Μη ιπτάμενα επαγγέλματα

Edgar A. Poe

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
19/07/2006
Μηνύματα
39
Likes
0
Γεια σας.

Εγώ ΔΕΝ θέλω να γίνω πιλότος! Είναι ένα επάγγελμα με πολλά μειονεκτήματα και προϋποθέτει ότι ή εγώ ή οι γονείς μου έχουν ήδη αρκετά χρήματα και γνωριμίες στον χώρο ώστε να βρω δουλεία ή να τρώω από τα έτοιμα μέχρι να βρω.

Εγώ θέλω να γίνω κάτι σε γραφείο.

Εντύπωση μου προκαλεί ότι όλοι θέλουν να γίνουν κυβερνήτες και όλες θέλουν να γίνουν αεροσυνοδοί. Δεν λέω, «καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή» αλλά βρε παιδιά… το υπόλοιπο 90% των ανθρώπων που ασχολούνται με την αεροπορία βρήκαν την δουλειά τους κατά λάθος?

Κανένας δεν ενδιαφέρεται να γίνει ramp agent, dispatcher ή έστω μηχανικός? Στην επιμελητεία, στην εκμετάλλευση ή στο σχεδιασμό δεν θέλει κανένας να πάει? Όσοι είναι εκεί πήγαν γιατί δεν είχαν τι άλλο να κάνουν?

Υπάρχει λοιπόν κανείς εδώ που να ασκεί ένα «μη ιπτάμενο αεροπορικό επάγγελμα»? Πως την βρήκε τη δουλειά? Που εκπαιδεύτηκε? Πως είναι αυτό το επάγγελμα (πλεονεκτήματα – μειονεκτήματα)?

Πιστεύω ότι έχετε πολλά να πείτε και μπορεί αυτά που θα γράψετε εδώ να βοηθήσουν κάποιους να κάνουν μια σωστή επιλογή…

Ευχαριστώ.
 
Παρών! Ανήκω στη συμπαθή και τρεχαλιάρα συνωμοταξία των ramp-agents (γνωστοί και ώς "τα πορτοκαλί ανθρωπάκια με τον ενσωματωμένο ασύρματο" :D ). Δουλεύω στο LGAV, η εκπαίδευση κρατάει περίπου ένα μήνα, μεχρι να βγείς μόνος σου και να αναλάβεις turnaround (κ αυτό είναι λίγο ζόρι, το καταλαβαίνεις μόνο όταν βγείς πρώτες μέρες "έξω" μόνος σου), και είναι δουλειά που μπορεί τη μιά βάρδια να είναι όλα μέλι-γάλα και την άλλη να τρέχεις σάν το Βέγγο (κ να μή φτάνεις κιόλας). Το γενικό σου καθήκον είναι ο σωστός συντονισμός του turnaround ενός αεροπλάνου, ωστε τα πάντα να γίνουν γρήγορα και - το κυριότερο- με ασφάλεια. Έχεις αρκετές ευθύνες. ΠΧ, ο ramp agent υπογράφει το loadsheet που εν ολίγοις λέει στο Κ1 οτι "το αεροπλάνο σου είναι φορτωμένο έτσι κ έτσι, τριμάρισέ το ανάλογα" οπότε όπως καταλαβαίνετε πρεπει να έχεις τα μάτια σου 14 ειδικά σε θέματα φόρτωσης, και ειδικά σε γεμάτες πτήσεις και με cargo και σε λίγο χρόνο, γιαιτ το λάθος είναι πιθανόν να γίνει. Ο ramp agent είναι ίσως το μόνο άτομο που έχει επαφή με όλον τον κόσμο που εμπλέκεται στην πτήση, δηλ. load control, staco, counter, gates, lost & found, μηχανικούς, καυσιμάδες, cockpit crew, cabin crew, catering, χειριστές, εργάτες φόρτωσης, cargo office, water/toilet service, ακόμα και με το OCC σε κάποιες περιπτώσεις.
Είναι δουλειά που μπορεί εύκολα να απαιτήσει υπερωριακή απασχόληση, καθώς οι παράγοντες που μπορέι να καθυστερήσουν μιά πτήση είναι πολλοί και οι περισσότεροι αστάθμητοι. Και εννοείται οτι δέν υπάρχουν Κυριακές και εορτές αλλα τα πάντα είναι κυλιόμενα... Επίσης είναι απο τις δουλειές που μπορεί κάθε μέρα να ανακαλύπτεις και καινούρια προβλήματα (φυσικά,προς λύσιν απο ΕΣΕΝΑ).
Εξακολουθώ όμως να τη θεωρώ μιά απο τις ιδανικότερες δουλειές για aviation enthusiasts, γιατι εκτός απο άπλετο spotting, εντρυφείς και σε όλο το σύστημα με το οποίο δουλευει μια αεοπορική εταιρέια, και βλέπεις και όλο το παρασκήνιο, αυτό που ο επιβάτης δέν βλέπει/γνωρίζει, παρασκήνιο που είναι μεγάλο και αξιομνημόνευτο.

Ό,τι άλλο θέλετε, εδώ είμαι. :cool:
 
Ευχαριστω seven4seven. Ακριβως το ειδος απαντησης που εψαχνα.

Αλλος κανεις?
 
genika file mou DEN leei na asto pw etsi apla k opios thelei as ipostiriksei to antitheto sevasti i gnomi tou.
pou les file moy sto lew ek peiras mias k eimai ekei katw sto lgav kana 3xrono k exw perasei apo diafora posta.
opos eipe k o filos 747 argies mesa treximo poli dulia poli fwnes agxos stres k to vasikotero LIGA LEFTA!
den aksizei to olo skiniko gia na asxolitheis k tin paleyeis MONO ean exeis pragmatiki trela me ta aeroplana k to aerodromio genika k gi ayto eimaste kapioi apo mas akoma ekei dioti oloi oi alloi i opoioi DEN eixan trela me aeroplana aerodromia akoma trexoun san treloi makria na ksefigoun apo to mamisi pou legete aerodromio! ;)
gia opia ali pliroforia thes steile mou PM na milisume.
 
seven4seven":3gsnkyho said:
ΠΧ, ο ramp agent υπογράφει το loadsheet ...

Σε όλα σωστός ο φίλος 747 αλλά το loadsheet δεν έχει καμία δουλειά να το υπογράφει ο πισταδόρος. Εκδίδεται και υπογράφεται από τον loadcontroler και στην συνέχεια εγκρίνεται και υπογράφεται από τον κυβερνήτη. Η μόνη αρμοδιότητα του ramp agent σε αυτό το θέμα είναι να το παραδόσει στο cockpit και ίσως και να κάνει κάποιο LMC (last minute change) εφόσον βέβαια το επιτρέπει η εκάστοτε αεροπορική εταιρία και εφόσον είναι μέσα στα όρια που πάλι ορίζει η εταιρία.
 
Το loadsheet υπογράφεται απο τον load controller εκεί που λέει "prepared by ...", απο τον Κ1 εκεί που λέει "approved by...." και απο τον ramp agent εκεί που λέει "this aircraft has been loaded in accordance with the loading instructions, including possible deviations κλπ κλπ κλπ", και εκεί είναι η ευθύνη που προανέφερα. ;)
 
Είμαι μηχανικός α/φων (ας πρόσεχα :rolleyes: ) πάνω από 7 χρόνια. Ένα επάγγελμα κουραστικό, δύσκολο, επικίνδυνο και απίστευτα ανθυγιεινό.

Δυστυχώς στην Ελλάδα η αγορά εργασίας είναι σχεδόν ανύπαρκτη και είναι και πολύ δύσκολο να φτάσεις σε κάποιο license (B1, B2) ξεκινώντας τώρα από την αρχή. Και επίσης δεν υπάρχει στην Ελλάδα σχολή που να πληροί και να δίνει τίτλο σπουδών κατά JAR/EASA.

Συμπερασματικά, έπρεπε να είχα κάνει εκείνη την εγχείρισουλα και να γινόμουν… κομμώτρια. :oops:
Το πρόβλημα όμως είναι ότι μου αρέσουν τα αεροπλάνα. :(
 
Καλησπέρα! Χαιρετώ τα μέλη του forum σαν καινούργιος στην παρέα :)
Ένα επάγγελμα σε γραφείο είναι και αυτό του αεροναυπηγού... υποθέτω, εκτός και αν κάνεις κανένα test flight :)
Έχω τελειώσει αεροναυπηγός ( aerospace engineering για την ακρίβεια ) στην Αγγλία στο πανεπιστήμιο του Bath (University of Bath). Δυστυχώς δεν έχω καταφέρει ακόμη να βρω δουλειά στην Ελλάδα επάνω στην σπουδή μου, ελπίζω να το καταφέρω μέσα στους επόμενους μήνες. Ξέρω ότι είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα στην Ελλάδα, στον τομέα αυτό..
 
eimai edo kai 2 hronia call center agent- Prota douleua agent gia tin ST, tora douleuo san agent gia tin DI. Tin douleia tin pira tote epidi entiposiasa me tis gnosis mou peri tou thematos. Prin merikous mines efiga gia na bro tin epangelmatiki mou tihi kapou allou: megalo lathos. Pira to afentiko tilefono kai mporesa na gyriso piso.

I douleia sto Call-Center einai dyskoli kai i pliromi einai ligo poly tis plakas. Kathe mera eho peripou 80-100 tilefonimata: i sara kai i mara perni tilefono kai se olous prepei na to peksis eugenikos. Ama se brisoun i den einai euharistimeni tote prepei na pis ston eauto sou oti den ennoune esena alla tin eteria., allois den antehois tin douelia epi megalo meglao hroniki diastima.

Afto pou se anebazi pou kai pou einai otan i pelates i to afentiko lene oti ekanes/kaneis kali douleia: Prin mia ebdomada elaba paketo 3 mlouzes apo tin adidas doro apo pelati kai episis mia afkisi misthou 100 EUR.

Ena allo pou kai mou tin spaei einai oti douleuo me ashetous

Proto paradigma: http://www.cardatabase.net/modifiedairl ... d=00005401

Aftin tin fotografia estila prin ena mina se olous tous sinadelfous kai tous egrapsa - gia plaka- oti i ST agorase metahirismena Fokker 100 New Generation ta apia enikiase stin X3. Ypirksan sinadelfoi to piran sta sobara.

deutero paradigma: Yparhi i fimi stin eteria oti i ST petaei CGN-TBS Nonstop me Fokker 100

Kai alla tosa perierga.

tztztzt.

Psahno gia alli douleia,proti protimisi stin aeroporia, alla stous simerinous kairous eisai euharistimenos ama eiheis douleia.
 
Phantom Phixer":2qck1ckh said:
Είμαι μηχανικός α/φων (ας πρόσεχα :rolleyes: ) πάνω από 7 χρόνια. Ένα επάγγελμα κουραστικό, δύσκολο, επικίνδυνο και απίστευτα ανθυγιεινό.

Δυστυχώς στην Ελλάδα η αγορά εργασίας είναι σχεδόν ανύπαρκτη και είναι και πολύ δύσκολο να φτάσεις σε κάποιο license (B1, B2) ξεκινώντας τώρα από την αρχή. Και επίσης δεν υπάρχει στην Ελλάδα σχολή που να πληροί και να δίνει τίτλο σπουδών κατά JAR/EASA.

Συμπερασματικά, έπρεπε να είχα κάνει εκείνη την εγχείρισουλα και να γινόμουν? κομμώτρια. :oops:
Το πρόβλημα όμως είναι ότι μου αρέσουν τα αεροπλάνα. :(

Εσύ σε ποιά σχολή πήγες για να γίνεις μηχανικός αεροσκαφών;(αν επιτρέπεται).Ενδιαφέρομαι, και δυστηχώς στην Ελλάδα σε ανώτατο επίπεδο σπουδών υπάρχει μόνο η ΣΜΑ που έχει πολύ υψηλή βάση και τα λεφτά είναι λίγα :cry:Και από την άλλη είναι η ΣΤΥΑ που σ'έχουν του πεταμού,σε ξεσκίζουν από το πρωί ως το βράδυ και σε βρίζουν και από πάνω.Ή θα πρέπει να πάω εξωτερικό ή στο ΤΕΙ Τεχνολογίας Αεροσκαφών.ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ :?: :evil: :evil: Έχουμε γεμίσει από σαβούρες,συγγνώμη κιόλας,σχολές η μία χειρότερη από την άλλη :mad: Και μετά ρωτάνε γιατί έχουμε ανεργία!
Ίδιες σχολές σε εκατό διαφορετικές πόλεις και χιλιάδες σχολές παρόμοιες μεταξύ τους.Και ερωτώ,σε ποιά άλλη χώρα συμβαίνει αυτό;;; :mad: :mad:. Συγγνώμη για το offtopic αλλά είμαι πολύ εκνευρισμένος με αυτή την κατάσταση :evil:
 
Top