Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με το Ιπτάμενο Προσωπικό - Χειριστές - Σχολές
CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 80

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 19 Ιουν 2014, 19:52

Φίλε C421 καλά τα έγραψες αλλά δεν τα έγραψες όλα και ιδιαίτερα το οικονομικό σκέλος.
Δεσποινίς Eri, κατ' αρχήν δεν εργάζεσαι ως Ιπταμένη Φροντιστής αλλά ως Αεροσυνοδός, εκτός αν το φύλλο ή το όνομα μας μπέρδεψε.
Η απάντηση στο ερώτημά σου αν μπορείς να γίνεις Πιλότος, είναι: "και φυσικά μπορείς, αρκεί να το θέλεις πραγματικά και να το προσπαθήσεις σκληρά". Το πρόβλημα όμως δεν είναι εκεί στο αν θα πάρεις Πτυχίο, είναι στο πού, πότε και πως θα βρεις εταιρεία να σε προσλάβει (την Ελλάδα πάντως ξέχασέ την) και το άλλο σπουδαίο είναι ότι πρέπει όταν αποφασίσεις να αρχίσεις την εκπαίδευσή σου, να εγκαταλείψεις την εργασία σου και να διαθέσεις περίπου 120.000€ και δυο χρόνια εκπαίδευσης, μέχρι να είσαι έτοιμη για εργασία. Σε βοηθάει το ότι είσαι πολύ νέα ακόμη. Θα σου πρότεινα επίσης πέρα από την απλή επίσκεψη στο πιλοτήριο, αν σου δοθεί η ευκαιρία να παρακολουθήσεις μια ολόκληρη πτήση από την προετοιμασία της μέχρι το πέρας. Θα σε συμβούλευα να παρακολουθήσεις όλες τις φάσεις της πτήσης και ιδιαίτερα προσγείωση με άσχημες καιρικές συνθήκες για να δεις και την πραγματική εργασία του πιλότου και όχι την άνετη στολή και τα σιρίτια. Καλή επιτυχία σε ότι και αν κάνεις.
0 x


Άβαταρ μέλους
z_pilot
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 494
Εγγραφή: 20 Φεβ 2007, 13:05
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
x 30
Επικοινωνία:

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό z_pilot » 20 Ιουν 2014, 22:45

Με τους πιλότους ελικοπτέρων γνωρίζει κανείς ποια είναι η κατάσταση σήμερα ; (Ελλάδα,Ευρώπη,ΗΠΑ,Καναδά,Αυστραλία κλπ)

Διαφέρει σε σχέση με αυτή των airline pilots;

Οικονομικά πόσο διαφέρουν τα πτυχία και ποια διαφορά πιθανοτήτων σε σχέση τους airliners υπάρχει για δουλειά;
0 x
Aviate, Navigate, Communicate..

Truly superior pilots are those who use their superior judgment to avoid those situations where they might have to use their superior skills.

C421
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: 25 Μάιος 2011, 22:51
x 15

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό C421 » 23 Ιουν 2014, 19:09

1) Κόστος εκπαίδευσης χειριστού CPL MEP/IR and MCC:
α) Στην Ελλάδα αρχίζοντας από ερασιτεχνικό και 100 ώρες σε αερολέσχη 17.000 και μετά σε σχολή για το επαγγελματικό και το MCC 23.000 σύνολον 40.000 ευρώ
β) Στην Ελλάδα κατευθείαν σε επαγγελματική σχολή από 35.000-70.000
γ) Στην Ευρώπη (εκτός Αγγλίας) από 50.000 και άνω
δ) Στην Αγγλία από 60.000-120.000
ε) Ευρώπη: Βασικό επαγγελματικό πτυχίο και τύπος αερ/νου πχ Α320: πχ KLM 170.000

2) Περί ελικοπτέρων
α) Ελλάδα: αποστρατεύονται κατ έτος από Στρατό, Ναυτικό, Αεροπορία, Λιμενικό, Πυροσβεστική, Αστυνομία 30 χειριστές. Αυτή τη στιγμή πετάνε περίπου 25 ελικόπτερα δημόσια και ιδιωτικά που χρησιμοποιούν επαγγελματίες χειριστές. Αρα...μαύρη ειν η νύχτα στα βουνά.
β) Αμερική, Καναδάς: με CPL/IR/CFI και 500 ώρες εκπαιδευτού πιάνεις μια αξιοπρεπή δουλειά σε A109, EC 135 κλπ
γ) Ευρώπη: κλειστή προ πολλών ετών για Ελληνες και ειδικά ολιγόωρους
δ) Ουδεμία διαφορά μεταξύ airliners αεροπλάνων και επαγγελματίες ελικοπτέρων, τα ίδια βάσανα αντιμετωπίζουν και οι δύο ομάδες
) Κόστος ελικοπτερικού πτυχίου: ακριβώς το διπλό του αεροπλάνου.

Υπάρχουν ελικοπτεράδες που γράφουν εδώ μέσα και είναι ικανότεροι να δώσουν καλύτερη πληροφόρηση απ ότι εγώ
0 x

Eri
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 07 Φεβ 2014, 11:58
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): Duss

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό Eri » 21 Ιούλ 2014, 02:41

Παιδια ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες πολυ κατατοπιστικες!!! :D
Επισης εχω ηδη παρακολουθησει ηδη πτηση απ την αρχη μεχρι το τελος αλλα σε νορμαλ καιρικες συνθηκες!
Οσο για την αερολεσχη το σκεφτηκα και εγω αλλα ενδεχεται να παρω μεταφορα σε αλλη βαση συντομα οποτε ελεγα μην το ξεκινησω και το αφησω στην μεση!Εκτος αν γινεται να συνεχισω απο κει που εμεινα σε αλλη αερολεσχη!
Σας ευχαριστω και παλι :)
0 x


Pavlos-21-
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 06 Αύγ 2014, 17:19
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 3

Σχολη για Boeing 737NG

Δημοσίευσηαπό Pavlos-21- » 11 Αύγ 2014, 16:38

Καλησπερα σε ολους!!
Ενδιαφερομαι να μπω σε μια σχολη εκπαιδευσης για Boeing 737NG ή Airbus a320 οταν τελειωσω το σχολειο σε 3 χρονια. Γνωριζω πως μελλον για μια τετοια καριερα δεν υπαρχει εδω στην Ελλαδα, αρα σκεφτομαι κατι για το εξωτερικο. Θα ηθελα να μαθω ποσα χρονια χρειαζεται μια τετοια σχολη, το κοστος της, τα σωματικα κριτιρια (μυωπια, κτλ) και ο,τι αλλο ειναι σημαντικο να γνωριζω πανω στο θεμα. Ευχαριστω εκ των προτερων!! :D
0 x

Άβαταρ μέλους
flying Doc
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1771
Εγγραφή: 22 Απρ 2007, 13:07
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EBBR
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
x 180

Re: Σχολη για Boeing 737NG

Δημοσίευσηαπό flying Doc » 11 Αύγ 2014, 18:52

Tα 787 δε σ' ενδιαφέρουν ? Αυτά είναι το μέλλον.
0 x

Άβαταρ μέλους
z_pilot
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 494
Εγγραφή: 20 Φεβ 2007, 13:05
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
x 30
Επικοινωνία:

Re: Σχολη για Boeing 737NG

Δημοσίευσηαπό z_pilot » 11 Αύγ 2014, 20:01

Αγαπητέ Παύλο, για να μην αναλωνόμαστε και επαναλαμβάνουμε τα ίδια μπορείς να ξεκινήσεις διαβάζοντας το παρακάτω thread και όσα σχετικα λινκς δίνονται μέσα σε αυτό
https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?f=61&t=6286

Καλό διάβασμα!

flying Doc έγραψε:Tα 787 δε σ' ενδιαφέρουν ? Αυτά είναι το μέλλον.

Μέγιστη καφρίλα :mrgreen:
0 x
Aviate, Navigate, Communicate..

Truly superior pilots are those who use their superior judgment to avoid those situations where they might have to use their superior skills.


Pavlos-21-
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 06 Αύγ 2014, 17:19
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 3

Re: Σχολη για Boeing 737NG

Δημοσίευσηαπό Pavlos-21- » 13 Αύγ 2014, 12:39

Αγαπητε z_pilot ευχαριστω πολυ για το λινκ, δεν ηξερα πως υπηρχε καποιο τοπικ ηδη :)

flying Doc έγραψε:Tα 787 δε σ' ενδιαφέρουν ? Αυτά είναι το μέλλον.


Με ενδιαφερουν αλλα τα 737 εχουν ακομη μέλλον και μαλιστα υπαρχουν πολλες παραγγελιες ακομη.
0 x

C421
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: 25 Μάιος 2011, 22:51
x 15

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό C421 » 17 Αύγ 2014, 00:44

Με τέτοια ανάπτυξη στην παγκόσμια αεροπορική αγορά και την προσφορά θέσεων εργασίας λόγω ανυπαρξίας ανέργων χειριστών πλέον, φυσικό είναι να υπάρχουν και επιλογές εταιριών, τύπων, μισθών, χωρών κλπ. Αυτά έχουν γραφτεί εδώ μέσα από το 2008.
Παρακολουθείστε έναν διάλογο:

FAA - JAA
Δημοσίευσηαπό yiannis19 » 13 Ιαν 2008, 00:41
Υπαρχει περιπτωση τα πτυχεια FAA - JAA να καταργηθουν και να γινει ενα ενιαιο για Αμερικη και Ευρωπη???

SCanavos
Δημοσίευσηαπό SCanavos » 13 Ιαν 2008, 02:42
Ουτε μια στο εκατομμυριο!
Δεν υπαρχει περιπτωση να δεχτει η FAA τετοια υποβαθμιση.
Ασε που θα κλεισουν χιλιαδες σχολες στην Αμερικη .
Ασε που θα φτασει σε δυσθεωρητα υψη το κοστος της εκπαιδευσης για οποιοδηποτε πτυχιο.
Ασε που θα ψαχνονται οι ανθρωποι τι διαολο να διδαξουν στους υποψηφιους του ATPL σε 640 ωρες μαθημα?

pilot767
Δημοσίευσηαπό pilot767 » 17 Ιαν 2008, 18:31
Προσπερνωντας την ειρωνεια σου φιλε SCanavos,να σε πληροφορησω οτι την απο την εναρξη της επομενης 5ετιας και τα τελη της επομενης 10ετιας η ζητηση θα ειναι τεραστια για χειριστες τοσο ωστε οχι να εξισωθουν τα πτυχια αλλα τοσο ωστε να σου επιτρεπουν να πετας με αμερικανικο πτυχιο στην ευρωπη.Ποτε μη λες ποτε και ειδικα σε ενα χωρο τοσο ρευστο οσο η αεροπορια.Και με την ευκαιρια να σε ρωτησω πως τα βλεπεις τα πραγματα στην ελλαδα ολα καλα?οι μισθοι?οι συνταξεις?Οπως παμε ειμαι πολυ πεπεισμενος οτι σε λιγα χρονια νεοι ελληνες χειριστες δεν θα υπαρχουν,ποιος μικρομεσαιος,δημ υπαλληλος κτλ θα εχει να διαθεσει τοσα χρηματα για τις σπουδες του παιδιου του(στην ευρωπη),και ανσυνυπολογισω και τη ραγδαια αυξηση των καυσιμων τα πραγματα γινονται ολοενα και δυσκολοτερα.Στο ερωτημα που θετει ο φιλος πιο πανω κανεις δεν μπορει να απαντησει με σιγουρια.

SCanavos
Δημοσίευσηαπό SCanavos » 18 Ιαν 2008, 04:05
Οπως πιθανον γνωριζετε απο την πρωτη μερα που γραφτηκα στο forum δεν απαντω ποτε και σε κανεναν, δεν συμμετεχω σε συζητησεις περαν της μιας, της μοναδικης και της αρχικης αποψεως μου για ενα θεμα.
Αυτο ειναι ζητημα αρχης, θεμα προσωπικης τιμης και αδιαπραγματευτο ιδιωμα μου.
Υπαρχουν κι αλλοι τροποι επικοινωνιας μαζι μου π.χ. με προσωπικα μηνυματα εαν πρεπει και αξιζει να δοθει εκταση σε μια συζητηση που αρχισε...

pilot767
Δημοσίευσηαπό pilot767 » 18 Ιαν 2008, 15:13
oκ καταλαβα οτι ο κυριος <<πολλα βαρυς>> scavanos δεν αξιζει να απανταει σε ατομα που αντιθετολογουν επιχειρηματολογοντας(ισως επειδη δεν εχει κατι να πει)..........εδω τελος
0 x

arnea30
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 02 Οκτ 2014, 22:28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ

Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό arnea30 » 02 Οκτ 2014, 22:39

Καλησπέρα σας.

Είμαι 39 ετών και θα ήθελα να ρωτήσω εάν σε αυτή την ηλικία θα μπορούσα να ξεκινήσω νέα καριέρα πιλότου?
0 x


koulis
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 266
Εγγραφή: 20 Ιούλ 2011, 22:10
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): aaa
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG
x 20

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό koulis » 03 Οκτ 2014, 16:28

Δυστυχως στα 39 δε μπορεις να ακολουθησεις σε κανενα επαγγελμα νεα καριερα. Να μαθεις κατι ναι αλλα θα εισαι συνεχως 20 χρονια πισω απο τους αλλους...
0 x

C421
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: 25 Μάιος 2011, 22:51
x 15

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό C421 » 03 Οκτ 2014, 20:26

Συγγνώμη για την ερώτηση προς τον συγγράφοντα arnea 30:
Ενδιαφέρεσαι να ξεκινήσεις καριέρα πιλότου (δηλ δεν ήσουν ποτέ πριν πιλότος) ή να ξεκινήσεις νέα καριέρα πιλότου (δηλ ήσουν πιλότος, έκανες καριέρα, τα παράτησες και θες να ξαναβγείς στο επάγγελμα)?
Οπως και να'χει το πράγμα, κατά την άποψή μου, ποτέ δεν είναι αργά.Πολλοί χειριστές με 300 ώρες πιάνουν δουλειά...
0 x

Άβαταρ μέλους
z_pilot
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 494
Εγγραφή: 20 Φεβ 2007, 13:05
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
x 30
Επικοινωνία:

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό z_pilot » 04 Οκτ 2014, 12:10

Αν έχεις τα χρήματα να πληρώσεις σχολή + type rating + να βάλεις ώρες στο τύπο έχεις κάποιες ελπίδες αλλά μιλάμε για πολλά χρήματα..
0 x
Aviate, Navigate, Communicate..

Truly superior pilots are those who use their superior judgment to avoid those situations where they might have to use their superior skills.


koulis
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 266
Εγγραφή: 20 Ιούλ 2011, 22:10
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): aaa
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG
x 20

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό koulis » 04 Οκτ 2014, 16:49

Απλα για να μην παρεξηγηθω.. για να ξεκινησεις κατι ποτε δεν ειναι αργα αλλα η λεξη καριερα απο μονη της ειναι βαρια κουβεντα. Καριερα προυποθετει καλες σπουδες (χρηματα...) και σημαινει οτι θελεις να κανεις σημαντικα βηματα και να ανελιχθεις σε ενα κλαδο. Καριερα επισης σημαινει οτι θα πρεπει να γινεις καλυτερος απο τους συναδελφους σου για να εξελιχθεις στα διαφορα ποστα μιας εταιρειας. Για να το πετυχεις ομως αυτο θα πρεπει να ξεπερασεις ανθρωπους που μπορει να εχουν 20 χρονια παραπανω εμπειρια απο σενα οντας μικροτεροι σε ηλικια. Προφανως CPL μπορεις να παρεις και στα 60. Ποτε ομως θα προλαβεις να μαζεψεις 6-7 χιλιαδες ωρες για να γινεις ανταγωνιστικος? Εννοειται οτι ολα αυτα που αναφερω αφορουν εναν μεσο ανθρωπο. Αν καποιος θεωρει οτι ειναι πολυ πανω απο τον μεσο ορο τοτε παω πασο...
0 x

AOA
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 316
Εγγραφή: 14 Ιουν 2008, 16:36
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): LUF
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 1

Re: Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δημοσίευσηαπό AOA » 04 Οκτ 2014, 17:36

Αγαπητέ Koulis είναι «καλύτερα να παρεξηγηθείς» παρά να πεις κάτι που σίγουρα δεν πιστεύεις.
Δεν υπάρχει καμία σοβαρή πιθανότητα να γίνει κάποιος επαγγελματίας πιλότος για καριέρα, ξεκινώντας σπουδές σε αυτή την ηλικία, ακόμα κι αν είναι υιός του Σείχη Αλ Τανί ή του Μπράνσον.
0 x



Επιστροφή σε “Ιπτάμενο Προσωπικό - Χειριστές - Σχολές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες