Μυωπία

  • Thread starter aman
  • Ημερομηνία δημιουργίας

aman

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
29/01/2009
Μηνύματα
9
Likes
0
Γεια σας! Σήμερα πήρα απο το ΚΑΙ το medical class 1. Το πρόβλημα μου είναι ότι ο οφθαλμίατρος έγραψε ότι πρέπει να φοράω διορθωτικούς φακους κατά την πτήση, επειδή μου βρήκε 0,75 αστιγματισμό και 0,75 μυωπία. Θέλω να μου πείτε αν αυτό θα είναι πρόβλημα όταν θα τελειώσω την σχολή και πάω να δουλέψω σε μία εταιρία. Θεωρείται δηλαδή μειονέκτημα για πρόσληψη?

Ευχαριστώ
 
Φιλε μου για να μην ανγχωνεσαι εχεις στα χερια σου το Med1 τελος, αν δεν σε προσλάβουν με προσχημα αυτο ειναι παρανομο......
 
δεν έχω πάει στην σχολή ακομα! αυτο σημαίνει οτι αν υπάρχει πρόβλημα, μήπως είναι καλύτερα να παω...? :(
 
εν τω μεταξύ, δεν είχα κανένα πρόβλημα να δω τα γράμματα που μου έδειχνε και δεν έκανα λάθος. το οτι έχω 0,75 μυωπία το είδε στο μηχάνημα! :(
 
Η αλήθεια είναι οτι οι αερογραμμές θέλουν απο τους ήδη υπάρχοντες ή υποψήφιους χειριστές τους να έχουν med class1 χωρίς κανέναν περιορισμό..να είναι δηλαδη απολύτως υγιείς..είναι γεγονός πως σε βλέπουν με χειρότερο μάτι αν εχεις class1 με περιορισμό multicrew και αυτό και μόνο είναι ικανό να σου στοιχίσει την πρόσληψη και δεν πα να έχεις τελείωσει και oxford και να έχεις 2000 ώρες στο logbook.. :wall:
 
Ο περιορισμός είναι να φοράω γυαλιά. Δεν λέει κάτι για multicrew! Συνεπάγεται κάτι τέτοιο?
 
Αγαπητέ aman, από τη στιγμή που "κατάφερες" να αποκτήσεις το πολυπόθητο Class I Medical,
δεν συντρέχει απολύτως κανένας λόγος ανησυχίας! Και δεν κινδυνεύεις σε καμία εταιρία παγκοσμίως.
Και μια παρατήρηση στον συμφορουμίτη Tolisshow.
Μην δημιουργούμε φόβους και άγχη σε άτομα, γράφοντας πράγματα που δεν ισχύουν.
Και κυρίως περιπλέκοντας καταστάσεις αναφέροντας multi crew restrictions και διάφορες ιστορίες...
Το να έχεις μυωπία δεν σημαίνει πως δεν είσαι απόλυτα υγιής... Το μάτι δεν πάσχει από κάτι! Μια διαθλαστική ανωμαλία έχει, η οποία διορθώνεται εύκολα!
 
Το όριο είναι 3 από κει και πέρα αν έχεις το Class 1 δεν υπάρχει θέμα μειωνεκτήματος στην πρόσληψη. Ούτε καν.
 
Tolisshow":3ron9e1q said:
Η αλήθεια είναι οτι οι αερογραμμές θέλουν απο τους ήδη υπάρχοντες ή υποψήφιους χειριστές τους να έχουν med class1 χωρίς κανέναν περιορισμό..να είναι δηλαδη απολύτως υγιείς..είναι γεγονός πως σε βλέπουν με χειρότερο μάτι αν εχεις class1 με περιορισμό multicrew και αυτό και μόνο είναι ικανό να σου στοιχίσει την πρόσληψη και δεν πα να έχεις τελείωσει και oxford και να έχεις 2000 ώρες στο logbook.. :wall:

στενοχωριεμαι διοτι σε αυτο το φορουμ μιλανε πολλοι ασχετοι χωρις επιχειρηματα....ανεφερα το γεγονος σε φιλο που εχει προσληφθει προσφατως στην aegean παρεπιτποντως απο εντελως ασχετη σχολη του εξωτερικου...και δεν υπαρχει κανενα προβλημα φιλτατε....τωρα αν ο κυριος εδω που μιλαει ειναι κανας 50αρης με 100 βαθμους μειωπια που δε καταφερε ποτε στη ζωη του να πεταξει παραπανω απο επιβατης σε πολιτικο αεροσκαφος υπαρχουν και ψυχολογοι...αλλα ποτε δεν ειναι αργα...βαρεθηκα να ακουω ανακριβειες σε αυτο το site γα....ντας το ονειρο πολλων απο απλα ασχετες αντιληψεις...δε βοηθατε καθολου τα παιδια....που θελουν να πραγματοποιησουν το ονειρο τους διοτι μαλλον εδω μεσα μετρημενους στα δαχτυλα του ενος χεριου επαγγελματιες θα υπαρχουν!!!κριμα γτ δε βοηθατε καθολου....ενας σχετικος επαγγελματιας ενεργος ας διαφωτιζει καθε φορα με τις γνωσεις του τα ποστ που μια απαντηση του μπορει να βοηθησει στο ονειρο ενος ανθρωπου...ας παψουν οι απαντησεις χωρις επιχειρηματολογια...επιτελους μαστερ δεν υπαρχει σε αυτο το φορουμ να επιβαλλει τη ταξη ...ελεος!!!
 
Καταρχάς δεν αναφέρθηκα σε μυωπία..ο περιορισμός Multicrew στο μεντικαλ δεν έχει να κάνει καμία σχεση με μυωπία αλλά με παθήσεις όπως οι καρδιοπάθειες,η υπέρταση ο διαβήτης και διάφορα άλλα..εγω αναφέρθηκα γενικά για το τι ισχύει σε μεντικαλ..και ναι η αλήθεια είναι αυτή..αν έχεις περιορισμό multicrew ενώ ο αλλός δν έχει κανένα περιορισμό εσύ σαν εταιρία ποιον θα έπαιρνες?αυτόν με τον περιορισμό ή με το "full' medical class1?σαν επιβάτης ποιον θα ήθελες?τον υπερτασικό ή τον υγιή?οσον αφορά εσένα μεγάλε ψυχολόγε και εμπειρε λορεντζο ΑΝ νομίζεις οτι με το να λες οτι θέλω ψυχολόγο και οτι είμαι για τα νοσοκομεία , καταφέρνεις να καταξιωθείς και να γίνεις αρεστός στο φόρουμ,δεν πιστεύω οτι θα καταφέρεις και πολλα..Αν εξάλλου εχεις τόσες πολλές γνωριμίες σε αιγαιου και τους ρωτάς για μέντικαλ γιατι(?) έχεις γεμίσει ενα σωρό μ@λ@κιες ποστ στο φόρουμ ρωτώντας συνεχώς για διάφορες σχολές?μπορείς να ψάξεις αλλού..ή καλύτερα γιατι δεν ρωτάς τον φιλο σου στην αιγαίου..σε ψυχολόγο σου προτείνω να πας εσύ για να σου αλλάξει λιγο την άποψη οτι όλα τα πράγματα θα είναι στρωμένα με ροδοπεταλα στην αεροπορία και να σου μάθει και τρόπους γιατι αποτι φαίνεται ακομα δεν έχεις μάθει..μαλλον ο "φιλος" λορετζο είναι ο ασχετος στον αεροπορικό χώρο και έχει ψυχολογικά προβλήματα,νομίζοντας οτι μπαίνουμε όλοι εμπόδιο στο να πραγματοποιήσει το όνειρο του..


όντας 23 έχω το ίδιο όνειρο να πετάξω επαγγελματικά όπως όλοι μας..Δεν εχω σκοπό να σβήσω το όνειρο κανενός.είπα αυτό που έπρεπε να πω ώστε μέσα απο το διάλογο και τις σκέψεις όλων μας να καταλήξουμε κάπου..εξάλλου αυτή είναι η έννοια του φορουμ..δεν έκανα τον ειδικό,δεν επιτέθηκα σε κανέναν,δεν μίλησα ασχημα σε κανέναν,δεν είπα σε κανεναν οτι είναι ΑΣΧΕΤΟΣ(με ολη τη σημασία του όρου) χωρίς να τον ξέρω προσωπικά..και το βασικότερο είπα κάτι που πολλες φορές ισχύει.μπείτε στο site της JAA και στα γρουπ των πιλότων να το διασταυρώσετε.αν και ασχετο με τη μυωπία αλλα στα πλαίσια των requirements του class1,θεωρησα σωστό να το επισημάνω..αν παρολα αυτά είναι έγκλημα αυτο πού εκανα και είμαι για ψυχιατρεία,ζητω απο τους αντμινς (μέσα απο την τρέλα που κουβαλάω) να με διαγράψουν..φανταζομαι κανένας δεν θα ήθελε στο φόρουμ εναν τρελό να λέει ασυναρτησίες..

Υ.Γ." τωρα αν ο κυριος εδω που μιλαει ειναι κανας 50αρης με 100 βαθμους μειωπια που δε καταφερε ποτε στη ζωη του να πεταξει παραπανω απο επιβατης σε πολιτικο αεροσκαφος υπαρχουν και ψυχολογοι...αλλα ποτε δεν ειναι αργα"
Είμαι 23 εχω 0.3 μυωπία στο δεξί και καθόλου στο αριστερό και εχω 72 ώρες στA C172 και C152..Σ ολα μέσα έπεσες :thx:
 
Top