tockas":2rsb488y said:
Εγω ειχα ερθει σε επαφη με την Flight safety στην Florida.Οπως μου ειχαν πει χειριστες τηες Ο.Α. κατα προτεραιοτητα και κατα πλειοψηφια απο εκει παιρνουν χειριστες.
Φίλε Tockas, νομίζω ότι βγάζεις λάθος συμπερασμα. Το ότι τα τελευταία 15+ χρόνια η πλειοψηφία των προσληφθέντων στην ΟΑ ειναι απόφοιτοι της Flight Safety, είναι σίγουρο.
Ο λόγος που το κάνουν δεν είναι η ποιότητα εκπαίδευσης της σχολής ή το κύρος της ή οτιδήποτε άλλο. Είναι πολύ πιό απλός.
Από το 1987-88 και μετά, όλοι οι πιλότοι της ΟΑ που ήθελαν να κάνουν τα παιδιά τους πιλότους, στην FS τα έστελναν. Ήταν πολύ πιό φτηνή από την Οξφόρδη και ήταν από τις γνωστότερες στην Αμερική. Επιπλέον, οι περισσότεροι πιλότοι της ΟΑ είχαν καταθέσεις σε αμερικάνικα δολλάρια. Πέντε - έξι αν κάνανε την αρχή, βρήκαν την πεπατημένη και οι υπόλοιποι. (έχω άκουσει ιστορίες, που ένα αυτοκίνητο στο Vero Beach, μπορεί σε 10 χρόνια να άλλαζε ιδιοκτήτες 8 ή 10 φορές, και πηγαινε από έλληνα μαθητή που αποφοιτούσε, στον επόμενο που ερχότανε. Σαν σκυτάλη!)
Αν πάρεις αυτό σαν δεδομένο, συν το ότι πολύ μεγάλο κομμάτι των προσληφθέντων από το 80 και μετά είναι γιοί (ή κόρες) πιλότων της ΟΑ, βγαίνει το αποτέλεσμα που ανέφερες. Ότι δηλαδή η flight safety είναι η σχολή που τελείωσαν πάρα πολλοί σημερινοί πιλότοι της ΟΑ.
Δεν σημαίνει ότι αν εσύ και εγώ και ο φίλος Τασάρας, πάμε στην Flight Safety θα μας προτιμήσουν οι ΟΑ, ενώ αν πάμε σε καποια άλλη σχολή θα φάμε πόρτα .