Από δικές μου έρευνες έχω καταλήξει στα παρακάτω (έτσι απλά για να πάρεις μια χοντρική ιδέα, ούτε σωστά είναι, ούτε απόλυτα, και αλλάζουν συχνά ανάλογα την αγόρα και εγώ τα έχω καταλάβει/φανταστεί από μισόλογα δεξιά/αριστερά):
α) εκπαιδευτής : από 500-1000/μήνα, αλλά μπορεί και 1500-2000 ή και λίγο περισσότερα.
Εξαρτάται από την περίοδο δλδ πως είναι η αγορά (κάπου στο 2018/19 προ πανδημίας ήταν στα πολύ πάνω του) και το πόσο πολύ μπορεί να πετάς
β) συγκυβερνήτης σε επιβατικά ελικοφόρα: εντελώς χοντρικά θα πω 1500-2500, ανάλογα περίοδο και εταιρεία.
γ) συγκυβερνήτης σε jet : 2000-3500 ?? Πολύ θολό, δεν κατάφερα να έχω κάτι πιο "σίγουρο" (όχι ότι τα παραπάνω είναι σίγουρα, αλλά λέμε τώρα)
γ) κυβερνήτης σε ελικοφόρα: 3500-5000??
δ) κυβερνήτης σε jet: 4000-7000??
Χοντρικά κάτι τέτοιο έχω εγώ στο μυαλό μου, και το θεωρώ ως το "καλό σενάριο".
Στο μυαλό μου κρατάω πως άμα καταφέρω να παίρνω σπίτι γύρω στα 2000-2500 θα είμαι ευχαριστημένος, παρακάτω θα στριμωχτώ, παραπάνω θα χαρώ
Επίσης, δεν έχω καταλάβει αν αυτά αφορούν καθαρά, μεικτά, αν υπάρχουν επιπλέον "επιδόματα" (αν δλδ αφορούν "βασικό μισθό" και παίρνεις και ένα επίδομα ανά ώρα πτήσης ή αν αφορούν το συνολικό μέσο όρο βασικού και επιδόματος ώρας πτήσης κτλ)
ή αν υπάρχει κάποια σταθερή ετήσια αύξηση (ως αναγνώριση εμπειρίας) ή μόνο πχ αν από Junior FO, γίνεις FO ή senior FO (δε ξέρω και πως ακριβώς διαβαθμίζονται κτλ).
Γενικά μπορείς να το έχεις στο μυαλό σου "σαν μια ιδέα", αλλά σε καμμία περίπτωση μη βασιστείς ότι είναι κάτι έγκυρο και χειροπιαστό.
Σίγουρα όλα αλλάζουν από εταιρεία σε εταιρεία και από εποχή σε εποχή και ανάλογα την εμπειρία του καθενός και (αν κρίνω από το δικό μου επάγγελμα -φαντάζομαι ισχύει παντου) πόσο σε χρειάζονται (την εμπειρία σου δλδ) τη δεδομένη χρονική στιγμή που τους χτυπάς την πόρτα.