Sky express flight crew

zygo85

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
18/12/2007
Μηνύματα
17
Likes
0
Καλησπερα

Γνωρίζει κανεις τι simulator χρησιμοποιεί η sky express για το assessment του flight crew?

Ευχαριστω
 
Last edited by a moderator:
Καλησπέρα στην ομάδα

Θα ήθελα να σας ρωτήσω ποσα ξεκαθαρίζει περίπου ένας πιλότος και ενας συγκυβερνήτης στην Ελλάδα επειδή δεν
βρήκα κάπου μια ξεκάθαρη απάντηση ή αν υπάρχει κάποιο channel για να με παραπέμψετε.

Ευχαριστώ προκαταβολικά
 
Από δικές μου έρευνες έχω καταλήξει στα παρακάτω (έτσι απλά για να πάρεις μια χοντρική ιδέα, ούτε σωστά είναι, ούτε απόλυτα, και αλλάζουν συχνά ανάλογα την αγόρα και εγώ τα έχω καταλάβει/φανταστεί από μισόλογα δεξιά/αριστερά):

α) εκπαιδευτής : από 500-1000/μήνα, αλλά μπορεί και 1500-2000 ή και λίγο περισσότερα.
Εξαρτάται από την περίοδο δλδ πως είναι η αγορά (κάπου στο 2018/19 προ πανδημίας ήταν στα πολύ πάνω του) και το πόσο πολύ μπορεί να πετάς

β) συγκυβερνήτης σε επιβατικά ελικοφόρα: εντελώς χοντρικά θα πω 1500-2500, ανάλογα περίοδο και εταιρεία.

γ) συγκυβερνήτης σε jet : 2000-3500 ?? Πολύ θολό, δεν κατάφερα να έχω κάτι πιο "σίγουρο" (όχι ότι τα παραπάνω είναι σίγουρα, αλλά λέμε τώρα)

γ) κυβερνήτης σε ελικοφόρα: 3500-5000??

δ) κυβερνήτης σε jet: 4000-7000??

Χοντρικά κάτι τέτοιο έχω εγώ στο μυαλό μου, και το θεωρώ ως το "καλό σενάριο".
Στο μυαλό μου κρατάω πως άμα καταφέρω να παίρνω σπίτι γύρω στα 2000-2500 θα είμαι ευχαριστημένος, παρακάτω θα στριμωχτώ, παραπάνω θα χαρώ :)

Επίσης, δεν έχω καταλάβει αν αυτά αφορούν καθαρά, μεικτά, αν υπάρχουν επιπλέον "επιδόματα" (αν δλδ αφορούν "βασικό μισθό" και παίρνεις και ένα επίδομα ανά ώρα πτήσης ή αν αφορούν το συνολικό μέσο όρο βασικού και επιδόματος ώρας πτήσης κτλ)
ή αν υπάρχει κάποια σταθερή ετήσια αύξηση (ως αναγνώριση εμπειρίας) ή μόνο πχ αν από Junior FO, γίνεις FO ή senior FO (δε ξέρω και πως ακριβώς διαβαθμίζονται κτλ).

Γενικά μπορείς να το έχεις στο μυαλό σου "σαν μια ιδέα", αλλά σε καμμία περίπτωση μη βασιστείς ότι είναι κάτι έγκυρο και χειροπιαστό.
Σίγουρα όλα αλλάζουν από εταιρεία σε εταιρεία και από εποχή σε εποχή και ανάλογα την εμπειρία του καθενός και (αν κρίνω από το δικό μου επάγγελμα -φαντάζομαι ισχύει παντου) πόσο σε χρειάζονται (την εμπειρία σου δλδ) τη δεδομένη χρονική στιγμή που τους χτυπάς την πόρτα.
 
Από δικές μου έρευνες έχω καταλήξει στα παρακάτω (έτσι απλά για να πάρεις μια χοντρική ιδέα, ούτε σωστά είναι, ούτε απόλυτα, και αλλάζουν συχνά ανάλογα την αγόρα και εγώ τα έχω καταλάβει/φανταστεί από μισόλογα δεξιά/αριστερά):

α) εκπαιδευτής : από 500-1000/μήνα, αλλά μπορεί και 1500-2000 ή και λίγο περισσότερα.
Εξαρτάται από την περίοδο δλδ πως είναι η αγορά (κάπου στο 2018/19 προ πανδημίας ήταν στα πολύ πάνω του) και το πόσο πολύ μπορεί να πετάς

β) συγκυβερνήτης σε επιβατικά ελικοφόρα: εντελώς χοντρικά θα πω 1500-2500, ανάλογα περίοδο και εταιρεία.

γ) συγκυβερνήτης σε jet : 2000-3500 ?? Πολύ θολό, δεν κατάφερα να έχω κάτι πιο "σίγουρο" (όχι ότι τα παραπάνω είναι σίγουρα, αλλά λέμε τώρα)

γ) κυβερνήτης σε ελικοφόρα: 3500-5000??

δ) κυβερνήτης σε jet: 4000-7000??

Χοντρικά κάτι τέτοιο έχω εγώ στο μυαλό μου, και το θεωρώ ως το "καλό σενάριο".
Στο μυαλό μου κρατάω πως άμα καταφέρω να παίρνω σπίτι γύρω στα 2000-2500 θα είμαι ευχαριστημένος, παρακάτω θα στριμωχτώ, παραπάνω θα χαρώ :)

Επίσης, δεν έχω καταλάβει αν αυτά αφορούν καθαρά, μεικτά, αν υπάρχουν επιπλέον "επιδόματα" (αν δλδ αφορούν "βασικό μισθό" και παίρνεις και ένα επίδομα ανά ώρα πτήσης ή αν αφορούν το συνολικό μέσο όρο βασικού και επιδόματος ώρας πτήσης κτλ)
ή αν υπάρχει κάποια σταθερή ετήσια αύξηση (ως αναγνώριση εμπειρίας) ή μόνο πχ αν από Junior FO, γίνεις FO ή senior FO (δε ξέρω και πως ακριβώς διαβαθμίζονται κτλ).

Γενικά μπορείς να το έχεις στο μυαλό σου "σαν μια ιδέα", αλλά σε καμμία περίπτωση μη βασιστείς ότι είναι κάτι έγκυρο και χειροπιαστό.
Σίγουρα όλα αλλάζουν από εταιρεία σε εταιρεία και από εποχή σε εποχή και ανάλογα την εμπειρία του καθενός και (αν κρίνω από το δικό μου επάγγελμα -φαντάζομαι ισχύει παντου) πόσο σε χρειάζονται (την εμπειρία σου δλδ) τη δεδομένη χρονική στιγμή που τους χτυπάς την πόρτα.
Λίγα όμως δεν είναι ρε παιδιά τα 2000 για συγκυβερνήτη από την στιγμή που έχει σκάσει περίπου 100χιλ για να ασκήσει το επάγγελμα;
 
Μετά απο πρόσφατη πτήση μαζί τους, μου έκανε εντύπωση που μας καλωσόρισαν στην πτήση της "Cretan (και άλλοτε Κρητικών αερογραμμών) "προς την Μακεδονία", "ο καιρός στην Μακεδονία", "προσγείωση στην Μακεδονία".
Μπορεί ο καθένας να λέει οτι θέλει όταν απευθύνεται στους επιβάτες;
 
Υποθέτω ότι η πτήση σου ήταν για Θεσσαλονίκη. Η Θεσσαλονίκη βρίσκεται στη Μακεδονία, γεωγραφικό διαμέρισμα της χώρας που λέγεται Ελλάδα. Το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης έχει ονομαστεί Μακεδονία, προφανώς για να τιμηθεί η ιστορία του τόπου. Κατά την άποψή σου τι θα έπρεπε να λένε; Πετάμε προς Βόρεια Ελλάδα; Ή μήπως δε σου αρέσει η Ελλάδα; Αν όχι, πιστεύω ότι έχεις κάθε δικαίωμα να μετακομίσεις ή να μεταναστεύσεις σε άλλη χώρα. Χωρίς παρεξήγηση ή επιθετικότητα, απλά προσπαθώ να καταλάβω το σκεπτικό σου.
 
Όντως "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ" για Θεσσαλονίκη, όπως "ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ" για Μυτιλήνη κλπ.
 
Μετά απο πρόσφατη πτήση μαζί τους, μου έκανε εντύπωση που μας καλωσόρισαν στην πτήση της "Cretan (και άλλοτε Κρητικών αερογραμμών) "προς την Μακεδονία", "ο καιρός στην Μακεδονία", "προσγείωση στην Μακεδονία".
Μπορεί ο καθένας να λέει οτι θέλει όταν απευθύνεται στους επιβάτες;
Προφανως ο προορισμος ηταν η Θεσσαλονικη,μπορεις να μου εξηγησεις τι περιεργο βλεπεις στην αναφορα του ορου Μακεδονια στις αναγγελιες της εταιριας κατα την διαρκεια της πτησης?Τι αλλο περιμενες να ακουσεις δηλαδη!!!!
 
Αυτό είναι όντως λίγο περίεργο, αλλά υποθέτω ότι επειδή στην Κρήτη είναι συγκεκριμένες οι οικογένειες που ασχολούνται με τον τουρισμό και την αεροπορία, πιθανώς οι κρητικές αερογραμμές να είναι "πρόγονος" της Sky Express ή να υπάρχει κάποια σχέση. Δε γνωρίζω, απλά υπόθεση κάνω. Ή ίσως να μην πρόλαβαν να επικαιροποιήσουν τα εγχειρίδια και να χρειάστηκε να δανειστούν. Και τελικά, επειδή και οι αεροσυνοδοί είναι άνθρωποι και κάνουν λάθη, ας το δούμε με χιούμορ. Θα μπορούσες διακριτικά να την πλησιάσεις πριν την αποβίβαση και να θέσεις το θέμα. Ίσως να δούλευε παλαιότερα στην Cretan και να της έμεινε από συνήθεια.
 
Top