vassdel
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 25/01/2009
- Μηνύματα
- 1.197
- Likes
- 4
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGEL
Κυρίες και κύριοι χρήστες του forum, χαίρεται.
Ψάχνοντας στο google για να βρω τι σημαίνουν τα αρχικά CPL-PPL-ATPL κλπ, οδηγήθηκα στο forum airliners.gr, και ομολογώ ότι παρασύρθηκα και χάθηκα στην πληθώρα των θεμάτων. Με λύπη μου ανακάλυψα ότι ανήκω στην 2η πιο "μισητή" κατηγορία μελών - αυτή των χειριστών της Πολεμικής Αεροπορίας (απ ότι κατάλαβα, η πιο μισητή κατηγορία μελών, είναι οι γιοι/συγγενείς των νυν χειριστών στις μεγάλες αεροπορικές εταιρίες - δυστυχώς δεν έχω αυτό το πλεονέκτημα).
Για να αποφύγω τα τυχόν ευχολόγια (β.λ. μπινελίκια), σας πληρόφορώ οτί ΔΕΝ ενδιαφέρομαι για δουλειά εντός συνόρων. Είμαι εν ενεργεία χειριστής ελικοπτέρων της Π.Α. και απλά θέλω να ρωτήσω μερικά πολύ συγκεκριμένα πραγματάκια:
1. Πριν από 3 χρόνια, απόκτησα από την ΥΠΑ το πτυχίο μου στα Ε/Π. Τότε είχα 1200 ώρες στα Ε/Π, 800 ως PIC (pilot in command) και 400 ώρες ως flight instructor, με type rating σε 2 τύπους Ε/Π, ένα μονοκινητήριο και ένα δικινητήριο. Το πτυχίο βρίσκεται σε κάποια κούτα στην αποθήκη του πατρικού μου, κατά πάσα πιθανότητα θα το βρω με λίγη τύχη. Τι είδους πτυχίο θα μπορούσε να είναι? (PPL/CPL κλπ)?
2. Ποιες είναι οι απαιτήσεις προκειμένου να αποκτήσω τα minimum πτυχία προκειμένου να πιάσω δουλειά σε κάποια αεροπορική ιδιωτική εταιρία στο εξωτερικό? Εννοώ σε ώρες και εξετάσεις. Οι περισσότερες εταιρίες ζητάνε CPL. To ATPL πού χρειάζεται?
3. Αυτή τη στιγμή έχω: 2400 total flight hours, 300 fixed wing, 2100 helicopter --> 1300 single-engine, 800 twin engine turbine, 1700 PIC, instrument rating, night flight experience and instrument flight about 500 hours. 1350 hours as helicopter flight instructor. Αυτές οι ώρες ακούγονται δελεαστικές για κάποια αεροπορική εταιρία, ή είναι καλό να αποκτήσω κι άλλες? (Μπορώ να πετάω περίπου 300 ώρες τον χρόνο max, καθώς και να αποκτήσω άνετα NVG εμπειρία). Αξίζει τον κόπο να περιμένω να αυξήσω την εμπειρία μου, ή καλύτερα όπου φύγει φύγει για έξω?
Καταλαβαίνω ότι σε κάποιους τα ερωτήματα μου να φαίνονται ανόητα, καθώς και ότι κάποιοι να εκνευρίζονται με το μήνυμά μου για ευνόητους λόγους. Αν ανήκετε σε μία απ' αυτές τις κατηγορίες, απλά παρακαλώ αγνοήστε με. Αν όμως κάποιος μπορεί να απαντήσει, τον ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Ψάχνοντας στο google για να βρω τι σημαίνουν τα αρχικά CPL-PPL-ATPL κλπ, οδηγήθηκα στο forum airliners.gr, και ομολογώ ότι παρασύρθηκα και χάθηκα στην πληθώρα των θεμάτων. Με λύπη μου ανακάλυψα ότι ανήκω στην 2η πιο "μισητή" κατηγορία μελών - αυτή των χειριστών της Πολεμικής Αεροπορίας (απ ότι κατάλαβα, η πιο μισητή κατηγορία μελών, είναι οι γιοι/συγγενείς των νυν χειριστών στις μεγάλες αεροπορικές εταιρίες - δυστυχώς δεν έχω αυτό το πλεονέκτημα).
Για να αποφύγω τα τυχόν ευχολόγια (β.λ. μπινελίκια), σας πληρόφορώ οτί ΔΕΝ ενδιαφέρομαι για δουλειά εντός συνόρων. Είμαι εν ενεργεία χειριστής ελικοπτέρων της Π.Α. και απλά θέλω να ρωτήσω μερικά πολύ συγκεκριμένα πραγματάκια:
1. Πριν από 3 χρόνια, απόκτησα από την ΥΠΑ το πτυχίο μου στα Ε/Π. Τότε είχα 1200 ώρες στα Ε/Π, 800 ως PIC (pilot in command) και 400 ώρες ως flight instructor, με type rating σε 2 τύπους Ε/Π, ένα μονοκινητήριο και ένα δικινητήριο. Το πτυχίο βρίσκεται σε κάποια κούτα στην αποθήκη του πατρικού μου, κατά πάσα πιθανότητα θα το βρω με λίγη τύχη. Τι είδους πτυχίο θα μπορούσε να είναι? (PPL/CPL κλπ)?
2. Ποιες είναι οι απαιτήσεις προκειμένου να αποκτήσω τα minimum πτυχία προκειμένου να πιάσω δουλειά σε κάποια αεροπορική ιδιωτική εταιρία στο εξωτερικό? Εννοώ σε ώρες και εξετάσεις. Οι περισσότερες εταιρίες ζητάνε CPL. To ATPL πού χρειάζεται?
3. Αυτή τη στιγμή έχω: 2400 total flight hours, 300 fixed wing, 2100 helicopter --> 1300 single-engine, 800 twin engine turbine, 1700 PIC, instrument rating, night flight experience and instrument flight about 500 hours. 1350 hours as helicopter flight instructor. Αυτές οι ώρες ακούγονται δελεαστικές για κάποια αεροπορική εταιρία, ή είναι καλό να αποκτήσω κι άλλες? (Μπορώ να πετάω περίπου 300 ώρες τον χρόνο max, καθώς και να αποκτήσω άνετα NVG εμπειρία). Αξίζει τον κόπο να περιμένω να αυξήσω την εμπειρία μου, ή καλύτερα όπου φύγει φύγει για έξω?
Καταλαβαίνω ότι σε κάποιους τα ερωτήματα μου να φαίνονται ανόητα, καθώς και ότι κάποιοι να εκνευρίζονται με το μήνυμά μου για ευνόητους λόγους. Αν ανήκετε σε μία απ' αυτές τις κατηγορίες, απλά παρακαλώ αγνοήστε με. Αν όμως κάποιος μπορεί να απαντήσει, τον ευχαριστώ εκ των προτέρων.