Τύποι πτυχίων

vassdel

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
25/01/2009
Μηνύματα
1.197
Likes
4
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
Κυρίες και κύριοι χρήστες του forum, χαίρεται.

Ψάχνοντας στο google για να βρω τι σημαίνουν τα αρχικά CPL-PPL-ATPL κλπ, οδηγήθηκα στο forum airliners.gr, και ομολογώ ότι παρασύρθηκα και χάθηκα στην πληθώρα των θεμάτων. Με λύπη μου ανακάλυψα ότι ανήκω στην 2η πιο "μισητή" κατηγορία μελών - αυτή των χειριστών της Πολεμικής Αεροπορίας (απ ότι κατάλαβα, η πιο μισητή κατηγορία μελών, είναι οι γιοι/συγγενείς των νυν χειριστών στις μεγάλες αεροπορικές εταιρίες - δυστυχώς δεν έχω αυτό το πλεονέκτημα).

Για να αποφύγω τα τυχόν ευχολόγια (β.λ. μπινελίκια), σας πληρόφορώ οτί ΔΕΝ ενδιαφέρομαι για δουλειά εντός συνόρων. Είμαι εν ενεργεία χειριστής ελικοπτέρων της Π.Α. και απλά θέλω να ρωτήσω μερικά πολύ συγκεκριμένα πραγματάκια:

1. Πριν από 3 χρόνια, απόκτησα από την ΥΠΑ το πτυχίο μου στα Ε/Π. Τότε είχα 1200 ώρες στα Ε/Π, 800 ως PIC (pilot in command) και 400 ώρες ως flight instructor, με type rating σε 2 τύπους Ε/Π, ένα μονοκινητήριο και ένα δικινητήριο. Το πτυχίο βρίσκεται σε κάποια κούτα στην αποθήκη του πατρικού μου, κατά πάσα πιθανότητα θα το βρω με λίγη τύχη. Τι είδους πτυχίο θα μπορούσε να είναι? (PPL/CPL κλπ)?

2. Ποιες είναι οι απαιτήσεις προκειμένου να αποκτήσω τα minimum πτυχία προκειμένου να πιάσω δουλειά σε κάποια αεροπορική ιδιωτική εταιρία στο εξωτερικό? Εννοώ σε ώρες και εξετάσεις. Οι περισσότερες εταιρίες ζητάνε CPL. To ATPL πού χρειάζεται?

3. Αυτή τη στιγμή έχω: 2400 total flight hours, 300 fixed wing, 2100 helicopter --> 1300 single-engine, 800 twin engine turbine, 1700 PIC, instrument rating, night flight experience and instrument flight about 500 hours. 1350 hours as helicopter flight instructor. Αυτές οι ώρες ακούγονται δελεαστικές για κάποια αεροπορική εταιρία, ή είναι καλό να αποκτήσω κι άλλες? (Μπορώ να πετάω περίπου 300 ώρες τον χρόνο max, καθώς και να αποκτήσω άνετα NVG εμπειρία). Αξίζει τον κόπο να περιμένω να αυξήσω την εμπειρία μου, ή καλύτερα όπου φύγει φύγει για έξω?


Καταλαβαίνω ότι σε κάποιους τα ερωτήματα μου να φαίνονται ανόητα, καθώς και ότι κάποιοι να εκνευρίζονται με το μήνυμά μου για ευνόητους λόγους. Αν ανήκετε σε μία απ' αυτές τις κατηγορίες, απλά παρακαλώ αγνοήστε με. Αν όμως κάποιος μπορεί να απαντήσει, τον ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 
Re: ΤΥΠΟΙ ΠΤΥΧΙΩΝ

vassdel":gu3mzkiy said:
Με λύπη μου ανακάλυψα ότι ανήκω στην 2η πιο "μισητή" κατηγορία μελών - αυτή των χειριστών της Πολεμικής Αεροπορίας (απ ότι κατάλαβα, η πιο μισητή κατηγορία μελών, είναι οι γιοι/συγγενείς των νυν χειριστών στις μεγάλες αεροπορικές εταιρίες - δυστυχώς δεν έχω αυτό το πλεονέκτημα).

Για να αποφύγω τα τυχόν ευχολόγια (β.λ. μπινελίκια),

Πρώτα απ' όλα , καλωσόρισες στο forum .

Επι του πρακτέου τώρα , από πού προκύπτει ότι υπάρχει μίσος για κάποιους???
Προσωπικά έχοντας διαβάσει τα περισσότερα μηνύματα που υπάρχουν στο Forum μίσος δεν βρήκα πουθενά.
Κόντρες ναι , θα βρεις πολλές, ακόμα και σε βαθμό υπερβολής αλλά μίσος??? :rolleyes:
Αν θεωρείς μίσος διάφορες κριτικές απόψεις που διατυπώνονται φοβάμαι ότι κατέληξες σε λάθος συμπεράσματα.
 
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να ξεκινήσω αντιπαράθεση και να σταχυολογήσω posts ανθρώπων που τελικά απ' ότι φαίνεται "δεν συμπαθούν ιδιαίτερα (sic)" τους χειριστές της ΠΑ. Όπως και νά 'χει, μάλλον έκανα κακή αρχή και ζητώ συγνώμη γι αυτό.

Anyway, αναμένω εναγωνίως απάντηση στα ερωτήματά μου από τους φίλους που γνωρίζουν, ευχαριστώ ;)
 
1. :arrow: Ειρήνη υμήν...

2. :arrow: Γεια και χαρά και καλώς ήρθες... Θα πάρεις απάντηση σε όλα σου τα ερωτήματα με π.μ. ;)

3. :arrow: Καλη συνέχεια στο φόρουμ...
 
Καλησπέρα!!!
Θέλω να παώ για PPL.Όμως θέλω να πάρω και night raiting αμέσως μετά την απόκτηση του PPL και μετά ίσως πάω και για CPL.
Έχω μερικές ερωτήσεις:
-Προκειμένου να πάρω CPL κάνω υποχρεωτικά night qualification???
-Πόσες ώρες πρέπει να βάζω κάθε χρόνο προκειμένου να είναι εν ισχύ το πτυχίο. ( Πόσες για PPL και πόσες για CPL??? )

Ευχαριστώ!!!
 
Όσοι ενδιαφέρεστε για τα είδη των πτυχίων των χειριστών αεροσκαφών, στο συνημμένο pdf της EASA (Licensing requirements – Quick Reference) θα βρείτε συγκεντρωμένες τις απαιτήσεις για όλα τα πτυχία των χειριστών αεροσκαφών. Είναι στην ουσία το ρεζουμέ του PART-FCL.
 

Attachments

  • Licensing requirements - quick reference-rev2-May-2015_publication.pdf
    843,2 KB · Προβολές: 594
Top