling, Airport Management, ATC κ.α.
lefteris17
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 06 Ιαν 2006, 23:48

Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας (ΕΕΚ)

Δημοσίευσηαπό lefteris17 » 17 Μάιος 2006, 13:09

kalispera se olous tous aviation fans.
exo mia aporia kai gia ayto opios mpori na mou ti lisi as apantisi kai me mail i kai sto forum.eimai 16 kai molis teliono tin A likiou skeftomai na spoudaso xiristis radar stin politiki aeroporia.pos ginete ayto kai iparxi tetia sxoli?????
0 x


Άβαταρ μέλους
ThomasK
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: 17 Φεβ 2005, 19:24
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό ThomasK » 18 Μάιος 2006, 16:50

Gia elegkths enaerias kykloforias pantos sthn Ellada 8a prepei na spoudaseis sthn YPA sthn opoia 8a mpeis ystera apo diagonismo tou ASEP. Exei pantos poly kairo na ginei tetoia prokyrhksh. Tote 8elan Proficiency kai ena ptyxio AEI!

Ta leo kala? Roto dioti auta ta ksero apo deutero xeri! :roll:
0 x
"The ultimate measure of a man is not where he stands in moments of comfort and convenience, but where he stands at times of challenge and controversy." (Martin Luther King)

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5131
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 425
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 18 Μάιος 2006, 18:13

Καλά τα λές (κ εγώ απο 2ο χέρι τα ξέρω,βέβαια) και το βρίσκω τουλάχιστον ρατσιστικό το να ζητούν πτυχίο ΑΕΙ για τους ελεγκτές. Τί να πούμε κι εμείς οι κατώτεροι κακομοίρηδες οι ΤΕΙτζήδες... Ούτε στον ήλιο μοίρα. Πίστα κ πολύ μας πέφτει.
0 x
SX-793

alkiss
x 1

Δημοσίευσηαπό alkiss » 19 Μάιος 2006, 01:03

kata tin tapeini mou apopsi, oute ptichio tei chreiazetai... kala agglika kai apotimisi allon idiaiteron charaktiristikon pou apaitei to sigkekrimeno epaggelma chreiazetai... alla eipame, stin komplexi elladitsa mas to charti kai ochi tin ikanotita koitame - gi' afto kai mas vazoun dachtilo diarkos oi pantes giro! telika einai gia poli emeto, merikes fores, afto to kratos!

kai mia epipleon pliroforia gia esena lefteri: http://www.eurocontrol.int/ (kane klick sto Job Opportunities - etsi... gia na echoume ta matia mas ligaki anoichta se periptosi pou, touch wood, stravosoun ta oneira)
0 x


Άβαταρ μέλους
flying_sotoman
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 21 Φεβ 2006, 22:06

Δημοσίευσηαπό flying_sotoman » 19 Μάιος 2006, 12:24

πάντως είναι δύσκολη δουλειά.
εγώ ποτε δεν θα μπορόυσα να γίνω ΕΚΚ ξερονταςς πως η κάθε κουκκίδα στο ραντάρ ειναι 200 ατομα!
0 x

Άβαταρ μέλους
George
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1432
Εγγραφή: 29 Μαρ 2003, 14:23
x 123

Δημοσίευσηαπό George » 19 Μάιος 2006, 18:00

kata tin tapeini mou apopsi, oute ptichio tei chreiazetai... kala agglika kai apotimisi allon idiaiteron charaktiristikon pou apaitei to sigkekrimeno epaggelma chreiazetai... alla eipame, stin komplexi elladitsa mas to charti kai ochi tin ikanotita koitame - gi' afto kai mas vazoun dachtilo diarkos oi pantes giro! telika einai gia poli emeto, merikes fores, afto to kratos!


Κύριοι, μην τα ισοπεδώνουμε όλα... Δε λέει κανείς ότι ένα πτυχίο ΑΕΙ εξασφαλίζει αυτομάτως ότι μπορείς να δουλέψεις ως ΕΕΚ. Γίνονται δοκιμασίες και στα αντανακλαστικά και σε άλλες γνώσεις των υποψηφίων. Δεν μόνο είναι το πτυχίο το καθοριστικό στάδιο στη διαδικασία επιλογής. Η δε κατοχή πτυχίου εξασφαλίζει ένα μίνιμουμ ακαδημαϊκό επίπεδο.

Το θέμα με τα πτυχία ΤΕΙ δεν το σχολιάζω, γιατί όντως υπάρχουν ΤΕΙ όπου γίνεται πολύ καλή δουλειά και άλλα που παρέχουν εκπαίδευση απολύτως εξειδικευμένη τεχνικά. Αλλά, βέβαια, υπάρχουν και ΕΕΚ με πτυχίο ΑΕΙ φιλολογίας...

Πάντως, υπάρχουν και ΕΕΚ (λίγοι όμως) που έχουν προέλθει από την ΠΑ και εργάζονται σε πύργο ελέγχου πολιτικών αεροδρομίων. Αλλά αυτό ίσως είναι άλλη ιστορία.
0 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3746
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 116

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 19 Μάιος 2006, 18:28

George έγραψε:Αλλά, βέβαια, υπάρχουν και ΕΕΚ με πτυχίο ΑΕΙ φιλολογίας...


Αυτό Γιώργο δεν ισχύει. Στον διαγωνισμό για πρόσληψη ΕΕΚ, δικαίωμα συμμετοχής έχουν απόφοιτοι των τμημάτων Μαθηματικών, Φυσικής, Πολυτεχνικών σχολών, Οικονομικών, Νομικής, Πολιτικών Επιστημών και απόφοιτοι της σχολής Ικάρων (χειριστές).
0 x


Άβαταρ μέλους
George
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1432
Εγγραφή: 29 Μαρ 2003, 14:23
x 123

Δημοσίευσηαπό George » 19 Μάιος 2006, 18:53

Μπορεί να έχεις δίκιο ως προς του όρους του διαγωνισμού τελλευταία, δε βάζω και το χέρι μου στη φωτιά. Αλλά και το "απόφοιτοι Νομικής" δεν έχει και μεγάλη διαφορά ως προς την ουσία του πράγματος τελικά. Τέλος πάντων, ας μην το πάμε τόσο μακριά.
0 x

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5131
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 425
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 19 Μάιος 2006, 19:07

xristos έγραψε: Οικονομικών, Νομικής, Πολιτικών Επιστημών


...βέεεεβαια. Οι πλέον θετικών επιστημών σχολες. Ελεγκτές οικονομολόγοι κ δικηγόροι. Γι αυτό γκρινιάζω!
0 x
SX-793

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3746
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 116

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 19 Μάιος 2006, 19:15

seven4seven έγραψε:και το βρίσκω τουλάχιστον ρατσιστικό το να ζητούν πτυχίο ΑΕΙ για τους ελεγκτές.

...βέεεεβαια. Οι πλέον θετικών επιστημών σχολες. Ελεγκτές οικονομολόγοι κ δικηγόροι. Γι αυτό γκρινιάζω!


Τελικά Άλεξ δεν κατάλαβα. Θεωρείς ότι μπορεί ο καθένας -ανεξαρτήτως σπουδών- να γίνει ελεγκτής ή όχι?
Btw, γνωρίζω δικηγόρο ελεγκτή, και είναι πραγματικά πολύ καλή στη δουλειά της.
0 x


Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3794
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 205
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό jerry » 19 Μάιος 2006, 21:06

Νομίζω πως το πρόβλημα-παράλογο-κουλό είναι (και γκρινιάζει ο Άλεξ και πολλοί άλλοι) πως δεν μπορεί να θεωρείται "τυπικό" προσόν το πτυχίο ΑΕΙ (έστω με τον περιορισμό των σχολών που ανέφερε ο xristos) και να μην θεωρείται το πτυχίο ΤΕΙ (εντάξει, ίσως όχι τα τει ζωικής παραγωγής ή ιχθυοκαλλιέργειας).

Δηλαδή τι, δεχόμαστε πως στα ΤΕΙ δεν γίνεται καλή δουλειά και ότι οι απόφοιτοί τους δεν έχουν "καλό" ακαδημαικό υπόβαθρο? Αν είναι δυνατόν! Υπάρχουν ΑΕΙ και ΑΕΙ όπως υπάρχουν ΤΕΙ και ΤΕΙ.

Για να αναφέρω ένα παράδειγμα :
Δεν καταλαβαίνω γιατί να έχει δικαίωμα να γίνει ελεγκτής κάποιος που έχει τελειώσει πολιτικές επιστήμες (ΑΕΙ)και να μην μπορεί κάποιος που έχει τελειώσει τουριστικά επαγγέλματα (ΤΕΙ). Ίσα ίσα δηλαδή...
0 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA

Άβαταρ μέλους
LGIR27
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 10:22

Δημοσίευσηαπό LGIR27 » 19 Μάιος 2006, 23:58

Όντας εκ των έσω θα ήθελα να απαντήσω σε κάποιες από τις απορίες σας.
Καταρχήν όσο αναφορά στις ειδικότητες παίζουν όλες οι σχολές των ΑΕΙ άσχετα με το αν γράφονται στην προκήρυξη ή όχι. Σε περίπτωση προβλήματος με την ειδικότητα μια ένσταση και τελείωσες.
Για τους ελεγκτές που προέρχονται από την ΠΑ οι τελευταίοι έφυγαν (συνταξιοδοτήθηκαν) πριν λίγο καιρό.
Πρακτικά τώρα, στην Ευρώπη (eurocontrol) αλλά και άλλες ευρωπαϊκές χώρες και ΗΠΑ οι ελεγκτές ξεκινάνε από 18 ετών μπαίνουν σε ειδικές σχολές και αποφοιτούν με ιδιαιτέρως μικρά ποσοστά επιτυχίας (αποφοίτησης)
Στην Ελλάδα χρειαζόμαστε γύρω στα 600 ενεργά άτομα για να γίνει η δουλειά . Μπαινεις με ΑΣΕΠ (γραπτος διαγωνισμος, ιατρικες εξετασεις και ορθοφωνια). Η σχολή διαρκεί 4 μήνες στην ΣΠΟΑ της ΥΠΑ. Συνεχίζεται βέβαια καθολη σχεδόν την διάρκεια της θητείας.
Χειριστης ρανταρ στην ΥΠΑ δεν υπαρχει με την εννοια της ΠΑ. Μια διευκρινηση: Η ΥΠΑ εχει ΕΕΚ και η ΠΑ εχει ελεγκτες αεραμυνας πολλοι απο τους οποιους εχουν παρει καποια ειδικοτητα απο την ΥΠΑ για να κανουν ελεγχο εναεριας κυκλοφοριας. Οσο και αν φαινεται παραξενο αυτα τα δυο εχουν μεγαλες διαφορες.
Αυτα για τωρα. Στην διαθεση σας αν θελετε καποια αλλη απαντηση.
0 x

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5131
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 425
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 20 Μάιος 2006, 19:08

Χρήστο, ο jerry απάντησε για μένα :wink: . Σαφώς κ δέν αμφιβάλλω οτι ένας πχ δικηγόρος μπορεί να είναι άψογος ώς ελεγκτής (όπως θα μπορούσε να είναι και ένας απόφοιτος ΤΕΙ ιχθυοκαλλιέργειας :) ). Αυτό που μου τη σπάει είναι ο διαχωρισμός (σε ΠΑΡΑ πολλά επίπεδα) των αποφοίτων ΑΕΙ απο τους ΤΕΙτζήδες. Ένα απο αυτά (που προσωπικά με καίει) είναι και το θέμα του ΕΕΚ. Σύμφωνοι, θέλουν άτομα με ένα Χ ακαδημαϊκό επίπεδο (το οποίο παρέχουν μόνο τα ΑΕΙ?), αλλα ΙΜΗΟ θα έπρεπε να δίνεται και μιά ευκαιρία και στους "άλλους". Μιά ευκαιρία μόνο, και τελικά όποιος είναι άξιος, να κάτσει πίσω απ την οθόνη.
Μιλώντας για μένα, είναι ένα επάγγελμα που θα ήθελα πολυ να εξασκήσω. Έχω τελειώσει όμως ΤΕΙ (Τουρ.Επιχ.). Θεωρώ οτι έχω και τις γνώσεις και τα @@ για τη δουλειά (αυτό το δέυτερο,βέβαια,αναστρέψιμο,μπορεί τελικά να πάθω 2 εγκεφαλικά και 4 καρδιακά στο τέστ του Δημόκριτου και στην on-the-job εκπαιδευση), αλλα είναι κρίμα που δέν μπορώ καν να το δοκιμάσω. Αυτά!
0 x
SX-793


captainjumbo
x 1

Δημοσίευσηαπό captainjumbo » 21 Μάιος 2006, 20:45

είναι πραγματικά αδικία να μην μπορούν τυπικά να συμμετέχουν πτυχία ΤΕΙ (μία δικαστική προσπάθεια λόγω ανωτατοποίησης δεν είναι άσχημη πρόταση :idea: ).
(εάν είσαι μπάζο με πτυχίο ΑΕΙ, αυτό δεν σε κάνει λιγότερο μπάζο.)

Είναι γνωστό ότι οι ανάγκες σε ελεγκτές είναι μεγάλη. Με τις αποχωρήσεις των τελευταίων χρόνων οι προσλήψεις αποτελούν πια το πρώτο αίτημα των υπευθύνων στον κλάδο.
Άντε να προετοιμάζεστε οι ενδιαφερόμενοι... :!: :wink:
0 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3746
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 116

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 24 Μάιος 2006, 17:53

Να αναφέρω πάντως, ότι και η ΥΠΑ αναγκάζεται πλέον (και μάλιστα στο άμεσο μέλλον) -για να εναρμονιστεί με αυτά που ισχύουν στην υπόλοιπη Ευρώπη- να δημιουργήσει ειδική σχολή (κατά πάσα πιθανότητα 3ετούς διάρκειας). Η σχολή θα δέχεται νέα παιδιά αμέσως μετά το Λύκειο, που θα γίνονται οι νέοι ΕΕΚ. Στο τέλος των 3 ετών θα έχει μείνει μέρος μόνο των αρχικών εισακτέων, οι πλέον ικανοί για την δουλειά.

seven4seven έγραψε:Αυτό που μου τη σπάει είναι ο διαχωρισμός (σε ΠΑΡΑ πολλά επίπεδα) των αποφοίτων ΑΕΙ απο τους ΤΕΙτζήδες.


Καλώς ή κακώς δεν μπορούμε να τα εξισώσουμε. Όταν για να μπεις στα περισσότερα τμήματα ΤΕΙ, αρκεί ως βαθμός ένα 10-13 (και μέχρι πέρυσι και κάτω από τη βάση) ενώ για τα ΑΕΙ ο βαθμός εισαγωγής είναι από 15 ως 19, αυτό δείχνει κάτι. Οι βαθμοί εκφράζουν την προσπάθεια που έκανε κάποιος για να εισαχθεί στην σχολή αλλά και μια ζήτηση που υπάρχει για το εκάστοτε τμήμα ή κλάδο. Δεν μπορείς να λες π.χ. ένα Πολ.Μηχανικό που έγραψε 18,5 για να μπει στο ΑΕΙ, και σπούδασε 5 χρόνια, ότι είναι το ίδιο μ' έναν απόφοιτο ΤΕΙ Δομικών Έργων που μπήκε με 12 στο τμήμα του, και σπούδασε 3,5 χρόνια. (γενικά μιλάω, δεν αναφέρομαι στην περίπτωση των ΕΕΚ)

seven4seven έγραψε:Μιλώντας για μένα, είναι ένα επάγγελμα που θα ήθελα πολυ να εξασκήσω. Έχω τελειώσει όμως ΤΕΙ (Τουρ.Επιχ.).


Αφού καλώς ή κακώς εδώ και πολλά χρόνια ισχύει το συγκεκριμένο σύστημα... θα μπορούσες να είχες πάει σ'ένα Μαθηματικό ή Φυσικό τμήμα, και τώρα πιθανώς να είχες προσληφθεί. :wink:
Πάντως για να λέμε την αλήθεια, ΕΕΚ (στην Ελλάδα) δεν είναι επάγγελμα που θα προγραμματίσεις ότι θέλεις να γίνεις... και θα γίνεις...! Με τη (μικρή) συχνότητα που γίνονται οι διαγωνισμοί... οι περισσότεροι ΕΕΚ σήμερα έχουν βρεθεί τυχαία σε αυτή τη θέση, είτε γιατί τυχαία έμαθαν για τον διαγωνισμό στο σωστό timing ηλικίας & τέλους στρατού&σπουδών, ή είχαν κάποιο γνωστό/συγγενή στην ΥΠΑ που τους ενημέρωσε σχετικά.
0 x



Επιστροφή σε “Επαγγέλματα Αεροδρομίου”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης