Νέος πιλότος στα 34

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με το Ιπτάμενο Προσωπικό - Χειριστές - Σχολές
TheAviator
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 28 Μάιος 2011, 12:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 5

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό TheAviator » 21 Μαρ 2020, 14:20

Είμαι ο πρώτος που έλεγε, μην το βάζεις ποτέ κάτω και κάνε αυτό που αγαπάς. Θα συνεχίσω να το λέω, ακόμη κι αν οι δυσκολίες έφτασαν προ των πυλών. Χθες απολύθηκα απο airline, η πρώτη απόλυση στην ζωή μου στα 41 μου χρόνια. Δύσκολοι καιροί για την αεροπορική βιομηχανία, εύχομαι να είναι παροδικό και να τα πούμε ξανά σύντομα όλοι εκεί ψηλά.
Τελευταία επεξεργασία από TheAviator σε 21 Μαρ 2020, 15:43, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
1 x


HAF717
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 24 Οκτ 2013, 03:40
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 6

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό HAF717 » 21 Μαρ 2020, 14:24

Αδελφέ κουράγιο.
Θα υπάρξουν καλύτερες μέρες.
Κάθε εμπόδιο για καλό.

Χαιρετισμούς.
1 x

ikaros892003
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2018, 21:55
x 5

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό ikaros892003 » 23 Μαρ 2020, 12:37

Καλησπέρα σας,

Ειμαι μαθητής ppl τωρα τελιωνα αλλα με ολα αυτα που εγιναν παμε πισω.Σε λίγο κλείνω τα 30 και έχω προφανώς προχωρήσει τη ζωή μου και προσωπικά και επαγγελματικά.Για πολλά χρόνια σκεφτόμουν αν αξίζει να μπείς στα έξοδα και αν θα βρω δουλεία μετα και αν εκείνο και αν το αλλο..τωρα που το πήρα απόφαση έγινε όλο αυτό :evil: εννοείται δε θα σταματήσω μόλις επιστρέψουμε στις πτήσεις συνεχίζω για atpl, αν κάποιος το θέλει και το αγαπάει καλό είναι να το τολμήσει! εχω συμμαθητη 45 χρονων! και άλλα παραδείγματα σε τέτοιες ηλικίες που τα έχουν καταφέρει.Εχω κάνει αρκέτη έρευνα και πάντα δύσκολα ήταν για κάποιον που έβγαινε απο τη σχολή με 200 ώρες, ναι υπήρχαν καλύτερες εποχές,υπήρχαν και χειρότερες...ελπίζω η αεροπορία και όλη η οικονομία και η κοινωνία να ανακάμψει όσο πιο σύντομα γίνεται...

p,s εννοείται modular εκπαιδευση δουλέυουμε και χρηματοδοτούμε την εκπαίδευση όσο γίνεται χωρίς δανεισμό

Mια φωτο για να ξεχαστουμε LGPA
Συνημμένα
LGPA.jpg
1 x

Άβαταρ μέλους
kachius
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010, 12:44
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 9

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό kachius » 23 Μαρ 2020, 16:19

Μία από τα ίδια και εγώ, μαθητής PPL, ήθελα ακόμα ~5 ώρες για να παώ για εξέταση (έχω καταθέσει και χαρτιά για τα θεωρητικά αλλά τελικά αναβλήθηκαν και αυτά) αλλά ηλικιακά πιο κοντά στα 45 που λες.
Υπομονή, ας περάσει το συντομότερο με τις λιγότερες δυνατές απώλιες και θα δούμε. Ο τολμών νικά :D :P
0 x
κάχιους


Topografos
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2015, 11:24
x 4

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό Topografos » 23 Μαρ 2020, 21:36

Χαίρομαι που μαζευόμαστε πολλοί σιγά σιγά που βρισκόμαστε σε παρόμοια φάση :P :P

Εγώ για να επωφεληθώ της όλης κατάστασης παρήγγειλα τα βιβλία του Trevor Thom και ξεκινάω εντατικό διάβασμα μόλις παραλάβω :twisted:
0 x

HAF717
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 24 Οκτ 2013, 03:40
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 6

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό HAF717 » 23 Μαρ 2020, 21:48

Να τα ψεκάσεις καλά!

Καλή αρχή. Εξαιρετική σειρά βιβλίων.
0 x

CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 432
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 127

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 24 Μαρ 2020, 09:34

Φίλε Topografos, Κάποιοι σου εξέφρασαν την εμπειρία τους και τις συμβουλές τους για να σε βοηθήσουν σε αυτή σου την απόφασή. Επίτρεψέ μου να σου εκφράσω και εγώ μια άλλη άποψη λίγο πιο απόλυτη και ίσως σκληρή. Η ηλικία πάντα παίζει βασικό ρόλο στις προσλήψεις όταν μάλιστα θα υπάρχουν πολλοί νεώτεροί σου με τα ίδια Χειριστικά προσόντα και εμπειρία. Δεν μιλάμε για άτομα που έχουν εμπειρία και είναι μεγαλύτερης ακόμη ηλικίας. Υπολόγισε ότι με εντατική και αποκλειστική ενασχόληση η διάρκεια της εκπαίδευσης για την απόκτηση των Πτυχίων σου θα ξεπεράσει τα 2 χρόνια. Αν όμως το κάνεις σταδιακά και συνδυαστικά ίσως και πάνω από 3 χρόνια. Μην κάνεις μπακαλίστικους οικονομικούς υπολογισμούς, υπολόγισε περίπου 100.000€. Θα σου πρότεινα μετά τα γεγονότα που ζούμε (και είμαστε ακόμη στην αρχή) να καθυστερήσεις για τουλάχιστον 1 χρόνο και μετά να αναθεωρήσεις τις απόψεις σου. Προβλέπω ότι θα μείνουν πολλοί Χειριστές άνεργοι με το κλείσιμο πολλών εταιρειών. Ζητώ ξανά συγνώμη για τις απόλυτες απόψεις μου, διέγραψέ τες αν θές ή βάλτες κάτω κάτω στο γραφείο σου. Καλή υγεία σε όλους.
0 x


Topografos
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2015, 11:24
x 4

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό Topografos » 24 Μαρ 2020, 10:40

Φίλε μου δεκτές όλες οι απόψεις αλλά τα 100.000 που λες για την εκπαίδευση, είναι εξωφρενικό ποσό, αν μπορείς να μου το αιτιολογήσεις θα με χαροποιούσε.

Σπίτι μου θα μένω και θα το κάνω τμηματικά και θα επιλέγω κάθε φορά σχολή ανάλογα το κόστος προσπαθώντας φυσικά
να μην κάνω εκπτώσεις και στην ποιότητα. Πάνω από 50.000 μαζί με τις βενζίνες δεν πιστεύω με τίποτα να πάνε τα έξοδα. Ξαναλέω χωρίς τον τύπο...

Τώρα για τα 3 χρόνια που λες ότι θα μου πάρει, πάλι μου φαίνονται πάρα πολλά δεδομένου ότι θα αφοσιωθώ σε αυτό και όσον
αφορά τις καθημερινές μετακινήσεις για τα πτητικά αλλά και στο στρώσιμο για το προσωπικό διάβασμα.

Στόχος μου είναι 45.000 ευρώ και 1.5 χρόνο να μου πάει όλο αυτό, με το απαισιόδοξο σενάριο να είναι τα 50.000 και τα 2 χρόνια.

Τώρα για τα υπόλοιπα δεν μπορώ να είμαι μάντης για το τι θα συμβεί στη βιομηχανία μετά τον κορωνοϊό, αλλά ξαναλέω ότι τα
αεροπλάνα θα υπάρχουν, ο κόσμος θα συνεχίσει να πετάει όπως πέταγε μόλις περάσει αυτή η κρίση οπότε και οι αεροπορικές θα συνεχίσουν να προσφέρουν τις Υπηρεσίες τους. Οι εθνικοί αερομεταφορείς κάποιοι θα σωθούν από το κράτος, κάποιες μικρότερες θα χρεωκοπήσουν και θα εξαγοραστούν από άλλους αλλά στο τέλος η αγορά θα παραμείνει η ίδια. Σίγουρα οι νέοι πιλότοι και κάποιοι παλιότεροι που απολύθηκαν θα χρειαστεί να περιμένουν ένα διάστημα για να ξαναπετάξουν δυστυχώς. Οι μόνοι ασφαλείς είναι όσοι δουλεύουν σε cargo εταιρείες...
0 x

ikaros892003
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2018, 21:55
x 5

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό ikaros892003 » 24 Μαρ 2020, 13:39

Με ολα αυτά που εχουν προστεθεί για να μπορεί κάποιος να είναι ετοιμος για συνέντευξη σε αερογραμμές (uprt,pnb ) και ποιος ξερει τι αλλο μεχρι να τελιώσουμε αν και αυτά μπορούν να γίνουν και στο τυπο οταν πιάσει κανεις δουλεία μια ρεαλιστική τιμή για modular είναι στα 50.000 μιλώντας για τα σημερινά δεδομένα στην ελλάδα..σε αυτά δεν περιλαμβάνεται τυπος, εκπαίδευση FI αν κάποιος πάρει αυτό το δρόμο ή ανανεώσεις που μπορεί να χρειαστούν..μπορεί άνετα κανείς να ξοδέψει 100.000 και 150.000 για στην αεροπορικη εκπαίδευση δεν υπάρχει ταβάνι στα χρήματα που μπορεί κανείς να χαλάσει.Τώρα αν ο φίλος πιο πάνω έχει να μας παραθέσει γιατί πρεπει να έχουμε 100.000 ευρώ καλό θα ήταν να μας το τεκμηριώσει γιατι δεν τα έχουμε... :lol:
0 x

ECO
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: 07 Ιουν 2007, 22:02
x 67

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό ECO » 24 Μαρ 2020, 13:46

Μετά την σωστή τοποθέτηση του φίλου CHRISTOS55 και αφού καλώς όλοι “μένουμε σπίτι” ,για να έχομε μια ορθότερη αντικειμενική συζήτηση επί του παρόντος νήματος με αφορμή τον αγαπητό και αξιέπαινο, ειλικρινή topofrafo 34, που επιθυμεί να υλοποιήσει το όνειρό του, πιστεύω ότι μόνο αν γνωρίζαμε, έστω και κατά προσέγγιση τα παρακάτω (4} στατιστικά στοιχεία, θα μπορούσαμε ρεαλιστικότερα να συζητήσουμε αναλυτικά και εν συνόλω, το σοβαρό αυτό ζήτημα, με την κατά το δυνατόν πληρέστερη διερεύνηση ο, τι αφορά σε # επιλογές σπουδών/σχολών, εκπαίδευση, ηλικίες και βέβαια τον πιθανό χρόνο αναμονής επαγγελματικής αποκατάστασης σε Ελλάδα και ή εξωτερικό, καθότι πλέον, οι εν δυνάμει άμεσες και όχι μόνο διαμορφούμενες συνθήκες και δεδομένα ένεκα της Κοροναϊκής κρίσης, θα επιφέρει τεράστιες οικονομικές ζημιές και ανεργία παγκοσμίως σε όλους τους τομείς :
1/ Ποιος είναι ο αριθμός των ανέργων low timers στην Ελλάδα προ κρίσης.
2/ Πόσες ήταν οι προσλήψεις Ελλήνων και αλλοδαπών υποψηφίων κατόπιν διαγωνιστικών εξετάσεων από Ελληνικές εταιρίες ( ιδιαίτερα από Α3 ) κατά την τελευταία 15/ετία, εξαιρουμένων αυτών του “προγράμματος υποτροφιών”
3/ Πόσοι εξ αυτών ήταν Modular or Integrated
4/ Δεδομένα υστέρησης και μειωμένης επίδοσης των αποτυχόντων υποψηφίων, συγκεκριμένων γνωστικών πεδίων ( θεωρητικών/sim ) κλπ
0 x


BAROREF
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 01 Ιουν 2009, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 1

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό BAROREF » 24 Μαρ 2020, 15:03

απλα θελω να πω οτι οταν ξεκινησουν ξανα οι εκπαιδευσεις στην Α3 θα παρει μια 2ετια μεχρι να ξαναπαρει εκτος υποτροφιας χειριστες.....
0 x
ΑΜΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ! ΑΛΛΙΩΣ ΠΑΡΕ ΤΟ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΛΙΑ!

Άβαταρ μέλους
astronautofemotion
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 470
Εγγραφή: 24 Μαρ 2015, 13:44
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 122

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό astronautofemotion » 24 Μαρ 2020, 15:18

Δεν ξέρω τι λένε οι περισσότεροι, σίγουρα θα κλείσουν εταιρίες, όπως ήδη κλείσανε κάποιες, βλέπετε flybe, η BA πάει για ψαλίδια σε προσωπικό, όμως ακούγεται τις τελευταίες μέρες, ανάμεσα σε χειριστές, πως θα υπάρξει μεγάλο, recruitment μετά την έπαρση των γεγονότων.

Μου φάνηκε περίεργο, έως και αστείο αυτό, όμως αν σκεφτούμε, ότι θα υπάρξει μια περίοδος αναγέννησης, όχι μόνον στο aviation αλλά παντού, τότε έχει βάση. Μετά από κάθε κρίση, τα πράγματα ξανά φτιάχνουν, μέχρι να ξανά χαλάσουν πάλι. Αν το όλο θέμα, μέ τις απαγορέψεις, λήξει για παράδειγμα τέλη Μαΐου, θα τρέχουνε και δεν θα φτάνουνε, που θα προλάβουν να τους βάλουν όλους; Αυτό φυσικά έχει, συνέχεια, καθώς τα πάντα παγώνουν, μαζεύουν μαζεύουν, και θα σκάσουν, όταν ξανά ισορροπήσουν τα πράγματα, δεν θα μου φανεί περίεργο, η BA σε δυο χρόνια από τώρα, να προσλάβει αν όχι περισσότερους, τουλάχιστον κοντά στον ίδιο αριθμό, όσων ετοιμάζεται να ψαλιδίσει.
0 x
<< Δεν θα πεθάνουμε ποτέ εμείς Μάκη μου >>
Σπύρος Δημητρίου

Youtube Channel https://www.youtube.com/channel/UCGtHBk ... prrh5B4sog

Topografos
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2015, 11:24
x 4

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό Topografos » 24 Μαρ 2020, 15:25

Παιδιά πως κάνετε τέτοιες εκτιμήσεις χωρίς να ξέρετε:

α) Πόσο θα κρατήσει η απαγόρευση στις αερομεταφορές,
β) Τις πραγματικές απώλειες που θα έχουν οι αεροπορικές,
γ) Τα πακέτα στήριξης που θα λάβουν από τις εκάστοτε κυβερνήσεις,
δ) Την συμπεριφορά του κόσμου μόλις τελειώσει η πανδημία??

Είναι πολυπαραμετρικό το ζήτημα οπότε καλύτερα ας κρατάμε μικρό καλάθι...

Εγώ πιστεύω ότι μόλις καταλαγιάσει όλο αυτό, οι αεροπορικές θα επαναπροσλάβουν όσους απέλυσαν σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Σίγουρα μέχρι να ορθοποδήσουν οι εταιρείες, οι μισθοί θα παραμείνουν μειωμένοι, αλλά πιστεύω σε 2 χρονάκια από τώρα όλο αυτό θα είναι απλά μια άσχημη ανάμνηση...
2 x


kotobloco
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: 29 Ιαν 2017, 03:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGKK
x 69

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό kotobloco » 25 Μαρ 2020, 14:30

astronautofemotion έγραψε:Δεν ξέρω τι λένε οι περισσότεροι, σίγουρα θα κλείσουν εταιρίες, όπως ήδη κλείσανε κάποιες, βλέπετε flybe, η BA πάει για ψαλίδια σε προσωπικό, όμως ακούγεται τις τελευταίες μέρες, ανάμεσα σε χειριστές, πως θα υπάρξει μεγάλο, recruitment μετά την έπαρση των γεγονότων.

Μου φάνηκε περίεργο, έως και αστείο αυτό, όμως αν σκεφτούμε, ότι θα υπάρξει μια περίοδος αναγέννησης, όχι μόνον στο aviation αλλά παντού, τότε έχει βάση. Μετά από κάθε κρίση, τα πράγματα ξανά φτιάχνουν, μέχρι να ξανά χαλάσουν πάλι. Αν το όλο θέμα, μέ τις απαγορέψεις, λήξει για παράδειγμα τέλη Μαΐου, θα τρέχουνε και δεν θα φτάνουνε, που θα προλάβουν να τους βάλουν όλους; Αυτό φυσικά έχει, συνέχεια, καθώς τα πάντα παγώνουν, μαζεύουν μαζεύουν, και θα σκάσουν, όταν ξανά ισορροπήσουν τα πράγματα, δεν θα μου φανεί περίεργο, η BA σε δυο χρόνια από τώρα, να προσλάβει αν όχι περισσότερους, τουλάχιστον κοντά στον ίδιο αριθμό, όσων ετοιμάζεται να ψαλιδίσει.


Αγάπητε φίλε επίτρεψε μου να διαφωνήσω.

Όλοι μας ευχόμαστε να ήταν τα πράγματα προβλεπόμενα να εξελιχθούν όπως περιγράφεις. Αλλά δυστυχώς το μέλλον της αεροπορίας είναι εξαιρετικά δυσοίωνο.

Οι εταιρείες ακυρώνουν μαζικά παραγγελειες αεροσκαφών γιατί είναι ο γρηγορότερος και ευκολότερος τρόπος να κρατησουν το ρευστό τους διαθέσιμο. Δεν ξέρεις κάνεις πως θα εξελιχθεί όλο αυτό γιατί απλούστατα δεν το έχει ξαναζήσει κανείς μας πότε πριν.

Οι αναλυτές του χώρου προβλέπουν μεγάλο downsizing στολων και βασεων μετα την μπορα. Γιατι η ανακαμψη θα ειναι μια μεγαλη και μακρα διαδρομη.

Το κλασικο επιχειρημα του οτι μπουχτισαμε μέσα σπιτι και με το που θα φυγει ο ιός θα βγουμε ολοι τρέχοντας στους δρόμους, στις παραλίες και στα πάρκα, δεν ισχύει. Δεν θα ξυπνήσουμε μια μέρα και θα μας πουν πάει πέρασε. Θα εμφανιστεί μια ύφεση, και όσο συνεχίζεται σιγά σιγά θα αρχίζει δειλα να ξεμυτιζει ο κόσμος έξω. Σιγά σιγά θα κάνουν νέες κρατήσεις και σιγά σιγά όσο βλέπουν ότι δεν επέρχεται νέα εξάπλωση θα ξεπαρκαρουν τα αεροπλάνα ή θα καλούν τους χειριστές να κάνουν return to work training. Και τα loads θα πηγαινουν αργα αργα απο 30 σε 40% κτλ.

Επίσης τακτική των εταιρειών είναι να κάνουν προσλήψεις χειριστών για τις ανάγκες που θα έχουν σε δυο χρόνια απο τωρα με βάση το expansion plan που εχουν. Μαντεψε τι θα γινει τωρα που τα expansion plans ολων θα πανε περιπατο.

Η αεροπορία έχει δεχτεί ανεπανόρθωτη ζημιά. Αναλυτές του χωρούν υπολογίζουν ότι σε ένα αισιόδοξο σενάριο προσλήψεις χειριστών θα συμβούν ξανά στην Ευρώπη μετά το 2024.
2 x
If you listen carefully enough, someone will tell you exactly the kind of person they are. Sit back, and listen.

Άβαταρ μέλους
astronautofemotion
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 470
Εγγραφή: 24 Μαρ 2015, 13:44
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 122

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό astronautofemotion » 25 Μαρ 2020, 14:49

Σίγουρα, δεν είναι κάτι, που θα γίνει μέσα σε ένα πρωινό, ο κοσμάκης μετά την λήξη των γεγονότων, θα έχει υιοθετήσει έναν φόβο προς τις αερομεταφορές, ως προς την μετάδοση και τον κίνδυνο. Φυσικά είναι δύσκολο, να καταλάβουν πως είναι ασφαλές, το να πετάει κάποιος μέσα σε ένα Airbus, καθώς ο αέρας, υπολογίζεται πως είναι πιο καθαρός και απο των σπιτιών μας, εδώ δεν μπορούν να ξεχωρίσουν, τον διάδρομο απο τον αεροδιάδρομο, αυτό είναι ένα άλλο θέμα και θα ξεφύγω , απο αυτό που συζητάμε τώρα. Τα τέσσερα χρόνια, για μένα προσωπικά, είναι κάτι το αισιόδοξο, ούτω σι άλλος, τότε περίπου υπολογίζω να τελειώσω. Σαφώς τα πράγματα, στον δικό μας χώρο, την Ελλάδα μας, είναι περιορισμένα, όχι όπως σε άλλες Ηπείρους η χώρες της ΕΕ, εταιρίες που τους τελευταίους μήνες, μας λέγανε, πως είναι σε διαδικασίες απόκτησης, της πτητικής τους άδειας, θεωρώ πως δεν θα ανοίξουν ποτέ και θα βαρέσουν κανόνι, πριν καν δουν, έστω μία απογείωση με τα λογότυπα τους. Αυτό για εμένα, καθώς και όσους άλλους, βρίσκονται στο ίδιο λεωφορείο, είναι ένα θέμα, το οποίο θα μας στοιχίσει σε μορφή καθυστέρησης, ως προς την πρώτη μας απογείωση μετά πληρωμής. Το μόνο σίγουρο, είναι πως τα πράγματα, θα ξανά φτιάξουν, όμως όπως σωστά λες θα πάρει καιρό. Ο Μάιος που ανέφερα εγώ, ήταν ένα υποθετικό παράδειγμα.
0 x
<< Δεν θα πεθάνουμε ποτέ εμείς Μάκη μου >>
Σπύρος Δημητρίου

Youtube Channel https://www.youtube.com/channel/UCGtHBk ... prrh5B4sog



Επιστροφή σε “Ιπτάμενο Προσωπικό - Χειριστές - Σχολές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης