Δωρεαν εκπαιδευση

sordiaf

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
13/02/2007
Μηνύματα
1
Likes
0
Καλησπερα...Ειμαι καινουριος στο site και θα ηθελα να μαθω αν γινεται να γινω επαγγελματιας πιλοτος χωρις να πληρωσω διδακτρα αλλα να μου παρακρατηθουν απο τους επερχομενους μισθους.Θα ηθελα επισης να μαθω αν αξιζει τον κοπο.Ευχαριστω για το χρονο σας..
 
Δεν είμαι γνώστης του αντικειμένου, αλλά με το φτωχό μου μυαλό λέω πως δε ξέρω κανένα ιδιωτικό φορέα εκπαίδευσης να δρα με αυτό τον τρόπο. Κι αν εσύ δε βρίσκεις δουλειά μετά; Κι αν τελικά δε σου αρέσει και τα παρατήσεις στη μέση; Κι αν τελικά τελειώσεις και αποφασίσεις ότι θες να κάνεις άλλου είδους σπουδές, ή βρεις μια άσχετη δουλειά από την αεροπορία; Τα σενάρια είναι τόσα και τέτοια που ο χορηγός των σπουδών σου μένει μετέωρος. Δεν έχω ιδέα τί γίνεται στην εκπαίδευση πιλότων και τα σχετικά δίδακτρα, αλλά η ερώτησή σου θα μπορούσε να γίνει κι από κάποιον που θέλει να γίνει γιατρός, οικονομολόγος κλπ. Ουδείς προπληρώνει τις σπουδές σου με αντάλλαγμα μέρος του επερχόμενου μισθού σου. Ας απαντήσει όμως και κάποιος άλλος πιο σχετικός με την εκπαίδευση πιλότων μήπως λέω πατάτες.
 
sordiaf":30zo4rbg said:
Καλησπερα...Ειμαι καινουριος στο site και θα ηθελα να μαθω αν γινεται να γινω επαγγελματιας πιλοτος χωρις να πληρωσω διδακτρα αλλα να μου παρακρατηθουν απο τους επερχομενους μισθους.Θα ηθελα επισης να μαθω αν αξιζει τον κοπο.Ευχαριστω για το χρονο σας..

αν γινονταν αυτο , ολοι θα τρεχαν να γινουν αεροποροι
 
φιλε sordiaf δες επισης και αυτο

http://www.oxfordaviation.net/netjets/nj_main.htm

δεν ειμαι σιγουρος αλλα νομιζω οτι πληρωνεις και μετα στα κραταει η κατι τετοιο...παντος αυτο ειναι το μεγαλυτερο sponshorship programme που εγινε ποτε μεχρι στιγμης σε οτι αφορα το νουμερο των cadets...
 
Και η Lufthansa αναλαμβάνει αρχικά τα έξοδα της εκπαίδευσης και μετά σου αφαιρεί σε δόσεις το ποσό από το μισθό. Για όσους ξέρουν γερμανικά... http://www.lufthansa-pilot.de.
 
Συνήθως τέτοιου είδους "διακανονισμοί" γίνονται από μεγάλες εταιρίες.
Οι 2 μεγαλύτεροι low-cost αερομεταφορείς της Ευρώπης σε αναγκάζουν να διαλέξεις από τις ποιο ακριβές σχολές στον πλανήτη, για να σε δεχθούν στο πρόγραμα τους(δεν συμφέρει πιστεύω). Γνωρίζω 2 της Μέσης Ανατολής 2 της Αφρικής πόλλες από Ασία και Αυστραλία ενω πριν την 11/9 ήταν και πολλές από Αμερική... κοινό παρανομαστή έχουν οι περισσότερες ότι αποζητούν πολιτες από τις χώρες τους.
Γι'αυτο είναι πολύ δύσκολο για έναν Έλληνα να ξεκινήσει αν δεν τα σκάσει, αυτή ειναι η γνώμη μου!
Μαζεψε χρήμα, ενημερώσου για την αγορα και ετοιμάσου να ξενιτευτείς είτε διαλέξεις να εκπαιδευτείς στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό, το ποιο πιθανό είναι να δουλέψεις έξω!
 
Hunting a Shadow":1wcfriy3 said:
Δεν είμαι γνώστης του αντικειμένου, αλλά με το φτωχό μου μυαλό λέω πως δε ξέρω κανένα ιδιωτικό φορέα εκπαίδευσης να δρα με αυτό τον τρόπο. ...................................... Ας απαντήσει όμως και κάποιος άλλος πιο σχετικός με την εκπαίδευση πιλότων μήπως λέω πατάτες.

kostas83":1wcfriy3 said:
αν γινονταν αυτο , ολοι θα τρεχαν να γινουν αεροποροι


Ρε παιδιά, ήμαρτον. Αν δεν ξέρετε κάτι, μήν απαντάτε ...στην τύχη.

Τα προγραμματα cadets από αεροπορικές εταιρείες υπάρχουν εδώ και δεκαετίες. Μέχρι και η ΟΑ είχε τέτοιο πρόγραμμα, όπου μπάινανε μέσα με μηδέν ώρες και πλήρωνε η ΟΑ όλα τα έξοδα στην Οξφόρδη.

Στην Αγγλία, οι μαθητές είναι μικρής ηλικίας (όχι παραπάνω από 21 συνήθως) και δεν πρέπει να έχουν καθόλου πτητική εμπειρία. Όμως πρέπει να έχουν απολυτήριο λυκείου ...σπαθί. Να είναι αριστούχοι. (Τώρα στις μέρες μας ποιός αριστούχος πάει να γίνει πιλότος είναι άλλο καπέλο !)

Το πρόβλημα για τους Έλληνες είναι ακριβώς αυτό. Δεν μπορείς να πάς στην Αγγλία ή Γερμανία με απολυτήριο Ελληνικόυ Λυκείου ή βαθμούς Πανελληνίων και να περιμένεις να σε πάρουνε. Προτιμούν τα δικά τους παιδιά.

Τά προγράμματα της Easy kai Ryan είναι λίγο μούφα για τους λόγους που προαναφέρθησαν. Η μόνη εταιρεία που έχει κάνει στην Αγγλία πραγματικό sponsorship cadet training τα τελευταία 8 χρόνια είναι η Τhomsonfly/Britannia πριν από ενάμιση-δύο χρόνια. Έστειλε 30 περιπου παιδιά στο εκπαιδευτικό κέντρο της Jerez στην Ισπανία.

Ποτέ δεν προσλήφθησαν οι 30 λόγω profit warnings της εταιρείας. Οι μάγκες αφέθησαν ελεύθεροι να ψάξουν για δουλειά όπου θέλανε. Η εκπαίδευση μέχρι frozen ATPL....κερασμένη.

ΥΓ. Αλέξανδρε, αυτό της Οξφόρδης δεν είναι στην ουσία αυτό που λέμε sponsored training, καθώς η ΟΑΤ δεν είναι αεροπορική εταιρεία. Η ΟΑΤ αυτό που κάνει είναι ένα είδος δανεισμού για να μπορέσεις να ξεκινήσεις την εκπαίδευση και να έχεις μία μπάλα στο πόδι σου για τα επόμενα 15 χρόνια!
 
Είναι δυνατόν;

Καταρχάς γεια σας! Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν είναι εφικτό να εκπαιδευτείς ως πιλότος (για αεροπορική εταιρία) με μηδέν αρχικό κεφάλαιο; Επίσης θα ήθελα να σας ρωτήσω πια ηλικία θεωρείτε κατάλληλη για να αρχίσει καν εις την εκπαίδευση;

Edited: Μεταφέρθηκε στο υπάρχον θέμα.
 
ravingraven, καλώς όρισες.

1) Ή πρώτη σου ερώτηση είναι λίγο "θολή".
Αν ρωτάς το κάτα πόσο είναι εφικτό να κάνεις την εκπαίδευσή σου τσάμπα, ναι είναι εφικτό αλλά εξαιρετικά δύσκολο. Γίνεται αραιά και πού και από λίγες εταιρείες. Για κάποιον Έλληνα είναι πολύ δυσκολότερο, καθώς το μόνο που ζητάνε οι εταιρείες πρίν σε "υιοθετήσουνε" είναι καλούς σχολικούς βαθμούς . Είναι ιδιαίτερα δύσκολο με τους βαθμούς του απολυτηρίου ελληνικού λυκείου (όσο καλοί και να είναι ) να τους πείσεις.

Αν δεν ρωτάς αυτό, και πάλι ναι είναι η απάντηση. Εάν ψήσεις τον πατέρα σου να πάρει δάνειο και να το αποπληρώσεις εσύ. Επίσης στο εξωτερικό υπάρχουν σπουδαστικά (career development) δάνεια, όπου η τράπεζα σου δίνει ποσά μέχρι να τελειώσεις. Βέβαια θα ξεπληρώνεις μέχρι τα 40-45 σου χρόνια.

2) Δεν υπάρχει κατάλληλη ηλικία (όπως υπάρχει για να αρχίσει κανείς μπαλέττο για παράδειγμα). Ο χρυσός κανόνας είναι όσο το νωρίτερο, τόσο καλύτερα. Με άλλα λόγια, μετά το στρατιωτικό. Ταπεινή μου άποψη ότι όταν κάποιος αρχίζει από το μηδέν την εκαπίδευση και είναι 30+ χρονών, έχει εξαιρετικά χαμηλές πιθανότητες για καρριέρα. Όταν ξεκινάς μικρός, έχεις το περιθώριο να αντέξεις τις αναπόφευκτες πρώτες σφαλιάρες μπαίνοντας στην αγορά εργασίας. Μετά τα τριάντα μπαίνουν και οι αρραβωνιάρες και οι μέλλοντες πεθεροί στην μέση και η σούπα κόβει.
 
Top