Ποια πτυχια χρειαζονται?

Ramler

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
28/04/2008
Μηνύματα
3
Likes
0
Εστω οτι καποιος εχει PPL,CPL,IR,MULTI-ENGINE RATING,Frozen ATPL και NIGHT QUALIFICATION.Με αυτα τα πτυχια σε δεχονται οι αεροπορικες εταιριες?Μετα απο το frozen ATPL υπαρχει περετερω εκπαιδευση.Μονο δηλαδη να συμπληρωσεις 1.500 ωρες ωστε να γινει unfrozen?
 
Εεεεεε χρειάζεται και λίγο "σπρώξιμο", αν ήταν όλα έτσι απλά δεν θα είχαμε τόσους ανέργους πιλότους (να πω 600 κοντά είμαι?) στην Ελλάδα...
 
Περίπτωση ένα: όλα τα πτυχία που υπάρχουν για την αεροπορία συν 7000 ώρες σε παγκοσμιου φήμης εταιρίας k ΑΝ μπεις...
Περίπτωση δυο: τα απόλυτος απαραίτητα, ένα ραβασάκι k ελαιόλαδο...
Περίπτωση τρια: μαζί με τα πτυχία σου τους στέλνεις k ένα χαρτί που λέει ότι θες μονο 50% του βασικού μισθού, δεν θες αργίες k ρεπό k δε θα ζήτησης ποτε αύξηση
Περίπτωση τεσσερα: Φεύγεις εκτος ελλάδος
Choose your destiny...
 
Διαλέγω την περίπτωση τέσσερα....
 
1)Νομίζω ότι εάν έχεις ΙR δεν χρειάζεσαι και night qualification.
2)Καλόν είναι να έχεις και το MCC.
3) Την περίπτωση 4 ασκαρδαμυκτί και ασυζητητί.
4)Δεν πιστεύω να τρως τον καιρό σου εδώ τώρα που άκουσες ότι οι χειριστές της Αεροπλοϊας πιέζουν για 40 προσλήψεις? Οι θέσεις είναι ρεζερβέ μέχρι το 840 (τόσοι είναι οι άνεργοι που έχουν αποφοιτήσει από πολιτικές σχολές). Εννοείται ότι το όριο θα είναι 40 ετών. Εχεις την εντύπωση ότι ο Χηνοφώτης ασχολείται με την Αστυνομία? Οσο ησχολείτο κι ο Κουρής με το ΥΕΘΑ...Αναμένουν στην ουρά απόστρατοι 37άρηδες από Λιμενικό, Ναυτικό, Στρατό, Αεροπορία κλπ και με πολιτικές πλάτες που δεν μπορείς να τις φανταστείς.

Αυτήν την εποχή έχει κάτι φτηνά εισιτήρια η DELTA! Κι υπάρχουν κάτι μικροεταιρίες στο Colorado, Nebraska, Utah κλπ μούρλια για να βάλεις ώρες...Εφυγες!
 
Γνωρίζει κάποιος τι είναι το πτυχίο cpl και το mcc? Tι δυνατότητες έχει κάποιος με αυτά τα πτυχία?
 
CPL: Commercial Pilot Licence
Με το πτυχίο αυτό μπορείς να πετάς:
ως αμειβόμενος κυβερνήτης σε μονοκινητήρια (πιστονοφόρα) αεροπλάνα μικτού βάρους απογείωσης μέχρι 5700 kg σε πτήσεις εξ όψεως (Visual Flight Rules-VFR) ημέρας (ημέρας μόνο για την Ελλάδα).

Ενας ολοκληρωμένος επαγγελματίας χειριστής πρέπει να έχει το βασικό CPL το οποίο πρέπει να συνοδεύεται από
α) Ειδικότητα Πτήσεως δι΄ Οργάνων (Instrument Rating-IR)
β) Ικανότητα Πολυκινητηρίων Πιστονοφόρων Αεροπλάνων (Μulti Engine Piston-MEP Rating)
γ) Σειρά μαθημάτων "Συνεργασία μελών πολυμελούς πληρώματος" (Multi Crew Cooperation-MCC course completed)

Mε τα τρία αυτά πρόσθετα προσόντα μπορείς να πετάς
α) ως κυβερνήτης σε μονοκινητήρια και πολυκινητήρια αεροπλάνα μέχρι 5700 κιλά σε πτήσεις ημέρας, νύχτας και σε συνθήκες πτήσεως δι οργάνων
β) ως συγκυβερνήτης σε μονοκινητήρια και πολυκινητήρια πιστονοφόρα αεροπλάνα βάρους πάνω από 5700 ή αεροπλάνα οποιουδήποτε βάρους που έχουν στροβιλοκινητήρες (turbojet/turboprop), σε οποιεσδήποτε συνθήκες πτήσεως. (Tα πιστονοφόρα πάνω από 5700 και τα στροβιλοφόρα οποιουδήποτε βάρους απαιτούν type rating για να τα πετάξεις).

Εννοείται οτι κάθε αεροπλάνο πετάει κάτω από προσόντα χειριστών που έχει θεσπίσει η εταιρία στο Εγχειρίδιο Λειτουργίας της δηλ στην Ελλάδα δεν υπάρχει εταιρία που να επιτρέπει να πετάει
κυβερνήτης σε ελαφρύ πολυκινητήριο (κάτω από 5700) με 220 ώρες δηλ μόλις πήρε το πτυχίο του, διότι πρέπει να έχει μεγαλύτερη πείρα. Εάν πχ υπήρχαν ψεκαστικά, τότε ένας χειριστής με το βασικό CPL δηλ με 170 ώρες χωρίς ΙR, MEP, MCC θα έπιανε άνετα δουλειά με μια σύντομη εκπαίδευση στους βασικούς χειρισμούς και την προστασία από τα φάρμακα.
 
Γνωρίζει κάποιος, ποιά σχολή προσφέρει JOC στην Ελλάδα και πόσο πάει περίπου?
Ευχαριστώ.
 
Νομίζω πως η Εγνατία κάνει μαζι MCC, JOC. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να πάρεις ένα τηλέφωνο στις σχολές.
 
Top