Μισθοί Ιπταμένων

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με το Ιπτάμενο Προσωπικό - Χειριστές - Σχολές
Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W
x 129

Μισθοί Ιπταμένων

Δημοσίευσηαπό gonso » 03 Ιαν 2007, 05:08

Το χαιδέψαμε λίγο το θέμα, αλλά σε τελείως λάθος τόπικ, και ορθώτατα μας την "είπε" ο Άκης. Ανοίγω το τόπικ εδώ.

faapilot έγραψε:File mou gonso ksereis ti lefta pairnoun stin jet airways???Min koitas tous misthous stin ellada mono


Όχι δεν ξέρω. Ούτε και στην Ελλάδα ξέρω. Ξέρω όμως πώς είναι να ζείς στην Ινδία! Με την λογική "τα λεφτά είναι καλά" και όλα τα άλλα βράστα, πάς και στα καράβια και κονομάς καλύτερα.

Οι μισθοί στην Ελλάδα πώς είναι? ΟΑ και Α3 πόσο παίρνουν κατά μεσο όρο?

tasaras έγραψε:ή στην qatarairways ή στην emitates συγκηβερνητης τουλαχιστον 6500$.


Φίλε Τασάρα, έχεις δεί καθόλου τις ισοτιμίες του δολλαρίου τώρα τελευταία? Μιλάς για λιγότερα από 5000ευρώ. Είναι τίποτα τρελά λεφτά αυτά? Και ειδικά αν τα συγκρίνουμε με αυτά που έπαιρναν οι πιλότοι πρίν το 1990 παγκοσμίως (ναι, ακόμα και στην Ελλάδα).

Εκεί κόλλαγε το σχόλιό μου περί "6 ζωών"

(Άσχετα ότι από ένα search στο νετ βρήκα ότι πρωτοδιοριζόμενος copilot στην Εμιρατς και στην Κατάρ παίρνει $5500 και ο αρχαιότερος $6800 στην πρώτη και $7500 στην δεύτερη, μετά από 16χρόνια!)

Μήν ξεχνάς ότι άλλο να τα παίρνεις στην χώρα σου και άλλο να ξενιτεύεσαι για να τα πάρεις. Και οι πιλότοι που ξενιτεύονται σε μέρη όπως το Κατάρ, η Ινδία, το Ντουμπάι κ.ά. θα πρέπει να παίρνουν χοντρά λεφτά για να πάνε, ενώ στην πατρίδα τους θα συμβιβάζονταν και με κάτι λιγότερο. Υπάρχει βέβαια και το job security το οποίο δεν παραβλεπω αλλά...υπάρχει και το "ψωροκώσταινα και ξερό ψωμί".
0 x
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ


Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 03 Ιαν 2007, 06:25

Ναι αλλα μιας και μιλάμε για Emirates, να πούμε κιόλας ότι στην ουσία τα χρήματα που παίρνουνε τους μένουνε κιόλας. Διότι έχουνε από την εταιρεία σπίτι και υπηρεσιακό αυτοκίνητο, δεν πληρώνουνε φόρους, έχουνε τρελες εκπτώσεις σε πολλά μαγαζιά κλπ Στα αλλα κράτη οι πιλότοι πληρώνουνε φόρους, ενοίκια, φαγητό κλπ κλπ και έτσι ανεβαίνουνε τα έξοδα και στην ουσία κερδίζουνε λιγότερα απότι στην Emirates. Ακόμα και αν ονομαστικά βγάζουνε πιο πολλά από αυτούς.. ;)

Βεβαια τα παραπάνω τα έχω ακούσει ότι ισχύουνε και για κανένα λόγο δεν υποστηρίζω ότι είναι ακριβώς και απόλυτα έτσι! Εάν κάποιος μπορεί να πει με μεγαλύτερη σιγουριά και ακρίβεια το τι ισχύει, καλοδεχούμενο! :mrgreen:
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]

AirbusPilot
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2006, 13:32
Τοποθεσία: Here and There ...

Δημοσίευσηαπό AirbusPilot » 03 Ιαν 2007, 06:46

4ο χρονια στην JetBlue F/O στα 320 και κανω λιγο πανω απο 5000 δολαρια το μηνα

Στην Ελλαδα οι πιλοτοι στην ΟΑ αρχιζουν στα 1500 και κανουν Max στα περιπου 8000 ευρω.

Στην Α3 αρχιζεις επισης στα 1500 .. μπορει και λιγοτερα .. εχω ακουσει και 1000 ευρω στα 737 1 χρονια, και max κοντα στα 4000 (αλλα δεν ειμαι σιγουρος)
0 x

killerwing
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2006, 00:04

Δημοσίευσηαπό killerwing » 03 Ιαν 2007, 11:38

το χρονο στην emirates παιρνουν μαζι με τα επιδοματα περιπου 90000 ευρω, με πληρωμενα σπιτι, αυτοκινητο land cruiser,ιατρικη περιθαλψη, εκπτωσης σε καταστηματα οπως carrefour, duty free.
0 x


Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W
x 129

Δημοσίευσηαπό gonso » 03 Ιαν 2007, 13:48

killerwing, επειδή φαντάζομαι εργάζεσαι εκεί, όταν λές 90.000 ευρώ τι εννοείς? Για κυβερνήτες? Πόσα χρόνια στην εταιρεία? Ή μιλάς για συγκυβερνήτες και στον μισθό έχεις προσθέσει αυτά που γλιτώνεις (νοίκι κλπ)?

Ξέρω πάρα πολύ κόσμο που δουλέύει Ντουμπάι (Βρεταννοί - Καμμία σχέση με αεροπορικά) οι οποίοι δουλέυουν σε πολυεθνικές εκεί (Τράπεζες) και άλλους που είναι σε κατασκευαστικές εταιρείς (όχι καλουπατζίδες, πολιτικοί μηχανικοί και τέτοια). Όλοι τους βγάζουν απίστευτα χρήματα (γι'αυτό και φύγανε από Αγγλία). Θεωρούν τους συμπατριώτες τους, κυβερνήτες στην Έμιρατς "φτωχοσυγγενείς" στην εκεί παροικία. Γιατί και $200.000 το χρόνο να παίρνει ο κυβερνήτης, για τούς υπόλοιπους Βρετανούς του UAE, είναι ψίχουλα.

Μην τα κοιτάμε τα πράγματα για τούς πιλότους με το τί γίνεται από χώρα σε χώρα αλλά και από επάγγελμα σε επάγγελμα.

Kαι αυτό θα ήθελα να αναδείξω σε αυτό το τόπικ. Ότι με την πάροδο των χρόνων, το επάγγελμα αυτό, από θέμα αποδοχών/απολαβών αλλά και από θέμα πρεστίζ, έχει πέσει αρκετά και κυρίως, έχουν ανέβει πολλά άλλα επαγγέλματα πάρα πολύ και το έχουν ξεπεράσει.

Στο παρελθόν, το ότι οι πιλότοι βγάζουν πάρα πολλά λεφτά δεν ήταν μόνο φήμη (όπως σήμερα) αλλά και η απόλυτη πραγματικότητα.

Δεν θα ξεχάσω ποτέ στην ζωή μου, το 1986 με την μεγάλη απεργεία των πιλότων στην ΟΑ. Τότε που είχε γίνει του κουτρόυλη ο γάμος. (αστυνομικές επιχειρήσεις στύλ Πάσαρη, φυλακές, αλλοδαποί απεργοσπάστες πιλότοι και άλλα φοβερά). Τότε λοιπόν, όταν τα πράγματα είχαν φτάσει σε σημεία τρομερού αναβρασμού, μία φιλοκυβερνητική εφημερίδα, για να στρέψει τον κόσμο κατά των πιλότων, έκανε το εξής:

Δημοσιοποίησε τους μισθούς όλων των πιλότων και ιπταμένων μηχανικών ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ. (Ο Δαφέρμος δεν είχε γεννηθεί ακόμα!). Στήλες ολόκληρες. Ανά βαθμό, ονοματεπώνυμο, και μηνιαίες απολαβές.

Το κόλπο δούλεψε, καθώς εκείνη την εποχή (1986 θυμίζω), να βλέπεις ανθρώπους να παίρνουν 600, 350 , 450 χιλιάδες δραχμές ήταν ΤΡΕΛΛΑ ΛΕΦΤΑ. Χώρια τα $150 την βραδυά αποζημίωση στα ταξίδια εξωτερικού τότε. Δηλαδή 5 μέρες ΝΥ ήτανε $750 δολλάρια (πάνω από 100.000δρχ τότε) . Με την συνεχώς τότε υποτιμούμενη δραχμή, ήταν πολλά λεφτά επίσης.

Αν σήμερα γινόταν κάτι τέτοιο, και ανακοινώνονταν οι μισθοί των πιλότων της ΟΑ αλλά και της Α3 από καμμία εφημερδά, ονομαστικά, ο κόσμος δεν θα πίστευε στα μάτια του, περιμένοντας ότι θα ήταν πολύ περισσότερα.

(Στην Ελλάδα βέβαια που πολλοί ζούν κάτω από το όριο της φτώχειας, θα τους φανούν πάρα πολλά , αλλά καταλαβαίνουμε νομίζω τί εννοώ)
0 x
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

killerwing
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2006, 00:04

Δημοσίευσηαπό killerwing » 03 Ιαν 2007, 15:06

7 χρονια εργασιας στην εταιρεια ο συγκυβερνητης παιρνει 80-90000 ο κυβερνητης παιρνει 120000 ευρω.Καθαρα λεφτα ειναι,δεν υπαρχουν κρατησεις, οι εταιρεια πληρωνει και το φαγητο σου περιπου 15 ευρω την ημερα (ο μισθος αυτος ειναι για πιλοτους Β777 και Α340)

Ολοι ευρωπαιοι ειναι αφεντικα δηλ δεν ειναι εργατες, ο μισθος ενος ευρωπαιου κυμαινεται απο 4000 ευρω μεχρι αστρονομικα ποσα. Ενας αγγλος δεν θα παιει να δουλεψει-ξενιτευθει για 4000 δεν ειναι και τρελος οταν μπορει να τα βγαλει στην χωρα του αυτα τα λεφτα.

PS ενας εργατης στα εμιρατα παιρνει απο 150 ευρω το μηνα. Υπαλληλη του αεροδρομιου οποιοι φορτωνουν και ξεφορτωνουν τις βαλιτσες παιρνουν και 250 ευρω. Τρελα λεφτα για το πακισταν,ινδιες, κινα, φιλιππινες,μπαγκλαντες
0 x

Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W
x 129

Δημοσίευσηαπό gonso » 03 Ιαν 2007, 15:49

Αγαπητέ killerwing, μήπως εννοείς δολλάρια? Γιατί αν είναι Ευρώ, μιλάς για πάνω από 35000 Ντίραμ το μήνα. Πολλά μου ακούγονται. Δεν θέλω, προς θεού, να σε αμφισβητίσω αλλά μου ακούγονται πολλά.

AirbusPilot έγραψε:4ο χρονια στην JetBlue F/O στα 320 και κανω λιγο πανω απο 5000 δολαρια το μηνα


Ναι, άν και είσαι Αμερική όπου άλλη δύναμη έχει το δολλάριο στην χώρα του από ότι στο εξωτερικό,δεν είναι άσχημα. 'Εχεις 'ομως υπ'όψιν σου πόσα παίρνανε οι F/O στο DC9 της TWA το 1978? Συγκριτικά, μπορεί και τα διπλάσια.

AirbusPilot έγραψε:... οι πιλοτοι στην ΟΑ αρχιζουν στα 1500 και κανουν Max στα περιπου 8000 ευρω.

Στην Α3 αρχιζεις επισης στα 1500 .. μπορει και λιγοτερα .. εχω ακουσει και 1000 ευρω στα 737 1 χρονια, και max κοντα στα 4000 (αλλα δεν ειμαι σιγουρος)


Αυτό καλύτερα ....να μήν το σχολιάσω. Μιλάμε για ανέχεια (ειδικά στην Α3). Δεν υπάρχει μεσαίο στέλεχος 'οπως προιστάμενος λογιστηρίου ή κάτι τέτοιο, σε ιδιωτική εταιρεία στην Ελλάδα (πχ Vodafone, 3E, Γερμανό) που να παίρνει κάτω από 2000. Νομίζω?
0 x
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ


Άβαταρ μέλους
cabin crew
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 152
Εγγραφή: 09 Σεπ 2006, 11:04
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 1

Δημοσίευσηαπό cabin crew » 03 Ιαν 2007, 19:12

Πάντως εμένα του έρημου φροντιστή δεν μου φαίνονται πολλά τα λεφτά που παίρνουν οι χειριστές στην EMIRATES.Αν σκεφτεί κανείς ότι φροντιστής με 0 προυπηρεσία ξεκινάει με 1800 ευρώ με δωρεάν διαμονή και μεταφορές,τότε αναλογικά οι χειριστές μάλλον λίγα παίρνουν.
0 x

killerwing
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2006, 00:04

Δημοσίευσηαπό killerwing » 03 Ιαν 2007, 20:03

φιλε gonso αυτα ξερω, αυτα λεω ενας συγγενεις μου παιρνει το χρονο 110000 ευρω χειριστης στα 345
0 x

Jass
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 04 Οκτ 2006, 09:31
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG
x 25
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Jass » 03 Ιαν 2007, 21:43

Εγω εχω εναν γνωστο (πρωην αρχιχειριστης των ΟΑ) ο οποιος πηγε στην Air India και παιρνει περιπου 8500ευρω το μηνα.Ειναι κυβερνητης στα 747.Ολα πληρωμενα φαγητο,μετακινησεις και του εχουν σουιτα σε πολυτελες ξενοδοχειο με μονιμο ατομο εξω απο τη πορτα του για οτι χρειαστει...Βασιλικη ζωη :P

Αλλα οι συνθηκες στο Νεο Δελχι ειναι αθλιες και ψαχνεται για να φυγει..
0 x


killerwing
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2006, 00:04

Δημοσίευσηαπό killerwing » 03 Ιαν 2007, 22:05

oat_student έγραψε:Εγω εχω εναν γνωστο (πρωην αρχιχειριστης των ΟΑ) ο οποιος πηγε στην Air India και παιρνει περιπου 8500ευρω το μηνα.Ειναι κυβερνητης στα 747.


δεν νομιζω τοσα πολλα να παιρνει λογο οτι η Air india παιρνει ινδους πιλοτους, με ινδικο διπλωμα με 2500ευρω. Αν στην ινδια ο κυβερνητης-ινδος παρει 8500 ευρω τοτε θα δουλεψει ενα χρονο και θα ξεκουραζεται πεντε χρονια.τετοιες εταιρειες δεν πληρωνουν τετοια ποσα.
0 x

Jass
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 04 Οκτ 2006, 09:31
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG
x 25
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Jass » 04 Ιαν 2007, 01:45

Κι ομως τοσα παιρνει...Κillerwing.
Δεν υπηρχε λογος να μου πει ψεμματα.
Τον παρακαλαγανε για να παει...
0 x

Άβαταρ μέλους
johnyk
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 22 Απρ 2005, 17:12

Δημοσίευσηαπό johnyk » 04 Ιαν 2007, 12:04

Βέβαια μην ξεχνάμε κιόλας για την Ελλάδα, ότι εκτός από τους μισθούς που είναι όπως φαίνεται χαμηλοί υπάρχει και το πρόβλημα ότι δεν υπάρχει ασφαλιστικό ταμείο!! Τι θα γίνει ένας πιλότος όταν ξαφνικά στα 40 του αποκτήσει ένα πρόβλημα στο αυτί του...και δεν μπορεί να πετάξει...

... πρέπει να το αγαπάς πολύ μα πάρα πολυ αυτό το εππάγελμα για να δουλέψεις στην Ελλάδα!

Γιάννης


Χαιρετώ και εύχομαι σε όλους Χρόνια Πολλά!
0 x


Άβαταρ μέλους
MIKEAIR
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2006, 20:27
Τοποθεσία: ATHENS

Δημοσίευσηαπό MIKEAIR » 04 Ιαν 2007, 12:35

file johnyk stin ellada oloi ine asfalismenoi an pathoun kati pou den tous epitrpei na petaxoun xana.asfalizoun ta ptixia tous!episis tous katevazoun sto edafos kai tous apasxoloun se alles theseis oi idies oi etetreies.to asximo ine na petas ektos europe (vlepe ek)opou den exeis asfalisi kai an ginei kati girnas sti xwra sou kai psaxneis gia douleia kai kala na xeis pronoisei gia aytasfalisei se kana ika diaforetika oute sintaxi oute tipota...
0 x

killerwing
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2006, 00:04

Δημοσίευσηαπό killerwing » 04 Ιαν 2007, 14:12

Ασφαλιζονται στην Allianz οι πιλοτοι ΕK, δεν επιτρεπεται να εργαζεσαι χωρις ασφαλιση (ιατρικη περιθαλψη),

η εταιρεια μολις φτασεις στα 60 σου δινει σαν εφαπαξ το οποιο ειναι πολλα λεφτα....

πρεπει να ξερουμε οτι οι συνθηκες εργασιες σε τετοιες εταιρειες δεν ειναι καλες, υπαρχει τεραστια κοπωση...δεν πρεπει να σκεφτεσαι εργατικα δικαιωματα,ωραριο, οι νομοι περι εργασιας καταπατονται.
0 x



Επιστροφή σε “Ιπτάμενο Προσωπικό - Χειριστές - Σχολές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες