Ι5 και επάγγελμα πιλότου

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με το Ιπτάμενο Προσωπικό - Χειριστές - Σχολές
Άβαταρ μέλους
Comrade Antonov
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 13 Σεπ 2018, 00:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT

Ι5 και επάγγελμα πιλότου

Δημοσίευσηαπό Comrade Antonov » 14 Ιουν 2019, 01:52

Καλησπέρα.Ενδιαφέρομαι να μάθω πως αντιμετωπίζει η αγορά εργασίας (Ελληνική αλλά και ξένη),το ενδεχόμενο ένας χειριστής να έχει απαλλαγεί από τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις, με Ι5 (παθολογικό ή ψυχολογικό).Φυσικά μιλάω για την περίπτωση που ο εν λόγω χειριστής παρέκαμψε το σύστημα και ΟΧΙ για την περίπτωση που όντως υπάρχει σωματικό ή ψυχολογικό πρόβλημα.Τι είδους και πόσες δυσκολίες θα αντιμετωπίσει εντός και εκτός συνόρων;

Υ.Γ.1. Το σενάριο είναι εντελώς ΥΠΟΘΕΤΙΚΟ.
Υ.Γ.2. Αναμένω απαντήσεις επί του θέματος και όχι το ξέσπασμα της συντηριτικής μερίδας του φόρουμ, η οποία θεωρεί τη στρατιωτική θητεία ηθική υποχρέωση κάθε Έλληνα πολίτη.

Ευχαριστώ προκαταβολικά.
0 x


Άβαταρ μέλους
kachius
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010, 12:44
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 10

Re: Ι5 και επάγγελμα πιλότου

Δημοσίευσηαπό kachius » 14 Ιουν 2019, 10:33

Θα ξεκινήσω διευκρινίζοντας ότι δε ξέρω την απάντηση και το παρακάτω είναι απλά η "αίσθηση" η δική μου.

Για την ελληνική αγορά, όπου και θα ζητηθεί (λογικά) πιστοποίηση εκπλήρωσης στρατιωτικών υποχρεώσεων, το γεγονός του Ι5 θα εκτιμηθεί με την ανάλογη "δυσκολία". Υποθέτω ότι δε θα ασχοληθούν ιδιαίτερα με την αναζήτηση του αν υπάρχει κάποιο θέμα ή έγινε καθαρά για παράκαμψη της στράτευσης (όπου το δεύτερο ίσως έχει μεγαλύτερο αρνητικό χαρακτήρα).
Αν αφορά κάποιο πραγματικό θέμα, πιστεύω ότι η κατοχή class 1 medical θα είναι υπέρ αρκετή για να δείξει ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα (γιατί μέσο αυτού πιστοποιείται ότι σωματικά και ψυχολογικά είναι εντάξει).

Για την αγορά του εξωτερικού, πιστεύω δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα καθώς η στράτευση γενικά δεν είναι υποχρεωτική (αλλά και σε όσες χώρες είναι, δε φαντάζομαι ότι αυτό θα αφορά και ξένους υποψηφίους). Δε νομίζω ότι ζητήται ανάλογο πιστοποιητικό.
1 x
κάχιους

Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1110
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 131

Re: Ι5 και επάγγελμα πιλότου

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 14 Ιουν 2019, 11:43

Από την προσωπική μου εμπειρία και αν θυμάμαι καλά, γιατί έχουν περάσει και 16 χρόνια, δεν αναφέρεται στα πιστοποιητικά το Ι με το οποίο κάποιος εκπλήρωσε ή απαλλάχθηκε των στρατιωτικών υποχρεώσεων.
Προσωπικά μπήκα σαν Ι1, πήγα ΕΛΔΥΚ, πήρα αναβολή, και τη δεύτερη φορά που παρουσιάστηκα με έστειλαν απευθείας ψυχολόγο ο οποίος με ρώτησε αν θέλω Ι3 άοπλο ή ένοπλο, απάντησα άοπλο για να μην κάνω υπηρεσίες (που τελικά δεν έπαιξε κανένα ρόλο γιατί έκανα τα πάντα πλην σκοπιάς) και μου το έδωσε. Απ' ότι θυμάμαι, δεν αναγραφόταν στο Πιστ. Στρ. Κατάστασης που πήρα εκ των υστέρων ότι απολύθηκα με Ι3Ψ.

Βρήκα και ένα thread στο reddit όπου αναφέρουν πάνω κάτω τα ίδια, ότι στο Πιστοποιητικό αναγράφεται ότι απαλλάσσεται νομίμως των στρατιωτικών του υποχρεώσεων.

https://www.reddit.com/r/greece/comment ... %84%CE%BF/
1 x
Aircraft flown : AR1/AT4/AT7/D28/M11/M83/M90/SH3/S20/100/142
CRJ/CR9/CRK/DH4/DH8/ER4/ERD/E75/E90
AB3/AB6/313/318/319/320/321/333/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W/788

MyFlightMemory Statistics

Άβαταρ μέλους
kachius
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010, 12:44
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 10

Re: Ι5 και επάγγελμα πιλότου

Δημοσίευσηαπό kachius » 15 Ιουν 2019, 11:00

AirNewZealand έχεις δίκιο, τουλάχιστον για την περίπτωση εκπλήρωσης, το πιστοποιητικό το δικό μου δεν αναφέρει πουθενά Ικανότητα. Ενδεχομένως (βάση ίδιας λογικής) και η απαλλαγή δε θα αναφέρει γιατί και πώς, παρά μόνο ότι το άτομο έχει απαλλαχθεί των υποχρεώσεων.
1 x
κάχιους


Άβαταρ μέλους
Thakis
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 27 Ιαν 2015, 23:33
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG
x 6

Re: Ι5 και επάγγελμα πιλότου

Δημοσίευσηαπό Thakis » 16 Ιουν 2019, 03:55

Comrade Antonov έγραψε:Καλησπέρα.Ενδιαφέρομαι να μάθω πως αντιμετωπίζει η αγορά εργασίας (Ελληνική αλλά και ξένη),το ενδεχόμενο ένας χειριστής να έχει απαλλαγεί από τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις, με Ι5 (παθολογικό ή ψυχολογικό).Φυσικά μιλάω για την περίπτωση που ο εν λόγω χειριστής παρέκαμψε το σύστημα και ΟΧΙ για την περίπτωση που όντως υπάρχει σωματικό ή ψυχολογικό πρόβλημα.Τι είδους και πόσες δυσκολίες θα αντιμετωπίσει εντός και εκτός συνόρων;

Υ.Γ.1. Το σενάριο είναι εντελώς ΥΠΟΘΕΤΙΚΟ.
Υ.Γ.2. Αναμένω απαντήσεις επί του θέματος και όχι το ξέσπασμα της συντηριτικής μερίδας του φόρουμ, η οποία θεωρεί τη στρατιωτική θητεία ηθική υποχρέωση κάθε Έλληνα πολίτη.

Ευχαριστώ προκαταβολικά.


Δεν αναφέρεται ο λόγος για τον οποίο έχεις απαλλαχθεί απ'τις στρατιωτικές υποχρεώσεις στο πιστοποιητικό, ούτε για παράδειγμα το "για λόγους υγείας". Όπως αναφέρθηκε παραπάνω και από άλλο μέλος, αν έχεις το Medical Class 1 δεν νομίζω πως θα αντιμετωπίσεις δυσκολίες ούτε καν στην Ελλάδα. Ακόμα και οι ίδιες οι αεροπορικές εταιρείες, αναφέρουν στις απαιτήσεις τους: "Οι άρρενες υποψήφιοι θα πρέπει να έχουν εκπληρώσει τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις ή να έχουν νόμιμα απαλλαγεί."

Καλή τύχη!
1 x



Επιστροφή σε “Ιπτάμενο Προσωπικό - Χειριστές - Σχολές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης