FI μετά το PPL

Comrade Antonov

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
13/09/2018
Μηνύματα
9
Likes
3
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Καλησπέρα σας.Ενδιαφέρομαι να μάθω αν κάποιος ο οποίος έχει στην κατοχή του PPL + το κατάλληλο Hour Building ,μπορεί να συμμετάσχει στο FI course και να γίνει εκπαιδευτής με στόχο το χτήσιμο πτητικής εμπειρίας και την απόπληρωμή των διδάκτρων του ATPL που θα ακολουθήσει;Παρά την εκτενή αναζήτηση που έκανα ,ρωτώντας σχολές,αερολέσχες,ακόμη και την ίδια την ΥΠΑ,οι απόψεις φαίνεται να διίστανται με αποτέλεσμα να μπερδευτώ ακόμη περισσότερο.Υπάρχει κάποιος που έχει ακολουθήσει αυτήν την πορεία και κατά πόσο την συστήνει σαν ενδιάμεσο σκαλοπάτι στο modular ATPL training ενός υποψηφίου χειριστή;Ευχαριστώ πολύ.
 
To FI ακολουθεί το ATPL και όχι το ανάποδο. Για να κάνεις το FI course πρέπει να είσαι ηδη κάτοχος CPL.
 
Στο part FCL αναφέρει:

for the FI(A):
(1) hold at least a CPL(A); or

(2) hold at least a PPL(A) and have:
(i) met the requirements for CPL theoretical knowledge, except for an FI(A) providing
training for the LAPL(A) only; and
(ii) completed at least 200 hours of flight time on aeroplanes or TMGs, of which 150
hours as PIC;
(3) have completed at least 30 hours on single-engine piston powered aeroplanes of which at
least 5 hours shall have been completed during the 6 months preceding the pre-entry flight
test set out in FCL.930.FI(a);
(4) have completed a VFR cross-country flight as PIC, including a flight of at least 540 km (300
NM) in the course of which full stop landings at 2 different aerodromes shall be made;
 
z_pilot":4u1pzg4f said:
To FI ακολουθεί το ATPL και όχι το ανάποδο. Για να κάνεις το FI course πρέπει να είσαι ηδη κάτοχος CPL.

Λάθος! Αεροπορικά πάντοτε ένας χειριστής hour build up για το ATPL έκανε δουλεύοντας σαν εκπαιδευτής, παίρνοντας το FI/ CFI ..... αυτός ειναι ο πιο εύκολος δρόμος, και μετά παίρνοντας το ATPL βρίσκεις δουλειά.
 
Για να εργαστείς ως CFI πρέπει να είσαι κάτοχος CPL. Με ppl μπορείς να εργαστείς μόνο ως restricted flight instructor ( FI(R) ) αλλά η νομοθεσία απαιτεί 150 ώρες PIC εν αντιθέσει με τον κάτοχο CPL που απαιτεί μόνο 100. Δε γλιτώνεις τίποτα δηλαδη. Πρεπει να έχεις ήδη κάνει το hour building και μάλιστα 50 ώρες παραπάνω. Δεν είναι πιο οικονομικό από το να πάρεις το CPL και κανένας δεν το προτιμάει.
 
Top