Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας (ΕΕΚ)

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με το Προσωπικό Εδάφους, Ground Handling, Airport Management, ATC κ.α.
Άβαταρ μέλους
Kai Tak
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 18 Μάιος 2004, 12:34
Τοποθεσία: Paris
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Kai Tak » 25 Μάιος 2006, 11:01

Με λιγα λογια λευτερακη απολαυσε το λυκειο διαβαζε για να εχεις περισοτερες επιλογες,και ειδικα στην 5μερη,δωστου να καταλαβει :D
0 x
Kai Tak for ever


Άβαταρ μέλους
Alex-LGSA
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 502
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 22:22
Τοποθεσία: LHR-MUC-CHQ
x 53

Δημοσίευσηαπό Alex-LGSA » 03 Ιουν 2006, 23:19

Mιας που έχουμε το topic,ακούστε και τον δικό μου ..πόνο...:) :)
Έχω πολλά πλεονεκτήματα εδώ στη γερμανία,αφού πάω(kai) σε ευρωπαϊκό σχολειό και το απολυτήριο του αναγνωρίζεται σχεδόν σε όλη την ευρώπη.
17 χρονια τώρα(από τότε που γεννήθηκα δηλαδή) κολλημένος με t αεροπλάνα και δεν μπορώ να φανταστώ στο μέλλον να δουλεύω σε άλλο τομέα...
Το επάγγελμα του πιλότου με ενδιαφέρει πολύ,αλλα θέλω να σπουδάσω οπωσδήποτε(αεροναυπηγική) ώστε να έχω και πιο πολλές επιλογές.

Υπάρxει λοιπόν ένα flightraining της LH σε συνεργασία me το πανεπιστήμιο της βρέμης που σπουδάζει κανεις και εκπαιδεύεται ταυτόχρονα.(ILST+ATPL)
Υπάρχει περίπτωση να κάνω εγώ κάτι παρόμοιο...αλλα σε άλλη σχολη? διότι 1.Έχω ακούσει πως παίρνουν ελαχιστους και 2. το ILST είναι "μονο" bachelor που απ όσα ξέρω δεν είναι...ολοκληρωμένο.

μπορώ να σπουδάσω σε μια "Τechnische Universität"(ξέρω πως έχει το μοναχο ,βερολίνο και στουτγκάρδη) και μετά αν ακόμα θέλω και επιμένω να κάνω ATPL σε μια σχολη?? φαντάζομαι πως όλοι οι ορίζοντες μένουν ανοιχτοί έτσι κατά τη διάρκεια των σπουδών αλλα και με το master+ATPL .. σε παίρνουν παντού
καλά τα λεφτά...είναι και αυτά θέμα,αλλα θέλω να ξέρω αν γίνεται στη θεωρία και αν έχει νόημα..

Θα χαιρόμουν πολύ για γνώμες και συμβουλές (post/PM)


Alex
0 x

Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 05 Ιουν 2006, 15:46

seven4seven έγραψε:Χρήστο, ο jerry απάντησε για μένα :wink: . Σαφώς κ δέν αμφιβάλλω οτι ένας πχ δικηγόρος μπορεί να είναι άψογος ώς ελεγκτής (όπως θα μπορούσε να είναι και ένας απόφοιτος ΤΕΙ ιχθυοκαλλιέργειας :) ). Αυτό που μου τη σπάει είναι ο διαχωρισμός (σε ΠΑΡΑ πολλά επίπεδα) των αποφοίτων ΑΕΙ απο τους ΤΕΙτζήδες. Ένα απο αυτά (που προσωπικά με καίει) είναι και το θέμα του ΕΕΚ. Σύμφωνοι, θέλουν άτομα με ένα Χ ακαδημαϊκό επίπεδο (το οποίο παρέχουν μόνο τα ΑΕΙ?), αλλα ΙΜΗΟ θα έπρεπε να δίνεται και μιά ευκαιρία και στους "άλλους". Μιά ευκαιρία μόνο, και τελικά όποιος είναι άξιος, να κάτσει πίσω απ την οθόνη.
Μιλώντας για μένα, είναι ένα επάγγελμα που θα ήθελα πολυ να εξασκήσω. Έχω τελειώσει όμως ΤΕΙ (Τουρ.Επιχ.). Θεωρώ οτι έχω και τις γνώσεις και τα @@ για τη δουλειά (αυτό το δέυτερο,βέβαια,αναστρέψιμο,μπορεί τελικά να πάθω 2 εγκεφαλικά και 4 καρδιακά στο τέστ του Δημόκριτου και στην on-the-job εκπαιδευση), αλλα είναι κρίμα που δέν μπορώ καν να το δοκιμάσω. Αυτά!



Σεβενφορσεβεν, θυμομουνα ενα σχολιο σου σε μια φωτο, εφαγα το σαιτ να την βρω, οριστε: ΕΔΩ Μην χτυπιεσαι, η κοπελιτσα ητανε και αυτη αποφοιτος ΑΕΙ.. :twisted:
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]

alkiss
x 1

Δημοσίευσηαπό alkiss » 06 Ιουν 2006, 01:20

lieber alex,

pare mati ta akoloutha links apo uk! ektos apo beng (bachelor in engineering) pou einai 3etes mporeis na epilexeis an kaneis kefi to meng (master in engineering) pou einai 4etes kai theoritika pernaei stin ellada - diaforetika tha sou zitisoun beng & msc! note oti to meng theoreitai proptichiakos titlos, min se xegelaei i onomasia master! gia to uk to bachelor einai mia chara, gia ti germania mallon pos ochi kathoti miazei me tin ellas! an thimamai kala, bachelor apo uk anagnorizetai os tei kai fachhochschule se ellada kai germania antistoicha!

http://www.shef.ac.uk/aerospace/prospec ... ngppi.html
http://www.liv.ac.uk/study/undergraduat ... s/H401.htm
http://www.liv.ac.uk/study/undergraduat ... s/H490.htm
http://tldynamic.leeds.ac.uk/ugcoursefi ... &recurse=1

apo ta parapano teleioneis me ppl mazi me bachelor, alla an den kano lathos tha prepei na pliroseis extra to ptitiko skelos! psaxe to ligaki monos sou, paei kapoios kairos pou ta eicha koitaxei gia teleftaia fora kai den echo allo chrono na diatheso afti ti stigmi!

an kapoios einai ano ton 25, na xerei oti theoreitai mature student kai oi spoudes sto uk einai tsampe - plironei i EU ta didaktra, ektos ta ptitika profanos!

oso afora to course tis lufthansa sto bremen (tora me girnas chronia piso), eche ipopsi sou oti i sinergasia einai me to fachhoshule tou bremen to opoio simainei oti to charti pou tha pareis (bachelor kata uk) antistoichei se tei stin ellada - vevaia to atpl einai edo to kerasaki! spoudes se hochschule kai technische universitaet/hochschule einai aftes pou antistoichoun se aei (toulachiston etsi eichan ta pragmata sto parelthon, mi se paro sto laimo mou)!


gruesse,
a.
0 x


Άβαταρ μέλους
MerNion
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2774
Εγγραφή: 20 Αύγ 2006, 14:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 99
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό MerNion » 09 Δεκ 2006, 13:09

lefteris17 έγραψε:ematha apo sintaxiodotimeno ergazomeno stin ipa oti gia na gino elengtis prepi na telioso ena tei i aei kai na exo toulaxiston lower sta agglika.isxii?pou mporo na bro perisooteres plirofories kanena tilefono tis ipa??


Ισχύουν αυτά αλλά πρέπει να έχεις επίσης εκπληρωμένες τις στρατιωτικές σου υποχρεώσεις. Δεν ξέρω που μπορείς να βρεις περισσότερες πληροφορίες απλά είχε τύχει να το ψάχνω και εγώ πριν κάτι μέρες και μου είχαν πει ακριβώς τα ίδια (από πρώην ελεγκτή): Πτυχίο ΑΕΙ μου είχε πει, Αγγλικά, στρατός.
Θα ψάξω για λεπτομέριες και θα σου πω..[/quote]
0 x

Άβαταρ μέλους
George
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1432
Εγγραφή: 29 Μαρ 2003, 14:23
x 123

Δημοσίευσηαπό George » 09 Δεκ 2006, 17:43

Πτυχίο ΤΕΙ όχι, πτυχίο ΑΕΙ ναι. Καλά αγγλικά, εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άντρες και να είσαι κάτω από ένα όριο ηλικίας. Τουλάχιστον αυτά ίσχυαν στους τελευταίους διαγωνισμούς. Υπάρχουν και προϋποθέσεις υγείας (π.χ. καλή όραση κ.ά.). Και μετά από όλα αυτά είσαι σε θέση να πάρεις μέρος στο σχετικό διαγωνισμό, όποτε προκηρυχθεί.
0 x

Άβαταρ μέλους
EGNATIA STUDENT
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 08 Ιαν 2006, 05:53
Τοποθεσία: AGGLIA/ELLADA
Επικοινωνία:

APORIA

Δημοσίευσηαπό EGNATIA STUDENT » 09 Δεκ 2006, 22:37

Ma giati olh auth h diadikasia sthn Ellada gia tous elegktes?
Ta prosonta pou zhtoun einai polla enw apo thn allh ektos apo tous elegktes sto VENIZELO kai orismena liga akoma aerodromia me RADAR kalupsh oloi oi upoloipoi kai aplws legwntas thn tapeinh mou gnwmmh den xreaizontai kati to idiaitero.
Sthn Agglia gia paradeigma me kapoia deuterovathmia ekpaideush mporeis kai enw peraseis ta isaksia me xeiristes tests ikanothtas ginesai euporsdektos sto kollegio tou NATS ( national air traffic services ) gia 18mhnh ekpaideush . H metekpaideush ekei uparxei kai analogws to pou tha eisai topothethmenos tha pairneis kai ta analoga xrhmmata. PARADEIGMA: filos mou sto PRESTWICK 43000 loires agglias ton xrono, enas gnwstos sto WEST DRAYTON CONTROL (LONDINO) 80000 loires agglias.

Me aformh to post mou twra exw na kanw duo parathrhseis/protaseis:

1: Petaw kapoio xroniko diasthma ston ellhniko xwro kai den eimai idaitera ikanopoihmenos apo to epipedo twn elegktwn se pollous tomeis. An mou zhththei mporw na analusw dhmosiws kapoia peristatika gia na mhn vgw pali kakos kai xerolas.

2: Ola ekeina ta paidia me toso mualo ptuxia glwsses giati den strefeste ligo pio eksw? parathetw to site tou NATS http://www.nats.co.uk .
An kati to theloume polu kai fusika den exoume sovarous logous pou na mas kratoun edw ELLADA as prospathisoume kai ektos.


EUXARISTW POLU VAGGELHS!

P.S an me ton oro greeklish ennoeite thn agglikh grammatoseira zhtaw suggnwmh alla o upologisths den exei ellhnika. an mporeite na voithisete sas akouw!
0 x
A SUPERIOR PILOT IS THE ONE WHO USES HIS SUPERIOR KNOWLEDGE TO AVOID THE USE OF HIS SUPERIOR SKILL!

SNIFFING JETA1 IS STRICTLY PROHIBITED BEFORE YOUR FLIGHT!


Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 261
Επικοινωνία:

Re: APORIA

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 09 Δεκ 2006, 23:24

EGNATIA STUDENT έγραψε:Ma giati olh auth h diadikasia sthn Ellada gia tous elegktes?
Ta prosonta pou zhtoun einai polla...


Πολλά ? δε νομίζω. Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ στην Ελλάδα έχει πια σχεδόν ο καθένας, και δεν ξέρει τι να το κάνει.

Από την άλλη, σε δέχονται και με πτυχίο Θεολογίας ή Ζωϊκής Παραγωγής, τουλάχιστον σε προηγούμενο διαγωνισμό ήταν δεκτό κάθε πτυχίο. Άρα κατά βάσιν οι ανώτατες σπουδές δεν προσφέρουν κάτι για τη δουλειά αυτή.

Συμπέρασμα: η απαίτηση για πτυχίο είναι ένα εύκολο ξεδιάλεγμα.

1: Petaw kapoio xroniko diasthma ston ellhniko xwro kai den eimai idaitera ikanopoihmenos apo to epipedo twn elegktwn se pollous tomeis. An mou zhththei mporw na analusw dhmosiws kapoia peristatika gia na mhn vgw pali kakos kai xerolas.


Εδώ προσωπικά πιστεύω ότι μάλλον έχεις κάποιο δίκιο, αλλά θα με ενδιέφερε να μάθω περισσότερα.
0 x

Άβαταρ μέλους
MerNion
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2774
Εγγραφή: 20 Αύγ 2006, 14:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 99
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό MerNion » 09 Δεκ 2006, 23:31

Δεν νομίζω οτι είναι υπερβολικά τα κριτήρια..
1) Πτυχίο ΑΕΙ
2) Πτυχίο αγγλικών
3) Στρατός
4) Οριο ηλικίας

Ποιο σου φαίνεται υπερβολικό;; Εμένα μου φαίνονται όλα σωστά και οτι υπάρχει κάποιος λόγος που υπάρχουν..
Επίσης και εδώ μην νομίζεις οτι βγαίνεις αμέσως ελεγκτής στην προσέγγιση του Βενιζέλου.. Πρέπει να περάσουν τουλάχιστον 5 χρόνια (απ΄οτι ξέρω) για να γίνει κάποιος ελεγκτής, οπότε εδώ φαίνεται και τι χρειάζεται το όριο ηλικίας..
Οσο για το οτι δεν χρειάζονται όλοι οι υπόλοιποι θα διαφωνήσω καθετα! Υπάρχουν δεκάδες αεροδρόμια στην Ελλάδα που υπολειτουργούν γιατί δεν υπάρχει κάποιος ελεκγτής ή δεν επαρκούν αυτοί που υπάρχουν... Και απ' ότι θυμάμαι από τις ανακοινώσεις τότε με τις απεργίες που απειλούσαν οτι θα κάνουν, οτι χρειάζονται να προσληφθούν άμεσα 70 (νομίζω) ελεγκτές!
0 x

Άβαταρ μέλους
EGNATIA STUDENT
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 08 Ιαν 2006, 05:53
Τοποθεσία: AGGLIA/ELLADA
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό EGNATIA STUDENT » 10 Δεκ 2006, 00:15

File MERNION

Den eipa oti den xreiazonta isa isa tha protimousa kai perissoterous elegktes alla kai kaluterous elegktes.
Oson afora ta ta prosonta apla den mou aresei na krinw enan anthrwpo apo to ptuxio tou. Dhladh enas me ptyxeio giati mporei na einai ikanoteros na ginei elegkths apo kapoion allo o opoios den exei alla eixe apo mikros oneiro na ginei enas. H ekapideush se genikes grammes tou elegkth tha eprepe na htan anwterh ws ekpaideush apo monh ths. Einai ena duskolo epaggelma me polles upeuthunothtes oi opoies prepei na kalierghthoun kata th diarkeia ths ekpaideushs kai oxi na vasizomaste sto gegonos oti kapoios exei ptuxeio noshleutikhs gia paradeigma.
Me thn politikh den exw asxolhthei pote mou kai oute exw skopo. Vlepw omws sthn Ellada oti anhgoun theseis se mikrou typou aerodromia o kosmos tis kunhgaei gia ton logo oti the exei monaha mia olumpiakh thn hmera kai tha katheeeeeeetai opws o aymnhstos fwtopoulos elege stis tainiestou ellhnikou kinhmatografou!
Mou exei tyxei na exw kanei flight plan apo LGKV pros LGAL gia touch and goes kai IFR proseggiseis kai enw ola htan kala o elegkths apo to LGAL thlefwnikws enhmerwnei ton sunadelfo sthn Kavala legwntas tou oti logw kinhshs kai kourashs ( mia OLYMPIAKH) den protimouse na xekinhsw thn pthsh mou kai fusika de egine.
Xereis oti ena provlhmma tou mathiteuomenou pilotou einai to oikonomiko. Auto shmainei oti protimoume na hmaste ston aera para se hold sto edafos. Aeroskafos me IFR plano sthn pista ki egw sto intersection D tou LGKV exwntas dwsei shma oti eimai READY FOR DEPARTURE , se VFR PLANO egw. H apanthsh tou elegkth htan h exhs: due to traffic G... please hold short RWY 23L for a little while. Auto to little while to rhmadi htan 25 lepta kathws to allo light aeroskafos molis ekinouse tous kinhthres tou.
Zhtame aptaista agglika kai eimai uper ths agglikhs glwssas ston xwro ths aeroporias ( vgainei kai nomos pleon ). Giati oi elegktes otan exoun ellhnika plhrwmata miloun pantote ellhnika? O ksenos kosmos den xerei ti tou ginetai alla auto den mas enoxlei.Orologia mhden eimai inbound sta 6000 podia kai kalw gia rejoining instructions se aerodromio me protimhsh mou to descent deadside . ( deadside einai h kathws polloi gnwrizoun to kommati ekeino pou einai apo thn antitheth tou circuit opote katholou kinhsh ekei. O elegkths aparadexta agnwsia epi tou themmatos kai egw eprepe na kanw sxedon spiral dive gia na mpw se telikh kai sta 1000 podia.
Periptwsh allh : zhtaw ena wind check ( enhmerwsh gia ton anemo ) elegkths: G-.... Wind from 25 DME . Na mpei sto section jokez tou makedona h tha fanw kakos?
Allo ena kathws tha kourasw kosmo omws exw skopo na grapsw ena mikro vivliaraki to opoio kai th moirasw sthn YPA. Egw sta 6000 podia inbound gia kapoio radiovothima kai thelwntas na akolouthisw diakdikasia VOR/DME gia ton diadromo en xrhsh. Elegkths: G-... VOR/DME for RWY 23 approved after passing KPL @ 6000ft next call inbound RWY 05R. xereis ti mou thuimise auto? mia allh tainia tou ellhnikou kinhmatografou me ton Ksarxako mesa se ea PIPER kai h epivaths na rwtaei: Kale opisthen den exei?

Den eimai kakos kai einai timh mou kai xara mou na petw sthn panemorfh ellada . Den zhtw tous teleious elegktes zhtw omws atoma pou theloun na diorthwthoun kai theloun na ginoun kaluteroi. Epishs tha hthela na ginoume ligo pio antikeimenikoi dioti gie emena ena ptuxio den prepei na eimai 'must'.
Mia teleutaia parathesh einai h apopsh mou oti oi stratiwkoi elegktes kai pio eueliktoi einai alla kai para polu kaluteroi. Duatuxws omws giat ton A h B logo den mporoun na ginoun elegktes gia thn YPA.

FILIKA VAGGELHS.
0 x
A SUPERIOR PILOT IS THE ONE WHO USES HIS SUPERIOR KNOWLEDGE TO AVOID THE USE OF HIS SUPERIOR SKILL!



SNIFFING JETA1 IS STRICTLY PROHIBITED BEFORE YOUR FLIGHT!


Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3767
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 132

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 11 Δεκ 2006, 14:07

Την τελευταία 5-6ετία η πλειοψηφία των νέων περνάει σε κάποιο ΑΕΙ/ΤΕΙ και οι περισσότεροι από αυτούς κάποια στιγμή παίρνουν και πτυχίο... Κατά την προσωπική άποψη το να μένεις πλέον απλώς στο επίπεδο του Απολυτηρίου (ελληνικού) Λυκείου δεν είναι και ό,τι καλυτερο.
Το να υπάρχει ένα ξεκαθάρισμα (πτυχιούχαν ΑΕΙ/ΤΕΙ με απλούς απόφοιτους Λυκείου) είναι το ελάχιστο που πρέπει να γίνεται, και ισοδυναμεί πλέον με το ξεκαθάρισμα που γινόταν πριν 20 ή 30 χρόνια μεταξύ αποφοίτων λυκείου - αποφοίτων γυμνασίου, όταν οι απόφοιτοι ανώτατων/ανώτερων σχολών δεν ήταν τόσοι πολλοί.

Ενδεχομένως θα μπορούσε να υπάρχει μια ανώτερη/ανώτατη σχολή της ΥΠΑ που θα δέχεται υποψηφίους κανονικά με μηχανογραφικό μέσω των πανελληνίων εξετάσεων.

PS: Βάγγελη (EGNATIA STUDENT)... sorry αλλά αυτό με τα greeklish καταντάει κουραστικό. Τόσο δύσκολο είναι να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες :?:
0 x

Άβαταρ μέλους
EGNATIA STUDENT
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 08 Ιαν 2006, 05:53
Τοποθεσία: AGGLIA/ELLADA
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό EGNATIA STUDENT » 11 Δεκ 2006, 18:52

Hristo polu euxaristws alla dustuxws to pc einai agorasmeno eksw kai den exei ellhnikous xarakthres.
Ligo ypomonh kai meta ta xristougenna pou tha eimai athina tha ferw ton allo laptop pou einai ellhnikos kai tha afhsw auto katw.
Mou steile o GP707 pithanes luseis alla den doulepse omws ton euxaristwpolu opws euxaristw ki esena an thelhseis na kaneis ligo upomonh!


SORRY GIA TO OFF TOPIC!

VAGGELHS
0 x
A SUPERIOR PILOT IS THE ONE WHO USES HIS SUPERIOR KNOWLEDGE TO AVOID THE USE OF HIS SUPERIOR SKILL!



SNIFFING JETA1 IS STRICTLY PROHIBITED BEFORE YOUR FLIGHT!

ariadgr
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 01 Ιουν 2005, 22:59
x 2

Δημοσίευσηαπό ariadgr » 11 Δεκ 2006, 19:25

EGNATIA STUDENT έγραψε:Hristo polu euxaristws alla dustuxws to pc einai agorasmeno eksw kai den exei ellhnikous xarakthres.
...
Mou steile o GP707 pithanes luseis alla den doulepse omws ton euxaristwpolu opws euxaristw ki esena an thelhseis na kaneis ligo upomonh!


Οποιοδήποτε PC αγορασμένο από οπουδήποτε στον κόσμο, εαν έχει Windows μπορεί να γράψει ελληνικούς χαρακτήρες, αφού προσθέσεις το ελληνικό πληκτρολόγιο (Control panel > Regional & Language options > Languages > Details).
0 x


Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 261
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 12 Δεκ 2006, 05:15

xristos έγραψε:Ενδεχομένως θα μπορούσε να υπάρχει μια ανώτερη/ανώτατη σχολή της ΥΠΑ που θα δέχεται υποψηφίους κανονικά με μηχανογραφικό μέσω των πανελληνίων εξετάσεων.


Αυτό είναι μάλλον άσκοπο και μεγάλο κόστος για την ΥΠΑ, η οποία ζητάει σποραδικά μικρούς σχετικά αριθμούς προσωπικού σε διάφορες ειδικότητες. Σίγουρα βέβαια θα ήταν καλύτερα αν έπαιρνε 5 νέους ΕΕΚ το χρόνο παρά 100 κάθε 20 χρόνια, αλλά αυτά ρυθμίζονται από το Υπουργείο Οικονομικών, το οποίο δεν είχε ποτέ μεγάλη επαφή με την πραγματικότητα.

Αντίθετα η ΥΠΑ θα μπορούσε να οργανώσει (αυτόνομα ή σε συνεργασία με ΑΕΙ) 12-μηνα μεταπτυχιακά προγράμματα στα αντικείμενα που την ενδιαφέρουν, αρκεί αυτά να έχουν ουσιαστικό περιεχόμενο. Τονίζω το "ουσιαστικό περιεχόμενο", διότι πολλά μεταπτυχιακά προγράμματα στην Ελλάδα είναι light, προσπαθώντας να μη θίξουν περιχαρακωμένα επαγγελματικά δικαιώματα διαφόρων ειδικοτήτων.
0 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 261
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 12 Δεκ 2006, 06:33

xristos έγραψε:Δεν μπορείς να λες π.χ. ένα Πολ.Μηχανικό που έγραψε 18,5 για να μπει στο ΑΕΙ, και σπούδασε 5 χρόνια, ότι είναι το ίδιο μ' έναν απόφοιτο ΤΕΙ Δομικών Έργων που μπήκε με 12 στο τμήμα του, και σπούδασε 3,5 χρόνια.


Συγγνώμη για το off-topic, αλλά ακριβώς αυτή την εξίσωση προσπαθεί να επιβάλει το Υπουργείο Παιδείας εδώ και χρόνια, και ήδη έχει σχέδιο ΠΔ για τις ειδικότητες που αναφέρεις.
0 x



Επιστροφή σε “Επαγγέλματα Αεροδρομίου”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης