Συνέντευξη νέων πιλότων Ryanair

skyboy

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2015
Μηνύματα
50
Likes
26
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Στα καλά νέα της ημέρας η Ryanair ανακοίνωσε χθες ότι δέχεται applications από πιλότους με fATPL για να εκπαιδευτούν μέσα στο 21 και να είναι καθ όλα έτοιμοι να πετάξουν το καλοκαίρι του 22 συμβάλλοντας στην προσδοκόμενη ανάπτυξη της εταιρίας.

Στα κακά νέα είναι ότι επαναφέρει το κόστος των 30.000€ για το κόστος του type rating το οποίο είχε καταργήσει πριν περίπου 4 χρόνια.
 
Είχε "καταργησει" τα 30.000 και τα είχε κάνει 5.000 αλλά ταυτόχρονα έδινε συμβόλαιο με 5ετη δέσμευση παραμονής κατα τη διάρκεια του οποίου ήσουν σε μειωμένο μισθό ώστε να αποπληρωνεις σταδιακά τη διαφορά του ποσού.

Τώρα το επαναφέρει στα 30.000 Ευρώ και συνεχίζει να παρέχει τον ίδιο μειωμένο μισθό - αν όχι ακόμα πιο μειωμένο.

Γιατί πλέον μπορεί.
 
Ποτε δεν πληρωνε μειωμενο μισθο η Ryan στους cadets (εκτος απο τη περιοδο του line training,2-4 μηνες δλδ max). Ακομα και τη περιοδο που ζηταγε μονο 5000, πληρωνε τον ιδιο μισθο απλα με τη προυποθεση οτι αν εφευγες μεσα στην πενταετια πληρωνες και το αναλογο ποσο-ρητρα στη εταιρια.

Τωρα επανηλθε στα 30Κ γιατι πλεον ειναι θεμα προσφορας & ζητησης χειριστων στην αγορα και η προσφορα ειναι μεγαλη αυτη τη περιοδο....
 
Συμφωνω 100% με τον προλαλήσαντα και μαλιστα θα συμπληρωσω οτι οι cadets που μπηκαν το 15 και 16 πληρωνοντας 30k ξεκινησαν να εργαζονται με λιγοτερα χρηματα απ οτι οι cadets που μπηκαν το 17 και 18 με 5k.

Παντως εχω μεγαλη περιεργεια να δω πως θα κινηθει το ολο πραμα. Φυσικα και υπαρχουν 100αδες fresh CPL holders που ειναι προθυμοι να πληρωσουν 30k αλλα η συντριπτικη πλειοψηφια τους τα προηγουμενα χρονια ηταν παιδια απο Uk, γερμανια, σκανδιναβία ωπου επερναν δανειο πολυ ευκολα απο τις τραπεζες τους. Δεν ειμαι σιγουρος αν με τη κριση του COVID θα εχουν τοσο ευκολη προσβαση σε δανεια οπως ειχαν παλιοτερα.
 
Jass":14y557rc said:
Ποτε δεν πληρωνε μειωμενο μισθο η Ryan στους cadets (εκτος απο τη περιοδο του line training,2-4 μηνες δλδ max).


Θες να πεις ότι ο μισθός του cadet -εστω μετα το 6 μηνο- ηταν ο ιδιος με καποιου που ηρθε direct entry με 3 χρονια προυπηρεσια; Γιατι αμφιβαλλω πολυ. Επισης, η Europe's favourite airline εχει υποχρεωσει ολους τους χειριστες να υπογραψουν 20% μειωση μισθου για 4 χρονια χωρις μειωση των ωρων εργασιας. Και ετοιμαζεται να προσλαβει ξανα στο τελος του 2021 οπως ανακοινωσε προσφατα.

Όσο για τον προλαλήσαντα, καταλαβαίνω ότι ζούμε σε άλλη πραγματικότητα στην Ελλάδα, αλλά στατιστικά για ένα Σκανδιναβο η βόρειο- Ευρωπαίο δεν είναι τόσο δύσκολο να βρει 30,000 Ευρώ χωρίς να χρειαστεί να πάρει δάνειο.
 
Top