Μισθοί Ιπταμένων

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με το Ιπτάμενο Προσωπικό - Χειριστές - Σχολές
Άβαταρ μέλους
MIKEAIR
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2006, 20:27
Τοποθεσία: ATHENS

Δημοσίευσηαπό MIKEAIR » 03 Μαρ 2007, 00:57

[quote="Traveller"]βρε παιδια, η ερωτηση μου ειναι αλλη!
αφορα μισθους και λοιπα!




Λοιπον στις ΟΑ ο πρωτος μισθος ειναι 669 και 5.5€ η ωρα σε περιπτωση διανυκτερευσης.Εχεις 32 ωρες πτησης και 42 απασχολησης σε 7 συνεχωμενες ημερες και 11 ρεπο το μηνα(1 4ημερο,1 3ημερο και 2 2ημερα).Σε 30 συνεχομενες ημερες δε μπορεις να υπερβεις τις
90 ωρες πτησεως.Υπαρχουν βεβαια εποχικοι με αλλον μισθο πιο μεγαλο και που δικαιουνται και παιρνουν αδειες.Κατα τα αλλα ο κανονισμος εργασιας(θεσμικο πλαισιο) λειτουργει ισοτιμα για ολους ανεξαρτητα συμβασεως εργασιας!
0 x
SLIDES ON! DOORS TO ARMED!


Traveller
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 02 Μαρ 2007, 11:39

Δημοσίευσηαπό Traveller » 03 Μαρ 2007, 13:44

alex, το φορουμ δεν ειναι για να αποκαλυπτουμε που δουλευουμε, γιατι δουλευουμε, ποσο δουλευουμε, τι κανουμε και ποιο ειναι το ΑΦΜ μας. Και αν καποιοι κανουν 8 δουλειες μπραβο τους, μακαρι να μπορουσα και εγω να το κανω, ομως, πραγματικα, δε με αφορα. :)

Οι ερωτησεις που εβαλα αφορουν ιπταμενες συνοδους και μονο αυτο. Δε θελω να επεκταθω αλλο, παρα μονο γυρω απο το θεμα που εθεσα, καταλαβαινεις ετσι? :)

MIKEAIR ευχαριστω για τις απαντησεις -και ολους! :) αυτα που λες διαφοροποιουνται αναλογα το θεσμικο πλαισιο της καθε εταιρειας η ειναι στανταρ παντου?
γιατι αν θυμαμαι καλα καπου ειχα διαβασει 40 ωρες πτησης η κατι τετοιο.. δε θυμαμαι και καλα παντως.

ευχαριστω!
0 x

flyman
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 20 Αύγ 2004, 20:26

Links

Δημοσίευσηαπό flyman » 04 Μαρ 2007, 11:49

0 x

Άβαταρ μέλους
dreamer
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 07 Ιαν 2007, 21:03
Τοποθεσία: Abu Dhabi/athens

Δημοσίευσηαπό dreamer » 04 Μαρ 2007, 18:57

cabin crew έγραψε:Πάντως εμένα του έρημου φροντιστή δεν μου φαίνονται πολλά τα λεφτά που παίρνουν οι χειριστές στην EMIRATES.Αν σκεφτεί κανείς ότι φροντιστής με 0 προυπηρεσία ξεκινάει με 1800 ευρώ με δωρεάν διαμονή και μεταφορές,τότε αναλογικά οι χειριστές μάλλον λίγα παίρνουν.


kai to site tous giati leei oti pairnoun 1000 dolaria + 650 ta ektos edras??? (1650 dollaria= peripou 1000 euros)

oso na peis 1000 euros me 1800 exei mia diafora shmantikh...
0 x
From Abu Dhabi to the world...


Άβαταρ μέλους
alex96
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1434
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007, 11:17
x 30

Δημοσίευσηαπό alex96 » 04 Μαρ 2007, 19:37

Traveller,καταλαβαίνω οτι για κάποιο λόγο δε θέλεις να απαντήσεις σε ερώτηση για τα επαγγελματικά σου και το σέβομαι.Γενικά με το ερώτημα,στην Ελλάδα γνωρίζω οτι ισχύει το λεγόμενο "εξάσκελο".Δηλαδή,μπορεί ο υπάλληλος να κάνει 3 απογειώσεις ημερησίως.Αν σφάλλω,ας με διορθώσουν οι σχετικότεροι.
0 x

Bathory
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 28 Φεβ 2007, 17:33

Δημοσίευσηαπό Bathory » 04 Μαρ 2007, 22:09

alex96, μιλώντας για καμπίνα, κατά τη διάρκεια του χειμερινού προγράμματος κάνουμε μόνο 4 σκέλη, ενώ στο θερινό 6. Αυτό βέβαια στα χαρτιά γιατί υπάρχουν και 6σκελα δρομολόγια τον χειμώνα αλλά και 8σκελα με ATR!!!! με βάση τη Θεσσαλονίκη. Ναι καλά διάβασες.
skg-lxs-mjt.smi-rho και επιστροφή από τον ίδιο δρόμο :). Για να σπάει η μονοτονία έχουμε και δρομολόγιο αντί smi με jkh. Έχουμε και skg-cfu-pvk-zth και πίσω. Το 6σκελο είναι το skg-lxs-mjt-rho και πίσω
Η δικαιολογία είναι οτι δε μπορούν να τα σπάσουν. Βέβαια το υποσχέθηκαν και αναμένουμε από τον νέο μήνα να δούμε.
0 x

Traveller
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 02 Μαρ 2007, 11:39

Δημοσίευσηαπό Traveller » 05 Μαρ 2007, 14:54

ναι αλεξ, τωρα μου απαντησες :)

οκ, εγω θα τα κανω τα χαρτια μου τελικα και ηδη προσπαθω να κανονισψ ετσι και την αλλη δουλεια, ωστε να τα βγαζω παραλληλα-οσο αυτο ειναι δυνατον.

στις σελιδες που εδωσαν παραπανω σχετικα με μισθους, γιατι η emirates πληρωνει τοοοοοσο πολυ καλα ρε παιδια? εχει δουλεψει κανεις εκει?

αν εχω αλλη απορια θα επανελθω :)
0 x


alexp
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 05 Απρ 2007, 20:39

Δημοσίευσηαπό alexp » 01 Ιουν 2007, 17:01

Προσφατα μπηκα στο site της Qatar και ειδα τους μισθους που προσφερει.Απλα τρελαθηκα...!Πρωτος μισθος για First Officer 9900$ με διαμονη φαγητο και πολλα πολλα άλλα!Δεν συζηταμε για μισθο κυβερνητη ο οποιος οπως γραφει ξεκινα απο 14900$.Καλα αν οντως ισχυουν αυτες οι τιμες γιατι ζηταει ακομα πιλοτους.?Λογικα να το σκεφτει καποιος οι περισσοτεροι εκει θα ηθελαν να βρισκονται!Ομως ειδα και κατι που με προβληματησε και μπορει αυτο να ειναι η απαντηση ολων...Στα requirements εγραφε ICAO ATPL και οχι EASA(JAA).Kαι η απορια μου ειναι η εξης, παρακαλω οποιος γνωριζει να μου απαντησει, για να δουλεψεις στην Qatar θα πρεπει το πτυχιο σου να ειναι ICAO, δεν αναγνωριζουν το JAA?Ας απαντησει καποιος γιατι εχω εκφρασει πολλες φορες αποριες στο forum και ποτε κανεις δεν εχει απαντησει!

Για να διαπιστωσετε και οι ιδιοι αυτα που ανεφερα:
http://www.qatarairways.com/hr_flightcr ... ?linkdes_4
0 x

Άβαταρ μέλους
tasev
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 02 Ιουν 2005, 22:24

Δημοσίευσηαπό tasev » 01 Ιουν 2007, 18:23

Αν δεν κάνω λάθος όλες οι χώρες που είναι μέλη της jaa είναι και icao members άρα....
0 x
Q:WHAT MAKES AN AEROPLANE FLY?
A:MONEY :-)

Άβαταρ μέλους
B747-400F
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: 11 Αύγ 2005, 11:53
Τοποθεσία: EU

Δημοσίευσηαπό B747-400F » 01 Ιουν 2007, 23:52

alexp:

Αν διαβασεις την ιστοσελιδα της Qatar, θα δεις οτι μεσα στα 9900 δολλαρια περιλαμβανει και το επιδομα στεγασηs. Επειδη τα ενοικια ειναι τρελα, και αυξανονται με γρηγορους ρυθμους ο μισθος γρηγορα μειωνετε.
Επισης οταν τελικα δεις το συμβολαιο, τα πραγματα δεν ειναι ακριβως ροδινα.
Εχω και συναδελφους που οταν πηγαν και ειδαν τις λεπτομερειες εστριψαν, αλλα και συναδελφους που δουλεψαν εκει προσωρινα λογω ανεργειας, και με την πρωτη ευκαιρεια επεστρεψαν στην Ευρωπη.
0 x


View from the top
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 06 Ιουν 2007, 11:21

Δημοσίευσηαπό View from the top » 06 Ιουν 2007, 11:58

cabin crew έγραψε:Πάντως εμένα του έρημου φροντιστή δεν μου φαίνονται πολλά τα λεφτά που παίρνουν οι χειριστές στην EMIRATES.Αν σκεφτεί κανείς ότι φροντιστής με 0 προυπηρεσία ξεκινάει με 1800 ευρώ με δωρεάν διαμονή και μεταφορές,τότε αναλογικά οι χειριστές μάλλον λίγα παίρνουν.


Καλησπέρα σας είμαι καινούργιος στο site και με λένε Κωστή. Το όνειρο μου είναι να γίνω φροντιστής και θα ήθελα να ξέρω αν πραγματικά ισχύει ο μισθός των 1800€ . Είμαι πραγματικά χαρούμενος που επιτέλους βρήκα εσας και άτομα που έχουν τον ίδιο στόχο
0 x

Άβαταρ μέλους
chrispilot
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: 28 Δεκ 2004, 15:13

Δημοσίευσηαπό chrispilot » 10 Ιούλ 2007, 16:46

Γεια σου Κωστή
Λοιπόν αν γινεις φροντιστης στην ΟΑ θα παιρνεις το εξωφρενικο ποσο των 700 ευρω. Κι εμενα ονειρο μου ηταν να γινω και εγινα αλλα η αμοιβη ειναι εξευτελιστικη. Παντως αν σου αρεσει η δουλεια σου ευχομαι να το καταφερεις οπως κι εγω. Φιλικα
0 x

Fanis Velakos
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 04 Ιαν 2005, 08:31

Μισθοί ιπταμένων χειριστών και φορολογία

Δημοσίευσηαπό Fanis Velakos » 11 Δεκ 2007, 03:58

Μιάς και λείπω καιρό από Ελλάδα και τα τεκταινόμενα της Ελληνικής πραγματικότητας στον Οικονομικό τομέα και το εν γένει μπάχαλο με τις σχεδιαζόμενες αλλαγές σε ασφαλιστικά-φορολογίες-κλπ,
κάτι άκουσα ότι το "Προνομιακό καθεστώς" (?) φορολόγησης Ιπτάμενου προσωπικού επικείται σε αλλαγή (προς το χειρότερο βέβαια) αν δεν έχει έχει ήδη συντελεστεί;

Εχει κάποιο μέλος στο forum (πιθανώς) σχετική ενημέρωση επί του θέματος, ή ανήκει και αυτή η φήμη στο γενικώτερο κλίμα των ημερών, του στυλ "προαναγγέλουμε κάτι γιά να δούμε αντιδράσεις" και πράττουμε αναλόγως;
:7:

Επίσης (πιθανότατα φιλοσοφικό ερώτημα) σε περίπτωση αρνητικής εξέλιξης επί του θέματος, υπάρχει περίπτωση αντίδρασης από συναδέλφους, ή θα το φορτωθούμε και αυτό στην καμπούρα μας αδιαμαρτύρητα;
:laola:

Φιλικά,
Καλές Γιορτές και όμορφες πτήσεις σε όλους! :great:
0 x


SCanavos
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 06 Ιαν 2007, 03:33

Δημοσίευσηαπό SCanavos » 11 Δεκ 2007, 20:54

Απο τα λιγα που γνωριζω για τα οικονομικα του αεροπορικου χωρου στον τομεα των αμοιβων, επικειται η καταργηση της χαμηλης φορολογιας εισοδηματος των ιπταμενων διοτι εχει παντελως εκλειψει και ο λογος υπαρξης της δηλ η εισαγωγη της μισθοδοσιας με τη μορφη συναλλαγματος.

Αλλωστε στα πληρωματα των υπο ελληνικη σημαια πλοιων εχει προ πολλου καταργηθει η φοροαπαλλαγη αφου αμοιβονται σε ελληνικο (ευρωπαϊκο) νομισμα.

Οσο για το πιθανο επιχειρημα-σκεψη της κυβερνησης "ριχτο Αλογοσκουφη να δουμε αντιδρασεις", δεν νομιζω οτι ιδρωνει κανενα ους σε οποιαδηποτε αντιδραση που δεν εχει ευρυ κοινωνικο ερεισμα.
0 x

aristos08
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 12 Δεκ 2007, 22:21

Δημοσίευσηαπό aristos08 » 13 Δεκ 2007, 00:44

Το έχουν προαναγγείλει. Θα προσπαθήσω να βρω το δημοσίευμα και θα σας το περάσω.
0 x



Επιστροφή σε “Ιπτάμενο Προσωπικό - Χειριστές - Σχολές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες